Peilikuva

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Olen mielestäni

Mr/Miss maailmankaikkeus
3
5%
kaunis/komea
10
15%
komeampi/kauniimpi kuin joku tavis
11
17%
normaali tavis
27
41%
välteltävän välttävän näköinen
7
11%
rumahko
4
6%
kuvottavan vastenmielinen
4
6%
 
Ääniä yhteensä: 66

nypari

Re: Peilikuva

Viesti Kirjoittaja nypari »

Kuvottava paskasäkki. Tekis mieli vetää itsensä kiikkuun, kun kuvansa näkee.
Hebuli

Re: Peilikuva

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Tästä ketjusta voi päätellä kityläisillä miehillä olevan huono itseluottamus ulkonäkönsä suhteen, kun taas kitynaisilla hyvä-kiitettävä.
SingleMalt

Re: Peilikuva

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Minä taas ihmettelen aina alasti ollessani, että miten helvetissä tuollainen mätisäkki on voinut joskus saada pillua.
Pikku-Akka

Re: Peilikuva

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

"normaali tavis"

eikö me kaikki?
Exsat

Re: Peilikuva

Viesti Kirjoittaja Exsat »

SingleMalt kirjoitti:Minä taas ihmettelen aina alasti ollessani, että miten helvetissä tuollainen mätisäkki on voinut joskus saada pillua.
:pics:


Lupaan lopettaa tämän ahdistelun piakkoin.
ninnithequeen

Re: Peilikuva

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SingleMalt kirjoitti:Minä taas ihmettelen aina alasti ollessani, että miten helvetissä tuollainen mätisäkki on voinut joskus saada pillua.
Nohnoh. Koko lauma kitynaisia kuolasi teikäläistä lauantaina.

Itse en tietenkään myönnä.... 8)
HellBell

Re: Peilikuva

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Pikku-Akka kirjoitti:"normaali tavis"

eikö me kaikki?
Ei, ei akkasein. Kyllä aina pitää olla jotain erikoista, yksi tekokäsi, kolme leukaa ja silmät joissa on röntgenkatse.. Tähän pyritään.
Enthu

Re: Peilikuva

Viesti Kirjoittaja Enthu »

hoaxie kirjoitti:
Enthu kirjoitti:rumahko?
Tarkoititko minua?
En ku ihan itteeni
Enthu

Re: Peilikuva

Viesti Kirjoittaja Enthu »

nypari kirjoitti:Kuvottava paskasäkki. Tekis mieli vetää itsensä kiikkuun, kun kuvansa näkee.
Älä höpötä komeempi oot ku mie :!:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Peilikuva

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Kai minä olen ihan tavan elahtaneen näköinen pulu.

Njooh, olen sinällään ihan tyytyväinen ulkonäkööni, toki kauniimpikin voisin olla, ja monta asiaa saattaisin itsessäni korjatakin.
Mutta pärjään ulkoisen olemukseni kanssa paremmin kuitenkin kuin tämän sisäisen "kauneuteni" :D

Peilikuvassa antaisin kasin. Siis jos olisi hyvä kuva.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Gina

Re: Peilikuva

Viesti Kirjoittaja Gina »

Mä kyllä ihan tykkään itsestäni. Tiedän tosin että valtaosa ihmisistä ei ole mun kanssani samaa mieltä....
AarneAnkka

Re: Peilikuva

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Omasta mielestäni ihan siedettävän näköinen, vaikkakin valtavirtamedian ansiosta takaraivossani kytee tietoisuus siitä minkä näköinen on oikeasti komea tai edes tavallisen näköinen mies jollainen minä en voi olla.

Kunhan olen komea omalle kullalleni, se riittää minulle.
huima

Re: Peilikuva

Viesti Kirjoittaja huima »

Gina kirjoitti:Mä kyllä ihan tykkään itsestäni. Tiedän tosin että valtaosa ihmisistä ei ole mun kanssani samaa mieltä....
Ollaanpas.
huima

Re: Peilikuva

Viesti Kirjoittaja huima »

SingleMalt kirjoitti:Minä taas ihmettelen aina alasti ollessani, että miten helvetissä tuollainen mätisäkki on voinut joskus saada pillua.
Samanlainen ongelma voisi olla minulla, ellen pitäisi omaa peilikuvaani niin hottiksena - että välittömästi pitää alkaa koskettelemaan itseään. Helvetti, mähän olen niin hottista että hiihtolenkilläkin pitää tulla toista latua pitkin takaisin, lumen sulaessa ympäriltä!

Älkääkä edes kysykö mitä seuraa, jos lisää vähän vaniljajääteöä iholle.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Peilikuva

Viesti Kirjoittaja Meik »

Na kirjoitti:Tavis.
:nuts: Jos tollanen nainen klikkaa tavisnamiskaa, niin suurimman osan meistä muista pitäisi heittää kolikolla vikan ja tokavikan väliltä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Peilikuva

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Välttävä, eli passasin just ja just.

Mä tiedän että mä olen kaunis äiti joskus, tätä odotellessa...
The great club outshines the individual, always and forever.
Gina

Re: Peilikuva

Viesti Kirjoittaja Gina »

huima kirjoitti: Ollaanpas.
kiitoskiitos :h:

Sua ei kylläkään nyt lasketa valtaosaan.(tää oli kohteliaisuus)

Lumilatujen sulamisen ymmärrän täysin.

(muistelee sileää päätä, upeata hymyä ja pehmyttä samettitakkia ;))
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Peilikuva

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Klikkasin kaunis/komea, koska mielestäni olen viehättävä. En ehkä kuvailisi itseäni aina kauniiksi, mutta pidän kyllä ulkonäöstäni. Ehkä mä oon lähinnä omasta mielestäni himottava ja ihana, ainakin enimmäkseen. Heh.
Kikkelis kokkelis.
Mida

Re: Peilikuva

Viesti Kirjoittaja Mida »

Laitoin et komeampi/kauniimpi ku joku tavis. On nättejä puolia ja on rumia puolia. Kuvittelen kuitenkin kokonaisarvion jäävän hiukan plussan puolelle. Nyt ainakin toistaseks. En tiiä mitä mietin 6kk päästä.
Aito_Johanna

Re: Peilikuva

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Joo, viihdyn kyllä oman naamani kanssa mitä parhaimmin. Klikkasin kaunis/komeaa. Tosin jos ihan fundamentaalisesti määritellään, nätti tai söpö olisi tällaiselle pienipiirteiselle babyfacelle osuvampi attribuutti.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Peilikuva

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SingleMalt kirjoitti:Minä taas ihmettelen aina alasti ollessani, että miten helvetissä tuollainen mätisäkki on voinut joskus saada pillua.
Äläs nyt kusimies höpötä. Mäkin hieroin sun ihanaa massua hellästi pikkareissa eli pikkujouluissa. Sussa on sellaista isäntä-charmia.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Peilikuva

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hebuli kirjoitti:Tää Kityn Peilikuva on paljon parempi kuin Cityn vastaava, koska täällä voi itse antaa itsestään arvosanan. Ei tarvitse luottaa muiden epäluotettavaan arvostelukykyyn. Tärkeä seikka meille lapsellisille narsistileijonille.

Viime aikoina olen kuitenkin alkanut olla yhä epävarmempi ulkonäöstäni, sillä Keikaus meni jossain vaiheessa kehumaan sitä. Ulkonäössäni täytyy olla jotain vikaa jos Keikauskin tykkää, sillä on muitakin kummallisia fetissejä kuten ärrävika ja jalan klenkkaus. Haisenkin kuulemma ihan oudolle.

Ainoa mistä olen itsessäni ylpeä on nenäni. Edes Michael Jacksonilla ei ole vastaavaa.
Älä selitä (vaan silitä mua). Tykkään minä vaikka kenestä ns. viattomastakin miehestä. Sulla on ihanan köntsikäs vartalo, kaunis nenä, kaunis suu ja muutenkin olet kaunis. Tietenkin tuoksut edelleen minun nenääni väärältä, mutta olet kovin kaunis katsella. Ja jotenkin ne sun lihakset saa aikaan sen, että haluaisin joko puristella niitä tai painia sun kanssa. Tai ehkä istua sylissä.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16672
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Peilikuva

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Minä taas en ihan vilpittömästi puhuenkaan todellakaan tiedä tai osaa sanoa. Toisinaan ajattelen, että olen ihan hyvännäköinen, toisinaan taas käsitys on aika toisessa ääripäässä. Jotenkin asia ei minua kuitenkaan vaivaa tai edes suuremmin kiinnosta. En pidä ulkonäköä itsessäni sinä piirteenä, jonka perusteella toivon ihmisten minusta käsityksensä muodostavan - tai joka olisi omassa minäkuvassani ja identiteetissäni keskeinen tekijä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Peilikuva

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuvotuttava, minulle aina järjestyy paikkaa bussistakin..
Juu tyytyväinen jossain määrin..
Pyyhin Netikettiin..
Pikku-Akka

Re: Peilikuva

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

HellBell kirjoitti:
Pikku-Akka kirjoitti:"normaali tavis"
eikö me kaikki?
Ei, ei akkasein. Kyllä aina pitää olla jotain erikoista, yksi tekokäsi, kolme leukaa ja silmät joissa on röntgenkatse.. Tähän pyritään.
Niin no on mulla tuo röntgenkatse.
Vastaa Viestiin