On taas aika valita vuoden 2019 mukavin! Nyt peräti 12 ehdokasta!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kuka näistä Kitinän mukavin vuonna 2019

Tammiarska
0
Ei ääniä
Helmiarska
0
Ei ääniä
Maalisarska
0
Ei ääniä
Huhtiarska
0
Ei ääniä
Toukoarska
1
17%
Kesäarska
1
17%
Heinäarska
0
Ei ääniä
Eloarska
0
Ei ääniä
Syysarska
0
Ei ääniä
Lokapoika
0
Ei ääniä
Marrasarska
0
Ei ääniä
Joulupukki
4
67%
 
Ääniä yhteensä: 6

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

On taas aika valita vuoden 2019 mukavin! Nyt peräti 12 ehdokasta!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

On taas aika valita vuoden mukavin. Viime vuonna äänestys meni naurettavaksi. Tänä vuonna on enemmän järjestystä!
Ruksaa oma suosikkisi näistä kahdestatoista "opetuslapsesta". He ovat kaikki lähes maksimaalisen mukavia ja tasavertaisia, mutta aina joku heistä on se paras! :D

MAALISARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: On taas aika valita vuoden 2019 mukavin! Nyt peräti 12 ehdokasta!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Valittu on. Muistahan myös SA:n sanomat.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: On taas aika valita vuoden 2019 mukavin! Nyt peräti 12 ehdokasta!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Homielta olen kuullut, että Stadinarska on livenä ihan järkevä tyyppi. Tapailette joskus, vaikkei vuosia suunniteltu minigolf toteutunut. Ai hitto, en tarkoita mitä irstaaseen mieleeni just pulpahti siitä sanasta... vaan minigolf.

En uskoisi Arskaa järkeväksi ainakaan kirjoitustensa perusteella. Vuodesta toiseen samaa tylsää vanhaa paskaa typerine kliseineen. Ilman sisältöä. Ei Arska loukkaa ihmisiä (kuten minä nytkin), mutta toisaalta ainakaan minä en jutuistaan mitään saa, ja kaikki muutkin täällä ovat kyllästyneitä.

Ehkä Arska on aidosti mielisairas?
Tai ehkä tuo on vain netin roolihahmo?
Niinhän minullakin, mutta sentään olen laajentanut aihepiirejä jo vuosia ja vuosia.

Arskalle kehoitus eikun kaksi... tai ei kehoitus vaan KÄSKY minulta sinun Herraltasi:

1.) Homien telkkarista ei kuuluman mukaan näy enää paljon paskaakaan kanavia. On joskus sanonut, että jospas Sinä tulisit taas kerran virittämään. Teepä se.

Kun kuitenkin kyse on ilmeisemmin siitä, että Homien digiboksi-putkiteevee-systeemistä vaan loppuvat digitalisoinnin myötä kanavat.. sano sinä sille sama mitä minä olen tolkuttanut puhelimessa: OSTAA UUDEN TELEVISION.

2.) Homiella on vaikeuksia kävellä Helsingin läpi raskaine divari-ja kirpputorikuormineen. Sinulla on kuulemma auto. Kuskaa Homieta joskus. Homie ei ole mulle sanonut, minusta tuo olisi vain luontaista "mukavuutta". Onneksi en asu sielläpäin.

KÄSKYJÄ NUO, älä vain poseeraa mukavaa, ole sellainen. (No joo, minä en ole Homieta livenä nähnytkään)

Muuten taidat olla umpihullu.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: On taas aika valita vuoden 2019 mukavin! Nyt peräti 12 ehdokasta!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti: 25.03.2019 15:47 Homielta olen kuullut, että Stadinarska on livenä ihan järkevä tyyppi. Tapailette joskus, vaikkei vuosia suunniteltu minigolf toteutunut. Ai hitto, en tarkoita mitä irstaaseen mieleeni just pulpahti siitä sanasta... vaan minigolf.

En uskoisi Arskaa järkeväksi ainakaan kirjoitustensa perusteella. Vuodesta toiseen samaa tylsää vanhaa paskaa typerine kliseineen. Ilman sisältöä. Ei Arska loukkaa ihmisiä (kuten minä nytkin), mutta toisaalta ainakaan minä en jutuistaan mitään saa, ja kaikki muutkin täällä ovat kyllästyneitä.

Ehkä Arska on aidosti mielisairas?
Tai ehkä tuo on vain netin roolihahmo?
Niinhän minullakin, mutta sentään olen laajentanut aihepiirejä jo vuosia ja vuosia.

Arskalle kehoitus eikun kaksi... tai ei kehoitus vaan KÄSKY minulta sinun Herraltasi:

1.) Homien telkkarista ei kuuluman mukaan näy enää paljon paskaakaan kanavia. On joskus sanonut, että jospas Sinä tulisit taas kerran virittämään. Teepä se.

Kun kuitenkin kyse on ilmeisemmin siitä, että Homien digiboksi-putkiteevee-systeemistä vaan loppuvat digitalisoinnin myötä kanavat.. sano sinä sille sama mitä minä olen tolkuttanut puhelimessa: OSTAA UUDEN TELEVISION.

2.) Homiella on vaikeuksia kävellä Helsingin läpi raskaine divari-ja kirpputorikuormineen. Sinulla on kuulemma auto. Kuskaa Homieta joskus. Homie ei ole mulle sanonut, minusta tuo olisi vain luontaista "mukavuutta". Onneksi en asu sielläpäin.

KÄSKYJÄ NUO, älä vain poseeraa mukavaa, ole sellainen. (No joo, minä en ole Homieta livenä nähnytkään)

Muuten taidat olla umpihullu.
Kommentoin tätä jo tänään puhelimessa mutta kommentoin vielä: ei minulla ole vaikeuksia kävellä noiden em. kuormien kanssa. Minähän kuljen julkisilla (raitsikat, bussit ym.) ei siinä paljon tarvitse kävellä. Pysäkkien välit ovat kovin pienet.
Kyllä tuo TV:n viritys sopii jos Arskalle sopii. Perinteisesti palkkiona tarjoan Lemonissa jotain.
Ja vakuutan taas: Arska on oikeasti normaali, järkevä, mukava ihminen. Jonka ÄO on vielä faktisesti Gaussin käyrän paremmalla puolella. :leuhka:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: On taas aika valita vuoden 2019 mukavin! Nyt peräti 12 ehdokasta!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 25.03.2019 18:40
Gat kirjoitti: 25.03.2019 15:47 Homielta olen kuullut, että Stadinarska on livenä ihan järkevä tyyppi. Tapailette joskus, vaikkei vuosia suunniteltu minigolf toteutunut. Ai hitto, en tarkoita mitä irstaaseen mieleeni just pulpahti siitä sanasta... vaan minigolf.

En uskoisi Arskaa järkeväksi ainakaan kirjoitustensa perusteella. Vuodesta toiseen samaa tylsää vanhaa paskaa typerine kliseineen. Ilman sisältöä. Ei Arska loukkaa ihmisiä (kuten minä nytkin), mutta toisaalta ainakaan minä en jutuistaan mitään saa, ja kaikki muutkin täällä ovat kyllästyneitä.

Ehkä Arska on aidosti mielisairas?
Tai ehkä tuo on vain netin roolihahmo?
Niinhän minullakin, mutta sentään olen laajentanut aihepiirejä jo vuosia ja vuosia.

Arskalle kehoitus eikun kaksi... tai ei kehoitus vaan KÄSKY minulta sinun Herraltasi:

1.) Homien telkkarista ei kuuluman mukaan näy enää paljon paskaakaan kanavia. On joskus sanonut, että jospas Sinä tulisit taas kerran virittämään. Teepä se.

Kun kuitenkin kyse on ilmeisemmin siitä, että Homien digiboksi-putkiteevee-systeemistä vaan loppuvat digitalisoinnin myötä kanavat.. sano sinä sille sama mitä minä olen tolkuttanut puhelimessa: OSTAA UUDEN TELEVISION.

2.) Homiella on vaikeuksia kävellä Helsingin läpi raskaine divari-ja kirpputorikuormineen. Sinulla on kuulemma auto. Kuskaa Homieta joskus. Homie ei ole mulle sanonut, minusta tuo olisi vain luontaista "mukavuutta". Onneksi en asu sielläpäin.

KÄSKYJÄ NUO, älä vain poseeraa mukavaa, ole sellainen. (No joo, minä en ole Homieta livenä nähnytkään)

Muuten taidat olla umpihullu.
Kommentoin tätä jo tänään puhelimessa mutta kommentoin vielä: ei minulla ole vaikeuksia kävellä noiden em. kuormien kanssa. Minähän kuljen julkisilla (raitsikat, bussit ym.) ei siinä paljon tarvitse kävellä. Pysäkkien välit ovat kovin pienet.
Kyllä tuo TV:n viritys sopii jos Arskalle sopii. Perinteisesti palkkiona tarjoan Lemonissa jotain.
Ja vakuutan taas: Arska on oikeasti normaali, järkevä, mukava ihminen. Jonka ÄO on vielä faktisesti Gaussin käyrän paremmalla puolella. :leuhka:
Kiitos Home TOSI MUKAVA, vastauksestasi. Olet tosi hyvä ja uskollinen kaveri! Hienoa!
Pitäisi Poikuuden soittoon eli tuubailuun vastata, mutta en nyt vielä ehdi. Vähän Jumalan vikaa hällä on... mutta myös väärää tietoa. Jumalakin tarvitsee kommenttia ja oikaisua, joten sen teen. Mukavasti tietenkin! :lol:

MAALISARSKA MAALISKUUSSA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: On taas aika valita vuoden 2019 mukavin! Nyt peräti 12 ehdokasta!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Arska: Oletan että olet mielisairas kuten Nibakin. Tai todella pitkästyttävä parodia sellaisesta. En erota sun ja Niban juttuja toisistaan.

Mutta ok: Homiella on julkiset liikennevälineet, mutta säästää kävelemällä. Vaikka ajaisi julkisilla, ei jaksa kantaa kaikkia esim Historialehtiä.

Selkäreppua olen suositellut. Mutta sinulla kuulemma on auto. Mitä tehdä kaverina?

Ja käy nyt katsomassa Homien telkkaria josta kanavat loppuu. Ja sano sille että sen pitäisi ostaa uusi. 40-tuumainen ehkä riittäisi. Kevyt ja laatikossaankin voi kantaa kainalossaan keskustasta Haagaan.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: On taas aika valita vuoden 2019 mukavin! Nyt peräti 12 ehdokasta!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti: 26.03.2019 13:29 Arska: Oletan että olet mielisairas kuten Nibakin. Tai todella pitkästyttävä parodia sellaisesta. En erota sun ja Niban juttuja toisistaan.

Mutta ok: Homiella on julkiset liikennevälineet, mutta säästää kävelemällä. Vaikka ajaisi julkisilla, ei jaksa kantaa kaikkia esim Historialehtiä.

Selkäreppua olen suositellut. Mutta sinulla kuulemma on auto. Mitä tehdä kaverina?

Ja käy nyt katsomassa Homien telkkaria josta kanavat loppuu. Ja sano sille että sen pitäisi ostaa uusi. 40-tuumainen ehkä riittäisi. Kevyt ja laatikossaankin voi kantaa kainalossaan keskustasta Haagaan.
Parahin Toope-setä,

Olette lähestyneet allekirjoittautunutta jo toisen kerran kirjoituksellanne. Arvostamme kirjoitustanne ja kiitämme siitä, mutta olemme huomioineet teillä olevan paitsi Jumalan, myös jankuttajan, ominaisuuksia. Pyydämme siis teitä odottamaan rauhallisesti Stadinarskan ystävällistä vastausta teille, joka asia kyllä tapahtuu pian ja mukavasti.

Odottaessanne pyydän teitä paneutumaan ketjun pääasiaan eli mukavimman valintaan. Kiitos etukäteen.

Kunnioittavasti ja ystävyydellä

MAALISARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: On taas aika valita vuoden 2019 mukavin! Nyt peräti 12 ehdokasta!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No niin. Minäpä vastaan sitten Poikueelle. Minä vastaan aina, vaikka tämä ei olekaan Stadinarskan sanomat, jossa vastaamissitoumus on tunnetuin ketjun sanoin mukana.

Aluksi tämän hetken tilanteesta koskien Mukavimman valintaa. Sitä johtaa Joulupukki eli Jouluarska. Merkillinen asia, mutta minulla on vakaa mielipide, että kesän Arskat ovat mukavimmat ja itse äänestin Kesäarskaa. Toukokuussa on yleensä karmea kiire töissä vaikka sinänsä pidän ehkä toukokuusta eniten.
Mutta mikä kuu on sitten Stadinarskan sellainen kuu, jolloin Arska itse katsoo olevansa epämukavimmillaan. Se on muuten yleensä joulukuu. Vaikka Jouluarska eli Joulupukki koettaa elää stressittömästi niin joulun aika vaan kiireineen stressaa eniten ja niinpä se ei voi olla täysin vaikuttamatta mukavuuteen! No kiroileeko tai haukkuuko tai rähjääkö Jouluarska tällöin?? No ei todellakaan, mutta sisäisesti saattaa olla hiljaisempi ja takakireämpi.

MUTTA nyt tuli jo liikaa analysoitua jo tässä vaiheessa. Teidänhän on vastuu valita ja tottakai voitte valita sanoin jonkun muun mukavimmaksi. Esim. Homeboy on kyllä todella mukava ja kiva ihminen. Ja te kaikki, mutta mutta...

NYT ON VUOROSSA Poikuudelle vastaaminen. Ja vastaan Poikuuden juttujen jälkeen ISOLLA:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Homielta olen kuullut, että Stadinarska on livenä ihan järkevä tyyppi. Tapailette joskus, vaikkei vuosia suunniteltu minigolf toteutunut. Ai hitto, en tarkoita mitä irstaaseen mieleeni just pulpahti siitä sanasta... vaan minigolf.

STADINARSKA JA HOMEENPOIKA OVAT OLLEET AINAKIN KAKSI-KOLME KERTAA MINIGOLFISSA AIEMMIN. VALITETTAVASTI EMME NYT VIIMEKÄÄN VUONNA SAANEET AIKAAN MINIGOLFIA. MINULLA ON LIIKAA KAIKENLAISTA MINUA ERI SUUNTAAN VIEVÄÄ, MUTTA TOTTAKAI SE AIKA VAATII VAIN PÄÄTÖSTÄ. TEEMME SEN VARMAAN TÄNÄ VUONNA :D TULEPA MUKAAN! MITÄ SINULLE PULPAHTI MINIGOLFISTA MIELEEN?

En uskoisi Arskaa järkeväksi ainakaan kirjoitustensa perusteella. Vuodesta toiseen samaa tylsää vanhaa paskaa typerine kliseineen. Ilman sisältöä. Ei Arska loukkaa ihmisiä (kuten minä nytkin), mutta toisaalta ainakaan minä en jutuistaan mitään saa, ja kaikki muutkin täällä ovat kyllästyneitä.

TÄSSÄ KIRJOITTAMASSASI ASIASSA ON KAKSI SINÄNSÄ EPÄSYMPAATTISTA ASIAA. ENSIMMÄINEN ON ITSENSÄ ASETTAMINEN TOISEN YLÄPUOLELLE HYVIN TYLSIN SANANKÄÄNTEIN "NOIN VAIN" JA TOINEN ASETTUMALLA JUMALAN ASEMAAN JOSSA KIRJOITTAJA TIETÄÄ MITÄ KAIKKI MUUT AJATTELEE!!!! MINUN MIELESTÄNI TÄLLAINEN TYYLI ON SITÄ AITOA TYLSÄÄ PASKAA, JOSTA SA:aa SYYTIT!!! TÄMÄ ON JUURI SITÄ, JOTA VUOSIEN MYÖTÄ OLEN PARODIOINUT: ITSENSÄ PAREMMAKSI TEKEMINEN!
(SE ETTÄ SAATAT OLLA OIKEASSA JOIDENKIN KOHDALLA TUOSSA KYLLÄSTYMISASIASSA, EI KUULU TÄHÄN ASIAAN TOKI)

Ehkä Arska on aidosti mielisairas?
Tai ehkä tuo on vain netin roolihahmo?
Niinhän minullakin, mutta sentään olen laajentanut aihepiirejä jo vuosia ja vuosia.

SINULLA ON OMA VAHVA IMAGO, JOTA ET HALUA SÄRKEÄ JA KAIKENLAISTA JUTTUA KEKSIT, KYLLÄ! MUTTAJOKU SINUA NYT PÄNNII STADINARSKASSA. OLISIKO SE SAMA ASIA KUIN NIBALLA. EN VIITSI NYT SANOA ARVELUANI KUN EN TIEDÄ. :D

MIELISAIRAAKSI KUTSUMINEN ON KYLLÄ JÄLLEEN SELLAISTA, JOTA MINÄ ESIM. EN VOISI TOISESTA KIRJOITTAA IKINÄ! JOS NYT VAKAVIA OLLAAN.

Arskalle kehoitus eikun kaksi... tai ei kehoitus vaan KÄSKY minulta sinun Herraltasi:

OOKOO YMMÄRRÄN HAUSKUUDEN :D

1.) Homien telkkarista ei kuuluman mukaan näy enää paljon paskaakaan kanavia. On joskus sanonut, että jospas Sinä tulisit taas kerran virittämään. Teepä se.

TÄHÄN ON HELPPO VASTATA: OLEN OLLUT TODELLA LUKUISASTI HOMEN TEEVEITÄ KORJAAMASSA! JA MINÄ OLEN VIENYT HOMEELLE KAKSI VANHAA TEEVEETÄnikin JA VIDEOTKIN JA MAHTOIKO OLLA YKSI DIGIBOKSIKIN? TAI ON HOME NIISTÄ JOTAIN MAKSANUTKIN.
JA OLLUT KIVA KÄYDÄ. HOME TARJONNUT JOTAIN LEMONISSA SITTEN!
NYT EN VAIN OLE SAANUT AIKAAN IHAN VIIME AIKOINA KÄYNTIÄ VAIKKA OLEMME MIITANNEET: MINULLA ON TYÖ JA SEN JÄLKEEN AINA KAIKENLAISTA OMAA AIKAA RAJOITTAVAA. TUOSSA VIIME KERRALLA KUN EHDOTIN PIKAISELLA AIKATAULULLA NIIN AIKATAULU OLI LIIAN PIKAINEN.

Kun kuitenkin kyse on ilmeisemmin siitä, että Homien digiboksi-putkiteevee-systeemistä vaan loppuvat digitalisoinnin myötä kanavat.. sano sinä sille sama mitä minä olen tolkuttanut puhelimessa: OSTAA UUDEN TELEVISION.

EI SE SIITÄ JOHDU, MUTTA OLEN SANONUT, ETTÄ FLAT-TELEVISIOITA SAA HALVALLA JA NIISSÄ ON KUVANLAATU HYVÄ. OLEN PUHUNUT ASIASTA HOMEELLE. VOISIN HYVIN HANKKIA EDULLISEN TEEVEEN JOKA HOMEEN BUDJETILLE KÄY :D

2.) Homiella on vaikeuksia kävellä Helsingin läpi raskaine divari-ja kirpputorikuormineen. Sinulla on kuulemma auto. Kuskaa Homieta joskus. Homie ei ole mulle sanonut, minusta tuo olisi vain luontaista "mukavuutta". Onneksi en asu sielläpäin.

MINULLA ON OLLUT AUTO AINA KUN OON VOINUT AJAA. MUTTA ET OLE AIVAN REALISTINEN; MINULLA ON JOKA PÄIVÄ TYÖNI JA SEN JÄLKEEN AIKARAJOITUS JA TÄLLAINEN PITÄÄ HYVIN TARKASTI SOPIA. HOME SANOI, ETTÄ HÄN PÄÄSEE LIIKKUMAAN HYVIN. MINÄ USKON SEN. LIIKKUMINEN ON SITÄPAITSI TERVEELLISTÄ. ETKÖS SINÄ OLE TYÖTÖN JA PERHEETÖN. SINÄHÄN TUUT TÄNNE, EIKÖ!

KÄSKYJÄ NUO, älä vain poseeraa mukavaa, ole sellainen. (No joo, minä en ole Homieta livenä nähnytkään)

MIKSET SINÄ HALUA NÄHDÄ HOMEBOYTA????? TEHKÄÄPÄ NYT MIITTI. MITÄS SINÄ MINUA IHMETTELET, JOKA TAPAAN HOMEEN USEIN! :lol:

Muuten taidat olla umpihullu.

SO SO SO... VANHA SANANLASKU SANOO: JOKA TOISTA HULLUKSI KUTSUU, SE ITSE HULLU ON!
SE OLI SIIS SANANLASKU. ITSE EN NÄIN SANOISI.

TÄMÄ KAIKKI YHTEISTYÖTERVEISIN JA YSTÄVÄLLISESTI JA KYLLÄ: MUKAVASTI

JA TEEPÄ TAPAAMINEN HOMEBOYN KANSSA. OLISIT PALJON KATU-USKOTTAVAMPIKIN SILLOIN.

KIITÄN SINUA KOMMENTEISTA JA KIRJOITUKSESTA. OLEN TYYTYVÄINEN KAIKESTA PALAUTTEESTA! :D

MAALISARSKA PUHUI , MARSANDERS HAR TALAT
Tähän meni aikaa niin, että jokin asia taas siirtyi eteenpäin, mutta oli varmaan sen arvoinen :D
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: On taas aika valita vuoden 2019 mukavin! Nyt peräti 12 ehdokasta!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Siltä se näyttää, että Joulupukki eli Jouluarska on mukavin!

Minusta tuntuu oikeasti, että nyt Huhtiarska on tosi mukava ellei mukavin. Nyt vielä äänestämään niin seuraavassa päätän mukavimman ja ketju noin päättyy.

HUHTIARSKA

Väriterapeutti, värimestari
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: On taas aika valita vuoden 2019 mukavin! Nyt peräti 12 ehdokasta!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

TÄMÄ KETJU ON PÄÄTTYNYT ja voittajaksi varmistui JOULUPUKKI, joka siis on JOULUARSKA

Kiitän kaikkia vastaajia ja nyt se vain on uskottava. Olen mukavin Joulupukkina!

Älkää enää vastatko tähän ketjuun, asia on päätetty ja pysyy!

JOULUPUKKI ON TÄSSÄ KUUSSA HUHTINEN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin