VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Lepo vaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gat kirjoitti: 07.09.2019 16:10 :mrgreen:
Olit sinä se "rikokseni" käräyttäjä tai ei, niin soita tai meilaa jollekulle Varikselle Varkauden poliisiin ja selitä tosiasioita kuten että minusta ei ole vaaraa muille tai edes itselleni.
Sinähän olet yksi kävelevä onnettomuus. Lisäksi et kykene edes vetämään vessaa, joten miten sinä mistään aseista huolehdit? Eikä mitään todennettua tarvetta aseille ole.

Myyt ne oyssyt. Saat rahat. Luet metsästäjäntutkinnon. Hommaat koiran. Hommaat luvat. Ostat modernin pyssyn. Matkustat lappiin.

Jos tuo yllä kuvattu polku sitten jää tuohon ensimmäiseen asekeleeseen, niin se vain todisti ettei mitään tarvetta tai kykyä ollut.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Gat tosiaan huolehtii asioista, joissa ei ole mitään järkeä tai logiikkaa. Kai tuollekin joku diagnoosinsa on.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 07.09.2019 20:24 ^ Lepo vaan.
-Kyllä herra ylisotaherra!

-SSTO!
Tauko mäen päällä käteni osoittamassa suunnassa.
Tauolle mennään juosten!


Ja muuten, omia pyssyjänihän ne ovat, olen metsästäjä, seuran jäsenyys on, isällenikin olivat tärkeitä.... joten takaisin vittuperkelesaatatana, saatana perkele vittu!!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 07.09.2019 21:52 olen metsästäjä
Minä vuonna viimeksi metsällä?
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ymmärrän, että aseisiin liittyy monella fetissi ja tuntemus omasta tärkeydestä ja miehekkyydestä. Mutta jos mietitään asiaa objektiivisesti, niin aseethan on tehty tappamista varten. Niillä tapetaan joko ihmisiä tai eläimiä. Toki voidaan täydellisyyden vuoksi lisätä, että on olemassa myös tarkkuusammuntaa, mutta gatin aseissa ei ole siitä kysymys.

Täytyy olla jokin syy, että ihmiselle annetaan lupa omistaa esineitä, joiden ainoa käyttötarkoitus on tappaminen. Aseiden omistaminen ei ole mikään kansalaisoikeus Suomessa. Täytyy olla jokin hyvä syy, että ihminen voi aseen omistaa.

Jos henkilö ei ole osoittanut riittävää huolellisuutta aseiden lupien ja säilytyksen suhteen, se jo puhuu sen puolesta, että hän ei ole oikea henkilö aseita omistamaan. Lisätään soppaan vaikea alkoholismi ja itsetuhoisuus, rattijuopumus jne. niin eiköhän asia ole aivan selvä.

Täytyy ymmärtää, että lähtökohtaisesti ihminen ei saa omistaa esinettä, jonka ainoa käyttötarkoitus on tappaminen. Erityisestä syystä lupa voidaan myöntää.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 07.09.2019 23:00
Gat kirjoitti: 07.09.2019 21:52 olen metsästäjä
Minä vuonna viimeksi metsällä?
Olen maratoonari! En tosin ole koskaan maratonia juossut enkä juokse, mutta olen silti!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 08.09.2019 14:32
So Hard kirjoitti: 07.09.2019 23:00
Gat kirjoitti: 07.09.2019 21:52 olen metsästäjä
Minä vuonna viimeksi metsällä?
Olen maratoonari! En tosin ole koskaan maratonia juossut enkä juokse, mutta olen silti!
Mäkin olen vegaani. Transvegaani. Jumissa lihansyöjän kropassa, mutta jo 25 vuotta siis vegaani.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 08.09.2019 13:59.
Täytyy ymmärtää, että lähtökohtaisesti ihminen ei saa omistaa esinettä, jonka ainoa käyttötarkoitus on tappaminen. Erityisestä syystä lupa voidaan myöntää.
Tästähän se laki lähtee nykyään. Ennen oli pitkälti varsinkin maaseudulla pelkkä muodollisuus. Oli muuten poliisin haastattelussa hauska yksityiskohta. Kysyi asepalveluksesta. Sitten kertoi, että ei myönnä lupia aseistakieltäytyjille, koska jos ei maanpuolustuksen vuoksi tartu aseeseen ei ole ikinä mitään syytä omistaa asetta.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti: 07.09.2019 23:00
Gat kirjoitti: 07.09.2019 21:52 olen metsästäjä
Minä vuonna viimeksi metsällä?
Elämä on yhtä metsästämistä - päivisin leipää ja öisin lihaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jos Gatin elämästä tehtäisiin joskus elokuva, niin kyllä kait traileriin täytyisi ympätä kohtaus, jossa kaikki asiansa munannut pääosan esittäjä itkee toiseksi viimeisillä voimillaan lähiöräkälän tiskillä vuoden -73 Aselehti rintataskussaan, kuinka hän pyssyt ja luvan menetettyään vasta ymmärsi, että millään muulla ei oikeasti ollutkaan mitään merkitystä kuin omalla pyssyllä ja pyssyluvalla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 07.09.2019 23:00
Gat kirjoitti: 07.09.2019 21:52 olen metsästäjä
Minä vuonna viimeksi metsällä?
Minkä nautinnon vaikkapa sinä, Ylermi tai BHven saatte tuoista jatkuvasta alaspainamisesta ja pilkkaamisesta? Luuletteko että se auttaa? Niin kai koulukiusaajatkin luulevat tekevänsä vain hyvää.

Kysymykseesi olen jo selittänyt.
Pitkään meni ensin enoni, sitten isäni, sitten äitini (jota ei voinut jättää päiväksikään yksin, Jos kaatui, ei päässyt ylös) käytännössä omaishoitajana. Ei siinä metsälle kerkiä.

Ja joo, olen rikollinen, kun virheelliseti luulin, että rinnakkaislupani ovat vielä voimassa. Enkä tiennyt, että ne olisi pitänyt säilyttää lukitussa kaapissa. (Ja tiedän, ettei tietämättömyys ole peruste lain edessä) Metsästyskorttikin jäi uusimatta. Symppispoliist eivät sitä kysele, mutta varmaan eduksi. Uudessa kokeessa hirvittää niiden joulejen ulkoa muistaminen sekä että sorsissa ja hanhissa on sellaisia, joista en ole ikään kuullutkaan saati nähnyt. Ei se ennen suorittaessani niin vaikeaa muistaakseni ollut. Seuran jäsenyys minulla on.

Mutta ne aseet ovat minun. Nyt ehtisin alkaa uudestaan metsästämään. Lähinnä metsäkanalintuja,, sorsia ja jäniksiä. Oilsi itselleni motivaatio hankkia taas saksanseisojakin. (Jollaisen yhden yksilön olen kouluttanutkin)
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Sinä et saa edes jätteitä roskiin, saati että pääsisit koskaan metsälle selvänä ja ampumaharjoitelleena. Minä en uskoisi sinun käsiisi edes nallipyssyä, ellet nouse alkoholismistasi. En usko että kaikesta sympatiasta huolimatta ne poliisitkaan uskovat jos heillä on rahtuakaan älliä päässä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 08.09.2019 21:14 Sinä et saa edes jätteitä roskiin, saati että pääsisit koskaan metsälle selvänä ja ampumaharjoitelleena. Minä en uskoisi sinun käsiisi edes nallipyssyä, ellet nouse alkoholismistasi. En usko että kaikesta sympatiasta huolimatta ne poliisitkaan uskovat jos heillä on rahtuakaan älliä päässä.
Tänäänkin vedin vessan :mrgreen:
Sinä taas olet niin vittumainen tyyppi aina paskanmaku suussa, että varmuuden vuuoksi yleisen turvallisuuden takia sinulta pitäisi takavarikoida aseesi. Ethän sinä tai kukaan nykyasiallisesti selliiasia oikeasti tarvitse. Kysy vaikka Homielta tai urpiaiselta. Niin ja osaanhan minä sentään ampua, mutta eipä ole koskaan tullut mieleen käyttää niitä ihmisiä vastaan. Sodassa vain.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Gat, älä jaksa nillittää, että sulle vittuillaan ja kuittaillaan välillä. Itse perseilet täällä tämän tästä. Eikö se oma perse kestäkään merivettä?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gat kirjoitti: 08.09.2019 20:51
Mutta ne aseet ovat minun. '
Ne aseet ovat käyttöesineitä. Jos joutuisit myymään saksesi ja myöhemmin ostaisit uudet sakset, niin mitä itkemistä tuossa olisi? Sakset on sakset. Ne pyssysi eivät ole mitään keräilykamaa. Ihan tavallisia tussareita. Jos menevät myyntiin, niin myyt. Ostat sitten uudet käyttötarkoitukseen sopivat aseet kun saat luvat.

Jos nuppisi ei kertakaikkiaan kestä luopua aseistasi, niin deaktivoi ne. Et kuitenkaan tulisi koskaan harrastamaan mitään aseillasi, joten mikset pitäisi niitä seinällä? Laitat siihen miekan viereen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 08.09.2019 20:51 Enkä tiennyt, että ne olisi pitänyt säilyttää lukitussa kaapissa.
Tämä on erikoista. Mua ei kiinnosta metsästäminen yhtään. Aseet eivät myöskään (paitsi ehkä jotkut huipputekniset laitteet tekniikkafetissinä). Mulla ei ole mitään tietoa metsästyslainsäädännöstä. Silti pelkästään sen takia, että seuraan suomalaisia tiedotusvälineitä ja luen kitinää, tiedän, että aseet pitää nykyään säilyttää lukitussa kaapissa. Olen aika varma siitä, että sä olet myös osallistunut kitinässä keskusteluihin, joissa asiasta on joskus mainittu..

edit:

tämän viestisi perusteella olet tutustunut uuteen aselakiin, joten erikoista, että et tuota tiennyt... Kertoo siitä, että kykysi noudattaa lain määräyksiä on heikko

viewtopic.php?f=9&t=8673&start=25
Gat kirjoitti: 05.01.2010 0:52
Uusi aselakihan on ihan perseestä. Jos teitä oikeasti kiinnostasi, vaikka eihän teitä kiinnosta, niin menkää ja ostakaa kioskilta vaikka Ase- Rekyyli- ja Kaliiperi -nimiset lehdet. Dave myös. Lukekaa kolumnit ja asiaan liittyvät artikkelit. Ai niin nehän ovat niiden tuhmien "asehullujen" lehtiä.

Mun mielestä on erikoista, että minä, joka _en ole_ tutustunut uuteen aselakiin ja jota metsästäminen ei kiinnosta lainkaan, tiesin, että aseet pitää säilyttää lukitussa kaapissa. Sen sijaan sinä, joka kertomasi perusteella olet tututustunut lakiin, olet lukenut asiaa koskevia kolumneja alan lehdistä ja oman kertomasi mukaan olet aktiivinen metsästäjä, et ollut asiasta tietoinen...
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 09.09.2019 9:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja aasi »

Eikö tuo lukitun kaapin vaatimus ole jo parikymmentä vuotta vanha juttu? Tai ehkä jotain siirtymäaikoja on ollut, mutta muistan vielä kotona asuessani miten isän kaveri lähti jotenkin asekaappibisnekseen mukaan.

Edit: olisikohan 1998 laissa tullut jotain säännöksiä ja bisnes auennut.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat, tämän ketjun perusteella olit aivan hyvin tietoinen siitä, että olisit tarvinnut uudet luvat aseisiisi
Gat kirjoitti: 28.06.2016 15:29
Dynamo kirjoitti:^^
Nyt sanon jo että olet PÖSILÖ !

Myytte pesän omaistuutta niin paljon kun velat vaatii. Vai meinaatko että kun olisi esimerkiksi 1000ha uudistuskypsää metsää mutta RAHAA vain 100€, niin yhteiskunta maksaa hautaamisen ja muut viulut sen jälkeen kun tuo 100€ on käytetty?? :mrgreen: :mrgreen: :D :D :lol: :lol:

Ja aselupien suhteen juttelet poliisin kanssa. Et varmaan halua, että poliisi tulee kyselemään isäsi aseiden perään ja saat niistä sitten jonkun sortin sanktiot.
"Rinnakkaislupa annetaan 10 vuodeksi, kuitenkin enintään hallussapitoluvan voimassaoloajaksi, jollei sitä ole erityisestä syystä annettava lyhyemmäksi ajaksi. "
Eli kun faijasi potkaisi tyhjää, niin rinnakkaislupakin raukesi. Sikäli kun ymmärrä tuon oikein.

https://www.poliisi.fi/luvat/ampuma_aseluvat

120ha riittää hyvin metsästykseen ja joidenkin aseiden käyttötarkoitus tullee täytettyä. Mutta jos isälläsi oli esim pistoolin lupa, niin sulle sen saanti voi olla hankalaa. Elleivät sitten myönnä muistoaseen lupaa. Mulla sellainen on isoisäni aseelle ja se ei sisällä lupaa patruunoiden ostoon saati ampumiseen.
No vittu.
Sanottiinhan niitä "rinnakkaisluviksi", mutta lapussa lukee vain mun luvat niille aseille. Ei "rinnakkaista". Omistajan eli isä- vainaani nimi on kyllä. Koskeeko sanomasi sääntö vanhempiakin lupia? En kännissä jaksa lukea linkkejä.

Onhan niissä myös ihan lelu ja käyttökelvoton 22 kaliiperin yksitoiminen Reck-revolveri. Jolle ei nykylain mukaan asiallista käyttöä keksi. Ei varsinaisesti massamurhaajan valinta. Mutta mun aikaan kun lupia hain, olin vain polliisilaitoksen alakerrassa. Ja siellä virkailijanainen kysyi, olenko jonkun seuran jäsen. Sanoin, että aion liittya metsästysseuraan. Revolverin käytöstä kysyessään en osannut sanoa muuta kuin "hupiammunta". Ja hyvin kelpasi.

Hyvä jos se 0.7 ja vähän yli rattijuoppous ilman ajovirhettä ja onkos jo noin kolme vuotta sitten ei ole raskauttava este. Toivottavasti riippuu vielä paikkakunnastakin Ei ole Karhukopla tullut aseita hakemaan. Aseet ovat vielä Varkaudessa, osiin purettuna tietysti.

No joo, muun sanomanne ymmärrän. Minä siis maksan.
Isälleni jo viisi vuotta sitten selitin, että mä en tiedä jaksanko enää saattaa teitä hautaan.
Isä nauroi ja sanoi: "Eihän ne maan päälle jätä".
Isälle oli aina ne mystiset "ne" ja "muut".
Siis käytännössä minä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^Ai helkkari, muistan kyllä keskustelleeni Gatinkin kanssa tästä asekaappipakosta, mutta en muistanut, että Dynamo oli vääntänyt Gatille rautalangasta myös tuon rinnakkaisluvan riittämättömyyden vainajalta jääneisiin aseisiin. Aika vaikea tässä on nyt sympatiseerata Gatin kokemaa oikeusmurhaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti: 09.09.2019 10:32 ^Ai helkkari, muistan kyllä keskustelleeni Gatinkin kanssa tästä asekaappipakosta, mutta en muistanut, että Dynamo oli vääntänyt Gatille rautalangasta myös tuon rinnakkaisluvan riittämättömyyden vainajalta jääneisiin aseisiin. Aika vaikea tässä on nyt sympatiseerata Gatin kokemaa oikeusmurhaa.
No hänhän ei kännissä jaksanut lukea linkkejä ja seuraavat 1000 känniä saivat unohtamaan.
Universaali disclaimer.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard kirjoitti: 09.09.2019 11:33
urpiainen kirjoitti: 09.09.2019 10:32 ^Ai helkkari, muistan kyllä keskustelleeni Gatinkin kanssa tästä asekaappipakosta, mutta en muistanut, että Dynamo oli vääntänyt Gatille rautalangasta myös tuon rinnakkaisluvan riittämättömyyden vainajalta jääneisiin aseisiin. Aika vaikea tässä on nyt sympatiseerata Gatin kokemaa oikeusmurhaa.
No hänhän ei kännissä jaksanut lukea linkkejä ja seuraavat 1000 känniä saivat unohtamaan.
Mut etkö sinä huomaa, että Poikuuden viestit ovat joskus paljastavia. Ei känninen huonossa jamassa oleva jaksa tehdä tuollaisia tekstejä.
Minä olen ollut siinä uskossa, että Poikuudella on pelkkä imago olla saamaton tai surkea. Hän on tavallinen kaljaajuova hemmo, jolla on todennäköisesti ihan tavalliset hampaat ja maksa.
Ja hän ei halua vastata minulle koska todennäköisesti tietää olevansa vain "keskiarvoisesti surkea" niinkuin suurin osa siis miehistä. Ja keskinkertaisuutta Poikuus inhoaa yli kaiken. Se lienee varmaa.
Mutta toisaalta en tuntenut sinua So Hard sitten TIPPAAKAAN kun esiinnyit Tixinä. Olit sellainen, että minä ensialkuun ajattelin, että olet vain huonokäytöksinen huutaja. Mutta sinähän olet hyvinkin viisas ja jalat maassa oleva hyvin koulutettu ihminen. Kas kun en sinua tuntenut. Silloin mekin olimme jotenkin paitsiossa. Sinä huutelit jotain suurinpiirtein vesipääjuttuja mulle ja minä luulin, että sinä oot joku pikkurikollinen tai vastaava.
Hehheh. Ihan hullua. Ja Hans Jörgenkin tullut uutseen valoon. Mitä hänkin jutteli, josta olin saada täysslaagin. Oli JOOGASSA!
Kyllä pelkän kirjoituksen perusteella voi saada täysin väärän tiedon/kuvan! Siis minäkään en ole viiripää, varmuuden vuoksi :lol:

SYYSVIIRI
No kyllä yksi totuus on, että minä olen vaan se mukavin.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin