Vko 22/2019

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

"Parempi viinaan kuolla kuin ikävään".- Vladimir Majakovski :beer:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti: 29.05.2019 13:29

Mitä tarvititsisin olisi ilmainen kitinäjoukkue raivausssivoamaan Orimattilan taloni. En mä voi koko komppanialle eli jaokselle maksaa. Toki haluaisin naisten kanssa saunaan. :h:
Kitinäläisiä ei enää ole edes komppanian verran...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 29.05.2019 13:29 . Itsemurhaa hämmästytävästi välttelen sitkeä pentele. Luonnollinen kuolema vaikka viinalla olisi parempi.
Jos haluat tappaa itsesi juomalla, on sinulla siihen tietysti oikeus. Mutta itsemurhahan sekin on.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Erityisen onnistuneen projektin (?) päätöstilaisuudessa saatu yhteydet kuntoon muihin toimipisteisiin ja kuohuvalasit kouraan niin palohälytys pärähtää soimaan. No eikun popot jalkaan ja pihalle. Harjoitushan se tietysti oli.

Sillä välin tullut kutsu jonnekkin illallistilaisuuten. Ajattelin dissata tilaisuuden suorilta käsin kunnes muistin istuvani kyseisen instanssin hallituksessa.

Onneksi kohta pääsee pettymään salille kun rauta on painavaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Huristelin tänään bussikaistalla ja tuli eräs kitisijä mieleen :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kiky vohki tämänkin työpäivän tuplapalkan, tosin työtunteja tippui. Siltikin nämä arkipyhät on mukavia päiviä olla töissä, koska on rauhallisempaa, mm. neljä aamupäivän videopalaveria tippuu pois. Illalla haen lapset mummulasta hoidosta ja vanhemman tyttäreni futisjoukkueen valmentajana vien tyttäreni peliinsä, itse huolehdin peluutuksesta - eli parhaat pelaavat ja muut imeskelevät kentän laidalla pieniä kiviä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 29.05.2019 14:17
Gat kirjoitti: 29.05.2019 13:29 . Itsemurhaa hämmästytävästi välttelen sitkeä pentele. Luonnollinen kuolema vaikka viinalla olisi parempi.
Jos haluat tappaa itsesi juomalla, on sinulla siihen tietysti oikeus. Mutta itsemurhahan sekin on.
Kyllä mä varmaan kuolen näin.
Toisaalta jos joku luulee, että minulla olisi akuutteja itsemurha-aikeita, voisin tehdä sen koska tahansa. Ilman tuliaseitakin. Ei vielä, ei nyt, ei vuosiin. Oikeastaan kuolin jo 1996. Ahtaita aikoja nyt minulle, mutta kivuliaasti sinnittelen, liian alkoholin kera.Itseni nopeasti nirhaaminen ei vielä kiinnosta.

Edit: joku on heittänyt ripulipaskat mun lattialle!!! Kännykkä taas lataamatta. Olo kohtuullinen muuten. Puhtaat vaatteet on ja safkaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kreitsu kirjoitti: 29.05.2019 18:31 Huristelin tänään bussikaistalla ja tuli eräs kitisijä mieleen :D
Hienoa! Voin opettaa sulle salaisen kädenpuristuksen!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja Niba »

James Potkukelkka kirjoitti: 31.05.2019 8:34
Kreitsu kirjoitti: 29.05.2019 18:31 Huristelin tänään bussikaistalla ja tuli eräs kitisijä mieleen :D
Hienoa! Voin opettaa sulle salaisen kädenpuristuksen!
saako hyrpidillä ajella vain sähkön kanssa väärää kaistaa? :on:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Länsiväylän entiset bussikaistat ovat ajoneuvoille, joiden CO2 päästö on korkeintaan 80g/km. Eli pitää olla käytännössä plug in hybridi, jotta siihen pääsee.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 30.05.2019 12:24
James Potkukelkka kirjoitti: 29.05.2019 14:17
Gat kirjoitti: 29.05.2019 13:29 . Itsemurhaa hämmästytävästi välttelen sitkeä pentele. Luonnollinen kuolema vaikka viinalla olisi parempi.
Jos haluat tappaa itsesi juomalla, on sinulla siihen tietysti oikeus. Mutta itsemurhahan sekin on.
Kyllä mä varmaan kuolen näin.
Toisaalta jos joku luulee, että minulla olisi akuutteja itsemurha-aikeita, voisin tehdä sen koska tahansa. Ilman tuliaseitakin. Ei vielä, ei nyt, ei vuosiin. Oikeastaan kuolin jo 1996. Ahtaita aikoja nyt minulle, mutta kivuliaasti sinnittelen, liian alkoholin kera.Itseni nopeasti nirhaaminen ei vielä kiinnosta.

Edit: joku on heittänyt ripulipaskat mun lattialle!!! Kännykkä taas lataamatta. Olo kohtuullinen muuten. Puhtaat vaatteet on ja safkaa.
Onko Paroni nyt lähtenyt katkolle?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 31.05.2019 12:28 Onko Paroni nyt lähtenyt katkolle?
Ei tietenkään. Nyt just ei pysty, koska....
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ilmoitan, että huomenna alkaa kesä ja saatte senjälkeen odottaa Toukoarskaa kokonaista...
niin kuinka kauan!

Osaatteko laskea!? Minä en kerro heti! Oppineet osaavat laskea mutta osaavatko rahvaat?

Homeboy on taas kirjoittanut palstalleni, SUURKIITOS. Minä en oikein tiedä mistä postauksesta aloittaa, mut Kesäarskana se tapahtuu.

Home myös soitti eilen, mutta sen voin paljastaa etten vastannut koska valvoin/seurasin viulu ja sellotuntia...

Ja pyydän, että Poikuus voisi vakuuttaa, että puhuu totta eikä väritä imagoaan. Minä en nyt uskalla sen enempää puhua kun noin vakavasta kirjoitetaan. Siis EI SAA kirjoittaa itsemurhasta ja kakkaamisesta lattialle, ellei ole totta! Ja jos on totta niin ÄKKIÄ HOITOON tietenkin. Ei saa olla aikaa kirjoittaa tänne!

Olen vielä Toukoarska. Ihanaa tämä toukoaika.

TOUKOARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Superdry tarjoaa uusia elämyksiä. Ensimmäistä kertaa eläissäni sovittelin 4XL vaatetta ylleni. Oli hartioista vähän liian pieni, niin jäi ostamatta. Ei selvästikään ole mulle tarkoitettu vaateliike.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Stadinarska kirjoitti: 31.05.2019 14:32 Ja pyydän, että Poikuus voisi vakuuttaa, että puhuu totta eikä väritä imagoaan. Minä en nyt uskalla sen enempää puhua kun noin vakavasta kirjoitetaan. Siis EI SAA kirjoittaa itsemurhasta ja kakkaamisesta lattialle, ellei ole totta! Ja jos on totta niin ÄKKIÄ HOITOON tietenkin. Ei saa olla aikaa kirjoittaa tänne!
Oletkohan sinä jossain syntymähumalassa, jossa ei voi uskoa muilla menevän huonosti. Siksi Shrinkiin laitoin ehkä sääntöjen vastaisen videon.

Itselläni ei sinänsä mene huonosti, mutta toisinaan tulee katsottua ohi kulkevia ihmisiä: useimmilla ei ilmeisesti ole jatkuvaa ahdistusta ja kipuja; mutta monella on.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Kirjotiin Gattikselle nolon avautumisen (olen Kitinän historiassa kirjoittanut ehkä 3 yksityisviestiä.) : "käyttäjä ei ole saavutettavissa" tms. :?
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Myöhemmin ehkä selitän, miksi ainan tarvitsee vetää pää täyteen, mutta yritän lähteä ostamaan polkupyörä(ä)n osia.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Onnistuneesti kävin XXL:ssä tilaamassa etu- ja takarenkaan kaikkine osineen, varastettujen tilalle. Kustannus oli 297 euroa. Toivottavasti vakuutusyhtiö maksaa edes puolet. Bikesteristä katsoin että olisin halvimmilla osilla päässyt 250 euroon (tilaamalla siis ulkomailta.)
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Vko 22/2019

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Eilis illan keikasta sellanen raportti, että Reverend Willy G on edelleen hyvässä kuosissa, kuten muukin pumppu. Jos verrataan isoja pumppuja, hall of fame tasoa, niin kyllä sen pienen vanhan teksasilaisen bändin keikalta joutuu poistumaan aina täysin tyydytettynä. Vastaavaan saman luokan suoritukseen ovat omasta mielestäni päässeet Foo Fighters ja Slipknot.
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin