VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvää päivää kaikille. Näin alkoi uusi viikko ja syyskuu.

Se merkitsee ennen kaikkea sitä, että on meille syntynyt tänä päivänä taas uudelleen

SYYSARSKA

ja ikävä kyllä ELOARSKA on nyt laitettu hyllylle eli on kohdannut väliaikaisen kuoleman. Mutta hän syntyy uudelleen 11 kuukauden päästä.

Oliko Eloarska mielestänne kiva tämän kuukautisen ajan, jonka hän oli meidän kanssa? Voisitte senkin joskus sanoa.

Syys on saanut ja nyt odotatte, että kysyn teiltä oletteko te saaneet? Mutta minä EN OLE utelias! Enkä kysy! :D

Syysarska voi hyvin ja kamalaahan se olisi, jos Syysarska voisi huonosti taas eka elonpäivänään 11 kuukauteen.

Sellainen asia vielä, että jos nyt onkin syksy ja ehkä koette hieman syysmasennusta tulevan kylmyyden ja pimeyden vuoksi niin ilmoitan että Syysarska koettaa olla kannustava ja halaa mielellään kaikkia, jotka halia tarvitsee!

Syysarska, koska on Stadinarskan, ison konserniarskan poika-arska, on toki voimakas ihminen ja loppumaton energian lähde. Voitte olla varmat, että kun Syysarska antaa teille energiaansa ja haleja niin Syysarskalla ei energia ja toivo lopu.

Syysarska toivoo kaikille hyvää oloa, syyskuuta ja rakkautta ja voimaa ja nyt HALI KAIKILLE ja tuttuun tapaan naisille pusut ja pojille lämmintä kättä.

SYYSARSKA
Stadinarskan osa-arska, väriterapeutti, mukava kuin mikä
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei alkanut syyskuu on peruutettu..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja Gat »

"Asekänkentäjuttuni" edistyy.
Se lupsakka polliisi soitti just, ja kuulemma "lupakeskus" haluaa isäni perukirjan. (Mun pitää kai tilata uudestaan siltä juristilta kopio). Vaikuttaa lupaavalta saada ne omiin lupiin ja palautetuksi. Käräjät rikoksestani saattavat viivästyä lumien tuloon asti.

Muut dokumentithan minulla on, eli virheellisesti voimassaolavaksi luulemani aselupa, metsästysseuran jäsenyys... vaan ei voimassaolevaa metsästyskorttia, kun en ole maksellut. !0. päivä Joroisissa yritän uudessaan tenttiä, mutta vähän hirvittää.. sorsalinuuissakin on selllaisia, joista en ole ikään kuullutkaan.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 03.09.2019 10:29 sorsalinuuissakin on selllaisia, joista en ole ikään kuullutkaan.
Ne metsästäjän tutkinnon kuvat ovat täsmälleen samat kuin siinä kirjassa. Ei tarvitse kuin opetella että miten päin ja minkäkin värinen kukin lintu on.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 03.09.2019 10:37
Gat kirjoitti: 03.09.2019 10:29 sorsalinuuissakin on selllaisia, joista en ole ikään kuullutkaan.
Ne metsästäjän tutkinnon kuvat ovat täsmälleen samat kuin siinä kirjassa. Ei tarvitse kuin opetella että miten päin ja minkäkin värinen kukin lintu on.
No hyvä. Jos eri kuvia, en välttämättä erottaisi kaikkia.
Mitä muuta siinä kysellää, .laula nyt tärppejä. .. siit on aikoja kun ohuemman kirjan tentin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 03.09.2019 10:47
So Hard kirjoitti: 03.09.2019 10:37
Gat kirjoitti: 03.09.2019 10:29 sorsalinuuissakin on selllaisia, joista en ole ikään kuullutkaan.
Ne metsästäjän tutkinnon kuvat ovat täsmälleen samat kuin siinä kirjassa. Ei tarvitse kuin opetella että miten päin ja minkäkin värinen kukin lintu on.
No hyvä. Jos eri kuvia, en välttämättä erottaisi kaikkia.
Mitä muuta siinä kysellää, .laula nyt tärppejä. .. siit on aikoja kun ohuemman kirjan tentin.
Kaikki lainsäädäntö ja kuvat pitää osata. Esim. koirien kiinnipitoajat, metsästyskaudet, millä jouleilla saa mitänkin lajia ampua, kielletyt ja sallitut pyyntitavat, rauhoitetut lajit. Joku metsästyksen historia tms. voi unohtaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 03.09.2019 10:52 Kaikki lainsäädäntö ja kuvat pitää osata. Esim. koirien kiinnipitoajat, metsästyskaudet, millä jouleilla saa mitänkin lajia ampua, kielletyt ja sallitut pyyntitavat, rauhoitetut lajit. Joku metsästyksen historia tms. voi unohtaa.
Damn.
Tän vuoden metsästysajoissa on tiiraamista. Samoin muistaa kaikki rauhoitetut. Koirien kiinnipidot melkein hallussa. (Ilahduttavaa muuten että saksanseisojaa saa pitää irti koska vaan "koulutustarkoituksessa" maanomistajan luvalla ja kunhan on heti kytkettävissä. . Meillä oli sellainenkin lupa tehtaan metsiin) Jouleja en osaa ulkoa, vain kaliiperit pääpiirteittäin. Haittana helvetin huono muisti minulla.

"Riistanhoitotieto" mainitaan kirjassa vaatimuksena, mutta eihän siitä itse kirjassa ole paljon paskaakaan, kunhan yleisluontoista kuka mitäkin mieluiten syö.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Viimeksi muokannut Niba, 03.09.2019 22:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Niba kirjoitti: 03.09.2019 22:38 kyllä pitää olla jotain kättä pidempää, yhteiskunnat voi sortua kummasti, tuodaan vaan ISIS huorat tänne takas..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja Gat »

Asekätkentäjuttuni edistyy. Tänään vein poliisin haluaman isäni perukirjan todistaakseni, että minä omistan ne aseet. Kaksikin kyttää vaikutti positiiviselta (koputan hepillä puuta). Lokakuun puolivälissa vasta lisäratkaisua luvista.

Koko keisistä on tullut mieleen että paitsi että Ylermi on kyttä, hän taitaa olla myös vasikka.
Muistelen, että aikoja sitten kertoili täällä että on turhautunut työssään netin valvojana.
Kai sitten jotain tehdäkseen käräytti minut, joka en edes tiennyt olevani rikollinen.
Vaan kyllähän täällä on muutakin porukkaa, jotka sopisi paremminkin syin ratsata.

(itsemurhaa harkitsin oikeasti vasta konstien käytyä. Vaan hengissä edelleen!)
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 05.09.2019 15:18
Muistelen, että aikoja sitten kertoili täällä että on turhautunut työssään netin valvojana.
Nyt taitaa fakta ja fiktio mennä sekaisin? En ainakaan itse muista, että Ylermi olisi koskaan Marko Fobaksi tunnustautunut.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ luultavasti ylle on supon leivissä. Gattis on otettu seurantaan.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 06.09.2019 9:12 ^ luultavasti ylle on supon leivissä. Gattis on otettu seurantaan.
Voisin kertoa tarkemmin, mutta joutuisin sitten tappamaan teidät kaikki.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ miten ajattelit tappaa kaltaiseni kaikkivoivan avaruusolion?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vuosia täyteen, eilen illalla kompuroin selvin päin kotona ja meinasin katkoa jalkani, kun kävelin makkaranpurijaisiin, katu alkoi nousta toiselta puolelata pystyyn joouduin suuntaamaan kävelya enemmän ja enemmän kunnes olin kaatua, pakko pitää minuutin tauko ylämäessä etten olisi kävellyt liikenneympyrässä autojen alle? Vaikuttaa vakavalta entisen aivovamman lisäksi havaittu vakava uniapnea, vedän dieettiä läpi finelin mukaan mitään ei muutu ravinnosta, mutta ilmeisesti ruumis alkaa pettää, koska tällaista ei ole koskaan aiemmin tapahtunut, katsotaan onko minusta enää eläjäksi.. :paavi: :paavi: :paavi:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:(
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 06.09.2019 8:30
Gat kirjoitti: 05.09.2019 15:18
Muistelen, että aikoja sitten kertoili täällä että on turhautunut työssään netin valvojana.
Nyt taitaa fakta ja fiktio mennä sekaisin? En ainakaan itse muista, että Ylermi olisi koskaan Marko Fobaksi tunnustautunut.
Onhan mulla joskus tuonsuuntainen tehtävänkuvan pieni palanen ollut, mutta en siis ole esmes omalla nimelläni tai kuvallani itseäni missään "polttanut".
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 06.09.2019 10:58
James Potkukelkka kirjoitti: 06.09.2019 8:30
Gat kirjoitti: 05.09.2019 15:18
Muistelen, että aikoja sitten kertoili täällä että on turhautunut työssään netin valvojana.
Nyt taitaa fakta ja fiktio mennä sekaisin? En ainakaan itse muista, että Ylermi olisi koskaan Marko Fobaksi tunnustautunut.
Onhan mulla joskus tuonsuuntainen tehtävänkuvan pieni palanen ollut, mutta en siis ole esmes omalla nimelläni tai kuvallani itseäni missään "polttanut".
:sir:

Seison korjattuna.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

TPK!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2796
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

James Potkukelkka kirjoitti: 07.09.2019 8:58 TPK!
Eilen töissä mikään ei tahtonut onnistua. Windows 7:n (tietoturva)päivitys veti koneen joikeliin. Sitten päivitysten revertointikaan ei toiminut. (Aina lukee ruudussa että älä sammuta konetta. Mutta totta vitussa sammutan kun lounaan aikana ei ole tapahtunut mitään.) Lopulta sain mad skillzeillä koneen taas buuttaamaan Windowsiin. Uusin turvallisuuspäivitys ei vaan mene sisään tuohon.

Kaverin biisi (tietysi krediitit myös alkuperäiselle Kansasille: )
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onpas virkeä olo, kun malttoi mennä ajoissa nukkumaan. Harvemmin tulee työpäivää ennen nukuttua yhdeksän tuntia. Täytyis yksi takapyörän osa hakea huollosta ja poiketa samalla lounaalla Edulla Tullinaukiolla. Mietin, ehtisikö illalla pyörälenkille, viileähän tuolla alkaa olemaan jo.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2796
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Nyt jotain viihdettä palstalle! Tai juon turhaan Karhua (oikeasti olvia.)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja Gat »

Nokkaeläin taitaa olla ympäri vuorokauden enemmän päissään kuin jopa minä.

Tuossa "Tapani Kansasissa"" on kyllä ainesta, just kuin minun elämääni!!
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 06.09.2019 10:58 Onhan mulla joskus tuonsuuntainen tehtävänkuvan pieni palanen ollut, mutta en siis ole esmes omalla nimelläni tai kuvallani itseäni missään "polttanut".
No voi perseensuti. Vitun siat!!! :mrgreen:
Olit sinä se "rikokseni" käräyttäjä tai ei, niin soita tai meilaa jollekulle Varikselle Varkauden poliisiin ja selitä tosiasioita kuten että minusta ei ole vaaraa muille tai edes itselleni. Asiat alkavat nykyään järjestymään. Taitavat ymmärtää sen muutenkin, sympaattisia, mutta vahvistus olisi avuksi. Lisännet vielä, että yksikin poliisiatakki vielä, se olisi minulle liikaa... ja...
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

:kele:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: VKO 36/2019 ja Syyskuu alkoi

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 07.09.2019 17:48 :kele:
Sinulla pesäpallopallomaila, minulla miekka. Siis mistä nyt vedit herneen nenään... minun syntymävikani on kyvyttömyys auktoriteetten kunnioittamiseen. Joskus siitä on apuakin. Ettei kyyristele.

Edit. Tai jos ymmärsit väärinpäin, että uhkailin yllä poliisia. ei niin. Vaan itse olen henkihieverissä. Ei lisää, kiitos.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin