32. herätkää saatana

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: 32. herätkää saatana

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Istuskelen Heathrow'lla loungessa ja siemailen eurooppalaisesti viinia. Aattelin vaan ilmottaa.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: 32. herätkää saatana

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Olen näemmä taas pilannut keskustelut. Mutta olkaa huoleti: turska tulee pian terskaamaan ne.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: 32. herätkää saatana

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ketoosissa ryypiskely on kyllä ihanan halpaa, yksi light beer ja on ihan tukka sekaisin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: 32. herätkää saatana

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tana, liian läheltä ajoin puomitolppaa, läppäs sivupeilin kiinni,ja skraadu tuli ovenkahvaan, onneksi peili ei viottunut ..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 32. herätkää saatana

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Muumimaailmasta selvitty, nyt sisään energiaa eli terdellä treinerillä peekoota.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: 32. herätkää saatana

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Pidän ketjun otsikosta. Jossain Timo K. Mukan romaanissa herätysliikkeen saarnaaja voisi puhutella seurakuntaansa samoilla sanoilla.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 32. herätkää saatana

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Stadinarska kirjoitti: 08.08.2019 12:56
James Potkukelkka kirjoitti: 07.08.2019 8:22
Stadinarska kirjoitti: 06.08.2019 23:17 Siis kyllä oli ihmeellistä että Jameksen kärryä romutettiin ja hänen tyttärensä sattui olemaan Teslan ruorissa.
Tytär ajoi Teslaa, kun ulkopuolinen henkilö peruutti Teslan keulaan. Mulla ei ole osaa tapahtumaan muuten kuin auton omistajana.
Tyttäresi ei siis pystynyt estämään sitä(?) Todella harmittava tapaus kun Tesla on niin jumalattoman kallis. Mitä se vastapuoli sanoi, eikö siitä tullut riitaa?
Mä senkin takia kirjoitin kun tää sun juttu tuntui suhteellisesti samalta kuin olisi maitopurkin ostanut!
Minä näit kauhistuisin kun ei tosiaan tuota kokemusta ikinä ole ollut vaikka ikää on tosiaan jo ... no aika paljon kuitennii.
Muuten olen nähnyt pienen Teslan! Sellainen on ilmeisesti tullut. Hätspäkki! Ootko sinä nähnyt?

IÄTÖN ELO
Menee vastapuolen vakuutuksen. Peruuttaja lähtökohtaisesti on syyllinen. Ei ryhtynyt kiistämään syyllisyyttään. Vastapuolen vak. yhtiö heti seuraavana päivänä totesi, että he maksavat.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin