32. herätkää saatana

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25607
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 32. herätkää saatana

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tesla oli tyttärellä lainassa. Toinen kuski peruutti parkkiksella keulaan. Ei mitään isoa, maalivauriota ja puskurimuovissa pienen pieni ryppy ja parkkitutka vähän painui sisään. Vien pajalle, kun vastapuolen vakuutus maksaa. En tiedä, veisinkö, jos menisi itse maksaen. Parkkitutkan saisi itsekin paikoilleen, mutta en nyt tee itse mitään.

Samalla voisi fiksata omasta pussista takapuskurin naarmut, ne menneet tuntemattomien toimesta. Tietysti ne voisi korjauttaa omasta vakuutuksesta, mutta taidan nyt maksaa itse. Menevät puskurin maalaamisella. En ole em. naarmujen takia jaksanut viedä korjattavaksi, mutta kun nyt joka tapauksessa menee fiksaukseen, niin hoitaa noi nyt samalla.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 32. herätkää saatana

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Parkkitutkan kanssa voi hyvinkin kestää kauemmin ja se teetättää erillistyönä. Varsinkin jos tutka on päässyt liikahtamaan, se joudutaan kalibroimaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25607
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 32. herätkää saatana

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 06.08.2019 8:45 Parkkitutkan kanssa voi hyvinkin kestää kauemmin ja se teetättää erillistyönä. Varsinkin jos tutka on päässyt liikahtamaan, se joudutaan kalibroimaan.
Voi olla. Onneksi auto on täysin ajokuntoinen, eli mitään kiirettä ei ole. Ajattelin kyllä, että hoitaisivat sitten kaiken kerralla. Teslan valtuuttama korikorjaamo.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: 32. herätkää saatana

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Samalla hyvä korjautella muitakin pieniä maaliongelmia?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 32. herätkää saatana

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ ^Sattui itselle vähän vastaava vahinko talvella.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25607
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 32. herätkää saatana

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 06.08.2019 8:50 Samalla hyvä korjautella muitakin pieniä maaliongelmia?
Tuostahan mä olen autoketjussa kirjoitellut jo muutama kk. Model S:n suhteen maalit olleet ok.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25607
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 32. herätkää saatana

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti: 06.08.2019 8:49
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 06.08.2019 8:45 Parkkitutkan kanssa voi hyvinkin kestää kauemmin ja se teetättää erillistyönä. Varsinkin jos tutka on päässyt liikahtamaan, se joudutaan kalibroimaan.
Voi olla. Onneksi auto on täysin ajokuntoinen, eli mitään kiirettä ei ole. Ajattelin kyllä, että hoitaisivat sitten kaiken kerralla. Teslan valtuuttama korikorjaamo.
Vastapuolen vak. yhtiöstä soitettiin, tuli laskutuslupa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: 32. herätkää saatana

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Voisi asennella peruutuskameran omaan kotteroon. Samalla voisi vaihtaa poppikoneen 2din masiinaan niin saisi kameran näytön siihen.

Toki se pöllittäisiin sitten heti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25607
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 32. herätkää saatana

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 06.08.2019 10:26 Voisi asennella peruutuskameran omaan kotteroon. Samalla voisi vaihtaa poppikoneen 2din masiinaan niin saisi kameran näytön siihen.

Toki se pöllittäisiin sitten heti.
Peruutuskamera on kyllä hyvä varuste.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: 32. herätkää saatana

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

James Potkukelkka kirjoitti: 06.08.2019 10:30
Bluntly kirjoitti: 06.08.2019 10:26 Voisi asennella peruutuskameran omaan kotteroon. Samalla voisi vaihtaa poppikoneen 2din masiinaan niin saisi kameran näytön siihen.

Toki se pöllittäisiin sitten heti.
Peruutuskamera on kyllä hyvä varuste.
Ilmastointi ja ohjaustehostin olisi hyvä varuste. Kai se on pakko päivittää rellu edes pikkasen tuoreenpaan.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25607
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 32. herätkää saatana

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kaikki sujuu kuin Strömsössä. Laskutuslupa vastustajan vak. yhtiöön saatu, samoin sijaisautositoomus. 12.9 viikoksi hoitoon. Maalataan takapuskuri samalla omaan piikkiin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: 32. herätkää saatana

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti: 06.08.2019 14:40 Meiltä oli pöllitty nosturista löpöt viime yönä työmaalla :shock:
Miten tuo tehdään jos on jo masiinan polttoainesäiliössä?
Jollain lappoletkulla ehkä.
Jolloin pitää imaista ensimmäinen suullinen dieseliä suihin ja sylkeä pois.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2796
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: 32. herätkää saatana

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Gat kirjoitti: 06.08.2019 14:45
McJanne kirjoitti: 06.08.2019 14:40 Meiltä oli pöllitty nosturista löpöt viime yönä työmaalla :shock:
Miten tuo tehdään jos on jo masiinan polttoainesäiliössä?
Jollain lappoletkulla ehkä.
Jolloin pitää imaista ensimmäinen suullinen dieseliä suihin ja sylkeä pois.
Itselläni on kerran isketty ruuvimeisselillä reikä auton tankkiin ja viety bensat (meisseli oli jätetty auton viereen.)

Oli ns. kivaa, kun tankkasin täyteen ja sitten huomasin, että bensa valuu pois.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21363
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: 32. herätkää saatana

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Tuon jälkeen muistit jättää aina korkin auki?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: 32. herätkää saatana

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Siis kyllä oli ihmeellistä että Jameksen kärryä romutettiin ja hänen tyttärensä sattui olemaan Teslan ruorissa.
Kuinka pieni maailma!
Mulle ei oo sattunut ikinä vaik oon ajanut sata vuotta.

Ketjun nimi on inhottava. Helvetin ketju suorastaan. McDonald on pirun kova kiroilija. Minä en tykkää kiroilusta.

ELOARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25607
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 32. herätkää saatana

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Stadinarska kirjoitti: 06.08.2019 23:17 Siis kyllä oli ihmeellistä että Jameksen kärryä romutettiin ja hänen tyttärensä sattui olemaan Teslan ruorissa.
Tytär ajoi Teslaa, kun ulkopuolinen henkilö peruutti Teslan keulaan. Mulla ei ole osaa tapahtumaan muuten kuin auton omistajana.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: 32. herätkää saatana

Viesti Kirjoittaja Gat »

Varkauden baarielämää taas, hik. Minkäs mä mahdan kun naiset soittelee ja pyytää seurakseen baariin. (Tosin lupasi tarjota takaisin, mutta minähän ne loput maksoin. Lähti varattuna taksilla kotio. Joutui melkein catfightiin ilkeän lesbon kanssa. Se yksityisiivoojani siis se soitteli.)
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: 32. herätkää saatana

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 07.08.2019 22:38 Varkauden baarielämää taas, hik. Minkäs mä mahdan kun naiset soittelee ja pyytää seurakseen baariin. (Tosin lupasi tarjota takaisin, mutta minähän ne loput maksoin. Lähti varattuna taksilla kotio. Joutui melkein catfightiin ilkeän lesbon kanssa. Se yksityisiivoojani siis se soitteli.)
Kuulostaa siltä, että olet luonut perustavaa laatua olevan sosiaalisen suhteen - ihmisen joka on sinulle mukava ja jolle et (toistaiseksi) vittuile. Olkoonkin nyt sitten vaikka ryyppyseuraa vailla oleva, mutta edistystä kuitenkin. Kunhan et ihastu ja ala vonkaamaan, saatat huomata vaikka että ei ne kookaburrat ja pingviinit nyt niin erilaisia ole.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: 32. herätkää saatana

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 07.08.2019 23:00 Kunhan et ihastu ja ala vonkaamaan,
Selllaisesta ei ole pelkoa.
Ensinnäkin olen hänelle liian vanha.
Toisekseen hän on kiloiltaan speksieni ulkopuolella. Ja savolainen..
Kolmanneksi, jos on (Vinkeistään huolimatta) varattu, niin sellainen on minulle ehdoton tabu, varatun yrittäminenkään. Isäni kanssa oli asiasta jo tarpeeksi vaikeuksia, ja minähän se maksoin lähes puoli miljoonaa kun enoni oli kauan ennen syntymääni pannut toisen miehen vaimon paksuksi. Eno ei maksanut mitään, minä maksoin. Asiasta johon olin kerrankin syytön.

Ennätykseni on kylläkin että kun rohkenin pyytää naapurin karjakkoa treffeille... niin yritin iskeä jo valmiiksi raskaana olevaa naista!!!

Muuten osaanhan minä olla sosiaalinen naistenkin kanssa. Helpottavaa varattujen tapauksessa kun ei tarvitse miettiä, pitäisikö mun yrittää pokata vai ei. Siis ei.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25607
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 32. herätkää saatana

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

On selvästi (pun not intended) parempi vaihtoehto ryypätä baarissa seurassa kuin yksin kotona.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 32. herätkää saatana

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 08.08.2019 8:30 On selvästi (pun not intended) parempi vaihtoehto ryypätä baarissa seurassa kuin yksin kotona.
+1
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 32. herätkää saatana

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Valmennan futiksessa vanhempaa tyttöäni, siis joukkuettaan. Kauden aikana ottelujemme maaliero on 35-6. Viime viikonlopun turnauksessa pelasimme kaksi tasan ja kolme hävisimme maalilla. Puimme kehnoa turnausta valmentajien kesken, koska alisuorittaminen täytyi saada poikki. We are back on track, eilen tuli perus 2-0 voitto. Oma tyttökin maalasi ja valittiin parhaaksi. Piristi kummasti.

Nyt kasi valtiolle ja illalla jos ehtis parin tunnin maantielenkin sotkea. Viikonloppu meneekin sitten kokonaan Muumimaailmassa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: 32. herätkää saatana

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 08.08.2019 8:37
James Potkukelkka kirjoitti: 08.08.2019 8:30 On selvästi (pun not intended) parempi vaihtoehto ryypätä baarissa seurassa kuin yksin kotona.
+1
En ole samaa mieltä. Pussikalja on halvempaa kuin baarien kallis viina. Kotona yksin ryypätessä voi samalla katsoa nettiä tai telkkaria.

Eikä tarvitse edes sivusta kuunnella junttien tylsiä juttuja. Kerranhan tein sosiologisen kokeilun, että kun muut puhuvat mitä haluavat, saanko minäkin. No, kolme turpiinvetouhkausta ja yksi tappouhkaus.

Käyn harvoin baareissa enkä nyt puhuttele ketään, ellei minua puhutella. Toisaalta minkäs minä näin vanhana ja raihnaanakaan mahdan luontaiselle charmilleni ja eläimelliselle seksuaaliselle vetovoimalleni. :mrgreen:
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: 32. herätkää saatana

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

James Potkukelkka kirjoitti: 07.08.2019 8:22
Stadinarska kirjoitti: 06.08.2019 23:17 Siis kyllä oli ihmeellistä että Jameksen kärryä romutettiin ja hänen tyttärensä sattui olemaan Teslan ruorissa.
Tytär ajoi Teslaa, kun ulkopuolinen henkilö peruutti Teslan keulaan. Mulla ei ole osaa tapahtumaan muuten kuin auton omistajana.
Tyttäresi ei siis pystynyt estämään sitä(?) Todella harmittava tapaus kun Tesla on niin jumalattoman kallis. Mitä se vastapuoli sanoi, eikö siitä tullut riitaa?
Mä senkin takia kirjoitin kun tää sun juttu tuntui suhteellisesti samalta kuin olisi maitopurkin ostanut!
Minä näit kauhistuisin kun ei tosiaan tuota kokemusta ikinä ole ollut vaikka ikää on tosiaan jo ... no aika paljon kuitennii.
Muuten olen nähnyt pienen Teslan! Sellainen on ilmeisesti tullut. Hätspäkki! Ootko sinä nähnyt?

IÄTÖN ELO
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: 32. herätkää saatana

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stadinarska kirjoitti: 06.08.2019 23:17 Siis kyllä oli ihmeellistä että Jameksen kärryä romutettiin ja hänen tyttärensä sattui olemaan Teslan ruorissa.
Kuinka pieni maailma!
Mulle ei oo sattunut ikinä vaik oon ajanut sata vuotta.

Ketjun nimi on inhottava. Helvetin ketju suorastaan. McDonald on pirun kova kiroilija. Minä en tykkää kiroilusta.

ELOARSKA

Kiroilijat ovat kuulema rehellisempiä, kaunistelijat valehtelee koko ajan..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin