Viikko Kaks'kyt Kuus

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viikko Kaks'kyt Kuus

Viesti Kirjoittaja Niba »

Rima rilluma :mrgreen: rei..
Jussi onnellisesti takana, Pride henkeä hönkäillen..

Mäkkäri joi jo homosiiderin, sitä maistamaan?
Missä homo-olut..

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikko Kaks'kyt Kuus

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

McJanne kirjoitti: 24.06.2019 13:39 Terskamaheppis. Vähän painaa juhannussima. Pe koko ilta Sannan leikkipuistossa, lauantaina koko päivä Irakin HopLopissa ja sunnuntaina koko päivä Korkeasaaressa.

Onneks nyt saa huilata torstaihin saakka, sitten onkin kymmenen päivän rypistys.
Jospa terskaisin nyt sitten sinun termilläsi tämän jutun ja vastaan :D

Mitä tuo Irakin Hoplop tarkoittaa? Oletko sinä kuitenkin töissä nyt vaikka saanut loparitkin usein?
Jos vastaat niin ethän hauku mukavaa Kesää!

KESÄ
Värimies
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikko Kaks'kyt Kuus

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

McJanne kirjoitti: 25.06.2019 9:47
Stadinarska kirjoitti: 25.06.2019 9:25 <väripaskaa>
Hinttapuliviikon kunniaksi luin LimaOksennuspostauksen.

Irakin HopLop on Roihupellossa sijaitseva ilmeisen etninen lasten leikkipaikka, erityisesti suosittelen pallomerta Adolf-hiirelle. Paskat ja kuset on jo valmiiksi lattialla, niin ei muuta kun pyörinään!

Olen töissä, lopputilin olen laskelmieni mukaan saanut kolmesti; mäkkärillä Kuopiossa koska nostin ravintelipäällikön rivelistä seinälle, Lujatalolta koska YT ja Parmalta koska YT (tosin oli tosiasiassa vaan siirtymispakko kauempana olevalle tehtaalle). Lopputilejä olen sitä vastoin ottanut useasti, suurimmat yksittäiset syyt liittyvät moraalis-eettisiin tekijöihin, jotka ovat niin vahvassa ristiriidassa arvojeni kanssa, että muodostivat kestämättömän moraalisen dilemman. Edellisen lopputilin otin, koska työmatka 1.5h suuntaansa ei sopinut (uus)perhekuvioihini ollenkaan.

Kesä on ollut ihan mukava, ei tarvetta haukkua. Värioksennuspaskakin menee tällä viikolla, mutta vain siitä syystä, että se ärsyttää isämmaam elämäm kova koululaisia. Ärsyttäspä myös vihervassari-taikaseinäjengiä myös, mutta ehkä se on sitten Tuskan Parahdus mikä uppoaa otollisesti sinne.
Kiitän Ronaldia hyvästäkin vastauksesta!

Kesän täytyy tunnustaa, että viimeinen kappale ei hänelle avautunut. Jos Mc Ronald VOISIT vielä ilmeisesti hiukan yksinkertaiselle Kesäparalle selittää enemmän. Tai joku muukin, joka tajuaa enemmän!

KESÄ
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viikko Kaks'kyt Kuus

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nyt kaikki kiittämään Arskaa paskauksesta vitun paljon..

Jyrki Katainenjoutunut toiseksi eniten lobbauksen kohteeksi

Johtuu varmaan siitä että lobbarit tietenkin käyvät eniten sellainsen EU-"johtajan" puheilla josta irtoaa helpoiten etuja ja myönnytyksiä..
Vaikea uskoa että EUssa on vielä joku Kataista tyhmempi komistsaari?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Viikko Kaks'kyt Kuus

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Mua ei varmaan paljoa täällä näy tulevina viikkoina. Pitää loman kunniaksi yrittää tehdä vähän eroa tietokoneeseen ja kännykällä ei viitsi mitään näpytellä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viikko Kaks'kyt Kuus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

YY muuttaa lomamoodiin (4vko) myös tänään, mutta kuten aina ennenkin, palvelen palstaa samalla tavallani.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Viikko Kaks'kyt Kuus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Poikuus ei ole kirjoitellut 4 päivään. Onkohan jäänyt nettilasku maksamatta vai mätäneekö jo saastaläjän keskellä.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viikko Kaks'kyt Kuus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti: 28.06.2019 13:58 Poikuus ei ole kirjoitellut 4 päivään. Onkohan jäänyt nettilasku maksamatta vai mätäneekö jo saastaläjän keskellä.
Kumpikin. Onhan tuo ollut varsinainen ihmiskoe ja biologinen ihme jo vuosikausia.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Viikko Kaks'kyt Kuus

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 28.06.2019 13:58 Poikuus ei ole kirjoitellut 4 päivään. Onkohan jäänyt nettilasku maksamatta vai mätäneekö jo saastaläjän keskellä.
Kunhan heikolla hapella. joka toinen päivä jaksan jotain pientä tehdä, kuten juuri laskuja ja vessan vetämistä. Tänään pitäisi käydä saunassa, vaikkei ole puhtaita vaatteita enkä jaksa pestä, ostaa tai siivota... Välillä itsevieroittaudun alkosta (koska meinasin taas kuolla krapulaan) , mutta lopulta tarvitsen "tasoittavia". Kohta ei auta kuin ryömiä ulos ja soitella ambulanssi. Junanraiteillekaan en jaksa. :mrgreen:

On vaikeaa olla olemassa näin, kaikki (nyt hampaita myöten) raunioina ja ennen kaikkea totaalisen yksin. En ole varma motivoituisiko kukaan kykevämpikään elämään niin, tyhjyydessä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Viikko Kaks'kyt Kuus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Hommaa se koira
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viikko Kaks'kyt Kuus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

sivustahuutaja kirjoitti: 28.06.2019 14:36 ^ Hommaa se koira
Rapajuoppo ei pysty koirasta huolta pitämään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Viikko Kaks'kyt Kuus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 28.06.2019 14:50
sivustahuutaja kirjoitti: 28.06.2019 14:36 ^ Hommaa se koira
Rapajuoppo ei pysty koirasta huolta pitämään.
No ei. Ensin pitäisi saada katko aikaiseksi. Koiran otto noihin oloihin olisi rääkkäystä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Viikko Kaks'kyt Kuus

Viesti Kirjoittaja Gat »

sivustahuutaja kirjoitti: 28.06.2019 14:36 ^ Hommaa se koira
En jaksa. Kuten hieman lienen maininnut ja eniten Homielle, yllättäen minulta on loppunut kaikki motivaatio vanhempieni kuoltua, ja muutahan minulla ei enåå ollenkaan. Sellainen yleinen suuistumisen meininki minulla sitten, että ehkä siitä normaalimpi vielä selviäisi edes rahalla (ja niinhän olen tehnytkin), mutta kysymys onkin miksi. Onhan mulla toki maailma kuten muillakin, mutta olin niin tottunut että sitä jossain määrin jakaa läheisten kanssa.

Nyt jää vessakin usein vetämättä ja joudun kaivautumaan sinne käsin. Varkaudenkin kämppä taas lähestyy kaaosta. Orimattila taas on Helvetillinen. Nyt hammaslääkärin jälkeen tuli liikaa käytyä baareissa ja pussikaljoiteltua.

Nyt en tiedä istuako vai maata, Vaihdan sitä minuutin välin kun aina on niin paha olo. Alkon kanssa kuolen, ilman alkoa henkinen kipu on valtava. Joten se ei ole viihdekäyttöä ihan huviksesni. Katkon sijaan tarvitsisin krapulahoitoja tajuttomana ja ehkä terapiaa... ongelmiin joista ei kukaan välitä.

Kuiteskin siellä hammaslekusriiskin pitäisi käydä keskivikkona röntgenissä... tänään soittelin muiden lausuntojen mahdollisuudesta ja kas, on lomakuukausi. Hitto, mädätkööt sitten. Tai röntgenin jälkeen siirryn Orimattilaan plus Lahteen. Josko joku suostuisi laittamaan muutaman keinojuuren. Edes elokuussa.
Viimeksi muokannut Gat, 28.06.2019 15:04. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Viikko Kaks'kyt Kuus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mitä sä oikein luulet katkon olevan? Kourakaupalla rauhoittavia yms. kunnes vieroitus on ohi. Eli käytännössä krapulan hoitoa enimmäkseen taju kankaalla tai niin pöllyää ettei haittaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Viikko Kaks'kyt Kuus

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 28.06.2019 15:02 Mitä sä oikein luulet katkon olevan? Kourakaupalla rauhoittavia yms. kunnes vieroitus on ohi. Eli käytännössä krapulan hoitoa enimmäkseen taju kankaalla tai niin pöllyää ettei haittaa.
Mä olen vain kotona makoillut unta saamatta, kunnes vähän helpottaa kunnes ahdistus taas iskee. Siis minä olen ollut vuositolkulla ellen koko ikäni lamaantunut ja ahdistunut ilman mitään juopotteluakaan.

Vieroituksesta vain etten kuolisi krapulaan... mutta silloin juuri en pysty punkastakaan nousemaan ja apuun hakeutumaan.

Syömättäkin jäänyt puolitoista viikkoa yhtä voileipää ja jugurttia huomioimatta. Tänään kokeilen menisikö pussikeitto alas.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Viikko Kaks'kyt Kuus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Tuolla menolla sinulla ei montaa kuukautta liene jäljellä. Kannattaa laittaa testamentti kuntoon, muuten kaikki menee valtiolle.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Viikko Kaks'kyt Kuus

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 28.06.2019 15:31 Tuolla menolla sinulla ei montaa kuukautta liene jäljellä. Kannattaa laittaa testamentti kuntoon, muuten kaikki menee valtiolle.
Pelkäänpä, etten tuotakaan jaksa.
Kun jaksiasin tänään käydä taloyhtiön saunassa. Sitten la-ma ostamassa uusia halpoja puhtaita vaatteita, kun en jaksa pestä vanhoja. niin ja vaipatkin ovat olleet lopussa jo monta päivää.

Jos en ole ajokykyinen, menen taksilla. Muuten haisisin hammaslääkärissä liikaa. Terveyskeskuspäivystys pariin vain hieman särkevään olisi, mutta sekin vasta maanantaina. Yksityishammaslääkäristäkäään ei ollut sellaista nopeaa edes väliaikaista apua.

Sitten pitäisi tutkia, ettei autoni rengas ole taas tyhjentymässä, siivota täällä enimpiä paskavaippoja vaikken jaksa... suunnitella Orimattilaan lähtöä noin kahden viikon sisään jos täällä ei yksityislekuri palvele ennen elokuuta. Siellä vasta se asianajajakin jolla testamenttia teettäisin. (No, kaikki Animalialle)

Edit: Sainpahan pussikeiton alas1 Tehotuotettua kanaa
Viimeksi muokannut Gat, 29.06.2019 12:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Viikko Kaks'kyt Kuus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti: 28.06.2019 14:53 No ei. Ensin pitäisi saada katko aikaiseksi. Koiran otto noihin oloihin olisi rääkkäystä.
Koiran arvo on pienempi kuin gattiksen.

En usko gattiksen pystyvän katkoon jos mitään halua siihen ei ole.

Koira on ihan arpalippu. Ehkä gattis innostuu pitämään siitä huolta ja saa siitä kaivattua seuraa. Tai sitten ei.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Viikko Kaks'kyt Kuus

Viesti Kirjoittaja Gat »

sivustahuutaja kirjoitti: 28.06.2019 16:07 Koira on ihan arpalippu. Ehkä gattis innostuu pitämään siitä huolta ja saa siitä kaivattua seuraa. Tai sitten ei.
Paljon pitäisi tehdä talollekin ennen mitään koiraa, enkä sellaiseen yksin pysty, liian pitkällä nekin rauniot jo.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Viikko Kaks'kyt Kuus

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Loman alkuun 6 min.

Tulin vaan kysymään että koska on Tuska?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Viikko Kaks'kyt Kuus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti: 28.06.2019 16:07
So Hard kirjoitti: 28.06.2019 14:53 No ei. Ensin pitäisi saada katko aikaiseksi. Koiran otto noihin oloihin olisi rääkkäystä.
Koiran arvo on pienempi kuin gattiksen.

En usko gattiksen pystyvän katkoon jos mitään halua siihen ei ole.

Koira on ihan arpalippu. Ehkä gattis innostuu pitämään siitä huolta ja saa siitä kaivattua seuraa. Tai sitten ei.
Eläinrääkkäys on väärin. Ei kukaan vastuullinen kasvattaja antaisi koiria tuollaisiin oloihin.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Viikko Kaks'kyt Kuus

Viesti Kirjoittaja Gat »

Älä huolehdi, en minä ottaisikaan. Sitäpaitsi yksinäisyydellä tarkoitin tutun ellei suorastaan perheen IHMISkontaktin puutetta ja orpoutta niin, siinä tyhjyydessä ja hiljaisuudessa ja peloissani. Koirallekaan ei paljoa nämä tutut ihmisasiani merkitsisi, vaikka koiria luulen ymmärtäväni..Ihmiseksi laskemiani taas en ainakaan bareista löydä, tympeää sakkia minkä huomaa jo keskinäisiä juttujaan kuulemalla. Vieras laji sekin.

Katsoin muuten asken hampaitani kunnolla peilistä ja täytyy myöntää, että enimmäkseen mennyttä nekin. Toivoin, että olisivat vielä pelastettavissa, kuten niin monesti ennenkin. Nyt viivyttelin liian kauan.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Viikko Kaks'kyt Kuus

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Gat kirjoitti: 28.06.2019 19:23 Katsoin muuten asken hampaitani kunnolla peilistä ja täytyy myöntää, että enimmäkseen mennyttä nekin. Toivoin, että olisivat vielä pelastettavissa, kuten niin monesti ennenkin. Nyt viivyttelin liian kauan.
Minulta poistettiin keväällä yksi poskihammas. Tosin on joku geneettinen vika, jonka takia puuttuu kaksi pysyvää hammasta, eikä tuo maitohammas ole kestänyt oikein samalla tavalla. Paikka irtosi, eikä ainakaan julkisen puolen hammaslääkäri halunnut paikata sitä uudelleen. Katselin keinojuurien hintoja: 1400-2200 euroa yksi hammas Suomessa. (Ja ensin mainittu hinta on jokin kertatarjous pääkaupunkiseudulla, jolla yrittävät houkutella ihmisiä olemaan menemätttä Viroon korjauttamaan.)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Viikko Kaks'kyt Kuus

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mun lukeman mukaan keinojuuret maksaa 1600, ja tarvitsisin ainakin yhden ihan katkenneeseen ellen kolme, luulemma. Mutta lekuri sanoi ettei voi, koska tupakoin. Minä että no totta kai sen takia lopetan tupakoinnin, tuo ei uskonut. Väitti myös, ettei joitakin muita hampaitani saa paikattua, kun on kaikilla suunnilla reikä.

Varoitteli jopa verenmyrkytyksen vaarasta ja keskiviikkona röntgen. Hitaasti menee.

Mietti voisiko joitakin hampaita vielä käyttää osaproteesin tukena. Kovin sellainen kapiaisen oloinen tyyppi muuten, mutta kun muut ovat heinäkuun lomilla. Mietin siirränkö vielä elokuulle jollekin muulle tai Orimattilaan/Lahteen , kunhan pari tilapäistä paikkaa pikkusen jomottaviin edes saisin.

Yksityslääkäri totta kai tämäkin.

EDIT: Celebrities with fake teeth (Tuskinpa kokotekareita sentään)
https://www.arizonafamilydental.com/blo ... dentistry/
Viimeksi muokannut Gat, 28.06.2019 20:03. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Viikko Kaks'kyt Kuus

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

^Isällänikin on vielä 70+ vuotiaana maitohammas. Sekin lohkesi pahasti muutama vuosi sitten, mutta paikattiin.
Vastaa Viestiin