38. viikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 38. viikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Niin aina..

Hirveä jännitys, kun Powerin myyjä sanoi, että varastossa on pari kappaletta ja lähti hakemaan, mutta lopputulos kuvattu edellä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: 38. viikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Keittiössä haisee ihan kuolemalle, mutta en löydä lähdettä sitten mistään. Kohta menee hermo.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: 38. viikko

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Kaktusmetsästäni kuoli yksi kaktus. RIP.

Nuo ovat 2008 kuolleen mummini kaktuksia, jotka laitettiin yhteen laatikkoon.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 38. viikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti: 21.09.2018 11:19 Niin aina..

Hirveä jännitys, kun Powerin myyjä sanoi, että varastossa on pari kappaletta ja lähti hakemaan, mutta lopputulos kuvattu edellä.
Nyt aamusta Jäken Powerista varauksessa!111111
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 38. viikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Pitäisi tulla 2h:n kuluessa ilmoitus, kun noudettavissa. Ei ole vielä tullut. Toivottavasti kyseessä ei ollut joku varastosaldoglitch.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 38. viikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Noudettavissa! :ohyeah: Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: 38. viikko

Viesti Kirjoittaja elco »

No joko olet tumputtanut kellosta/kellolle?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: 38. viikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Miten voi mennä 10 minuuttia ilman vastausta: eikö tämä kellon juuri nimenomaan pitänyt tehostaa viestiliikennettä!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 38. viikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^roger

Kello toimii. Vielä en ole oikein päässyt reaalimaailmassa testaamaan.

Ekg-appsi ei vlelä ole valmis (Apple kyllä sanoi jo julkkarissa, että tulee marraskuussa (muistaakseni)).

Ollut nyt 2h ranteessa ja 98% akusta jäljellä. En tietty ole juuri käyttänytkään.

Liikuntatavoitteen säädin invaliditasolle ja siitä olen suorittanut 26%, kun kävelin vajaan kilsan parkkihallista sorvin ääreen.

Edit: laitoin ranteeseen hiukan klo 7:n jälkeen aamulla ja nyt 11.30 vielä 93% jäljellä. Eli tällaisellä idle-käytöllä menisi yli 2 vrk putkeen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 38. viikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Mulla on ollut vuoden verran Polar 600 älykello. Setupissa tietenkin korkein arvo. En saa ympyrää kiinni kuin aerobista harrastaessani ainakin tunnin. Salihommista ei mtn heru. Enkka taitaa olla jtk 460%. Nää on huikeita juttuja pienelle ihmiselle. Ei tartte Faceenkaan päivittää, kun kello kuuntelee ja reagoi. Ilmoitukset viesteistä yms. on mainio, koska usein kapula äänettömällä, enkä huomaa heti reagoida muutoin. Ladata täytyy joka tai joka toinen päivä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 38. viikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Juu. Pidän mahdollisena, että kellon käyttö vähän lisää liikkumista. Mietin esim nyt, pitäisikö kävellä parkkihalliin pidemmän kautta. Hyvin suunniteltu on jo melkein tehty!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 38. viikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 25.09.2018 11:48 ^ Mulla on ollut vuoden verran Polar 600 älykello. Setupissa tietenkin korkein arvo. En saa ympyrää kiinni kuin aerobista harrastaessani ainakin tunnin. Salihommista ei mtn heru. Enkka taitaa olla jtk 460%. Nää on huikeita juttuja pienelle ihmiselle. Ei tartte Faceenkaan päivittää, kun kello kuuntelee ja reagoi. Ilmoitukset viesteistä yms. on mainio, koska usein kapula äänettömällä, enkä huomaa heti reagoida muutoin. Ladata täytyy joka tai joka toinen päivä.
Olin eilen ensimmäistä kertaa salilla sätkimässä kellon kanssa. Sama havainto, että anaerobisesta ei saa pisteitä. Ratkaisin homman kävelemällä sarjojen välillä "juoksu" matolla. Sillä tavoin sain päivän 30 min aerobista täyteen. Sykkeen täytyy nousta toiselle sadalle, että alkaa antaa pisteitä.

Oon nyt viikon ajan saanut päivittäin ainakin aerobisen tai aktiivisen energiankulutuksen täyteen. Vaatii kyllä, että ruokatauolla käy kävelemässä. Onneksi tässä kioskissa riittää portaita ja käytäviä. Lisäksi kävelymatka parkkihalliin täytyy tehdä mutkien kautta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin