44 viikko, talvivalmisteluja

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: 44 viikko, talvivalmisteluja

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eipä se siivoaminen vaatisi kuin vaikka yhden esineen siirtämisen aina yhden karhun tyhjennyttyä, muutamassa viikossa kämppä näyttäisi jo erilaiselta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: 44 viikko, talvivalmisteluja

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ paitsi jos se siirretty esine on tölkki...
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: 44 viikko, talvivalmisteluja

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Bluntly kirjoitti: 02.11.2018 22:00 Eipä se siivoaminen vaatisi kuin vaikka yhden esineen siirtämisen aina yhden karhun tyhjennyttyä, muutamassa viikossa kämppä näyttäisi jo erilaiselta.
Tätä yritin ehdottaa parilla tavalla, mutta masennuskarhuissa se päätyi kuvitelmaan, että pitäisi juuri nyt tehdä kokko pihalle. Toisaalta ymmärrän, liiankin hyvin.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: 44 viikko, talvivalmisteluja

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

sivustahuutaja kirjoitti: 02.11.2018 21:53 Ihminen voi elää alkoholistina ilman paskaa ja rottia. Nyt ei näy mitään sellaista, joka saisi Gattiksen irti alkosta. Rotista ja paskasta voisi taas päästä eroon.
Varmaan näitä kaikki tuntevat. Esim. sukulaiseni on ollut työnjontajana useilla Helsingin keskustan rakennustyömailla, ja silloinkin varmaan ryyppäsi rankasti loma-ajat. Gattiksen annostahti on valitettavasti nykyään eläkkeellä kevyttä kauraa. Vähän vaan valittaa että jalat heikkenevät.

Edit: se pointti; hän kuitenkin esim. kunnostaa kesät mökkiä, ja käy välillä auttelemassa vanhempia sukulaisia, eikä siis ryve paskassa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 44 viikko, talvivalmisteluja

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

14. päivä putkeen töitä. Ensi viikon pe tulee 19 päivää putkeen. Toki nämä viikonloput ovat tällaisia muutaman tunnin juttuja. Mun työni on siitä mukavaa, että kun olen tällainen lentävä nuhaupseeri, niin aika vähän jää hommia rästiin. Ylivoimaisesti suurin osta työstä on sitä, että aloitan puhtaalta pöydältä ja kun laitan oven kiinni, hommat jää sinne.

Ymmärtääkseni aika monella työssä on se kuluttavaa, että hommat eivät koskaan tule valmiiksi ja koko ajan useita kesken olevia juttuja. Mulla ei ole sitä. Lisäksi en tee ns. näkymätöntä työtä oikeastaan ollenkaan. Laskutan joka ikisen asian ja koen sen motivoivana.

Tietysti joku voisi stressaantua siitä, että kuulee parhaimmillaan/pahimmillaan 40 kertaa päivässä, että on pitkittynyt flunssa jo viidettä päivää, mutta "kuume ei koskaan nouse", mutta mä pystyn aika hyvin ravistamaan tuon kuin vesi hanhen selästä. Eikun uutta pokaa penkkiin!

Ps. toki joskus alkaa käämi käryämää.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 44 viikko, talvivalmisteluja

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ei olisi pitänyt uhota. Nyt alkaa potkukelkka tökkimään hiekkaan. Vaikea saada riittävää kinostusta aikaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin