VKO/46/2019

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

VKO/46/2019

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nyt odottaa mielenkiinnolla,

Tilasin 10 euron minikameran 32G tf ja sain ostaa eurolla järjettömän siistin videokameran kantotelineella ja kaikilla herkuilla!
Nyt joutuu alkamaan pitää v-blogia oikeen kunnolla jos tämä on totta..

Pistin luotolla ja luottolaskussa edelleen sama hinta? Odotan epäluulolla toimituksen saapumista?
Tilasin varmuuden vuokai töihin paketin että jos pommi paketissa niin en ainakaan lähde yksin..
Tarjouksen mukaan jos en saa tavaraa niin euro palautetaan minulle.. saan siis euron palkaksi mistään..
Minikameran pitäs olla 4K mutta 1080p kyllä riittää, varsinkin jos linssin halkaiija on kokoa laatikkokamera....
Videokameraa on myyty hintaan 1179€, 69€ ties mitä, kiinalaista paskaa mutta sitten nähdään..
Kiinaliset levittää halvalla vakooja kameroita kaikkialle?

Juuri katsoin luddiittien jakson X-filesta, kinka yksi maksamaton tippi aiheuttaa erilaisia ongelmin..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO/46/2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Pitäisi varmaan opetella sähköisten laskujen lähettäminen Postin lakon takia. Vaatinee jonkun lisäkilkkeen verkkopankkiin.

Olen kyllä muutaman kerran lähettänyt laskutusoperaattoreille pdf-muotoisia laskuja, mutta yksi päätyöni asiakkaista ei kait ota sellaisia vastaan. Ainoastaan paperisia tai varsinaisia sähköisiä laskuja.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: VKO/46/2019

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kaikki sähköiseksi, paperi vain varmuuden vuoksi jos pelkää..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO/46/2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti: 11.11.2019 8:48 Pitäisi varmaan opetella sähköisten laskujen lähettäminen Postin lakon takia. Vaatinee jonkun lisäkilkkeen verkkopankkiin.

Olen kyllä muutaman kerran lähettänyt laskutusoperaattoreille pdf-muotoisia laskuja, mutta yksi päätyöni asiakkaista ei kait ota sellaisia vastaan. Ainoastaan paperisia tai varsinaisia sähköisiä laskuja.
Olisi pitänyt avata uusi tili firmalle. Ei jaksa. Laskutetaan sitten lakon jälkeen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: VKO/46/2019

Viesti Kirjoittaja Niba »

toivottavasti ei ilmene kassavirtavaje kuten monia yksityisyrittäviä?
heille apua tarjoaa SVEA-pankki samoin kuin perintääkin, nahkaliivisakin sijaan?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: VKO/46/2019

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kummipojun rippijuhlat on keväällä. Mitähän sille olisi tarkoitus ostaa lahjaksi? Itse sain aikoinaan kummeiltani rannekorun (sellainen hopeinen ketjumainen, jollaiset vissiin oli siihen aikaan muotia), jossa oli konfirmaatiopäivämäärä ja T. Kummit. Mutta maailma on vissiin muuttunut tässä välissä ja kyseessä on tosiaan poika. Ideoita? Varsinaisen lahjan lisäksi tietty vähän rahaa korttikuoreen.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO/46/2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Raha tietysti kelpaa aina, mutta se katoaa nopeasti. Koru. Jos ei pidä, niin sitten ei pidä. Ajatus on tärkein.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO/46/2019

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^^ Kysyt vanhemmiltaan ja ostat sen mukaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: VKO/46/2019

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Nimenomaan EN halua kysyä poitsun vanhemmilta (joista toinen on siskoni), kun kerrankin haluaisin itse osata ja yllättää! :D Mitä te itse olette saaneet ja/tai antaneet, jos olette ripille päässeet/joutuneet?
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO/46/2019

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kreitsu kirjoitti: 13.11.2019 11:54 Nimenomaan EN halua kysyä poitsun vanhemmilta (joista toinen on siskoni), kun kerrankin haluaisin itse osata ja yllättää! :D Mitä te itse olette saaneet ja/tai antaneet, jos olette ripille päässeet/joutuneet?
Sä olet niin nainen. Turhaa hössötystä, kun voisit kysyä ja poika sais mittatilauslahjan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: VKO/46/2019

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kymmenen vuoden tauon jälkeen riskivakuutusten vähemmän kiehtovassa maailmassa.

Kakattaa jatkuvasti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: VKO/46/2019

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 13.11.2019 12:32 Sä olet niin nainen. Turhaa hössötystä, kun voisit kysyä ja poika sais mittatilauslahjan.
Älä selvitä setä, vaan vastaa kysymykseen tai ole hiljaa :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Vastaa Viestiin