Viikko 40

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikko 40

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Normimaanantai. Valuin limaisena työpistelle ja aloin tihrustamaan speksiä, en ymmärrä yhtään mitään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viikko 40

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sarvamaa valehteli?

siinä teille keskustalaista falce truth
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viikko 40

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Työpaikkani vieressä on ählämiparturi, jossa olen kerran kuussa vuoden ajan käynyt. Hyvä jälki ja vain 15€. Pääsee usein saman tien. Tämä kaikki tietenkin työajalla, koska kuten olen esimiehellekin todennut, kasvaahan ne hiukset työajallakin. Nyt ovat hankkineet kahvikoneen. Tässä odotellessa juon ilmaista jälkiruokakappariani ja mietin, et hinta ja laatu kerrankin kohtaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 40

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 01.10.2018 11:42 Työpaikkani vieressä on ählämiparturi, jossa olen kerran kuussa vuoden ajan käynyt. Hyvä jälki ja vain 15€. Pääsee usein saman tien. Tämä kaikki tietenkin työajalla, koska kuten olen esimiehellekin todennut, kasvaahan ne hiukset työajallakin. Nyt ovat hankkineet kahvikoneen. Tässä odotellessa juon ilmaista jälkiruokakappariani ja mietin, et hinta ja laatu kerrankin kohtaa.
Ei taida olla monta työaikalain piiriin kuuluvaa henkilöä, jolle palkka juoksee parturikäyntien aikana... Tietysti ammatinvalintakysymys.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viikko 40

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Tai kitinöinnin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viikko 40

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kitinäläiset on täällä aktiivisimmillaan ma-pe n. klo 8-16.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 40

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tänään mopedi talviunille. Ei montaa kilometria tullut kesän aikana. En halua kuitenkaan myydä, koska se tekisi musta virallisesti vanhan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Viikko 40

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 04.10.2018 8:59 Tänään mopedi talviunille. Ei montaa kilometria tullut kesän aikana. En halua kuitenkaan myydä, koska se tekisi musta virallisesti vanhan.
Ei tuo moottoripyöräily nykyään ole nimenomaan vanhojen miesten laji? Siellä ne köröttelee hitaasti liikenteen tukkeena. Nuoria hurjapäitä ei enää nykyään näe juuri koskaan kaahaamassa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 40

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti: 04.10.2018 9:35
James Potkukelkka kirjoitti: 04.10.2018 8:59 Tänään mopedi talviunille. Ei montaa kilometria tullut kesän aikana. En halua kuitenkaan myydä, koska se tekisi musta virallisesti vanhan.
Ei tuo moottoripyöräily nykyään ole nimenomaan vanhojen miesten laji? Siellä ne köröttelee hitaasti liikenteen tukkeena. Nuoria hurjapäitä ei enää nykyään näe juuri koskaan kaahaamassa.
Varmasti näin. Syynä varmaankin se, että nykyään henkilöautokortin suorittamisesta ei saa AB-korttia, vaan mp-kortti pitää ajaa erikseen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viikko 40

Viesti Kirjoittaja Niba »

Voihan Vinetto!

Eilen asiantuntevasti olutta ja juustoa lautasilta, ei hevoisen vaan Belgian Suurlähytystön!
Paikalla olutta sekä Suomesta että aitoa belgialaista!
Flaamijuustot, Marendous, stc.

Kippis ja makkarat myöhemmin illalla siihen päälle, uni tuli nopeasti ja herätys puoli kolme onneksi sain unen päästä vielä kiinni..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viikko 40

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Niba kirjoitti: 05.10.2018 9:32 Voihan Vinetto!

Eilen asiantuntevasti olutta ja juustoa lautasilta, ei hevoisen vaan Belgian Suurlähytystön!
Paikalla olutta sekä Suomesta että aitoa belgialaista!
Flaamijuustot, Marendous, stc.

Kippis ja makkarat myöhemmin illalla siihen päälle, uni tuli nopeasti ja herätys puoli kolme onneksi sain unen päästä vielä kiinni..
Miksi olit em. paikassa?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viikko 40

Viesti Kirjoittaja Niba »

?Perseen perse nedä tukossa, päähän ja poskiin koskee ja silmiä jirveltää, tästä hyvä lähteä uuteen viikkoon..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viikko 40

Viesti Kirjoittaja Niba »

Homeboy65 kirjoitti: 06.10.2018 12:41
Niba kirjoitti: 05.10.2018 9:32 Voihan Vinetto!

Eilen asiantuntevasti olutta ja juustoa lautasilta, ei hevoisen vaan Belgian Suurlähytystön!
Paikalla olutta sekä Suomesta että aitoa belgialaista!
Flaamijuustot, Marendous, stc.

Kippis ja makkarat myöhemmin illalla siihen päälle, uni tuli nopeasti ja herätys puoli kolme onneksi sain unen päästä vielä kiinni..
Miksi olit em. paikassa?

Mut oli kutsuttu.. Mut' älä jää tähän kiinni, se oli ja meni..

Kävin lauantaina kattomassa Veriruusut KOM-teatterissa, vanhat työväen voimalaulut toi kyyneleen silmänurkkaan, nykyään kaikki on saatu uskomaan että ovat johtajia jokainen, jos orjuus olisi tuottavampaa kuin tämä nykyinen "vapaus" niin suurin osa orjia olisi..

Ainiin kävin Ohranassa juomassa punakaartilaisen näytelmän jälkeen, Red ale 5,3%
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin