Helteet loppu, kylmä tuli - vk31/2019

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Helteet loppu, kylmä tuli - vk31/2019

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuulostaa ihanan kalliilta. Keinojuuri taisi olla nelisen tonnia kipale, eikä siltakaan mikään ilmainen ole.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Helteet loppu, kylmä tuli - vk31/2019

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bluntly kirjoitti: 05.08.2019 14:53 Kuulostaa ihanan kalliilta. Keinojuuri taisi olla nelisen tonnia kipale, eikä siltakaan mikään ilmainen ole.
1600/kipale, ja enimmät omat hampaat voikin paikata. Onhan mulla varaa, mutta ikävää maksaa noin omasta laiminlyönnistä.Sitäpaiten tämä lekuri ehdotti, että halvempaa on laittaa siltoja eikä keinojuuria. No, kunhan ei louskuvia irtotekareita.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Helteet loppu, kylmä tuli - vk31/2019

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kaukaa viisas prepperi repisi nyt hampaansa irti ja ottaisi tekarit tilalle. Sitten kun shit hits the fan ja yhteiskunnat luhistuvat, niin post apocalyptisessä maailmassa ei sitten hirveästi ole muuta tarjolla kuin hampaiden irti vetämistä.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Helteet loppu, kylmä tuli - vk31/2019

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Gat kirjoitti: 05.08.2019 15:01
Bluntly kirjoitti: 05.08.2019 14:53 Kuulostaa ihanan kalliilta. Keinojuuri taisi olla nelisen tonnia kipale, eikä siltakaan mikään ilmainen ole.
1600/kipale, ja enimmät omat hampaat voikin paikata. Onhan mulla varaa, mutta ikävää maksaa noin omasta laiminlyönnistä.Sitäpaiten tämä lekuri ehdotti, että halvempaa on laittaa siltoja eikä keinojuuria. No, kunhan ei louskuvia irtotekareita.
Älä lyö lyötyä... Onhan tässä taas komiikkaa, tahalla tai ilman. Kuten Mustanaamio aikoinaan, toiseksi viimeisillä voimillaan, Gat on sijoittamassa ties kuinka monta tuhatta yhtä törkeän huolimattomasti mädättämäänsä hampaantapaista kohden, sen sijaan että säästäisi rahat, ottaisi tekarit ja sijoittaisi edes muutaman satasen nuppitohtorille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21373
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Helteet loppu, kylmä tuli - vk31/2019

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Touhun kruunaa se, että kolmen vuoden kuluttua, kaksi vuotta kestäneiden operaatioiden jälkeen, saamme kuulla valitusvirren viimeistenkin hampaiden mätänemisestä ja siltojen tippumisesta. Se hampaista huolehtiminen kun ei korjaannu paikkaamalla ja silloilla.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Helteet loppu, kylmä tuli - vk31/2019

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Hakeudu Gat opiskelemaan yliopistoon, joka tarjoaa maksuttoman terveydenhoidon ml. puoli-ilmaisen hammashuollon. Itse hoidatin vikana opiskeluvuotenani elämäni ensimmäisen ja toistaiseksi ainoan hampaan paikkauksen, kiskotutin viisurit ja putsautin leegot, kustansi yhteensä ehkä reilun satkun. Saat samalla nostettua itsesi puolikuolleiden kirjoihin ja kuuppaasi vaihteeksi tolkullisiakin ajatuksia.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Helteet loppu, kylmä tuli - vk31/2019

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vain yli-ihminen pystyisi jättämään hakemuksen yli-opistoon. Yli-päänsä yläpään hoito on yli-ihmisten yli-suoritus.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Helteet loppu, kylmä tuli - vk31/2019

Viesti Kirjoittaja Gat »

Hans Jörgen kirjoitti: 05.08.2019 20:52 Hakeudu Gat opiskelemaan yliopistoon, joka tarjoaa maksuttoman terveydenhoidon ml. puoli-ilmaisen hammashuollon. Itse hoidatin vikana opiskeluvuotenani elämäni ensimmäisen ja toistaiseksi ainoan hampaan paikkauksen, kiskotutin viisurit ja putsautin leegot, kustansi yhteensä ehkä reilun satkun. Saat samalla nostettua itsesi puolikuolleiden kirjoihin ja kuuppaasi vaihteeksi tolkullisiakin ajatuksia.
Itse olen käynyt opiskelijan statuksella vain kerran Yliopiston terveydenhuollossa. Kävin testauttamassa kuuloni kuultuani kertausharjoituksissa ilman suojia liian läheltä raskaan singon eli "Mustin" pamauksen. Se ääni täyttää koko maailman.

No, ensin huuhtelivat korvakäytävien täydeltä vaikkua pois. Testissä käyrä oli hettelehtivä, mutta kuitenkin normaalin rajoissa.

Mutta joo, konserteissakin aina käytän korvatulppia, ja kuulokkeilla kuuntelu se kuurouttaa. Siinä yrittää saada samoja fiboja kuin kaiuttimista ja vääntää tapin eleveniin.

Muuten en arvosta vittuilua hampaistani. Pitkä surullinen tarina, miten niin kävi. Reaktiivista sekin. Mutta ilouutinen, jos en tarvikaan irtoproteeseja. Ei ne ratkaisut onnistu kuin yksityisellä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21373
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Helteet loppu, kylmä tuli - vk31/2019

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Ei sinulle vittuilla hampaista enempää kuin siivoamisestakaan.

Jos pitkä surullinen tarina on nyt ohi, niin ilmeisesti nyt harjaat hampaat vähintään kahdesti päivässä joka ikinen päivä?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Helteet loppu, kylmä tuli - vk31/2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^Ihan lonkalta heittäen, olet joutunut perumaan selvästi yli 50% varaamistasi hammaslääkärikäynneistä, koska et ole kuntosi takia pystynyt menemään. Miten olet käytännössä ajatellut toteuttaa hoitosi vaatimat lukuisat käynnit?

Tuo tulee vaatimaan varmaan ainakin kymmenen käyntiä. Mietityttää, kuinka kauan jaksavat sua privaatissa katella, kun perut viime hetkellä 2/3:sta käynnistä..

Tietysti, jos suosiolla maksat täyden hinnan myös perutuista, sitten siinä ei tietenkään ole lääkärille ongelmaa.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 06.08.2019 8:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Helteet loppu, kylmä tuli - vk31/2019

Viesti Kirjoittaja Gat »

James: TAKSI.
sivustahuutaja kirjoitti: 05.08.2019 22:20 ^ Ei sinulle vittuilla hampaista enempää kuin siivoamisestakaan.
Mikä on mielestäsi vittuilun hyötyarvo tai apu noissakaan asioissa?

Selitetään kuin ymmärtämättömälle lapselle asioita jotka jo itse hyvin tiedän, mutta joille en ole syystä tai toisesta mitään mahtanut. Vaikka haluaisin ja tiedän.

Reeaktionne on että ei siitä mitään tule, kuolekuolekuole.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Helteet loppu, kylmä tuli - vk31/2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 06.08.2019 8:29 James: TAKSI.
Aiemmin takseja ei ole ollut käytettävissä kun olet perunut n 2/3 (3/4?) varauksista?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Helteet loppu, kylmä tuli - vk31/2019

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 06.08.2019 8:46
Gat kirjoitti: 06.08.2019 8:29 James: TAKSI.
Aiemmin takseja ei ole ollut käytettävissä kun olet perunut n 2/3 (3/4?) varauksista?
No sillä kerta pankkikortti oli väärän paidan taskussa. Tässä toisessa hammaslääkärikeskuksessa taan olin liian krapulassa. peruin, ja taisipa olla hyvä' asia ja tuuri, kun nyt osui sellainen vanhempi ammattimies eikä nainen kuten ekalla varauksella. Lisäksi kun tän aseman ekan perumisen jälkeen parantelin krapulaani lähibaarissa, sattumalta osui samaan pöytään se halpa amatöörisiivooja.

Edit: Typoja. Ilmeisesti onnistun painamaan kahta näppäintä yhtäaikaa.
Viimeksi muokannut Gat, 06.08.2019 9:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Helteet loppu, kylmä tuli - vk31/2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 06.08.2019 9:10
James Potkukelkka kirjoitti: 06.08.2019 8:46
Gat kirjoitti: 06.08.2019 8:29 James: TAKSI.
Aiemmin takseja ei ole ollut käytettävissä kun olet perunut n 2/3 (3/4?) varauksista?
No sillä kerta pankkikortti oli väärän paidan taskussa. Tässä toisessa hammaslääkärikeskuksessa taan olin liian krapulassa. peruin, ja taisipa olla hyvä' asia ja tuuri, kun nyt osui sellainen vanhempi ammattimies eiklä nainen kuten ekalla varauksella. Lisäksi kun tän aseman ekan perumisen jälkeen parantelin krapulaani lähibaarissa, sattumalta osui saman pöytään se halpa amatöörisiivooja.
Tuntuu, että unohdat osan perumisista. Itse muistan ainakin kolme perumista.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Helteet loppu, kylmä tuli - vk31/2019

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 06.08.2019 9:10
James Potkukelkka kirjoitti: 06.08.2019 8:46
Gat kirjoitti: 06.08.2019 8:29 James: TAKSI.
Aiemmin takseja ei ole ollut käytettävissä kun olet perunut n 2/3 (3/4?) varauksista?
No sillä kerta pankkikortti oli väärän paidan taskussa. Tässä toisessa hammaslääkärikeskuksessa taan olin liian krapulassa. peruin, ja taisipa olla hyvä' asia ja tuuri, kun nyt osui sellainen vanhempi ammattimies eikä nainen kuten ekalla varauksella. Lisäksi kun tän aseman ekan perumisen jälkeen parantelin krapulaani lähibaarissa, sattumalta osui samaan pöytään se halpa amatöörisiivooja.

Edit: Typoja. Ilmeisesti onnistun painamaan kahta näppäintä yhtäaikaa.
Epäilen että vanhempi ammattimies nyt sinulle mielellään palveluita joista tietää että niistä ei ole sinulle hyötyä. Tykkää laskuttaa. Nuorempi taas kertoi rehellisesti että turha sinulle on kalliita implantteja ja siltoja laittaa.

Kysyppä.ensi kerralla "vanhemmalta ammattimieheltä" että montako vuotta nämä kestää kun poltan ketjussa ja pesen kun jaksan.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Helteet loppu, kylmä tuli - vk31/2019

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Keinojuuren asennuksesta menee puolisen vuotta ennenkuin siihen voi ruuvata implantin. Ennen ikenen kunnollista parantumista luulisi olevan erityisen arka lialle eli vaatii paljon hoitoa tai koko leukaluu mätänee pois.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21373
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Helteet loppu, kylmä tuli - vk31/2019

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gat kirjoitti: 06.08.2019 8:29 James: TAKSI.
sivustahuutaja kirjoitti: 05.08.2019 22:20 ^ Ei sinulle vittuilla hampaista enempää kuin siivoamisestakaan.
Mikä on mielestäsi vittuilun hyötyarvo tai apu noissakaan asioissa?
Vittuilu on palautetta.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Helteet loppu, kylmä tuli - vk31/2019

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

sivustahuutaja kirjoitti: 06.08.2019 10:08
Gat kirjoitti: 06.08.2019 8:29 James: TAKSI.
sivustahuutaja kirjoitti: 05.08.2019 22:20 ^ Ei sinulle vittuilla hampaista enempää kuin siivoamisestakaan.
Mikä on mielestäsi vittuilun hyötyarvo tai apu noissakaan asioissa?
Vittuilu on palautetta.
Vittuilu on välittämistä. Monella tapaa, Gat, olet kuin lapsi - henkisesti ja fyysisesti. Ei elämä eikä keskustelupalsta ole Punainen risti sen jaloimmassa mielessään. Kun raportoi hölmöjä tai hölmösti, niin kyllä siitä saa antaa kelle tahansa tiukkaa palautetta, joka voi sisältää pientä puukkoakin. Sitä paitsi älä sinä nyt mistään vittuilusta nillitä, itse olet vuosien varrella tärvellyt palstalla monen päivän ties kuinka typerillä jutuillasi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Helteet loppu, kylmä tuli - vk31/2019

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Bluntly kirjoitti: 06.08.2019 10:05 Keinojuuren asennuksesta menee puolisen vuotta ennenkuin siihen voi ruuvata implantin. Ennen ikenen kunnollista parantumista luulisi olevan erityisen arka lialle eli vaatii paljon hoitoa tai koko leukaluu mätänee pois.
Jep.
Universaali disclaimer.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Helteet loppu, kylmä tuli - vk31/2019

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Lähdet tietenkin opiskelemaan hammaslääkäriksi!
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21373
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Helteet loppu, kylmä tuli - vk31/2019

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ voisi keskittyä asiakkaisiin, jotka aina peruu. Eläisinsittennperuutusmaksuilla jossain lämpimässä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Helteet loppu, kylmä tuli - vk31/2019

Viesti Kirjoittaja Gat »

sivustahuutaja kirjoitti: 07.08.2019 8:48 ^ voisi keskittyä asiakkaisiin, jotka aina peruu. Eläisinsittennperuutusmaksuilla jossain lämpimässä.
TRPKI!
Ei tullut peruutusmaksuja. Hyvä että peruuttelin, kun niin löytyi/arpoutui oikea hammaslääkäri. Niin ja sitä siivoojaakaan en olisi varmaan tavannut, ellen perumisen jälkeen olisi parannellut krapulaani lähibaarissa. Omalla riskilläni toki toimiiko paikkaus. Mutta asiakas on aina oikeassa. Rahalla saa ja hevosella pääsee.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Helteet loppu, kylmä tuli - vk31/2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 07.08.2019 10:12
sivustahuutaja kirjoitti: 07.08.2019 8:48 ^ voisi keskittyä asiakkaisiin, jotka aina peruu. Eläisinsittennperuutusmaksuilla jossain lämpimässä.
TRPKI!
Ei tullut peruutusmaksuja. Hyvä että peruuttelin, kun niin löytyi/arpoutui oikea hammaslääkäri. Niin ja sitä siivoojaakaan en olisi varmaan tavannut, ellen perumisen jälkeen olisi parannellut krapulaani lähibaarissa. Omalla riskilläni toki toimiiko paikkaus. Mutta asiakas on aina oikeassa. Rahalla saa ja hevosella pääsee.
Terveydenhuollossa ei pidetä eettisesti hyväksyttävänä edes rahasta tehdä toimenpiteitä, joista potilas ei hyödy. Toki sitä tapahtuu. Mutta onhan tuosta hammasprojektista ainakin se hyöty, että se toivottavasti vähentää sun alkoholin käyttöä ja tuo jotain päiväjärjestystä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21373
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Helteet loppu, kylmä tuli - vk31/2019

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ You can take my teeth, but you cant’t take my KAAARHUUU!
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Helteet loppu, kylmä tuli - vk31/2019

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Montako kymppiä pistät Dave vetoa että hammasremontto ryhdistää?
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin