Venezuela viikko 24.19

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Venezuela viikko 24.19

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti: 17.06.2019 15:12 Jöötinluoja.
Mä luulen, että kotipoika käyttää kaiken energiansa sen kiistämiseen, ettei hänellä ole alkoholiongelmaa. Ei sitä energiaa sitten vaan riitä kaiken maailman kakanpidätykseen sun muuhun.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14902
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Venezuela viikko 24.19

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 18.06.2019 9:32 No älkääs nyt. Homie on vain rehellinen gonzo-journalisti. Ilman rahallista korvausta. Kuten minäkin, ja ei muuta täällä kuin pilkkaa.

Sitä kyllä ihmettelen miten aikuinen ihminen ei pysty pidättelemään KIINTEÄÄ paskaa. SUIPISTA, anna sen hautua lihaksi! Mutta kun raportoimani mukaisesti paskoin lattialle, niin minullapas ei ollut silloin housuja ollenkaan! Kuivuneen ripulipaskan irtiraaputtaminen kyllä vaati viemärinavausnestettä ja teräasetta.
On se kyllä hyvä että on palstahulluja. Oli omassa elämässä mikä ongelma tahansa, se alkaa näyttää pieneltä kun katselee palstahullujen meininkiä. Homeboykin voi varmaan kokea elämänhallintansa ja terveytensä olevan ihan suht ookoo kun vertaa sinuun.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Venezuela viikko 24.19

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 18.06.2019 9:51 On se kyllä hyvä että on palstahulluja. Oli omassa elämässä mikä ongelma tahansa, se alkaa näyttää pieneltä kun katselee palstahullujen meininkiä. Homeboykin voi varmaan kokea elämänhallintansa ja terveytensä olevan ihan suht ookoo kun vertaa sinuun.
Ollaan Homien kanssa asiasta keskusteltu. Ainoa ihmiskontaktini ja kiitos siitä. Tosin kovin toisesta maailmasta. Minä yritän soveltaa, hän ei. Koetapa siinä sitten sympata joka päivä kirpparidivarijuttuja tai minkä kotimaisen vanhan elokuvan on nauhoittanut. Joskus minäkin tunnen samat. hän ei sen oman pienen maailmansa ulkopuolelta mitään.

Se mua ärsyttää, ettei se työkkärin ja sossun elätti suostu mulle töihin edes runsaalla pimeällä rahalla. Ihme lusmu. Kuulemma "masis", mutta mulla on ÍSOMPI.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14902
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Venezuela viikko 24.19

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ei siitä siivoamisesta sinulle mitään hyötyä ole. Pidät itsesi juomalla samassa jamassa, mikään määrä siivousta ei auta niin kauan kun ränni ei mene katki.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Venezuela viikko 24.19

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard.
Kuules, minä olen ollut samassa jamassa koko ikäni, siivouskyvyttömyyttä myöten. Olin onnistuneesti yksin onnistunut vierouttumaan alkoholista, varovasti vähentäen , mutta hammaslääkärin jälkeen vedän taas.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14902
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Venezuela viikko 24.19

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 18.06.2019 11:31 So Hard.
Kuules, minä olen ollut samassa jamassa koko ikäni, siivouskyvyttömyyttä myöten. Olin onnistuneesti yksin onnistunut vierouttumaan alkoholista, varovasti vähentäen , mutta hammaslääkärin jälkeen vedän taas.
Et sinä missään vaiheessa ole vieroittunut. Addikti joka juo joka murheeseen, kaiken aikaa. Paradoksaalisesti myös juomisen aiheuttamiin murheisiin, kuten lahonneiseen hampaisiin.

Sinun kannattaisi luopua tuosta Varkauden asunnosta, perusteesi muuttaa sinne oli ettei se ole paskaläjä. Käytännössä teet siitä kohta niin asumiskelvottoman että remontin maksaminen vuokranantajalle vie loputkin rahasi.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Venezuela viikko 24.19

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 18.06.2019 11:40
Gat kirjoitti: 18.06.2019 11:31 So Hard.
Kuules, minä olen ollut samassa jamassa koko ikäni, siivouskyvyttömyyttä myöten. Olin onnistuneesti yksin onnistunut vierouttumaan alkoholista, varovasti vähentäen , mutta hammaslääkärin jälkeen vedän taas.
Et sinä missään vaiheessa ole vieroittunut. Addikti joka juo joka murheeseen, kaiken aikaa. Paradoksaalisesti myös juomisen aiheuttamiin murheisiin, kuten lahonneiseen hampaisiin.

Sinun kannattaisi luopua tuosta Varkauden asunnosta, perusteesi muuttaa sinne oli ettei se ole paskaläjä. Käytännössä teet siitä kohta niin asumiskelvottoman että remontin maksaminen vuokranantajalle vie loputkin rahasi.
En mä nuorempana käyttänyt ollenkaan alkoa.Samat oireet. Muu nuppivika. Henkisen kivun lievennykseen nyt Karhua tai Sandelsia. Nyt ei krapulaa, kun pysyttelen ympärivuorokauden päissäni. . Niin ja Varkauden asunnon vuokran toistaiseksi pystyn maksamaan, eipä ole ohranaa siivoustarkastukselle näkynyt.

Parempi minun täällä ainakin talvisin, sitäpaitsi lapsuudenkotini.
Rakenteellisia vaurioita mun takia ei ole, muuta kuin vanhempieni ajalta. Jo sovin, ettei niitä minulta laskuteta.

Täysmuutto Orimattilaan olisi kallis, ja sitäpaitsi Orimattilassa pitäisi ensin siivota että sinne muuttomiehiä päästää!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12348
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venezuela viikko 24.19

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Aamukahvi pistää jöötin aina liikkeelle. Kyllä siinä kuitenkin pöntölle ehtii...:paska:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21318
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Venezuela viikko 24.19

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gat kirjoitti: 18.06.2019 11:48 Täysmuutto Orimattilaan olisi kallis, ja sitäpaitsi Orimattilassa pitäisi ensin siivota että sinne muuttomiehiä päästää!
Oletko siis roudannut Varkauteen jotain "korvaamattomia muistoesineita" Orimattilasta? Jos et, niin eihän sinulla ole juuri mitää säästämisen arvoista Varkaudessa. Ne vähät, mitä Orimattilaan kannattaa roudata, saat kulkemaan omalla autolla.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Venezuela viikko 24.19

Viesti Kirjoittaja Gat »

sivustahuutaja kirjoitti: 18.06.2019 15:27
Gat kirjoitti: 18.06.2019 11:48 Täysmuutto Orimattilaan olisi kallis, ja sitäpaitsi Orimattilassa pitäisi ensin siivota että sinne muuttomiehiä päästää!
Oletko siis roudannut Varkauteen jotain "korvaamattomia muistoesineita" Orimattilasta? Jos et, niin eihän sinulla ole juuri mitää säästämisen arvoista Varkaudessa. Ne vähät, mitä Orimattilaan kannattaa roudata, saat kulkemaan omalla autolla.
Olen jotain roudannut toiseen suuntaan.
On Varkaudessa täällä vielä kaksi arvokasta antiikkiarkkua ja flyygelinkokoinen kaksikerroksinen kaappi vm. 1839, tauluja ja erittäin ruokottoman paljon kirjoja Ja telkkaria ym..

Muuttoon tarvitaan monta bodaria ja kuorma-auto ellei rekka. Äitini kuoltua (oli alunperin kaupungin virka-asunto) minulla oli vain kuukausi aikaa muuttaa, en olisi jaksanut, päätin ja onnistuin saamaan nämä kolme huonetta plus keittiö itselleni, 680/kk.. Asumistukea en tietenkään saa. Monen kertaan piti selvittää, että ei mitään täysremonttia "uudelle asukkaalle", vaan tuohan on minun lapsuudenkotini, ja olen asunut talossa v.1967 asti!!

Joten ei niitä kasseilla kanneta eikä pieneen Lantikkaan mahdu. Ehkä muilla ei ole mitään Kaluja.

Edit: ja joo, se Orimattilan talo on vielä paljon pahemmassa tilassa kuin tämä koskaan. Se pitäisi siivota ennen muuttomiehiä ja minä en jaksa. Tuskin teistä terveistäkään kukaan siihen pystyisi.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14902
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Venezuela viikko 24.19

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Onhan se aika surullista ettei ole päässyt lapsuudenkodistaan pois 52 vuodessa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12348
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venezuela viikko 24.19

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 18.06.2019 9:43
So Hard kirjoitti: 17.06.2019 15:12 Jöötinluoja.
Mä luulen, että kotipoika käyttää kaiken energiansa sen kiistämiseen, ettei hänellä ole alkoholiongelmaa. Ei sitä energiaa sitten vaan riitä kaiken maailman kakanpidätykseen sun muuhun.
Tätä vielä kommentoin. Olen nyt esim. Vapun jälkeen ottanut kuppia neljä (4) kertaa. JOS tuollainen on mielestäsi jotain hevijuuseri-meininkiä en voi kuin ihmetellä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9397
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Venezuela viikko 24.19

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Homeboy65 kirjoitti: 24.06.2019 9:47 Tätä vielä kommentoin. Olen nyt esim. Vapun jälkeen ottanut kuppia neljä (4) kertaa. JOS tuollainen on mielestäsi jotain hevijuuseri-meininkiä en voi kuin ihmetellä.
Hienoa, että pystyt pitämään juomisen kurissa.

Alkoholismissa ei kuitenkaan ole kyse määristä, vaan suhteesta alkoholiin ja oman raportointisi perusteella suhteesi alkoholiiin sisältää monia ongelmakäyttäjän piirteitä.

Oma addiktioni on karkit. Mun elämässä ei yksinkertaisesti ole avattuja pusseja, vaan ne mitä tulee hankittua, tulee syötyä kerralla. Paitsi jos on ollut niin iso säkki ettei yhdeltä istumalta kykene, jolloin ne viimeistellään seuraavana päivänä tuulensuojaan. Välttelenkin karkkien ostamista parhaani mukaan enkä koskaan osta kotiin vierasvaraksi. Aina välillä sitten palkitsen itseni pussillisella. Kuulostaako tutulta? Sopii yks yhteen sun ryyppäysraportointien kanssa.

Kotona oleva viina ei sen sijaan tuota mitään ongelmia. Eilenkin kippasin kaljan puolessa välissä pois, kun makkaran loputtua se ei enää oikein maistunutkaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14902
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Venezuela viikko 24.19

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kotona oleva viina ei kyllä ole ongelma. Olutta en osta jääkaappiin varastoon, ettei tule juotua koskaan työharmitukseen tai stressiin sitä yhtä. Se kun on turhaa ja haittaa unenlaatua.

Ei-kylmässä olevat tölkit kyllä säilyvät kuukausikaupalla.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Venezuela viikko 24.19

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vagabondo kirjoitti: 24.06.2019 10:12Eilenkin kippasin kaljan puolessa välissä pois, kun makkaran loputtua se ei enää oikein maistunutkaan.
Käsittämätöntä luonnonvarojen tuhlausta ja kerskakulutusta. Hyi hyi!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin