Oletko nainen, mies vai androgyyni

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kittys

Re: Oletko nainen, mies vai androgyyni

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Naisellisuuspisteesi: 18
Miehekkyyspisteesi: 4

SINÄ OLET ANDROGYYNI
Kuvauksesi
Sinussa on paljon sekä feminiinistä naista että maskuliinista miestä - vielä enemmän naista kuin miestä. Sinulla on hyvin paljon naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä, mutta sinussa on myös paljon miehekkyyttä.

Olet sukupuolisesti melko harmoninen. Vaikka naisellisuutesi hiukan hallitsee, niin mieheytesi ja naiseutesi ovat kuitenkin aika tasapainossa keskenään.

Olet sukupuolishoppailija! Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon, sukupuoliroolit ja odotukset - kriittisestikin. Et välitä näihin odotuksiin vastaamisesta, vaan teet mitä haluat ja käyttäydyt sukupuolivapaasti. Olet sukupuolen suhteen itsevarma. Sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten ja naisellisten puoliesi kautta. Haluatkin toteuttaa itseäsi sukupuolisesti, koska sinua kiinnostaa ja innostaa sukupuolisuus, itsessäsi ja toisissa. Olet hyvin sukupuolinen, sukupuolisempi kuin ihmiset yleensä - sukupuolesta innostunut sukupuolikokeilija ja seikkailija.

Viihdyt sukupuolessasi - niissä kaikissa. Sinua kiinnostaa ja innostaa sukupuolisuus, itsessäsi ja toisissa ihmisissä. Voit olla jopa sukupuolimaaninen tai yliherkistynyt sukupuolelle.



:roll:
pajazzo

Re: Oletko nainen, mies vai androgyyni

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Olin sitten sukupuolineutraali...
Naisellisuuspisteet -22
Miehekkyyspisteet -20
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Oletko nainen, mies vai androgyyni

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Olen sukupuolineutraali mies, wtf??
huima

Re: Oletko nainen, mies vai androgyyni

Viesti Kirjoittaja huima »

Camilla kirjoitti:Olen sukupuolineutraali mies, wtf??
Se oli se "Kiihotun naisten rinnoista"-kysymys.

Naisellisuuspisteesi: -4
Miehekkyyspisteesi: 26

... eikä siltikään parta kasva.

:doh: Ai niin, eihän se pahoille.

( olen oikeasti ihan kiltti )
Lilo

Re: Oletko nainen, mies vai androgyyni

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vaihtoehdoista nainen, mies, androgyyni ja sukupuolineutraali,
SINÄ OLET MIES
Kuvauksesi
Olet mies. Sinulla on miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Persoonassasi on huomattavasti enemmän miehekkyyttä kuin naisellisuutta. Sinussa ei ole juurikaan naisellisia ominaisuuksia. Olet luonteva mies, joka ei pidä meteliä sukupuolestaan.

Haluat jossain määrin liittyä miesten ryhmään sekä erottautua naisten ryhmästä. Olet valinnut maskuliinisen ja epäfeminiinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla femiinisyyteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi

Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja naisten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä.

:shock:
nokkaelain

Re: Oletko nainen, mies vai androgyyni

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

HellBell kirjoitti:Sukupuolineutraali

Naisellisuuspisteesi: -10
Miehekkyyspisteesi: -8


Vai että miinusten puolella ollaan ja niissäkin enemmän miehekkyyden puolella. Olen enemmän mies siis. Yllättävää, kerrassaan.
Samat pisteet tuli. Tosin itse en ole vallan hämmästynyt, että olen sittenkin ehkä mies.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oletko nainen, mies vai androgyyni

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kyllä minä ihan nainen olen
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Oletko nainen, mies vai androgyyni

Viesti Kirjoittaja Camilla »

huima kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Olen sukupuolineutraali mies, wtf??
Se oli se "Kiihotun naisten rinnoista"-kysymys.
En mä kyllä tota ruksinut.. jos pitää niinku halkojen hakkaamisesta niin tekeekö se musta miehen? Ilmeisesti.
slam

Re: Oletko nainen, mies vai androgyyni

Viesti Kirjoittaja slam »

Luin ensimmäisen kohdan ja toetena, että Perseestäni tulee vahvaa paskaa... naur*

En tiedä, kait sitä voisi homoseksuaaliksikin ruveta, jos vain kokisi sen suuntaisi mieltymyksiä, mutta koen naaraan ehkä liiankin mielenkiintoisena vrt. normaalin täysipäiseen heterosekstanttiin...

Ei kait täsä ole ole muita vaihtoehtoja, kun jatkaa sitä karitsan eli ritsan metsästystä... Liian viisasta naista tuskin saan pelattua alustaksi alleni...

kysymykset viettelee väärille poluille... Olen mikä olen ja teen kuten huvittaa.

:lol: , :lol: ...

ps. olen vsäynyt, mutta nuutuneen onnellinen... tai surkee hieman, mutta little happy... kaiketi olen normaalimies... :roll:
slam

Re: Oletko nainen, mies vai androgyyni

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:Kyllä minä ihan nainen olen
NäinPä. kyl sulta ihan mielellään repisi housut kappeleiksi ja neloisi niistä jonkinlaisen taideteoksen huoneensa seinälle... XD...
Dumari

Re: Oletko nainen, mies vai androgyyni

Viesti Kirjoittaja Dumari »

En ussalla! Kuitenkin tuo lottokone arpoisi että olen nainen tai joku muu sekoboltsi. Sitä ei (olematon?) Macho-identiteettini kestäisi :oops:






enttu lue teksti uudestaan, (tarvittaessa moneen kertaan) ennenkuin kommentoit mitään.
HellBell

Re: Oletko nainen, mies vai androgyyni

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Dumari kirjoitti:En ussalla! Kuitenkin tuo lottokone arpoisi että olen nainen tai joku muu sekoboltsi. Sitä ei (olematon?) Macho-identiteettini kestäisi :oops:
Mä tulinkin Machoksi +2 pisteen erotuksella tuloksessain! Naiseuteni ei meinannut kestää sitä, mutta pitkin hampain..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko nainen, mies vai androgyyni

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Naisellisuuspisteesi: -2
Miehekkyyspisteesi: -26

SUKUPUOLINEUTRAALI
The great club outshines the individual, always and forever.
Leilah

Re: Oletko nainen, mies vai androgyyni

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Minä olin nainen. NAINEN! Ihanaa. En haluaisi olla yhtään vähempää nainen kuin nyt olen, vaikka testi kehoittikin minua kehittämään maskuliinista puoltani. No way José, sanon mä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Oletko nainen, mies vai androgyyni

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Tää ois mies.

Huijasin parissa kysymyksessä. Pieni fontti ihan vaan siksi että marttaa vituttaisi. Ha.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Oletko nainen, mies vai androgyyni

Viesti Kirjoittaja Meik »

SINÄ OLET ANDROGYYNI MIES

Kuvauksesi
Sinussa on melko paljon maskuliinista miestä ja ripaus feminiinistä naista. Olet lähes androgyyni persoona eli mieheytesi ja naisellisuutesi ovat melko tasapainossa ja sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten ja naisellisten puoliesi kautta.

Olet myös mies eli sinussa on melko paljon maskuliinisuutta. Sinulla on melko paljon miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Miehekkyyttäsi toteutat luontevasti. Sinussa on jonkin verran toteutumattomia sukupuolisia mahdollisuuksia.

Tulet hyvin toimeen miesten, naisten ja sukupuolineutraalienkin kanssa, koska et itsekään ole niin kaukana näistä muista sukupuoliryhmistä.
Mulli75

Re: Oletko nainen, mies vai androgyyni

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

ANDROGYYNI MIES

Naisellisuuspisteesi: 0
Miehekkyyspisteesi: 28

Sinussa on paljon maskuliinista miestä ja ripaus feminiinistä naista. Olet lähes androgyyni persoona eli mieheytesi ja naisellisuutesi ovat aika tasapainossa ja sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten ja naisellisten puoliesi kautta. Olet sukupuolen suhteen itsevarma.

Olet mies eli sinussa on paljon maskuliinisuutta. Sinulla on miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Maskuliinisuus on sinulle tärkeää ja osaat nauttia mieheydestäsi.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Oletko nainen, mies vai androgyyni

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mulle teetettiin tää testi ekan kerran keväällä 2000, jolloin testi paljasti mun olevan nainen. Pari vuotta sitten olin sukupuolineutraali. Tällä kertaa minusta paljastui androgyyni.
Tätä menoa testi väittää muutaman vuoden päästä minun olevan mies.... :oops:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko nainen, mies vai androgyyni

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Olen androidi.

Naisellisuuspisteesi: -44
Miehekkyyspisteesi: -44
Kikkelis kokkelis.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Oletko nainen, mies vai androgyyni

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Hmm.. olen muuttunut. Edellisen kerran testin tehtyäni sain tulokseksi olevani androgyyni ja nyt olen sitten muuttunut olemaan selekästi : NAINEN. :) Olenko siis nyt löytänyt itsestäni jotain lisää vai kadottanut jotain oleellista, tätä sietääkin miettiä hiukan enemmän ennen kuin päättää ollakko tyytyväinen saamaansa tulokseen vai ei.

Naisellisuuspisteet: 12
Miehuuspisteet: -4
Olet nainen. Sinulla on naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juurikaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Osaat nauttia naisellisuudestasi.

Haluat liittyä naisten ryhmään sekä jonkin verran erottautua miesten ryhmästä. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole täysin tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja miesten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Na

Re: Oletko nainen, mies vai androgyyni

Viesti Kirjoittaja Na »

Naisellisuuspisteesi: 26
Miehekkyyspisteesi: -26

Olen testin joskus aiemminkin tehnyt. En ole parin vuoden aikana miehistynyt kauheasti.
Elukka

Re: Oletko nainen, mies vai androgyyni

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Naisellisuuspisteesi: -38
Miehekkyyspisteesi: -10

"Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.

Sinussa on pieni häivähdys mieheyttä, mutta naisellista toiminnan tyyleistä olet kaukana. Olet melko vahvasti sitoutumaton kumpaankaan sukupuoleen - jopa sukupuolipakoilija."

Sukupuolipakoilija :?:
No enhän mä nyt mikään varsinainen El Macho ole, mutta...
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Oletko nainen, mies vai androgyyni

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Olet mies. Sinulla on miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Persoonassasi on huomattavasti enemmän miehekkyyttä kuin naisellisuutta. Sinussa ei ole juurikaan naisellisia ominaisuuksia. Olet luonteva mies, joka ei pidä meteliä sukupuolestaan.

Haluat jossain määrin liittyä miesten ryhmään sekä erottautua naisten ryhmästä. Olet valinnut maskuliinisen ja epäfeminiinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla femiinisyyteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi

Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja naisten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä.


Naisellisuuspisteesi: -4
Miehekkyyspisteesi: 12


Joskus mua on kyllä sanottu tytöksikin.
Truth fears no trial
1108

Re: Oletko nainen, mies vai androgyyni

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Äijä mikä äijä.

Naisellisuuspisteesi: -20
Miehekkyyspisteesi: 20
Nighthawk

Re: Oletko nainen, mies vai androgyyni

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Olet mies…

Naisellisuuspisteesi: -6
Miehekkyyspisteesi: 10

Kyllä tämä elämä on yllätyksiä täynnä.
Vastaa Viestiin