Pitäisikö Lolita käydä enemmän ulkona

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Enemmän ihmisten seuraa mökkihöperölle?

Äänestys päättyi 21.12.2005 13:57

Kyllä, olet jo ihan hullu
10
53%
Ei, olet jo ihan hullu
6
32%
EVVK
3
16%
 
Ääniä yhteensä: 19

Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Pitäisikö Lolita käydä enemmän ulkona

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vastapäisessä talossa tyhjennetään jotain asuntoa tehokkaimmalla mahdollisella tavalla, heittämällä tavarat toisen kerrokssen ikkunasta suoraan siirtolavalle. Sinne menee kaikki, sohva, vaatteet, matot pyyhkeet, koriste-esineet, keittiön kaapit... Mä olen nyt jonkin aikaa seurannut tätä operaatiota kiikareilla ikkunastani. Ilmeisesti kyseessä on kuollut vanhempi mies, jonka asuntoa nyt putsataan remonttia varten. Astiatkin heittelivät jätesäkkiin ja ikkunasta ulos. Nyt revitään muovimattoa lattiasta. Kohta alkaa hämärtää ja ne sytyttävät asuntoon valot ja näkyvyys kiikareilla paranee.

Pitäisikö minun käydä enemmän ulkona ihmisten parissa?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
PerttiMakimaa

Re: Pitäisikö Lolita käydä enemmän ulkona

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Lolita kirjoitti:Vastapäisessä talossa tyhjennetään jotain asuntoa tehokkaimmalla mahdollisella tavalla, heittämällä tavarat toisen kerrokssen ikkunasta suoraan siirtolavalle. Sinne menee kaikki, sohva, vaatteet, matot pyyhkeet, koriste-esineet, keittiön kaapit... Mä olen nyt jonkin aikaa seurannut tätä operaatiota kiikareilla ikkunastani. Ilmeisesti kyseessä on kuollut vanhempi mies, jonka asuntoa nyt putsataan remonttia varten. Astiatkin heittelivät jätesäkkiin ja ikkunasta ulos. Nyt revitään muovimattoa lattiasta.
Ottamatta kantaa keskustelun aiheeseen, kuten minulla on tapana, keskityn tähän kehystarinaasi.

Vaikkei se toki tätä ko. herraa paljoa varmaan mullan alta käsin harmita en odota innolla omaa lähtöäni.

"Jahah, nyt siitä käävästä aika jätti. Nyt vaan kämppä remppaan ja uutta matoa koukkuun."
HellBell

Re: Pitäisikö Lolita käydä enemmän ulkona

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Vielä mitä. Tai tietty jos kävisi ulkona, voisi hommata paremmat vehkeet sisälle.. Kaukoputken jne.
tuulenpuiska

Re: Pitäisikö Lolita käydä enemmän ulkona

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Nää, mitä sitä suotta hyvää orastavaa naapurustokyttääjän uraa pilaamaan.
WanhaPervo

Re: Pitäisikö Lolita käydä enemmän ulkona

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Vastapäisessä talossa tyhjennetään jotain asuntoa tehokkaimmalla mahdollisella tavalla, heittämällä tavarat toisen kerrokssen ikkunasta suoraan siirtolavalle. Sinne menee kaikki, sohva, vaatteet, matot pyyhkeet, koriste-esineet, keittiön kaapit... Mä olen nyt jonkin aikaa seurannut tätä operaatiota kiikareilla ikkunastani. Ilmeisesti kyseessä on kuollut vanhempi mies, jonka asuntoa nyt putsataan remonttia varten. Astiatkin heittelivät jätesäkkiin ja ikkunasta ulos. Nyt revitään muovimattoa lattiasta.
Ottamatta kantaa keskustelun aiheeseen, kuten minulla on tapana, keskityn tähän kehystarinaasi.

Vaikkei se toki tätä ko. herraa paljoa varmaan mullan alta käsin harmita en odota innolla omaa lähtöäni.

"Jahah, nyt siitä käävästä aika jätti. Nyt vaan kämppä remppaan ja uutta matoa koukkuun."
Mutta mitä niille tavaroille oikein voi tehdä? Ei mielestäni ole vääriin heittää niitä jätelavalle. Harvalla on tilaa säilytettää isävainaan tavaroita kotonaan.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pitäisikö Lolita käydä enemmän ulkona

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen jotenkin niin vihreä, että huonekalut kirppikselle, astiat ja liinavaatteet asunnottomien naisten tukikeskukselle, pyyhkeitä ym. HESY:n kissataloon jne. Tietenkin aikaa olisi kulunut enemmän ja vaivaakin se vaatii, mutta sieltä todella heiteltiin hyvää kamaa roskiin. Kiikarit ei valehtele.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
WanhaPervo

Re: Pitäisikö Lolita käydä enemmän ulkona

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Lolita kirjoitti:Mä olen jotenkin niin vihreä, että huonekalut kirppikselle, astiat ja liinavaatteet asunnottomien naisten tukikeskukselle, pyyhkeitä ym. HESY:n kissataloon jne. Tietenkin aikaa olisi kulunut enemmän ja vaivaakin se vaatii, mutta sieltä todella heiteltiin hyvää kamaa roskiin. Kiikarit ei valehtele.
Voi olla niinkin, että omaisen kuolinpesän siivoaminen on henkisesti niin raskasta, että energia ei riitä tavaroiden kuljettamiseen ympäri kaupunkia.
Edith

Re: Pitäisikö Lolita käydä enemmän ulkona

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kyllä sä, Lolita, ainakin tiedät, mihin sä voit lauantaina tulla.
Hebuli

Re: Pitäisikö Lolita käydä enemmän ulkona

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Kuka ulkoiluttaisi pikku lolita parkaa? Huomasin kyllä kaulapannan pikkujouluissa. Olisko Edith niin kiltti että jaksaisi?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pitäisikö Lolita käydä enemmän ulkona

Viesti Kirjoittaja Lolita »

WanhaPervo kirjoitti:Voi olla niinkin, että omaisen kuolinpesän siivoaminen on henkisesti niin raskasta, että energia ei riitä tavaroiden kuljettamiseen ympäri kaupunkia.
Totta. Nuo näytti joltain iloisilta remppamiehiltä, joten eiköhän sieltä ollut sukulaiset vieneet haluamansa omaisuuden ja loput sitten heitettiin menemään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
safi

Re: Pitäisikö Lolita käydä enemmän ulkona

Viesti Kirjoittaja safi »

Pitäisi ehdottomasti käydä enemmän ulkona, mutta ensin voisit yön hiljaisina tunteina käydä hakemassa ne käyttökelpoiset kamat parempaan talteen. Tuskin ne mitään roskalavaa sieltä ihan samantein pois hakee.
WanhaPervo

Re: Pitäisikö Lolita käydä enemmän ulkona

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

safi kirjoitti:Pitäisi ehdottomasti käydä enemmän ulkona, mutta ensin voisit yön hiljaisina tunteina käydä hakemassa ne käyttökelpoiset kamat parempaan talteen. Tuskin ne mitään roskalavaa sieltä ihan samantein pois hakee.
Siellä roskalavalla möyriessä voi kivasti tutustua naapureihin.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pitäisikö Lolita käydä enemmän ulkona

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti: hulluilee

Ai saakeli, nyt mä repeen! Eikö ihmisten tarkkailu kiikareilla ollutkaan laitonta? Helkkari jos mulla olisi kiikarit, en poistuisi koskaan kotoota.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Pitäisikö Lolita käydä enemmän ulkona

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vähän aiheen vierestä, mutta...

Meillä on varsinkin näin Joulun alla tapa ajella pitkin kaupunkia, mielellään omakotitalo-alueilla ja tiirailla ihmisten pihoja ja koteja, upeita jouluvaloja jne. Mä olen siis stalkkeri kans.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pitäisikö Lolita käydä enemmän ulkona

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:Vähän aiheen vierestä, mutta...

Meillä on varsinkin näin Joulun alla tapa ajella pitkin kaupunkia, mielellään omakotitalo-alueilla ja tiirailla ihmisten pihoja ja koteja, upeita jouluvaloja jne. Mä olen siis stalkkeri kans.
Musta taas on ihana katsella ihmisten ikkunoista sisään ihan muuten vaan. Ihailen interiöörejä.
Kikkelis kokkelis.
Mulli75

Re: Pitäisikö Lolita käydä enemmän ulkona

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Kyllä ehdottomasti pitää käydä ulkona tuulettumassa ja revittelemässä.

Toisena vaihtoehtona on jäädä kämppään harrastamaan hullun halpoja hupeja: kuuntelemaan ilmastointikanavan kautta kuuluvaa muiden ihmisten elämää, tirkistellä postiluukusta rappukäytävässä kulkevia ihmisiä, yöllä koputella lämpöpatteriin tai laittaa pyykinpesukone kolisemaan keskellä aiheuttaen muille harmaita hiuksia.
Lopulta hyppiä seinille kun postiluukusta kolahtaa postia tai ovikello soi.
Kukaan ei tule kotoa hakemaan.
tuulenpuiska

Re: Pitäisikö Lolita käydä enemmän ulkona

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Päivitystä tähän Loli?
ninnithequeen

Re: Pitäisikö Lolita käydä enemmän ulkona

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

tuulenpuiska kirjoitti:666. viesti
Nyt manataan poika peto ulos susta :paavi:

Ja piiskaa perään :p:
tuulenpuiska

Re: Pitäisikö Lolita käydä enemmän ulkona

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

ninnithequeen kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:666. viesti
Nyt manataan poika peto ulos susta :paavi:

Ja piiskaa perään :p:
Ehhanaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pitäisikö Lolita käydä enemmän ulkona

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kun minä sitten lopulta menin illalla ulos lähteäkseni keikalle, oli lava kadonnut! Miten ne voi, mä en ollut vielä käynyt tonkimassa sitä. Huomasin muuten silloin päivän mittaan, että moni ohikulkija katseli tavaroita sillä silmällä. Olis voinut olla hyvät painit illan pimettyä lavalla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin