45. Viikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2796
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: 45. Viikko

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Homeboy65 kirjoitti: 06.11.2018 15:05 Perustelut ei ole aina tekosyitä. Eli Orimattilan paronin tapauksessa juominen on varmasti tuskan lieventämistä ja erittäin ymmärrettävää. Jos ei ole depistä kokenut ei välttämättä ymmärrä.
Omistettu kaikille kitinäläisille jotka perustelevat juomista ahdistuksella: viinassa pirut - piinassa virut

En oikein ymmärrä Gattiksen perustelua, että kohtuullisesta ryyppääsestä ei tule krapulaa. Krapulahan on se helppo osa, se menee ohi. Sitten alkaa se Gatin kuvailema vaihe, jolloin maataan sängyssä tuskissaan. Toki depiksessä on vastaavaa, mutta ei tuo johdu vain siitä. Sitten kun lakkaa sattumasta, on tylsää. Ei jaksa tehdä vielä mitään kiinnostavaa, mutta Karhua tekee mieli.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: 45. Viikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

nokkaelain kirjoitti: 11.11.2018 1:47
Homeboy65 kirjoitti: 06.11.2018 15:05 Perustelut ei ole aina tekosyitä. Eli Orimattilan paronin tapauksessa juominen on varmasti tuskan lieventämistä ja erittäin ymmärrettävää. Jos ei ole depistä kokenut ei välttämättä ymmärrä.
Omistettu kaikille kitinäläisille jotka perustelevat juomista ahdistuksella: viinassa pirut - piinassa virut

En oikein ymmärrä Gattiksen perustelua, että kohtuullisesta ryyppääsestä ei tule krapulaa. Krapulahan on se helppo osa, se menee ohi. Sitten alkaa se Gatin kuvailema vaihe, jolloin maataan sängyssä tuskissaan. Toki depiksessä on vastaavaa, mutta ei tuo johdu vain siitä. Sitten kun lakkaa sattumasta, on tylsää. Ei jaksa tehdä vielä mitään kiinnostavaa, mutta Karhua tekee mieli.
Et taida ollut kokenut todella vakavaa fyysistä krapulaa. Minä olen keväällä kahdesti. Oksennuskouristuksia, huimausta, sydämentykytystä, hengitysvaikeuksia, rintakipuja kuin infarktissa, liikuntakyvyttömyyttä. kauhua. Sellaiseen voi kuolla.

Hyvä jos voin vältellä. Mutta ilman kohtuujuopottelua iskee koko voimallaan suru, tarkoituksettomuus eli miksi enää yhtään mitään, katumus kaikista epäonnistumisista ilman alkoakin, totaalinen tyhjyys, yksinäisyys koko viheliäisen loppuelämän ja valtava pelko ja henkinen tuskatila. Rotatkin. Enhän minä paljon mitään jaksa tehdä, ilman edes jotain määrää Karhua en mitään. Ja olen silloin itsemurhahakuinen. Joten vähän alkoa saa olla elimistössä, poislukien ne päivät kun pitää ajaa 11 km päähän lisää ostamaan ja tehdä asioita. Alkometrejä on nyt kaksikin, ja nolliin pyrin ennen ajamista.

Joo toki mieliálalääkkeet olisivat hyödyksi. Mutta niitä saisin sekä julkiselta tai yksityiseltä (pl. Jamresdave, joka ei intiimiyttään suostu) vain Varkaudetsa, jonne koetan lähteä noin kahden viikon kuluttua. Jo talon läjistä muuttotavarani penkomiseen tarvitsen karhua.
Viimeksi muokannut Gat, 14.11.2018 21:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21363
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: 45. Viikko

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Jos kerran 2 viikon päästä haet Varkaudessa napit, niin sehän on hienoa? Eihän sinulla mihinkään ole kiire.

Napit naamaan ja sitten siivoilet sen mitä jaksat.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: 45. Viikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

sivustahuutaja kirjoitti: 13.11.2018 18:47 ^ Jos kerran 2 viikon päästä haet Varkaudessa napit, niin sehän on hienoa? Eihän sinulla mihinkään ole kiire.

Napit naamaan ja sitten siivoilet sen mitä jaksat.
Talven aion viettää Varkauden kolmiossa. jossa ei tarvitse siivota, osin McJannen ylimaksamani ryhmän takia, Orimattilaan rottien seuraksi täytyy joskus palata. Tuskin minä silloinkaan jaksan, tuskin kukaan enää pystyisi tätä siivoamaan. Postin käännön takia viel' pitää olla tovi tässä helvetissä eläinten kaa. en jaksa siivota, kunhan saisin auton pakattua vaatteilla ym. Nadtarenkaat jo vaihdatin. Perunkirjoitus valmis. Hautakivessä ei tekstiä, jäänee kevääseen tilata vanhemmilleni,

Anyway olen sen äitivainaan asunnon haltuunoton takia nyt taas Varkauden kansalainen. Julkinen terveydenhoitoni on siis vain siellä. Myös tietämäni yksityislääkärit, kuten pilleri-neurologi ja yksityislääkäri. Dave`James lähempänä Orimattilaa ei suostu, vaikka näyttäityisin vastaaotollaan. Pelkää nimensä paljastumista, vaikka minut jo tietää.

Ehkä ei saa sanoa, mutta olen koettanut saada erästä muuta kuin nuo karvaista vapaalla olevaa kitinäläistä mukaani sinne, ihan lomailemaan. Hakisin hänet Helsingistä. Että olisi joku "ihminen" joskus. Vaikka kovin erilainen tyyppi. Vanhat ystäväni pääkaupunkiseudulla taas eivät vastaa . En olisi uskonut, mutta vanhempieni kuoltua minäkin kuolen, yksinäisyyteen.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin