Paluu arkeen maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Paluu arkeen maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 08.08.2018 11:37 Mun mielestä Ikean tuotteiden kokoamisen työläydestä puhuminen on perusteeton signalointiperformanssi. Toki valmiiksi koottu on helpompi, mutta koottavien huonekalujen sarjassa Ikea on minusta melkein ylivoimainen: äärimmäisen selkeät, vaihe kerrallaan etenevät ohjeet ja ainakin minun kohdallani rikkomaton track record oikeiden osien mukanaolosta ja osien täydellisestä yhteensopivuudesta. Kalliimpien huonekalujen kohdalla näin ei mitenkään aina ole ollut.
Juu, totta, että Ikea:n ohjeet ovat selkeät, mutta toisaalta kaikki sitten on pieninä osina.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Paluu arkeen maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ikean kokoamisen ongelma on mielestäni siinä, että niitä ohjeita on pakko käyttää, homma ei toimi ilman. Uskon, että n. 99% kokoamisongelmista liittyy sellaiseen "ei niitä ohjeita ole ennenkään katsottu"- asenteeseen, jonka ansiosta tuote kasataan ja puretaan useita kertoja ennen ohjeeseen turvautumista.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Paluu arkeen maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ikean huonekalujen kokoamisen suurin ongelma on, että näkee erityisen läheltä minkälaista paskaa on ostanut. Sijoittamalla vähän enemmän olisi saanut kunnollista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Paluu arkeen maanantai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Vaatii aika paljon lisää, että saa parempaa. Tää on yhden tuotantoinssin näkemys, ei minun.

Omasta mielestäni suomesta ei köydy ikean ja hyvän kaman välistä oikein mitään. Ikea ja vepsäläinen. Siinä tarvittavat kaupat.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Paluu arkeen maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Samaa mieltä sivustahuutajan kanssa tässä laatukysymyksessä. Toki Ikeassakin on montaa eri mallistoa, materiaalia ja laatua.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Paluu arkeen maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti: 08.08.2018 13:43 ^ Vaatii aika paljon lisää, että saa parempaa. Tää on yhden tuotantoinssin näkemys, ei minun.

Omasta mielestäni suomesta ei köydy ikean ja hyvän kaman välistä oikein mitään. Ikea ja vepsäläinen. Siinä tarvittavat kaupat.
Isku on siinä välimaastossa.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Paluu arkeen maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Joo, kyllä esim sängyissä on ihan kiva, että neljällä numerolla löytyy eikä tarvitse valita kolmen ja viiden numeron väliltä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Vastaa Viestiin