vko 21/19

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

vko 21/19

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vein Teslan tuulilasin vaihtoon. Nyt Skodillac alla. Äänen perusteella luulin dieseliksi, mutta bensakone näyttää olevan.

Pitää tuon vaihdon jälkeen tutkia lasivakuutuksia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: vko 21/19

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Maistelin vähän siidereitä viikonlopun. Aika kovalla lukemalla vetäisi puntari turpaan tänä aamuna.

Rehuruokailuksi menee hetkeksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: vko 21/19

Viesti Kirjoittaja Gat »

Nyt menee huonommin, mutta ratkaisuja on.

Nimittäin tänään olisi ollut yksityishammaslääkäriaika. Havaitsin, että en ole peseytynyt, ei ole puhtaita vaatteita ja luultavasti oksentaisin tuoliin. Vaikka taksilla olisin mennyt,kun en puolta kilometriä kävellä Joten soitin ja peruutin sen. Seuraava aika jo alunperin varattu, 27.5.. Joka sattuneesta syystä on surullinen päivämäärä minulle alkuperäiselle rokkenrollin, punkin, hevin ja teknonkin sukupolvelle.

Tuli myös mieleen, vähentäisinkö juomista. Minähän siis oikeasti kuolen tähän. Onneksi on uusi 24-päkki Karhua tuossa edessä. Tarvitsisin Vaimon!!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: vko 21/19

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Katkon sä tarvitsisit.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: vko 21/19

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 20.05.2019 14:16 Katkon sä tarvitsisit.
Ehkä. Tai oman mömmöresepin kotihoitoon. En hammaslekurin toimistoon muuta perustellut, kuin että selvää näytellen keksin käyttää sivistyssanaa "Force Majeoure":
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: vko 21/19

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 20.05.2019 14:27
So Hard kirjoitti: 20.05.2019 14:16 Katkon sä tarvitsisit.
Ehkä. Tai oman mömmöresepin kotihoitoon. En hammaslekurin toimistoon muuta perustellut, kuin että selvää näytellen keksin käyttää sivistyssanaa "Force Majeoure":
Jos sinä saisit mömmöreseptin kotihoitoon, siirtyisit vain taas sekakäyttöön.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: vko 21/19

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti: 20.05.2019 12:20 Maistelin vähän siidereitä viikonlopun. Aika kovalla lukemalla vetäisi puntari turpaan tänä aamuna.

Rehuruokailuksi menee hetkeksi.
20 litraa saa vetää, että kilo tulee.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: vko 21/19

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Maisteluun liittyy oheistoimintoja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: vko 21/19

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Home Office ei ole vieläkään saanut passiani postiin. Tai sitten eivät tajua käyttää mukaan laittamaani palautuskuorta, jossa on siis seurantamahdollisuus. Koodi ei ole aktivoitunut edelleenkään, vaikka viime tiistaina sain tiedon, että passiani eivät enää tarvitse.

Voivatkohan he olla niin urpoja, etteivät tajua käyttää sitä kuorta koska en erikseen saatteessa maininnut, että palautuskuori (jossa on valmiiksi osoitteeni ja maksu maksettu) on passini palauttamista varten. Epäilen kyseisen officen työntekijöiden järjenjuoksua, koska eivät osanneet/viitsineet/jaksaneet lukea pdf:kään ennen kuin erikseen pyysin, että avattuaan tiedoston skrollaisivat alas ja lukisivat kaikki sivut. Alan kohta epäillä olevani piilokamerassa. :doh:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: vko 21/19

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Lämmin sää vähentää ruokahalua, mikä on vain positiivista. :muu:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: vko 21/19

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 20.05.2019 14:07 Minähän siis oikeasti kuolen tähän.
Juu.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: vko 21/19

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Gat kirjoitti: 20.05.2019 14:07
Havaitsin, että en ole peseytynyt, ei ole puhtaita vaatteita ja luultavasti oksentaisin tuoliin. Vaikka taksilla olisin mennyt,kun en puolta kilometriä kävellä Joten soitin ja peruutin sen. Seuraava aika jo alunperin varattu, 27.5.. Joka sattuneesta syystä on surullinen päivämäärä minulle
Ja yllättyneitä ovat. Peruitko valmiiksi sen toisenkin hammaslekuriajan? Vai perutko vasta sitten lähempänä ajankohtaa, kun yhtäkkiä havaitset ettet ole peseytynyt eikä ole puhtaita vaatteita jne.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: vko 21/19

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mistähän muuten niitä puhtaita vaatteita ilmestyy?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: vko 21/19

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Bluntly kirjoitti: 21.05.2019 8:57 Mistähän muuten niitä puhtaita vaatteita ilmestyy?
Sieltä roskavuoren alta joka on vallannut koko kämpän taas.
Universaali disclaimer.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: vko 21/19

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Bluntly kirjoitti: 21.05.2019 8:57 Mistähän muuten niitä puhtaita vaatteita ilmestyy?
Kaupasta? :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: vko 21/19

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Bluntly kirjoitti: 21.05.2019 8:57 Mistähän muuten niitä puhtaita vaatteita ilmestyy?
Netistä kotiinkuljetuksella tilaamalla varmaan helpoiten.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: vko 21/19

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti: 21.05.2019 8:59
Bluntly kirjoitti: 21.05.2019 8:57 Mistähän muuten niitä puhtaita vaatteita ilmestyy?
Netistä kotiinkuljetuksella tilaamalla varmaan helpoiten.
Jos mennään vanhaa rataa, ja miksi ei mentäisi, niin Gatin mukaan jonkun pitäisi tulla häntä auttamaan ja pesemään vaatteensa hänen puolestaan. Jos ja kun hän ei tätä erityiskohtelua saa, Gat kokee tulleensa kohtuuttoman väärin kohdelluksi kylmässä maailmassa, joka ei tunnusta hänen erityislaatuaan. Gatin masentuneessa alkoholismissa on voimakas narsismin vivahde.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: vko 21/19

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti: 21.05.2019 8:59
Bluntly kirjoitti: 21.05.2019 8:57 Mistähän muuten niitä puhtaita vaatteita ilmestyy?
Netistä kotiinkuljetuksella tilaamalla varmaan helpoiten.
Gatilla ei kait ole verkkopankkitunnuksia? En usko, että mikään kioski myy ilman niitä?

Wanhana aikana olisi voinut tilata postiennakolla, mutta mahtaako enää onnistua tuokaan ilman verkkopankkitunnuksia tai luottokorttia?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: vko 21/19

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kreitsu kirjoitti: 21.05.2019 8:59
Bluntly kirjoitti: 21.05.2019 8:57 Mistähän muuten niitä puhtaita vaatteita ilmestyy?
Kaupasta? :D
Tämä on varmaan realistisin vaihtoehto. Eikä tämäkään ole kovin realistinen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: vko 21/19

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 21.05.2019 9:02 Gatilla ei kait ole verkkopankkitunnuksia? En usko, että mikään kioski myy ilman niitä?
Mä ostan aina kortilla tai paypalilla, mutta muistelisin vielä nähneeni jossain kaupoissa postiennakonkin. Mutta ne ei ole ollut vaatekauppoja, jotka varmaan sen verran isompia ja suuremmalla palautusprosentilla, ettei niiden kannata postiennakkoa tarjota.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: vko 21/19

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 21.05.2019 9:02 Jos mennään vanhaa rataa, ja miksi ei mentäisi, niin Gatin mukaan jonkun pitäisi tulla häntä auttamaan ja pesemään vaatteensa hänen puolestaan. Jos ja kun hän ei tätä erityiskohtelua saa, Gat kokee tulleensa kohtuuttoman väärin kohdelluksi kylmässä maailmassa, joka ei tunnusta hänen erityislaatuaan. Gatin masentuneessa alkoholismissa on voimakas narsismin vivahde.
Aina löytyy syy miksi ei voi toteuttaa.

Gat kun on viimeaikoina ahkerasti valitellut käteisen puutetta, niin ihmetyttää miksi ei myy omaisuuttaan pois ja sijoita niitä helpommin realisoitavaan muotoon. Kyllä yhteiskunta sitten saattelee hautaan kun rahat on ryypätty. Perillisiähän ei ole eikä tule, niin mihin sitä omaisuutta kannattaa säästää. Lihoiksi laittaa niin eläinsuojelu kuin valtiokin, jotka mahdollisia perillisiä on, joten ei ne pihtaamalla sen kummemmin säästy.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: vko 21/19

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti: 21.05.2019 9:38
James Potkukelkka kirjoitti: 21.05.2019 9:02 Gatilla ei kait ole verkkopankkitunnuksia? En usko, että mikään kioski myy ilman niitä?
Mä ostan aina kortilla tai paypalilla, mutta muistelisin vielä nähneeni jossain kaupoissa postiennakonkin. Mutta ne ei ole ollut vaatekauppoja, jotka varmaan sen verran isompia ja suuremmalla palautusprosentilla, ettei niiden kannata postiennakkoa tarjota.
Juu, kyllä varmaan postiennakko periaatteessa onnistuu, mutta lähteekö kauppa edes siihen, jos asiakkaalle ei ole verkkopankkitunnuksia tai korttia. Vaikka luottoriskiä ei periaatteessa tuossa olekaan.

Mutta helpointa olisi mennä taksilla paikalliseen prismaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: vko 21/19

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vagabondo kirjoitti: 21.05.2019 9:38
James Potkukelkka kirjoitti: 21.05.2019 9:02 Gatilla ei kait ole verkkopankkitunnuksia? En usko, että mikään kioski myy ilman niitä?
Mä ostan aina kortilla tai paypalilla, mutta muistelisin vielä nähneeni jossain kaupoissa postiennakonkin. Mutta ne ei ole ollut vaatekauppoja, jotka varmaan sen verran isompia ja suuremmalla palautusprosentilla, ettei niiden kannata postiennakkoa tarjota.
Melkein kaikki verkkokaupat myy nykyään Klarnan tms. laskulla.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: vko 21/19

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 21.05.2019 10:13
Vagabondo kirjoitti: 21.05.2019 9:38
James Potkukelkka kirjoitti: 21.05.2019 9:02 Gatilla ei kait ole verkkopankkitunnuksia? En usko, että mikään kioski myy ilman niitä?
Mä ostan aina kortilla tai paypalilla, mutta muistelisin vielä nähneeni jossain kaupoissa postiennakonkin. Mutta ne ei ole ollut vaatekauppoja, jotka varmaan sen verran isompia ja suuremmalla palautusprosentilla, ettei niiden kannata postiennakkoa tarjota.
Melkein kaikki verkkokaupat myy nykyään Klarnan tms. laskulla.
Mutta tuo vaatii tunnistautumisen mielestäni? Eihän esim. Klarna voi tietää, kuka tilaa, jos asiakasta ei pysty tunnistamaan? Klarnahan kantaa luottotappioriskin verkkokaupassa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: vko 21/19

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

KOkeilin omassa kaupassani ilman tunnistautumista

"Luottotarkistus ja henkilötietojen käsittely Klarnalla
Jos valitset maksutavaksi Maksa myöhemmin, Klarna arvioi luottokelpoisuutesi. Klarnan tietosuojaselosteesta saat tarkempia tietoja siitä, miten Klarna käsittelee henkilötietojasi."

En mennyt siitä eteenpäin, mutta _ehkä_ Klarna tsekkaisi vain hetulla, että ei ole luottohäiriömerkintöjä. Eo. kuulostaa kyllä riskaabelilta. Kuten sanottu, Klarna kantaa luottoriskin, joten mua ei sinänsä haittaa. Varmaan väestötietorekisteristä myös tsekkaavat, että kyseisen hetun henkilö asuu toimitusosoitteessa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin