Viikko 32

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Viikko 32

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ joo, ja kissat pärjää tovin vaikka gattis heittäisi veivinsä. Naamasta aloittavat.

Gattis: pistä nyt kämppä kuntoon. Iltalehti sitten kuitenkin julkaisee ne kuvat.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Viikko 32

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti: 15.08.2018 20:13
Gat kirjoitti: 15.08.2018 20:05
McJanne kirjoitti: 15.08.2018 19:50

Jos ei kissa pärjää omin avuin, niin joutaa kuollakkin. Millos mä tuun kattoo sen mestan raivauksen?
Sun pitäisi tulla ihan yksin, ei joutavia kavereita. Se ei ole Orivesi vaan Orimattila itäistä uusimaata ei kaukana sun länsiuudestamaasta. Ongelma, että jos olet kuullut raportin Varkauden kämpästä. niin tämä on sata ellei tuhat kertaa pahempi. Kuolisit luonnostaan heti ovelle.

P.S- Astuin kännissä juuri äsken sukkasillani rotanloukuun. Ei juurikaan kipuja, ei vaurioita. Ja noidenko pitäisi tappaa kissankokoinen rotta? On niissä kehittämistä.
Mä olen raapinut moottoripyöräilijöitä asfaltista ja kuivannut sohvaan kuivaneita narkkareita. En usko että vakuuttaa, kunhan on vaan viinaa. Nyt kun tosiaan tuli tää avioero ja ahdistus, niin voisin kyllä helposti tulla kattomaan mitä siellä pitää tulla, ihan yksin. Jos haluat treenata, voin ottaa pehmikkeet ja kepit messiin kyl.
Harkitsen. Tässä on vaan se, että takuudella et ole vastaavaa nähnyt. Tämä on liioittelematta pahempaa kuin missään kauhufilmeissä, ihan surrealistista. Ali-inhimillistäkin sairaampaa. Vakavasti harkitsen polttaa koko talo bensalla ja sitten tappaa itseni.

Sinä yksin tänne jos siihen päädyn. Vain sinä, koska tarvitsen miehen sanasi vaitiolosta ja yhtä työntekijää voin valvoa paremmin. Taidan melkein luottaakin sinuun. Minä toki kantaisin roskia polttopaikalle, mutta muuten lähinnä ohjeistaisin, tarkkailisin ja juopottelisin.

Hinta voisi olla käyttövarojeni kohta loppuessa maksimissaankin se sama 1500, mutta sinulle yksin. Vaan sulta menisi kaksi tai kolme viikonloppua tai paremminkin yksi työviikko plus viikonloppu töitä. Voisit yöpyä täällä jommassakummassa saastaisessa makuuhuoneessa. Matkat, ruokasi ja viinasi kustantaisit itse.

Taivoiteltava tulos ei olisi siistiys johonkin tupatarkastukseen, joita ei omaan taloon tule. Vaan visuaalisesti niin, että vosin kutsua uuden vessanpöntän tuojat ja uuden jääkaapin tuojat. Ilman että ilmoittavat sosiaalitoimistoon ja lehdille.

Keppejä voit tuoda, mielenkiintoista mutta tässä nyt ihan lihaksettomassa kunnossa en jaksane sparrata. Apua ison nyrkkeilysäkin johonkin kattoon ripustamiseen tarvitsisin.
Viimeksi muokannut Gat, 16.08.2018 15:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Viikko 32

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti: 16.08.2018 15:24 ^liittyykö ison säkin kiinnittäminen ja itsensä tappaminen toisiinsa?
Ei, vaan elämän ylläpitoon. Ennen sellaiset on olleet navetan vintillä. Nyt sielläkin välikatto on laho- Parempi olisi sisällä talossa talvikäyttöönkin, jos asiantuntijana löydät kiinnityspaikan kattolaudoituksen takaa. Nyt se säkki on jo vuosia odotellut vanhan saunarakennuksen eteisessä.

Kotona hirttäytymistä en siitä en koukusta suosittele edes itselleni, karsea tapa kuolla.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Viikko 32

Viesti Kirjoittaja Gat »

Hirttämällä teloitettaessa ideana on, että korkeammalta tipautettaessa niska taittuu ja kuolet melkein heti. Kotikattoon hirttäytyessä taas kuolisi ikävästi hitaasti tukehtuen. Hukuttautuminenkin olisi ikävää. Jos tietää millaista on saada vettä nenään ja keuhkoihin, hukkuessa tuo paljon pahemmin ja sitten tukehtuu. Lääkkeillä, ainakaan pameilla, ei muuta kuin nukkuu eikä niinkään kuole.

Todella korkea paikka, junanraiteet tai haulikko minulle. Nopeaa mutta sottaista.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Viikko 32

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

VETTÄ.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Viikko 32

Viesti Kirjoittaja Gat »

Eipä McJannellekaan todella likainen maksettu työ kelpaa. Tosin ymmärrän, että hän on nyt suuressa henkisessä kivussa itsekin ja sitäpaitsi oikeasti töissä ihmiskunnan parissa.

Tämä on jo vanhentunut viikkoketju, joten laitan lisää rottasotaraporttia.

Ei nimittäin onnistu. Modernit loukut eivät niihin toimi. Yliälykkäitä mutantteja. Laatikokkoloukkuihin eivät mene, eikä litteä loukku satuttanut edes omia varpaitani, saati että halkaisisi ison rotan.' Myrkkyä ei siis nykyään saa ilman kurssia ja passia.

Nyt vain juoksentelevat täällä iloisesti piipittäen. Romistelevat kyuin isot miehet kulkisivat. Ilma-asetta voisin harkita, mutta kun ne syöksyvät nopeasti piilosta toiseen ja ovat vain harvoin stationäärisenä maalina lähietäisyydellä. Täytyisi väijyä ympäri vuorokauden ilmapyssy kädessä ja vireessä.

Harkitsin järeämpänä loukkuna vaikka tätä:
https://taystuho.fi/tuote/elektroninen- ... -peststop/

Mutta eihän nuo minun laatikkomallisiin loukkuihin suostu. Eikä pattereilla saa varmaan tappavaa voimaa, verkkovirtaa sen pitäisi olla.

Tehokas ratkaisu voisi olla tämäntyylinen:
Kuva

Tai realistisemmin suomalainen vanhan kansan tyylinen rotanloukku. Osaisinpa nikkaroida. Tuollaista eivät modernit rottasukupolvet ehkä loukuksi tunnistaisi. Liiskaavan painon voisi varmistaa vaikka tiiliskivillä.



Eläinsuojeluhenkisenä minulle kävisi myös ei tappava, vaan vangitseva loukku. Sitten kuljettaisin ne elävinä kauas pois naapuriin tai kokonaan eri kuntaan.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 32

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Ootko aivan varma, että siellä oikeasti on jotain rottia? Ettei kyseessä ole sun omat harhat?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Viikko 32

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 22.08.2018 9:30 ^Ootko aivan varma, että siellä oikeasti on jotain rottia? Ettei kyseessä ole sun omat harhat?
En minä noin hullu ole, eikä minulla käsittääkseni ole koskaan ollut skitsofreenisia harhoja. Todellisia rottia ovat, kokonainen perhe pentutehtailemassa arvaan. Oli ennen hiiriäkin, mutta ne oli helpompi tappaa kunhan leukulla loukkuun kitumaan jääneet pilkoin. Tai yhden laatikkkoloukussa katkenneen nuijin ulkona pesäpallomailalla. Mutta rotat ovat isompia ja fiksumpia, kai ajaneet hiiret pois.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 32

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^ok.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Viikko 32

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti: 22.08.2018 11:44
Gat kirjoitti: 22.08.2018 9:10 Eipä McJannellekaan todella likainen maksettu työ kelpaa.
Ykskään helppo raha ei oo jääny ottamatta.
Niinpä. Tämä ei ole helppo.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin