Munaton keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Faghag

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Yönmustaritari kirjoitti:
Faghag kirjoitti:
Sannu-kerpele!! Mä olen sentään jo 36, enkä kovin pahalta haissut vai? :-D
Nuuuh!

Kun ei muista.

Nuuuh!
Ainoa tuoksu läheisyydessäni oli toivottavasti Dolce & Gabbanan tuoksu Sicily sekä SingleMaltin eroottiselta tuoksunut pikkusigge.... Mutta jos joku muu tuoksu vilahti esiin stringin raosta, en voi kuin valittaa tuota Eau de Kiiman huumavaa ödööriä :shock:
millivanilli

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kotona. Ihanaa!!

Työhaastattelu oli ja meni OIKEIN hyvin.
ninnithequeen

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:
Ja Ninni-mussukka. Vähän näyttää siltä, etten tänään taida ehtiä sinne itään kyläilemään. Ressiä pukkaa kaiken puuhastelun lomassa. Katsotaan taas sit tulevaisuudessa. Miten tämä onkin aina näin vaikeeta :)
Hehehe, sanos muuta :)
Mutta meillähän on aikaa kuitenkin mielin määrin tavata, ja nuo pullat on semmosia puolivalmiita pakasteita, jotka säilyy kyllä ja odottaa sua ;)


Laitettiin äsken partsille uudet jouluvalot, semmoset valo-oksat, ihanat :h:
Ja olkkariin katosta roikkumaan semmosia punaisia sydämiä, ihanat nekin. Vielä kun sais etupihalle ne perkeleen valot, ni hyvä tulee. Kyllä täällä on muuten jouluista nyt. Sit ku jaksais vielä siivota.

Mua paleltaa kamalasti koko ajan, tekis mieli istua saunassa loppupäivä..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Olen saanut vaatteet päälleni, ja käytyä kaupassa jopa. Helsinginvarustukseni pesin koneessa kokonaisuudessaan, ja ehkäpä vielä imuroin tänään... vahva ehkä. Nyt yritän siirtää puhelimestani kuvia koneelle, tähän mennessä ei ole kyllä onnistunut mikään, ilmoittelee että ohjelmisto ei ole läpäissyt jotain testiä, ja suositellaan asennuksen lopettamista, vaan enpä taida lopettaa. Tämän näppiksen kanssakin pamahtaa kohta lanttu. Ja takuulappu on hukassa!!! :x Ei kai sitä tarvi, jos kuitti on kuitenkin tallessa??!! Pliiis sanokaa ettei tarvi!
Yönmustaritari

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

irmelianneli kirjoitti:Olen saanut vaatteet päälleni, ja käytyä kaupassa jopa. Helsinginvarustukseni pesin koneessa kokonaisuudessaan, ja ehkäpä vielä imuroin tänään... vahva ehkä. Nyt yritän siirtää puhelimestani kuvia koneelle, tähän mennessä ei ole kyllä onnistunut mikään, ilmoittelee että ohjelmisto ei ole läpäissyt jotain testiä, ja suositellaan asennuksen lopettamista, vaan enpä taida lopettaa. Tämän näppiksen kanssakin pamahtaa kohta lanttu. Ja takuulappu on hukassa!!! :x Ei kai sitä tarvi, jos kuitti on kuitenkin tallessa??!! Pliiis sanokaa ettei tarvi!
Joo eikä aina tarvi kuittiakaan. Muistat vaan mistä ostit ja käyt sieltä tivaamassa, että tämmönen näin ja täältä on ostettu. Nyt se on paskana notta hyvitystä tarttis saara.

Kyllähän kauppojen on pakko säilyttää se ostohistoria ja se kuittien tai takuulappujen säilyttäminen onvähän niin kuin vain hyvien tapojen mukaista. Niin ja kyllähän niillä siinä tietojen kaivelemisessa ilman asiaan kuuluvia tositteita kuluu vähintäänkin jonkin verran aikaa, että kyllä sen ihan vittuiluna voi myyjäkin sitten ottaa.

Sanot et luit netistä sit ettei tarvi mitään lappuja.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Yönmustaritari kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Olen saanut vaatteet päälleni, ja käytyä kaupassa jopa. Helsinginvarustukseni pesin koneessa kokonaisuudessaan, ja ehkäpä vielä imuroin tänään... vahva ehkä. Nyt yritän siirtää puhelimestani kuvia koneelle, tähän mennessä ei ole kyllä onnistunut mikään, ilmoittelee että ohjelmisto ei ole läpäissyt jotain testiä, ja suositellaan asennuksen lopettamista, vaan enpä taida lopettaa. Tämän näppiksen kanssakin pamahtaa kohta lanttu. Ja takuulappu on hukassa!!! :x Ei kai sitä tarvi, jos kuitti on kuitenkin tallessa??!! Pliiis sanokaa ettei tarvi!
Joo eikä aina tarvi kuittiakaan. Muistat vaan mistä ostit ja käyt sieltä tivaamassa, että tämmönen näin ja täältä on ostettu. Nyt se on paskana notta hyvitystä tarttis saara.

Kyllähän kauppojen on pakko säilyttää se ostohistoria ja se kuittien tai takuulappujen säilyttäminen onvähän niin kuin vain hyvien tapojen mukaista. Niin ja kyllähän niillä siinä tietojen kaivelemisessa ilman asiaan kuuluvia tositteita kuluu vähintäänkin jonkin verran aikaa, että kyllä sen ihan vittuiluna voi myyjäkin sitten ottaa.

Sanot et luit netistä sit ettei tarvi mitään lappuja.
No tänkskood, näin mä vähän aattelinkin, että eiköhän niillä jtn dokumenttia täydy löytyä. Nyt vain sitten pitäis helevetti Hämeenlinnaan asti kävellä tivaamaan. Jos ensin ihan Oulun Prismassa kävis vittuileen kokeeksi kuitenkin.
Yönmustaritari

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

irmelianneli kirjoitti:Oulun Prismassa
Prisma....Ihq

:h:
Chap

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Chap »

Tänään olen lähes vahingossa noussut kityn sadan hotseimman kirjoittan joukkoon. Kyllä Saksa on paska maa ...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tänään nautittuna kaksi munaa. Nyt jatkamme olutlinjalla. Lähinnä koska ruokaa ei kaapeista löydy, mutta vararengas vyötäröltä kyllä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Yönmustaritari kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Oulun Prismassa
Prisma....Ihq

:h:
Sä oot jotenkin pehmentynyt, mies. Lirkuttelet Oulun naisille tuolla tavalla ja taputtelit suunnilleen kaikkien, paitsi minun tietenkin, perseitä pikkujouluissa. Mikä sua vaivaa?
Kikkelis kokkelis.
Runkkis

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Nyt taidan lopetella työnteon. Käväisen vaan kysymässä pärjäävätkö muuta jos häippäsen? (paras pärjätä)
huima

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

Vaola kirjoitti:Ehkä se on raksuuntunut? :wink:

FYI eipä Letku minunkaan takamustani kopeloinut, mutta teki suuren vaikutuksen osoittamalla kaventaneensa kiroiluaan n. 10 prosenttiin entisestä. :shock:
Luulen vaan että lääkitystä on muutettu.

Ei sen puoleen tuollainen määrä hotteja tsiksejä kerralla saattaa aiheuttaa outoja sivuvaikutuksia, puhumattakaan siitä että jos siihen on tuttunut puristelun mukana jotain Oulu-bakteereita.
Yönmustaritari

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Vaola kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:Prisma....Ihq

:h:
Sä oot jotenkin pehmentynyt, mies. Lirkuttelet Oulun naisille tuolla tavalla ja taputtelit suunnilleen kaikkien, paitsi minun tietenkin, perseitä pikkujouluissa. Mikä sua vaivaa?
Ehkä se on raksuuntunut? :wink:

FYI eipä Letku minunkaan takamustani kopeloinut, mutta teki suuren vaikutuksen osoittamalla kaventaneensa kiroiluaan n. 10 prosenttiin entisestä. :shock:
joo joo. Näytän *herkän puolen*. (*lue kourin ahteria)


Enkö. En ehtinyt. Blokkasit, väistit ja/tai juoksit karkuun. Kyl mun piti.
Runkkis

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Vaikka tiskiallas hieman tuoksahtaa, niin taitaa jäädä tiskailu kuten myös muu siivoilu tänään väliin. Lorautin itselleni lasillisen punkkua ja keskityn katsomaan simpsoneita ja haaveilemaan johonkin lämpöön lähdöstä...
ninnithequeen

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Runkkis kirjoitti: Lorautin itselleni lasillisen punkkua ja keskityn katsomaan simpsoneita ja haaveilemaan johonkin lämpöön lähdöstä...
Kuulostaa muuten hyvältä. Ja Frendit siihen perään sit. Tosin punkkua mulla ei nyt valitettavasti ole, pöh.
ninnithequeen

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mit vittuu tää sekoilee :shock:
Dumari

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keikalle, keikalle, keikalle... Diu diu! Tästä se lähtee!

edit: ja ammattini on toki miestanssija ei mikään Barbaari-(M)Ahtaaja!
(ainakin tämän iltaa :P )
Avatar
hoaxie
Kitinäaddikti
Viestit: 67
Liittynyt: 18.11.2005 23:59
Paikkakunta: Alahylly

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja hoaxie »

Keskiviikko on ollut äärimmäisen munaton, mutta toivo elää ettei se pääty sellaisena...
Pikku-Akka

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Aamun istuin kokouksessa ja syömingeissä, sitten porhalsin hoivaamaan pientä kuumeilijaa. Siivoilin ja nyt vielä pitäis järjestää kuitit kansioihin.
Kulti on laittanu nukkuun olkkarin lattialle :krooh: ja ite yritän vielä sinnitellä. Viime yö kun meni ihan muutaman tunnin unilla.
Patz

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

Vaola kirjoitti: toisen tytön nimipäiväjuhlia vietetään perjantaina
Juhlikaa mun nimpparit samalla! :mrgreen:
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Tämä lazy ass sai raahattua itsensä jumppaan, tuli kiva olo!
nami nami
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Kävin shoppailemassa "ihan pikkusen, 10 euron lahjakortin verran".. Nooh ostin sitten uudet housut, läjän alusvaatteita, joulukrääsää, vaniljatuoksulyhdyn .. Kaikki muu paitsi toi lyhty olis kyllä voinut jäädä kauppaan :)
Pikku-Akka

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Lipa kirjoitti:Tämä lazy ass sai raahattua itsensä jumppaan, tuli kiva olo!
:cheer: Huomenna tämäkin menee jumpalle. Lähtee selänjumit pois.
Turbohaltija

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Laitoin villasukat jalkaan. Mitähän seuraavaks keksis? Ehdotuksia?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Munaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ensimmäinen muistikuva tänään on kun kello soi aamulla, seuraava kun istun Salon ABC:llä vetämässä ruisleipää ja kahvia naamariin. Tervettä meininkiä liikenteessä, no huomenna pitäisi olla Lahdesta ja kun ottaa kaupungin asukkaat huomioon en takaisin pääsekkään. Lukiotytyöt kuitenkin raiskaavat, tappavat ja syövät suihinsa mikä ei kyllä edes kuulosta pahalta kohtalolta kunhan tekevät tuossa järjestyksessä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin