Vko 42

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Vko 42

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kotona viinin kanssa.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Vko 42

Viesti Kirjoittaja Gat »

Yksin vaan en, rotat rymistelevät. En ole vielä yrittänyt ampua. Suloisia?

Joku So Hard vosi selvittää, onko laillista lopettaa jyrsijä-tuhoeläin ilma-aseella asuintalonsa sisällä.

HOMIE ei kestä kuulla edes sanaa ROTTA. Pienin ongelmani ne.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Vko 42

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Metsästysasetus on asiassa vähän avoin, mutta sanoisin että lelupistoolisi joulemäärä on sellainen että sillä ei ainakaan saa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Vko 42

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 19.10.2018 18:57 Metsästysasetus on asiassa vähän avoin, mutta sanoisin että lelupistoolisi joulemäärä on sellainen että sillä ei ainakaan saa.
Vaan kun ne bodarihirmut punnertavat itsensä irti sekä littumallisista vanhanajan loukuista että laatikkoloukuista. Myrkkyyn tarvittasiin kurssi ja lupa, ja siihen kuoleminen vasta ilkeää olisi. Tuo on jouleisin itselataava jonka löysin.Onhan mulla tehokas kerranlaukeava ilmakiväärikin, mutta pistoolin suuntaaminen olisi nopeampaa. Vaan rotat säikkyvät liikkeen ääntäkin varsinkin roskieni läpitse tuonne keittiöön jossa nytkin asuvat, väijymiseen tarvtaisiis efforttia ja joku syöttilava ampumasektorit valmiiksi raivattuna.

Jostain foorumilta muuten luin, että villikissan saa lopettaa kotonaan ilma-aseellakin. Vaan enhän minä kissaa ampuisi, kuten useat metsästäjät mielellään.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vko 42

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Seksikäs olo. Jaloissani on uudet Björn Borg alushousut. Kaikki on mahdollista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vko 42

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 20.10.2018 8:40 Seksikäs olo. Jaloissani on uudet Björn Borg alushousut. Kaikki on mahdollista.
Edelleen varsin sähäkkä olo. Firman intranetti rähmällään, mutta eipä siinä - nettikone vaan kuumaksi. Mietin tässä, et suoko vähitenväärä minulle päätöllömme koko illaksi klo 20 alkaen tarunhohtoisen merkeissä vai poikkeenko kaksoisveljellä väijymässä pelin. Isoja kysymyksiä pienelle ihmiselle...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vko 42

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti: 19.10.2018 18:07 Yksin vaan en, rotat rymistelevät. En ole vielä yrittänyt ampua. Suloisia?

Joku So Hard vosi selvittää, onko laillista lopettaa jyrsijä-tuhoeläin ilma-aseella asuintalonsa sisällä.

HOMIE ei kestä kuulla edes sanaa ROTTA. Pienin ongelmani ne.
Rats!
En todella halua kuulla niistä enää. Toivon että kunnioittaisit pyyntöäni.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Vko 42

Viesti Kirjoittaja Gat »

Homeboy65 kirjoitti: 20.10.2018 14:02
Gat kirjoitti: 19.10.2018 18:07 Yksin vaan en, rotat rymistelevät. En ole vielä yrittänyt ampua. Suloisia?

Joku So Hard vosi selvittää, onko laillista lopettaa jyrsijä-tuhoeläin ilma-aseella asuintalonsa sisällä.

HOMIE ei kestä kuulla edes sanaa ROTTA. Pienin ongelmani ne.
Rats!
En todella halua kuulla niistä enää. Toivon että kunnioittaisit pyyntöäni.
Haluan työntää sellaisen perseeseesi.. Rotan. Hmm.. hamkalia maaleja.

Siis kammoon mä olen tarjonnut sulle rahaa siivousapuna, mä olen ruikuttanut itsemuruehviestiäni, mä olen kutsunut sun matkojen puolesta puoli-ilmaiseksi, siis siistiin Varkauden auntooini. Vaan ei.

Mikä mättää? Etko sinäkään rakasta minua? Viaikka juuri tänään puhe-elimessä kerroin päätökseni, että en tapaakan itseäni!!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vko 42

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti: 20.10.2018 14:10
Homeboy65 kirjoitti: 20.10.2018 14:02
Gat kirjoitti: 19.10.2018 18:07 Yksin vaan en, rotat rymistelevät. En ole vielä yrittänyt ampua. Suloisia?

Joku So Hard vosi selvittää, onko laillista lopettaa jyrsijä-tuhoeläin ilma-aseella asuintalonsa sisällä.

HOMIE ei kestä kuulla edes sanaa ROTTA. Pienin ongelmani ne.
Rats!
En todella halua kuulla niistä enää. Toivon että kunnioittaisit pyyntöäni.
Haluan työntää sellaisen perseeseesi.. Rotan. Hmm.. hamkalia maaleja.

Siis kammoon mä olen tarjonnut sulle rahaa siivousapuna, mä olen ruikuttanut itsemuruehviestiäni, mä olen kutsunut sun matkojen puolesta puoli-ilmaiseksi, siis siistiin Varkauden auntooini. Vaan ei.

Mikä mättää? Etko sinäkään rakasta minua? Viaikka juuri tänään puhe-elimessä kerroin päätökseni, että en tapaakan itseäni!!
Rakastan. Minullakin on depis, tuntuu tuskalliselta lähteä edes Itäkeskukseen... :(
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin