33, ken tämän löytää, saa kaiken toivon heittää

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: 33, ken tämän löytää, saa kaiken toivon heittää

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Jes! Loma loppuu ja pääsee töihin! Sunnuntaina aamusta pakkaamaan autoa ja Kainuun suuntaan asennuskeikalle ensi viikoksi.

Mietittekö muuten koskaan missä ja miten teidän kädenjälki näkyy? En ole asiaa koskaan aikaisemmin miettinyt, mutta nykyisessä työpaikassa ja työn kuvassa siihen törmää erikseen miettimättä. Pääkaupunkiseudulla kun liikkuu, niin asennettuihin kohteisiin törmää väkisinkin. Hetkittäin tulee jopa sellainen semiylpeä olo, että tuokin tuossa on osittain minun tekemä ja asentama.
Who says you need to buy a guitar?
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: 33, ken tämän löytää, saa kaiken toivon heittää

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Gat kirjoitti: 15.08.2019 17:33
Otin myös vuodessa täysharmaantuneena värjäyksen, helvetin kallista oli, pitääpä hieroa jatkossa itse Lorealia.
Tinttitukkageelihipsijä! Paikalliseen vaan tusinatylsää läppää louskuttamaan ja perseitä puristelemaan.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: 33, ken tämän löytää, saa kaiken toivon heittää

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

McJanne kirjoitti: 14.08.2019 12:22PerseArska
Aika inhasti sanottu Ronaldilta. Mutta en voi jatkaa tätä juttua samalla linjalla :o . En oikeasti pysty haukkumaan ihmistä. Olen saanut joskus rasittavankin hyvän kasvatuksen. Jonka ohi kuitenkin viljelen joskus rasittavaa puujalkahuumoriakin, mutta toivon että se on kivaa! Mutten silti usko, että tuo Ronaldin tokaisukaan niin tosissaan on. Mehän ei ees tunneta toisiamme. Tällaista kevyttä hiukan mustaa hyymöriä. Ihan hyvä.

Edelleen mukava

ELO
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 33, ken tämän löytää, saa kaiken toivon heittää

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ihastuttava keskustelu tuo Arskan ja Jannen! Kummankaan viestien sisältöä en oikein oivaltanut, mutta sujuvasti jatkavat keskustelua ja jopa sovittelevaan sävyyn.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: 33, ken tämän löytää, saa kaiken toivon heittää

Viesti Kirjoittaja Gat »

exsu kirjoitti: 16.08.2019 18:36 Ihastuttava keskustelu tuo Arskan ja Jannen! Kummankaan viestien sisältöä en oikein oivaltanut, mutta sujuvasti jatkavat keskustelua ja jopa sovittelevaan sävyyn.
Rakkaudesta se hevonenkin potkii.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: 33, ken tämän löytää, saa kaiken toivon heittää

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ninni on kuollut mutta ilmoitan että pesin eilen pyykkiä. :loser:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: 33, ken tämän löytää, saa kaiken toivon heittää

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Alakerran mummoni on aivan hajalla kun pesen joka päivä pyykkiä ja nämä uudet energiaa ja vettä säästävät perkeleet jauhavat sitä koneellista kolme tuntia.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: 33, ken tämän löytää, saa kaiken toivon heittää

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Bhven kirjoitti: 17.08.2019 15:19 Alakerran mummoni on aivan hajalla kun pesen joka päivä pyykkiä ja nämä uudet energiaa ja vettä säästävät perkeleet jauhavat sitä koneellista kolme tuntia.
Häiritseekö se häntä oikeasti vai periaatteesta?

Mummini naapuri valitti aikoinaan rivitalossa mummini pakastimen öisin pitämästä äänestä. Jostain syystä vaatimuksien jälkeen isännöitsijä lähti mukaan tähän hulluuteen ja nukkui siellä yhden yön. Kun ei asia korjautunut, tämä naapurin mummo kävi omin päin katkaisemassa pääkeskuksesta kaikkien sähköt, ja muittenkin pakastimet sulivat. Lopulta hänen omistusasuntonsa otettiin haltuun, mikä ei ole ihan kevyt toimenpide.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: 33, ken tämän löytää, saa kaiken toivon heittää

Viesti Kirjoittaja Gat »

Homeboy65 kirjoitti: 17.08.2019 15:11 Ninni on kuollut mutta ilmoitan että pesin eilen pyykkiä. :loser:
Melkein aina kun soitat, sä olet menossa tai tulossa pyykinpesusta isäsi luona. Peset ällistyttävän usein pyykkiä. Tosin välttelet isäsi tapaamista.

Minä taas en nyt kuukausiin ole jaksanut, mutta ostelen uusia halpiskledjuja ja käytän vaippoja joita ei tarvitse pestä.

Ninni se joo aina raportoi pyykinpesunsa. Tapasin Ninnin vain kerran. Vaikka miten White Trash, kuitenkin varsin sympaattinen. Kerranhan täällä oli Ninnin aika selvä itsemurhaviesti. Ne meistä, joilla oli Ninnin puhelinnumero, yritettiin soitella sille pitkin yötä. Puhelin ei vastannut.

No olihan se silloin vetänyt yliannoksen ja joutunut sairaalaan. Toipui. Mutta myöhemmin hyppäsi parvekkeelta

Minä taas eilen menin ikkunani alla olevaan junttibaariin vain krapulaa parennellakseni. ja lehtiä lukiakseni.

No, sinnehän jäin tuntikausiksi. Yrittäen solmia sosiaalisia suhteita (naisista ei "kohteita" kunhan yksi melko söpö jota vaihvihkaa coolisti vilkuilin ja tulihan se. Pöytään.(Vanha tapani tarkkailla ympäristöä ja liikettä saattaa aiheuttaa ärtymystä. Terminator-känni. Tosin en minä muuhun populaan verrattuna ollut läheskään juovuksissa. Joku äijä poistettiin kun kaatuili ympäriinsä, minä en.)

Mieleeni tuli tosin maailmansodan yöhävittäjien tunnuslause "We rule the night"

Ja Vietnamin sodan ajan F-8 Crusader (suosikkihävittäjiäni) lentäjien slogan psalmia mukaellen:
"Vaikka minä vaeltasin pimeässä laaksossa, en minä mitään pelkäisi.
Koska minä olen ilkein mulkvisti koko paikassa"

Ja ettei nämä niin ihmeolentoja olekaan. Tosin eivät ystävämateriaaliakaan.

Kyllähän se minulta kohtuuhyvin onnistui. Hallittuja loukkaamista vältteleviä intruusioita tylsien junttien juttuihin. Kuin eläintutkija apinalaumassa. AC/DC-lippalakkini herätti ihailua. Ja elämäkokemuksistani sain kuulla vilpittömän todistuksen, miten kova jätkä olen.

Tosin vahingossa sytytin takkini tuleen. Tuhkaa tai vielä palavan tikun työnsin taskuun.

Tänään TAAS krapulan korjailua ja muuta ja huomenna pitäisi kyetä hammaslääkäriin. Taksiksi voi mennä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: 33, ken tämän löytää, saa kaiken toivon heittää

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Gat kirjoitti: 18.08.2019 11:48 Minä taas eilen menin ikkunani alla olevaan junttibaariin vain krapulaa parennellakseni. ja lehtiä lukiakseni.

No, sinnehän jäin tuntikausiksi. Yrittäen solmia sosiaalisia suhteita (naisista ei "kohteita" kunhan yksi melko söpö jota vaihvihkaa coolisti vilkuilin ja tulihan se. Pöytään.(Vanha tapani tarkkailla ympäristöä ja liikettä saattaa aiheuttaa ärtymystä. Terminator-känni. Tosin en minä muuhun populaan verrattuna ollut läheskään juovuksissa. Joku äijä poistettiin kun kaatuili ympäriinsä, minä en.)
Nussiva maailma! Se on sinulla selvästi hallussa. Kävin itsekin harvinaisesti baarissa. En puhunut kenellekään mitään paitsi baaritiskillä tilatessa ja pois lähtiessä kiitin pokea.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: 33, ken tämän löytää, saa kaiken toivon heittää

Viesti Kirjoittaja Gat »

nokkaelain kirjoitti: 18.08.2019 12:57 Nussiva maailma! Se on sinulla selvästi hallussa. .
Teoriassa kyllä, mutta vain.

Jossain "Revenge of the Nerds" jatko-osassa.
Vastakkain siis nörtit ja "jocksit" eli urheilusankarit.
Päänörtti onnistuu Saamaan merkittävimmän urheilijan tyttöystävältä.

Nainen. "That was incredible! Are all nerds such good lovers? "

Nörtti: "Yes we are."

Nainen. "How is that possible?"

Nörtti: "Because all that the jocks think is sports. All that us nerds think is sex."
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: 33, ken tämän löytää, saa kaiken toivon heittää

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Gat kirjoitti: 18.08.2019 13:10
nokkaelain kirjoitti: 18.08.2019 12:57 Nussiva maailma! Se on sinulla selvästi hallussa. .
Teoriassa kyllä, mutta vain.
Sinulla on kuitenkin selvä etulyöntiasema esim. itseeni verrattuna: tiedät aika paljon musiikista ja jotain leffanäyttelijöistä.

Treffeillä nainen aina kysyy jossain vaiheessa, mitä musiikkia kuuntelet. (En mitään. Friikki?) Leffojakin katson leffoina, eikä näyttelijöiden nimet jää mieleen.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: 33, ken tämän löytää, saa kaiken toivon heittää

Viesti Kirjoittaja Bhven »

nokkaelain kirjoitti: 18.08.2019 11:12 Häiritseekö se häntä oikeasti vai periaatteesta?
No vanhat ämmät valittavat joka asiasta. Ne pitäisi kaikki ampua tykillä avaruuteen.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: 33, ken tämän löytää, saa kaiken toivon heittää

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti: 18.08.2019 11:48
Homeboy65 kirjoitti: 17.08.2019 15:11 Ninni on kuollut mutta ilmoitan että pesin eilen pyykkiä. :loser:
Melkein aina kun soitat, sä olet menossa tai tulossa pyykinpesusta isäsi luona. Peset ällistyttävän usein pyykkiä. Tosin välttelet isäsi tapaamista.

Niin kuin tänään totesin pesen pyykkiä n. 2 kertaa kuussa.
Sinulla on btw ihmeellinen tendenssi väittää että minä teen/puhun melkein aina tai hyvin usein jotakin. :think: :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: 33, ken tämän löytää, saa kaiken toivon heittää

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Ehkä tulee taas ajankohtaiseksi exsu:n taannoinen kysymys: milloin sinä oikein nukut.

Viime viikolla tein pidempää päivää, sellainen 12 tuntia tuli plussaa. Tiistaista alkaen myös otin jotain Olvin sukuista ainetta kasvavissa määrin. Ja katsoin yöllä kahteen asti telkkarista Wheeler Dealirsin uusintoja ym. turhaa.

Edit: aiheutin myös hälytyksen vartiointifirmaan, kun kuvittelin että häly menee vasta tasan 21 päälle. Olin siinä wc-istunnolla (sori jos liikaa informaatiota.)
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 33, ken tämän löytää, saa kaiken toivon heittää

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

nokkaelain kirjoitti: 18.08.2019 17:18 Ehkä tulee taas ajankohtaiseksi exsu:n taannoinen kysymys: milloin sinä oikein nukut.

Viime viikolla tein pidempää päivää, sellainen 12 tuntia tuli plussaa. Tiistaista alkaen myös otin jotain Olvin sukuista ainetta kasvavissa määrin. Ja katsoin yöllä kahteen asti telkkarista Wheeler Dealirsin uusintoja ym. turhaa.

Edit: aiheutin myös hälytyksen vartiointifirmaan, kun kuvittelin että häly menee vasta tasan 21 päälle. Olin siinä wc-istunnolla (sori jos liikaa informaatiota.)
Et nuku ja vedät päivittäin alkoa. Ei pidä ihmetellä, miksi ahdistaa..

Jos vähentäisit viinan kanssa läträämistä, suuri osa ongelmistasi ratkeaisi itsestään.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: 33, ken tämän löytää, saa kaiken toivon heittää

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exsu kirjoitti: 16.08.2019 18:36 Ihastuttava keskustelu tuo Arskan ja Jannen! Kummankaan viestien sisältöä en oikein oivaltanut, mutta sujuvasti jatkavat keskustelua ja jopa sovittelevaan sävyyn.
En tiedä onko niin ihastuttava. Mutta tosi kiva kun kommentoit ja vastaat.
Tosin en ihan ymmärrä ettei minun viestiäni oivalla, minä kun koetan laittaa rautalangasta. Mutta Ronaldin viestit ovat kuin Arvuuttajan viestit Batmanille.
Mutta Ronnie vastasi myös niin koetan vastata tai kysyä niistä!

Häiritseekö muuten sinua väriterapeuttina oloni, parahin Exsu? Saat syömmen minulta kun vastasit :h:

ELOKAS ARSKAS
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: 33, ken tämän löytää, saa kaiken toivon heittää

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

McJanne kirjoitti: 16.08.2019 16:22
Stadinarska kirjoitti: 16.08.2019 15:30
Syy värivihaan on kohdallani #irc #nettiketti #vitungraafinenpaska #eimitäänhenkilökohtaista #kyrpäjyräspammeri
Kiitos Ronaldjanne!

Toki TOIVON, ettei sinulla oikeasti ole vihaa minua kohtaan. Ei kai nyt sentään!

Kommentoin:

-Minkä minä ihonvärilleni voin? Ei saa olla sen takia vihapuhetta!!! Johan mediakin niin sanoo ja toivoo!

Mutta:

-Mikä on oikeastaan IRC? Koetin katsoa wikipediasta mutta siellähän ei ollut. Tiedän kyllä Irc-gallerian mm. mutta mitä se IRc on?

-Nettiketti : Nyt minun on ihan pakko puolustautua. Minähän olen kuin pyhäkoulupoika ainakin nyt. Joskus Mussukka-aikoina olin hiukan liian innokas, mutta nythän olen kyllä oikeasti niin hyväkäytöksinen kuin olla saattaa joten nettiketti on hyvä.

-Vitungraafinenpaska : Mistä tämä tulee? Siis onko tuo AINOA värijuttuni, jota allekirjoituksissa muualla ja omassa plokissani käytän , noin häiritsevä?
Murheellisena luen että olisin paska. Ei tykkää...

-Eimitäänhenkilökohtaista: Toki näin.

-Kyrpäjyräspammeri: No ei ole. Joskus olin värikkäämpi mutta olen aina ollut kohtelias. Mutta otaksun että tämä on huumoria. Onhan tuo aika humoristinen nimi!! Mutta aikas hurja... Hyi olkoon.

-Minä hyväksyn Janne McRonaldin täysin omine heikkouksineen ja vahvuuksineen!

ELOARSKA
K-jyrä, huhhuh, enkä oo!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: 33, ken tämän löytää, saa kaiken toivon heittää

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tänään hammaslääkärissä. Taksilla, koska aamusta asti "pohjia". Puhtaat vaatteet sentään ja tukka hyvin.

Vieläkin vaikuttaa optimistiselta. Nyt vain poraili joka hammasta (nyt vasta alakertaa) ja lätki ensiapuna väliaikaisia paikkoja. Meinasi tökötti loppua kesken.

Minä valistin, että kunhan irtoproteeseja yritän vältellä. Ja sellainen estetiiikka jos joku hammas välistä kokonaan puuttuu, ei häiritse minua. Voisin narrata olevani vanha jääkiekkoilija.

Kallistahan se. Totisesti. Monta hoitokertaa. Mutta mieluumin niin kuin irtotekarit.

Käsittämätöntä kyllä itsellenikin, miten joku saa hampaansa niin raunioiksi. No, neljä vuotta silkkaa Helvettiä, niin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: 33, ken tämän löytää, saa kaiken toivon heittää

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei hampaita ola pakko pestä. Ainoastaan niitä jotka haluaa pitää.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: 33, ken tämän löytää, saa kaiken toivon heittää

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gat kirjoitti: 19.08.2019 13:53
Käsittämätöntä kyllä itsellenikin, miten joku saa hampaansa niin raunioiksi. No, neljä vuotta silkkaa Helvettiä, niin.
Olet siis alkanut pestä hampaitasi? Pesit viime viikolla joka päivä?
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: 33, ken tämän löytää, saa kaiken toivon heittää

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Vesper kirjoitti: 19.08.2019 21:54 Ei hampaita ola pakko pestä. Ainoastaan niitä jotka haluaa pitää.
Katsoin juuri haastettelun tyypistä joka ei ole omien sanojensa mukaan harjannut hampaitaan kymmeneen vuoteen.

In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: 33, ken tämän löytää, saa kaiken toivon heittää

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vesper kirjoitti: 19.08.2019 21:54 Ei hampaita ola pakko pestä. Ainoastaan niitä jotka haluaa pitää.
Laiskistumista mutta hampaiden peseminen (n. 2 minuuttia aamuin illoin) tuntuu sekin kovin vaivalloiselta... :roll: :perse:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 33, ken tämän löytää, saa kaiken toivon heittää

Viesti Kirjoittaja exsu »

Stadinarska kirjoitti: 19.08.2019 12:49
Häiritseekö muuten sinua väriterapeuttina oloni, parahin Exsu? Saat syömmen minulta kun vastasit
Ne värit ei väreinä häiritse, mutta se välinpitämättömyys mitä ne edustavat. Jos yhteisö on useita kertoja, hyvällä ja pahalla toivonut niistä luopumista, niin väriviljely edustaa minulle piittaamattomuutta yhteisöä ja kohtaan.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: 33, ken tämän löytää, saa kaiken toivon heittää

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exsu kirjoitti: 20.08.2019 22:21
Stadinarska kirjoitti: 19.08.2019 12:49
Häiritseekö muuten sinua väriterapeuttina oloni, parahin Exsu? Saat syömmen minulta kun vastasit
Ne värit ei väreinä häiritse, mutta se välinpitämättömyys mitä ne edustavat. Jos yhteisö on useita kertoja, hyvällä ja pahalla toivonut niistä luopumista, niin väriviljely edustaa minulle piittaamattomuutta yhteisöä ja kohtaan.
No nyt pitää toppuutella ja puolustaa 100% itseäni.
Minähän olen NYT täysinkin harmaantunut tavallisten kirjoittajien joukkoon. En käytä enää väriä kuin allekirjoituksessa ja se ei varmaan enää häiritse ketään! Ei kai sentään.
ENNEN, parahin Exsu, ennen oli toisin kun kirjoitin väreillä kokonaisia juttuja. Ja sitten käytin isoja kirjaimia joskus ja lisäksi olin leikkisämpi ja lapsellisempia kirjoituksia heittelevä. En itse ole ymmärtänyt mikä näissä on ärsyttävää ollut, koska en milloinkaan ole puhunut pahaa tai aina vastustanut ikävyyksiä ja väkivaltaa ja rumanpuhumista!!! mutta olen nimenomaa kuunnellut muita ja sopinut lopettavani nuo muualla kuin omassa plokissani :D
Ja aikoja sitten tein jonkun sopimuksen, että allekirjoitus saa olla värikäs.
Minä olin väriterapeutti ENNEN !
Tämä on hiukan kuin ministerin arvonimi, joka pysyy ja leikittelen vieläkin olevani väriterapeutti!
Ja kysymykseni sinulle oli mahdollisimman kevyt heitto!
Eli olen tehnyt kaikki parannukset ja nimenomaa en ole ollut välinpitämätön.
Se, miksi olen hiukan hyljätyn asemassa, johtunee näistä entisistä ansioista tai siitä eriskummallisesta asiasta minulle, että joku asia minussa ärsyttää muita. Minä en oikeastaan tiedä mikä se on! Se on vain täällä Kitinässä, luojan kiitos. Minä olen sen itse aiheuttanut omalla huumorillani, joka ei uppoa tarpeeksi.
Mutta uskon, että sinä ymmärrät, sinähän oot ollut minulle mukava! Kiitos siitä!
No niin, nyt tuli taas puolustettua, mutta kirjoitin kyllä asiaa!

ELOARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin