Viikko 34

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Viikko 34

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Mitä ihmettä, eikö tällaista ole aloitettu!

Ilmoitan, että pienoisgolfmiittimme pöytäkirja on ilmestynyt juuri minun kirjoittamanani Miitti-ketjuun "pöytäkirjat".

Tervetuloa lukemaan! Luulen, että teillä on kivaa ja hauskaa. Jossei niin vika on lukijassa, hehheh.
No en tiiä.

MUKAVA ELOARSKA
Väri-ilmiö
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikko 34

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Huomenta ja päivää!

Ei alkanut päivä ihan terveenä. Kurkku kipeä ja sitä myötä tylsä olo. Koska flunssa alkaa näin niin päätin olla kotona ainakin tämän päivän.
Mä tunsin asian jo iltayöstä, mutta halusin olla huomaamatta jos vaikka olisi virhehavainto.

No tämä nyt on maailman tavallisinta, mutta aina nöyrtyy jotenkin kun sairastuu. Hassua. Mieli vakavoituu. Tapahtuuko teille näin ikinä?

Päivä on muuten Putinin. Kuinkahan sekaisin Stadi tänään menee? Stadinarska ei mene sekaisin. Se on vakaa kuin peruskallio yötäpäivää.

ELOARSKA
Stadinarskan omistama osa-arska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 34

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Stadinarska kirjoitti: 21.08.2019 9:03
No tämä nyt on maailman tavallisinta, mutta aina nöyrtyy jotenkin kun sairastuu. Hassua. Mieli vakavoituu. Tapahtuuko teille näin ikinä?
Ei tietenkään, mitä sairaampi, sitä hauskempaa

:dumb:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 34

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vastaanoton aulassa Venäjän kansallishymni pauhasi jo toista kertaa tänään. Ihmettelin mistä on kyse ja etsin katseellani vihreitä miehiä, mutta sitten hokasin, että kyse olikin varmaan Putlerin suomenvierailusta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viikko 34

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 21.08.2019 9:31 Vastaanoton aulassa Venäjän kansallishymni pauhasi jo toista kertaa tänään. Ihmettelin mistä on kyse ja etsin katseellani vihreitä miehiä, mutta sitten hokasin, että kyse olikin varmaan Putlerin suomenvierailusta.
Ryssät hyökkää, viheltää, ilmavaara!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 34

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Alkaa harrastaminen kääntyä pahasti työnteon puolelle. Tällä viikolla parina päivänä olen herännyt 6.15 eli 50 min tavallista aiemmin hoitamaan harrastuksia

:dumb:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viikko 34

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Siteeraan Harri Holkeria (1937 - 2011): "Minä juon nyt kahvia." :swirl: Ei krapulaa kuitenkaan.
Pyykille taas ensi viikolla.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Viikko 34

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Viereisessä talossa on kattoremppa, mikä alkaa ottaa jo pannuun. Joka saatanan aamu alkaa pauke ja jyske puoli seiskan aikaan ja mulla on vielä jet slaagi käynnissä niin haluaisin nukkua enemmän varsinkin silloin jos olen röpöttänyt edellisenä päivänä. Onneksi pääsen pian pois täältä luonnonrauhaan!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikko 34

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hienoa olla IT-firmassa töissä kun IT on paskaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Viikko 34

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kirjoita sinne koodiin jokaiselle kommenttiriville "IT on paskaa".
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Viikko 34

Viesti Kirjoittaja Gat »

Hitto.
Se siivoojanainen kävi. Vain tunti ja 26 minuuttia kiivasta työtä. Pintojen pesusta maksoin omasta halusta kuitenkin kolmekymppiä. Heti tultuaan kehui parturoitua ja värjättyä tukkaani ja miten näytän nyt paljon nuoremmalta. Olen kuulemma "komea mies".

Vastasin, että kun sinä olet varattu, sellainen on minulle ehdoton tabu.
Hän jotta no se on vain sellainen on-off suhde.

Minkäs minä mahdan luontaiselle eläimelliselle seksuaaliselle vetovoimalleni näin vanhanakaan :mrgreen:

Toki hän on eri maailmasta ja vastakkaista vartalotyyppiä. Hän nuori (no jaa, ehkä lähellä kolmekymppstä. minä vanha.)
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Viikko 34

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 22.08.2019 19:16Vastasin, että kun sinä olet varattu, sellainen on minulle ehdoton tabu.
Hän jotta no se on vain sellainen on-off suhde.
Pelimies olisi heti sanonut, no että laita se off-tilaan pariksi tunniksi, niin jynssätään vähän tuolla makuuhuoneessa myös.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viikko 34

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lainasin kaverilta täpärin eli täysjousitetun maastopyörän. Ihan päällikkövehje, meni pari tuntia Kaupin poluilla, ettei kissaa ehtinyt sanoa. Viikonloppuna uusiksi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 34

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 22.08.2019 21:30 Lainasin kaverilta täpärin eli täysjousitetun maastopyörän. Ihan päällikkövehje, meni pari tuntia Kaupin poluilla, ettei kissaa ehtinyt sanoa. Viikonloppuna uusiksi.
Eikö voi mennä autolla?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viikko 34

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 23.08.2019 8:33
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 22.08.2019 21:30 Lainasin kaverilta täpärin eli täysjousitetun maastopyörän. Ihan päällikkövehje, meni pari tuntia Kaupin poluilla, ettei kissaa ehtinyt sanoa. Viikonloppuna uusiksi.
Eikö voi mennä autolla?
:perse:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Viikko 34

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Lähdin sunnuntaina aamusta Vuokattiin duunikeikalle. Jokainen päivä 12h työpäiviä. Eilen kotiin klo 20, vähän unta ja klo 03 Myllypuron työmaalle riehumaan. Rupee olee sellanen olo, että on tullut töitä tehtyä. Vielä pitäis vääntää tunnit palkkajärjestelmään, että saa työlleen myös vastinetta.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viikko 34

Viesti Kirjoittaja Niba »

Katselin Jugend taidetta, siitä suunnistauduin kohden suomalaista Jugendia, päädyin Hugo Simbergin töitten äärelle, tietenkin - -niminen 1903 maalattu teos osui kohdalle, siitä sain Stendhalin syndrooman, :paavi: silmät alkoi vuotaa ja uusi Garmin aktiivisuusmittari näyttää outoja lukemia, viisi minuuttia meni ja nyt alan olla taas kuosissa.. alkaa tuntua että herkillä ollaan, onneksi en tätä herkkyyttä pääse purkautumaan..

Aloitin dieetin lääkärin määräyksestä, kävin tapaamsssa myös terapeutti Laatikaista, eka viikko menossa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikko 34

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

James Potkukelkka kirjoitti: 21.08.2019 9:21
Stadinarska kirjoitti: 21.08.2019 9:03
No tämä nyt on maailman tavallisinta, mutta aina nöyrtyy jotenkin kun sairastuu. Hassua. Mieli vakavoituu. Tapahtuuko teille näin ikinä?
Ei tietenkään, mitä sairaampi, sitä hauskempaa

:dumb:
Kiitos Tseims Kelkkanen!
Tää oli Tseimssin satiirinen vastaus, eikös totta.
Eloarska on kumminkin jo varsin normaalitilassa ja sikäli vakavoituminen on vähentynyt. Huono muisti mulla vai tyhmyys? :lol:

MELKEIN PARANTUNUT ELOARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikko 34

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard kirjoitti: 22.08.2019 21:07
Gat kirjoitti: 22.08.2019 19:16Vastasin, että kun sinä olet varattu, sellainen on minulle ehdoton tabu.
Hän jotta no se on vain sellainen on-off suhde.
Pelimies olisi heti sanonut, no että laita se off-tilaan pariksi tunniksi, niin jynssätään vähän tuolla makuuhuoneessa myös.
a) en ihan usko Poikuuden juttua

b) Todellakin olisi pitänyt tuo tilanne saada käännettyä saanniksi. Hyvänen aika miten selvä tilanne. Oikein puistattaa. Ei olisi tarvinnut olla läheskään hyväkään pelimies että olisi maalin saanut.

PÖYRISTYNYT ELOMIES
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikko 34

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 22.08.2019 21:30 Lainasin kaverilta täpärin eli täysjousitetun maastopyörän. Ihan päällikkövehje, meni pari tuntia Kaupin poluilla, ettei kissaa ehtinyt sanoa. Viikonloppuna uusiksi.
Siis paljonko pyörä painoi? Oliko hiilikuiturunko vaiko alumiinia?

HIILINEN ELO ON POIKAA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Viikko 34

Viesti Kirjoittaja Vesper »

James Potkukelkka kirjoitti: 23.08.2019 8:33
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 22.08.2019 21:30 Lainasin kaverilta täpärin eli täysjousitetun maastopyörän. Ihan päällikkövehje, meni pari tuntia Kaupin poluilla, ettei kissaa ehtinyt sanoa. Viikonloppuna uusiksi.
Eikö voi mennä autolla?
:h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viikko 34

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olen tänä kesänä tuominnut junioripelejä kymmenisen kappaletta. Kehuja on ennenkin tullut, mutta eilen tuli kyllä topit. Loppuseremonioiden jälkeen ensiksi toinen vastustajajoukkueen valmentaja kehui vuolaasti. Sitten vihun joukkueenjohtaja paalutti, että oli loistavaa tuomaritoimintaa, parasta mitä hän on itse kohdannut. Kiitin kohteliaasti ja hieman punastelin jälkikäteen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Viikko 34

Viesti Kirjoittaja Gat »

Stadinarska kirjoitti: 23.08.2019 13:15 a) en ihan usko Poikuuden juttua
Minä olen kykenemätön valehtelemaan. Olen yltiörehellinen omaksi vahingokseni.

Eläimellistä seksuaalista vetovoimaani en osaa seliittää. Kai sellainen on nuorempana ollut ja nytkin, jos vähän siistiydyn ja värjään vuodessa harmaantuneen tukkani.

Ei naisia voi ymmärtää.
Tuskin se on ulkonäköni, vaiikka jotkut pervertikot saattavat kiinnostua vanhasta luurangonlaihasta ihmis-alienhybridistä. Ehkä se on yliälykkäät yleissivistyneet siistit juttuni, verhottujen pikkutuhmuuksien kanssa. Ehkä herätän naisissa hoivavietin. Ehkä harvoin peseytyvänä eritän feromonia, joka kiimattaa naisia. Naiset ovat alkukantaisuia eläimiä.

Mutta ongelmissa taidan taas olla. Olihan mellä hyvä keskustelu suurvaltapolituukasta. Trumpista ja Putinista. Eikä tä'ysin varattukaan ole. Mutta aivan liian isot tissit ja valtava ahteri. Ehkä jos valot sammutettaisiin niin että emme näkisi toisiamme.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 34

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tekstiesi perusteella välittyy fiilis, että olet paremmassa kunnossa. Osaatko arvioida, mistä se johtuu?

Ps. TPK!1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Viikko 34

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 25.08.2019 13:11 Tekstiesi perusteella välittyy fiilis, että olet paremmassa kunnossa. Osaatko arvioida, mistä se johtuu?
Simppeliä. Ensin löysin ihan sattumalta lähibaarista sen siivoojanaisen. Sitten netistä hammaslääkärin, jonka mukaan en tarvitsekaan irtotekareita.

Suuria vaikeuksia on edessä, mutta tuollaiset pienet asiat helpottavat. Tosin jois Karhua mietit, meneehän sitä vieläkin ja nyt tarttee lähteä kauppaan.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin