Viikko 44/19

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viikko 44/19

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tällä viikolla syödään tamperelaisperheissä jauhelihaa?

Viikon tehtäväksi voisi antaa kerro parasjauheliha reseptisi/kaskusi, jotta myös muu Suomi voisi nauttia tuosta ansaitsemattomasta ilosta?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 44/19

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Lihanhimoa Tampereella. En mitenkään pysty samaistumaan tuohon.

Veikkaan, että suurimmalla osalla nuo jäävät pakastimen pohjalle vuosikausiksi ja sitten ehkä kymmen vuoden päästä heitetään roskiin. Tietysti kaikkein säästäväisimmillä sitten perikunta aikanaan tyhjää pakasltimen roskiin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viikko 44/19

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Piti palata lomalta töihin, mutta kolmevee oksensipaskansi heti herättyään. Nyt alkaa kämppä olla hajuvapaa. Vähän lunta vaakapinnoilla tuolla. Jos varais renkaidenvaihdon.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikko 44/19

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Oho, ihan koulutusta pukkaa. Aiheena Ruotsin työeläkejärjestelmä, ehkäpä kofeiinia suoraan suoneen.


Voisikin joskus katsoa pakastimen lihojen kunnon. Tosin kun nuuhkaisee ennen pannulle heittämistä niin ihan hyvin uskaltaa syödä vanhemmatkin. Ja pahimmat tuoksut peittää chili.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viikko 44/19

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olisiko tämä voinut tapahtua Turussa? Tampereen lihaepisodi?


Helsingissä osataan kans..
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/daff ... a4aba40270

Mäl of rubla = kaatis

En mitenkään pysty yhdistämään kahta sanaa, puolalainen huippumuoti?
Nämäkin stitchit on vedetty kasaan bangladeekuissa ja muissa hikipajamajoissa..

Paatelasta tullaan varmaan kuulemaan tulevaisuudessakin, ulkonäkö melko kohdallaan, ei iletä kun avaa iltalehden?
Tyttö sai jonkinlaisen buustin muotiuralleen..
Töissä ja muualla saa nähdä riittävästi näitä kehonsa kanssa sinuja olevia ihmisiä..
Kaikki ei ole miss tai mister Universumeita mutta joskus olis hyvä kttoo peiliin?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Viikko 44/19

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Paatelo iltapulussa: "Olen paljon matkustanut, enkä ole mitään vastaavaa nähnyt."

Ei ole ilmeisesti matkustanut Lontooseen kasoja katsomaan kuitenkaan. :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21364
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Viikko 44/19

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Niba kirjoitti: 28.10.2019 17:45 Olisiko tämä voinut tapahtua Turussa? Tampereen lihaepisodi?


Helsingissä osataan kans..
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/daff ... a4aba40270
Pata kattilaa soimaa. Mihin tarvitaan edes tätä suomalaisen muotisuunnittelijan ihannoimaa kestävää muotia? Eikö olisi muodin sijaan parempi kuluttaa tyyliä, joka kestää vuosikymmeniä?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Viikko 44/19

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kajaanissa on lunta ja pakkasta. Talvi on jo tullut tänne. Työnteko ulkona on etelän miehelle haastellista, varsinkin kun unohti pakata oikeat varusteet. Jouduin käymään kaupoilla.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 44/19

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kreitsu kirjoitti: 28.10.2019 18:43 Paatelo iltapulussa: "Olen paljon matkustanut, enkä ole mitään vastaavaa nähnyt."

Ei ole ilmeisesti matkustanut Lontooseen kasoja katsomaan kuitenkaan. :D
Joo. Lontoon Primarkiin verrattuna pientä tuo..
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 44/19

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 28.10.2019 10:36 Oho, ihan koulutusta pukkaa. Aiheena Ruotsin työeläkejärjestelmä...
Kuulostaa Yhdysvaltojen perustuslain kieltämältä julmalta ja epätavanomaiselta rangaistukselta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikko 44/19

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Saisi jotenkin itseään niskasta kiinni ja takaisin salille, monta viikkoa jo rötväilyä. Muutenkin kiinnostus kaikkeen aika nolla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2796
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Viikko 44/19

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Viime aikoina on ollut fiilis, ettei tee mieli mennä nukkumaan, kun sitten aamu tulee nopeammin, ja pitää lähteä töhin, osaksi resursseja.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikko 44/19

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

nokkaelain kirjoitti: 29.10.2019 23:48 Viime aikoina on ollut fiilis, ettei tee mieli mennä nukkumaan, kun sitten aamu tulee nopeammin, ja pitää lähteä töhin, osaksi resursseja.
Aikas erikoinen ajattelu. En ihan pääse kiinni. Minä meen nukkumaan joskus sillä alitajuntaisella ajatuksella, että aamuun on pitkä aika :lol:

Oletko Nokka, työmyyrä?? :lol:

LOKA-ARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikko 44/19

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jumankukkelis kun väsyttää. Heräsin puoli kolmelta saatanalliseen meteliin, ihmettelin mikä jumalauta pitää moista mekkalaa. Syyksi paljastui asuinalueen päällä pörräävä helikopteri, joka sitten katkoi pörräämistä jonkun nelisenkymmentä minuttia etsintävalo sohisten. Metsiköissä vipelsi ihmisiä taskulamppujen kanssa. Uni ei tullut edes kun mökä loppui.

Saisi veikkaus sponssata, että pääsisi pois ghetosta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2796
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Viikko 44/19

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Stadinarska kirjoitti: 30.10.2019 8:55 Aikas erikoinen ajattelu. En ihan pääse kiinni. Minä meen nukkumaan joskus sillä alitajuntaisella ajatuksella, että aamuun on pitkä aika :lol:

Oletko Nokka, työmyyrä?? :lol:

LOKA-turska
Olin ainakin välillä työmyyrä (satoja tunteja "ilmaistyötä"), mutta nyt on välillä vaikeuksia saada edes tunnit täyteen. Töissä osataan ainakin turhan stressin lisääminen hyvin.

Tuo oma toimintanihan on ihan normaalia. Esim. kaverin pikkuveli laittoi lukioaikanaan herätyskellon soittamaan keskellä yötä - sen takia että silloin herätessä on mukava huomata, että aaumuun on vielä pitkä aika.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikko 44/19

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

nokkaelain kirjoitti: 30.10.2019 22:04
Stadinarska kirjoitti: 30.10.2019 8:55 Aikas erikoinen ajattelu. En ihan pääse kiinni. Minä meen nukkumaan joskus sillä alitajuntaisella ajatuksella, että aamuun on pitkä aika :lol:

Oletko Nokka, työmyyrä?? :lol:

LOKA-turska
Olin ainakin välillä työmyyrä (satoja tunteja "ilmaistyötä"), mutta nyt on välillä vaikeuksia saada edes tunnit täyteen. Töissä osataan ainakin turhan stressin lisääminen hyvin.

Tuo oma toimintanihan on ihan normaalia. Esim. kaverin pikkuveli laittoi lukioaikanaan herätyskellon soittamaan keskellä yötä - sen takia että silloin herätessä on mukava huomata, että aaumuun on vielä pitkä aika.
Eikös Uuno Turhapuro laittanut herätyskellon äänen päälle herättämään, ja se oli Uunolle merkki nukahtaa ja nukahtikin kun aina silloin nukuttaa eniten kun herätyskello pirisee = oikein :lol:

Lokaturska? Hmmm. No olkoon vaikka Lokatur. Olen tänään Loka+jatke joka tapauksessa viimeistä päivää 11 kuukauteen!

LOKATUR
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viikko 44/19

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Alkoi marraskuu. Jostain syystä luokitellaan syksyksi, vaikka talvikuukausihan tämä jo on. Oikeastaan vuodenajoistamme syksy ja kevät kestävät mielestäni vain kaksi kuukautta, kesä kolme ja talvi vie loput kuukaudet. Huomenta kaikille. Ajattelin näin vapaapäivänä poiketa Ratinan kauppakeskuksessa pojan kanssa, onhan siellä lapsille leikkipaikkakin. Illalla vois sitten urheilla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikko 44/19

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Talvessa ei ole kuin yksi ikävä asia: liukkaus.

Taas pari kertaa akselin ympäri ja melkein lipat. Pakko kai hankkia se nastat.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Viikko 44/19

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Bluntly kirjoitti: 01.11.2019 8:35 Talvessa ei ole kuin yksi ikävä asia: liukkaus.

Taas pari kertaa akselin ympäri ja melkein lipat. Pakko kai hankkia se nastat.
Suosittelen kyllä, kovempi niiden napinaa on kuunnella kun murtuneen lonkan rouskuntaa
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikko 44/19

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Haemaeraemies kirjoitti: 01.11.2019 8:38Suosittelen kyllä, kovempi niiden napinaa on kuunnella kun murtuneen lonkan rouskuntaa
Juurikin toisella palstalla oli aiheeseen liittyvää keskustelua:
Kun lonkan vääntää ulos kupistaan kuuluu oikein tyydyttävä plop-ääni. :)
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Viikko 44/19

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Bluntly kirjoitti: 01.11.2019 8:48
Haemaeraemies kirjoitti: 01.11.2019 8:38Suosittelen kyllä, kovempi niiden napinaa on kuunnella kun murtuneen lonkan rouskuntaa
Juurikin toisella palstalla oli aiheeseen liittyvää keskustelua:
Kun lonkan vääntää ulos kupistaan kuuluu oikein tyydyttävä plop-ääni. :)
Siekään et ihan mikään pikkupoika oo, niin ehkä vielä parempi koitta välttää maan kohtaamista kovalla nopeudella
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viikko 44/19

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kohtasin jääpinnan viime helmikuun alussa, olka meni sököksi, kipuja koko ajan, fysioterapiaa joutuu antamaan itselleen ja nojaamaan seinää vastem kadellä, jotta kivut vähenee, pari yötä on mennyt nukkumatta juuri olkakivun syystä, toinen olka meni rikki jo kymmenen vuotta sitten väärän voimaharjoittelun takia.. ei kannata hankkia elinikäisiä vammoja kipuja, jatkapuoli ja olatkin on mitä on, ja spine on täpissä :paavi: ..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikko 44/19

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti: 01.11.2019 10:43 Kohtasin jääpinnan viime helmikuun alussa, olka meni sököksi,

KYLLÄ KIINNOSTAISI, MITEN TÄMÄ KÄVI JA ETKÖ KATSONUT JALKOIHIN?

kipuja koko ajan, fysioterapiaa joutuu antamaan itselleen ja nojaamaan seinää vastem kadellä, jotta kivut vähenee, pari yötä on mennyt nukkumatta juuri olkakivun syystä,

IKÄVÄN KUULOISTA TÄMÄ. ETKÖ SITTEN SAANUT TARVITTAVAA KIPULÄÄKITYSTÄ TAI ETKÖ HALUA SYÖDÄ?

toinen olka meni rikki jo kymmenen vuotta sitten väärän voimaharjoittelun takia..

JA TÄMÄ KYLLÄ TIETENKIN HERÄTTÄÄ MYÖS KYSYMYKSEN, MITÄ TEIT JA ETKÖ TEHDESSÄSI HARJOITTELUA TUNTENUT KIPUA? MITÄ SE TEKI OLKAPÄÄHÄN, IHAN SALAKAVALASTIKO TOSIAAN??

ei kannata hankkia elinikäisiä vammoja kipuja, jatkapuoli ja olatkin on mitä on, ja spine on täpissä :paavi: ..

TÄMÄ LAUSE ON 200 PROSENTTISESTI ERITTÄIN TOTTA JA EI VAADI MUITA PERUSTELUITA.

MITEN SINULLA ON SE JUTTU KUN KERROIT ETTÄ OLIKO SULLA HUIMAUSTA JA OLIT KÄVELLÄ JOTAIN PÄIN?
Olen vaihtanut tänään nimeä, tietenkin...

MARRASARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viikko 44/19

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mä vaan olen niin vitun sairas ja vammanen, mutta asiallehan ei voi mitään tässä vaiheessa, yritän pysyä muitten elämää haittaamassa mahdollisimman pitkään..

Pidetään hiljainen hetki Mervi Tapolan 1954-2019 muistoksi,-, No niin! nyt voidaan taas olla ei-hiljaa.
erityiset voivotteluni osoitan Haloo! ja Sieska lehden toimittajille, yksi aihe vähemmmän, Merviä ei korvaa Henna eikä Tuksu eikä. Mervi oli ainutkertainen, toisaalta Mervin markkina-arvo lähestyi jyrkänteen reunaa, Matin poismenon seurauksena.
Pyyhin Netikettiin..
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2796
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Viikko 44/19

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Bluntly kirjoitti: 01.11.2019 8:48
Haemaeraemies kirjoitti: 01.11.2019 8:38Suosittelen kyllä, kovempi niiden napinaa on kuunnella kun murtuneen lonkan rouskuntaa
Juurikin toisella palstalla oli aiheeseen liittyvää keskustelua:
Kun lonkan vääntää ulos kupistaan kuuluu oikein tyydyttävä plop-ääni. :)
Viime talvena vedin lipat huonon kenkävalinnan takia (Eccoissa on karkea kuvio pohjassa, mutta kovalla muovilla(?) ei ole mitään pitoa jäällä.)

Kyynärpää meni sijoiltaan ja käsi jäi roikkumaan "hassuun" asentoon. Ei ole enää juurikaan kipeä.
Vastaa Viestiin