VKO 14/2019

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 14/2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 04.04.2019 9:26 Kohta hoploppiin kaksveen kanssa. Iltapäivällä museoon ja illalla tanssireeniä. Vaimo töissä ja illalla opiskelemassa. Eiks tossa ole niinku vähän kaikkee lapsille? Kehitys ei saa häiriintyä ja psykologitkin tykkää.
Kyllä käpylehmän pitäisi riittää!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2813
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: VKO 14/2019

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 04.04.2019 9:21 :sir: käytetään paljon pyöräilijöiden kesken. Onhan se ihan mainio lyhennelmä ihan kaikille.
Kölvit kelvillä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 14/2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Puhukaa suomea, niin ymmärrätte itsekin!11
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO 14/2019

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 04.04.2019 10:56 Puhukaa suomea, niin ymmärrätte itsekin!11
Mulla on oikeus mun kieleen!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: VKO 14/2019

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard kirjoitti: 03.04.2019 8:31
Stadinarska kirjoitti: 03.04.2019 8:28
So Hard kirjoitti: 02.04.2019 13:13 Vihaan avokonttoreita. Muualla maailmassa niistä ollaan jo siirtymässä pois.
Olen täysin samaa mieltä. Toki olenkin, koska molemmat olemme mukavia.
Olen saanut olla nyt omassa huoneessani taas neljä vuotta inhottavan avokonttorikauden jälkeen.

HUHTIARSKA

Väriterapeutti, värimestari
Ikävää että jouduit takaisin suljetulle.
On mulla sentään kaunis ovi! Istun keinutuolissa, katson ovea ja odotan nättiä hoitajaa hoitamaan!


HUHTIKUUN OMAN HUONEEN MIES
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9440
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: VKO 14/2019

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ison Omenan parkkikselta on lähtenyt puomit :ohyeah:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 14/2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Onko se muuttunut maksuttomaksi vai hoituuko jotenkin muuten?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: VKO 14/2019

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 04.04.2019 13:10 Onko se muuttunut maksuttomaksi vai hoituuko jotenkin muuten?
Jos yrittää ajaa maksamatta ulos, auto putoaa salaluukusta kidutuskeskukseen.

Odotettu uudistus. Kauhea pullonkaulahan ne ovat olleet.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9440
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: VKO 14/2019

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 04.04.2019 13:10 Onko se muuttunut maksuttomaksi vai hoituuko jotenkin muuten?
Samat pysäköintiajat kuin ennenkin. Ilmeisesti parempi kameratekniikka, jotta uskaltavat laskea puhtaasti sen varaan. Taskuparkki app toimii nyt myös omenassa. Mulla oli toi app valmiiksi Ainoan pysäköinnin takia. Hyvin toimi ainakin tänään. Puhelimeen tuli ilmoitukset pysäköinnin alkamisesta ja päättymisestä ilman että tarvi tehdä mitään. Pidemmätkin pysäköinnit menee automaattisesti sen kautta, niin ei toivottavasti tarvi enää säätää mitään pysäköinnin kanssa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 14/2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:sir:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16685
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: VKO 14/2019

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti: 04.04.2019 13:23 Taskuparkki app toimii nyt myös omenassa. Mulla oli toi app valmiiksi Ainoan pysäköinnin takia. Hyvin toimi ainakin tänään. Puhelimeen tuli ilmoitukset pysäköinnin alkamisesta ja päättymisestä ilman että tarvi tehdä mitään. Pidemmätkin pysäköinnit menee automaattisesti sen kautta, niin ei toivottavasti tarvi enää säätää mitään pysäköinnin kanssa.
Vaikka välttelen espoolaisia ostoskeskuksia kuin espoolaisia ostoskeskuksia, niin Ainoasta löydän itseni aika useinkin. Toistaiseksi olen harrastanut lippu-lappu-peliä, kun Stockan kortilla saa joka pysäköinnillä ensimmäisen tunnin ilmaiseksi, ja pyrin sieltä tunnissa ulos.

Kovasti kuitenkin mainostavat tuota app-hommaa, Käteeni just lyödyn mainoslipukkeen mukaan porkkanana on, että appia käyttämällä saa 3h ilmaista pysäköintiaikaa. Mutta oman elämäni gattacana en meinaa uskaltaa ojennettuun käteen tarttua, kun tällainen scifimeininki pelottaa.

Mitä 3h ilmaista pysäköintiä tarkoittaa? Onko jokaisella pysäköintikerralla 3 h ilmaista pysäköintiä (parempi kuin Stockan etu), vai tarkoittaako tämä, että ilmaisaika kuluu loppuun esim. kolmella tunnin mittaisella pysäköinnillä, jonka jälkeen saa maksaa normaalitaksaa, vaikka pysäköisi vain hetkeksi (paljon huonompi kuin Stockan etu)? Mainoslapussa myös lukee, että tätä ei voi yhdistää muihin etuihin, eli valinta on tehtävä appin ja Stockan välillä. Hankalaa!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9440
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: VKO 14/2019

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 04.04.2019 13:58 Mitä 3h ilmaista pysäköintiä tarkoittaa? Onko jokaisella pysäköintikerralla 3 h ilmaista pysäköintiä (parempi kuin Stockan etu), vai tarkoittaako tämä, että ilmaisaika kuluu loppuun esim. kolmella tunnin mittaisella pysäköinnillä, jonka jälkeen saa maksaa normaalitaksaa, vaikka pysäköisi vain hetkeksi (paljon huonompi kuin Stockan etu)? Mainoslapussa myös lukee, että tätä ei voi yhdistää muihin etuihin, eli valinta on tehtävä appin ja Stockan välillä. Hankalaa!
Nettisivuilla lukee: Mikäli asioit yli kolme tuntia veloitus hoituu automaattisesti...

Eli 3h joka kerta, kuten omenan 2+2h.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: VKO 14/2019

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Se tarkoittaa sitä, että kun ajat sisään, appi kertoo että pysäköinti on alkanut. Kun ajat ulos, se kertoo että pysäköinti on päättynyt. Jos menee yli 3 h niin se veloittaa luottokorttia. Portti aukeaa rekkarin lukemalla. Lappuja ei ole, mikä lienee ympäristöhörhöille hieno asia sen lisäksi että prosessi on sujuvampi.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16685
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: VKO 14/2019

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti: 04.04.2019 14:07
urpiainen kirjoitti: 04.04.2019 13:58 Mitä 3h ilmaista pysäköintiä tarkoittaa? Onko jokaisella pysäköintikerralla 3 h ilmaista pysäköintiä (parempi kuin Stockan etu), vai tarkoittaako tämä, että ilmaisaika kuluu loppuun esim. kolmella tunnin mittaisella pysäköinnillä, jonka jälkeen saa maksaa normaalitaksaa, vaikka pysäköisi vain hetkeksi (paljon huonompi kuin Stockan etu)? Mainoslapussa myös lukee, että tätä ei voi yhdistää muihin etuihin, eli valinta on tehtävä appin ja Stockan välillä. Hankalaa!
Nettisivuilla lukee: Mikäli asioit yli kolme tuntia veloitus hoituu automaattisesti...

Eli 3h joka kerta, kuten omenan 2+2h.
Ok, kiitos! Mutta ei tuo enttisivulla oleva teksti ole yksiselittäinen tämän suhteen: yli kolme tuntia kerralla v. yli kolme tuntia kumulatiivisesti! Logiikan perusteet pitäisi olla perusvaatimus kaikille, jotka koskaan tuottavat julkista tekstiä!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16685
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: VKO 14/2019

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti: 04.04.2019 14:08 Se tarkoittaa sitä, että kun ajat sisään, appi kertoo että pysäköinti on alkanut. Kun ajat ulos, se kertoo että pysäköinti on päättynyt. Jos menee yli 3 h niin se veloittaa luottokorttia. Portti aukeaa rekkarin lukemalla. Lappuja ei ole, mikä lienee ympäristöhörhöille hieno asia sen lisäksi että prosessi on sujuvampi.
Mut käyttämällä Stockan exclusive-korttia, tunnen itseni bättre folk -porvariksi, kun tas appipelleily saa mut tuntemaan itseni insinööriksi!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9440
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: VKO 14/2019

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 04.04.2019 14:31 Mut käyttämällä Stockan exclusive-korttia, tunnen itseni bättre folk -porvariksi, kun tas appipelleily saa mut tuntemaan itseni insinööriksi!
No mitä sä täällä kyselet, kun tää kerran oli jo päätetty :doh:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16685
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: VKO 14/2019

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti: 04.04.2019 14:39
urpiainen kirjoitti: 04.04.2019 14:31 Mut käyttämällä Stockan exclusive-korttia, tunnen itseni bättre folk -porvariksi, kun tas appipelleily saa mut tuntemaan itseni insinööriksi!
No mitä sä täällä kyselet, kun tää kerran oli jo päätetty :doh:
Eikä kun siinä oli lisää varteenotettavia identiteetti-signalointeja SH:n mainitseman viherhörhöilyn lisäksi. Kohta pitää tehdä kokonaisanalyysi, mutta luulen lataavani (yrittäväni ladata) appin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: VKO 14/2019

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onneksi Sellossa on 5h. Ei tarvitse huomenna käydä siirtämässä kotteroa kuin ruokatunnilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9440
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: VKO 14/2019

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 04.04.2019 14:42Kohta pitää tehdä kokonaisanalyysi, mutta luulen lataavani (yrittäväni ladata) appin.
Mahtavaa. Kohta sä varmaan käännyt myös kannattamaan moottoriteitä kaupunkialueella :ohyeah:

Ehkä mun olis pitänyt lisätä :D myös edellisen viestin loppuun.

:D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16685
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: VKO 14/2019

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti: 04.04.2019 14:47 :D
Mä olen tulkinnut, että tuo pätee koko keskusteluun (vaikka siis sinun ja SH:n vastauksia myös ihan tosissani arvostan).
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: VKO 14/2019

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti: 04.04.2019 14:31
So Hard kirjoitti: 04.04.2019 14:08 Se tarkoittaa sitä, että kun ajat sisään, appi kertoo että pysäköinti on alkanut. Kun ajat ulos, se kertoo että pysäköinti on päättynyt. Jos menee yli 3 h niin se veloittaa luottokorttia. Portti aukeaa rekkarin lukemalla. Lappuja ei ole, mikä lienee ympäristöhörhöille hieno asia sen lisäksi että prosessi on sujuvampi.
Mut käyttämällä Stockan exclusive-korttia, tunnen itseni bättre folk -porvariksi, kun tas appipelleily saa mut tuntemaan itseni insinööriksi!
Lapuilla sekoilevat humanistit saavat minut tuntemaan heidät tientukkeina pöhlöileviksi dinosauruksiksi.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16685
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: VKO 14/2019

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti: 04.04.2019 14:49
urpiainen kirjoitti: 04.04.2019 14:31
So Hard kirjoitti: 04.04.2019 14:08 Se tarkoittaa sitä, että kun ajat sisään, appi kertoo että pysäköinti on alkanut. Kun ajat ulos, se kertoo että pysäköinti on päättynyt. Jos menee yli 3 h niin se veloittaa luottokorttia. Portti aukeaa rekkarin lukemalla. Lappuja ei ole, mikä lienee ympäristöhörhöille hieno asia sen lisäksi että prosessi on sujuvampi.
Mut käyttämällä Stockan exclusive-korttia, tunnen itseni bättre folk -porvariksi, kun tas appipelleily saa mut tuntemaan itseni insinööriksi!
Lapuilla sekoilevat humanistit saavat minut tuntemaan heidät tientukkeina pöhlöileviksi dinosauruksiksi.
Et sä meitä huomaa! Ainoassa lappusekoilu tehdään ennen autolle menemistä, puomi sitten aukeaa kameran luettua rekisterinumeron!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: VKO 14/2019

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti: 04.04.2019 14:55Et sä meitä huomaa! Ainoassa lappusekoilu tehdään ennen autolle menemistä, puomi sitten aukeaa kameran luettua rekisterinumeron!
Aina siellä joku lappulasse on työntämässä rypistynyttä korttia automaattiin!

Sellainen käytännön neuvo, että itse asiassa tuo tarvitsee (aluksi) peräti kaksi applikaatiota. AINOA-applikaatio, jonka olemassaolon Taskuparkki-applikaatio tarkistaa ainakin kun sinne rekisteröityy.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 14/2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

TPK1111111
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 14/2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 04.04.2019 14:58
urpiainen kirjoitti: 04.04.2019 14:55Et sä meitä huomaa! Ainoassa lappusekoilu tehdään ennen autolle menemistä, puomi sitten aukeaa kameran luettua rekisterinumeron!
Aina siellä joku lappulasse on työntämässä rypistynyttä korttia automaattiin!

Sellainen käytännön neuvo, että itse asiassa tuo tarvitsee (aluksi) peräti kaksi applikaatiota. AINOA-applikaatio, jonka olemassaolon Taskuparkki-applikaatio tarkistaa ainakin kun sinne rekisteröityy.
Ei assembleria kuitenkaan?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin