VKO 5/19

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: VKO 5/19

Viesti Kirjoittaja exsu »

Lisäksi sen ennustaminen, koska synnytys käynnistyy, ei taida olla kovin yksinkertaista. Luin juuri mun omakantaa, ja samana aamuna kun mun lapsi syntyi, on sairaalaan menon syyksi kirjattu synnytykseen liittymättömät supistukset.

Mä oletan, että riski ei ole pelkkä kuolema, vaan ylimääräinen välilasku tms. muutos lentohommissa on kallista, ja vakuutusyhtiöt on ehkä nihkeitä korvaamaan synnytykseen liittyviä juttuja, koska koneessa synnyttäminen pitäisi olla ehkäistävissä. Toisaalta taas synnytyssupistukset voi käynnistää äkillisesti myös joku tulehdus tms. jota ei ole viikkoa aiemmin lääkärissä voinut mitenkään nähdä tulevaksi.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 5/19

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exsu kirjoitti: 01.02.2019 9:02 ylimääräinen välilasku tms. muutos lentohommissa on kallista,
juu
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: VKO 5/19

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jos käytettäisiin nykysuositusten junaa matkusteluun niin ainakin epätoivotun tapahtuminen olisi ajallisesti suotuisampaa, nykyään pitää ihmisten päästä kaikkialle ilman erityistä syytä huvin vuoksi..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: VKO 5/19

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei taas kaverit mainiot!

Helmiarska on nyt seurannne kuukautisten verran. Päiväketjuun voisin panna, tai en toki panna vaan panen että hyvää viikonloppua kaikille!

Eikö ole kaunis allekirjoitus! Muistakaa, että olen värimestari ja voin auttaa teitä värien käytössä!

HELMIARSKA
Värimestari, Väriterapeutti
Mukavin Kitinässä
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 5/19

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti: 01.02.2019 9:00 Asiasta kukkaruukkuun, taidan myydä Model S:ni Oy:lleni kunhan nyt saisin ensin Suomen Teslalta hinta-arvion. Voisi sitten selvitä tämän vuoden ilman palkkaa em. rahojen ja osinkojen kanssa. Tietysti sitten autoetu pitää maksaa.

Veikkaan, että hinta-arvio tulee olemaan pettymys, mutta toisaalta pääasia että saa muutaman kympin kotiinpäin ja autohan kuitenkin säilyy Oy:llä. Autoa ei voi myydä Oy:lle Stetson-Harrison hinnalla, koska siihen verottaja voisi puuttua (jos verotarkastus sattuisi iskemään).
58k oli Teslan hyvityshinta. Olin pelännyt pienempääkin. Pyyntihän noissa on melkein 20k isompi, mutta täytyy käyttää hyvityshintaa. Möin jo eilen auton virallisesti Oy:lleni. Nyt on rahaa taas!

Hyvin todennäköisesti ei tarvitse tänä vuonna maksaa palkkaa ollenkaan, kun osingot saan firmalta myös. Kyllä Suomessa pärjää ilman palkkatulojakin :mrgreen:

Mun kokonaisveroaste on hiukan päälle 20% (osinkojen kokonaisveroaste huomioiden Oy:ni maksama 20% ja mun osingoista maksama vero on yhteensä 26% ja autoeduista veroasteeksi tulee alle 20%). Ja kaikki tämä täysin laillisesti! Ei Suomessa ole kireä verotus :twisted:

Autoedun nettomaksu jää mukavan pieneksi, kun ei ole muita palkkatuloja kuin kaksi autoetua (em. Tesla ja vaimon X3 Bemari).

Radiologikaverini, josta olen välillä kertonut, on jo monta vuotta mennyt ilman palkkatuloja kokonaan. Mitenköhän miesparka pärjää!

Ps. TPK111
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21373
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: VKO 5/19

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ sun kannattas mennä lakkoon kunnes palkka paranee
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 5/19

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 02.02.2019 9:24 ^ sun kannattas mennä lakkoon kunnes palkka paranee
Voisin mennä johonkin ohjelmaan haasteteltavaksi pienituloisen arjesta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 5/19

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vielä veroista. Paradoksaalisesti mun suurin veroasteeni kohdistuu Oy:ni mulle kotona olevasta työhuoneesta (en tietenkään mitään vastaanottoa siellä pidä, mutta pitäähän yrityksellä olla toimisto) mulle maksamaan vuokraan. Ko. vuokrasta (250€/kk) maksan 30% pääomatuloveroasteen.

edit :nyt hokasin, että tuleehan mulle vähän palkkatuloksi laskettavaa tuloa verkkokaupastani, koska se on toiminimi yritys. Ko. summa on hyvin marginaalinen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO 5/19

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tein toissapäivänä vokkia kotona, kun rasvaroiskeet löysivät käsivarteeni aiheuttaen kirvelyä. Kiireessä ei ollut aikaa voivotella. Asia unohtui. Tänä aamuna herätessäni hämärässä ihmettelin käsivarressani olleita tummia likaläiskiä. Mitähän olinkaan illalla syönyt, mietin. Aloin hinkata niitä pois ja ihmettelin, mitä vitun tahmalähmää olivat, kun en saanut heti irti. Hinkatessa alkoi kirveltää, ja valot laitettuani paljastui kaksi herttaista palovammaläiskää, joista olin rupeatumat juuri hinkannut pois. Sen verran heikko suoritus, että mietin käsivarteni edelleen kirvellessä, pitäisikö minut ottaa pakkohoitoon.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: VKO 5/19

Viesti Kirjoittaja Gat »

Palovammat, pienetkin kannattaa sitoa tai laastaroida. Muuten niihin hyppää joka ötökkä ilman terveen ihon suojaa.

Itse just äsken tupakinjämää sytyttäessäni sytytin viikseni tuleen. Melko käry.

Olenkin harkinnut, josko luopuisin partayritelmästäni. Onhan se surullista, että kun parta alkoi vähääkään kasvaa, se harmaantui minulla saman tien. Toki on kynsisakset ja tukkaväri, mutta ehkä helpompaa on puimuroida kokonaan pois? Muuten näytän vielä enemmän rappio-alkoholistilta, vaikka olenkin.

Sitten on vielä tukka, jota en ilkeä näyttää parturillekaan. Joten taas pitää itse saksia ja ohentaa omalla koneella.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: VKO 5/19

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Windows 10 kalenterin mukaan nyt on viikko 4 mitvit?

Oon kahden vaiheilla pitäiskö auto kaivaa lumivuoren sisältä esiin, vai antaa olla. Kiinteistöt ei hoida vastuutaan, eivätkä vie lumia pois vaan jättävät ne autopaikoille. Kaupunki ei tee muuta kuin auraa lisää lunta kadulta auton päälle. Saatana. Onnexi nyt pääsee töihin melko kivuttomasti julkisilla vaikka pysäkillä seisominen ja odottaminen on armotonta kyrpäotsaa.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: VKO 5/19

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti: 02.02.2019 15:06 Palovammat, pienetkin kannattaa sitoa tai laastaroida. Muuten niihin hyppää joka ötökkä ilman terveen ihon suojaa.

TOTTA, KYLLÄ KANNATTAA HOITAA, HYVÄLLÄ SALVALLA

Itse just äsken tupakinjämää sytyttäessäni sytytin viikseni tuleen. Melko käry.

EN USKO

Olenkin harkinnut, josko luopuisin partayritelmästäni. Onhan se surullista, että kun parta alkoi vähääkään kasvaa, se harmaantui minulla saman tien.
TÄMÄN USKON

Toki on kynsisakset ja tukkaväri, mutta ehkä helpompaa on puimuroida kokonaan pois? EN USKO ETTÄ SITÄ TEET

Muuten näytän vielä enemmän rappio-alkoholistilta, vaikka olenkin.
ET OLE

Sitten on vielä tukka, jota en ilkeä näyttää parturillekaan.
HÖPSIS.

Joten taas pitää itse saksia ja ohentaa omalla koneella.
TÄMÄN USKON

VASTAUKSET ANTOI LUOTETTAVA HELMIARSKA
[/quote]
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin