48

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

48

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aika kovasti odotan, että tulorekisteri hanskaa kaiken. Hirmu työ väsätä muutosverokortti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 48

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Marraskuu on aamukahvin santsauksen kulta-aikaa. Par'aikaa mietin, mitä tekisin alani opiskelijan kysymyspatteristolle, johon toki voisin jotain asiantuntijana vastata, mutta toisaalta ei kuulu työnkuvaan ja se veisi huomattavan paljon työaikaani ja positiivista feng shuitani.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: 48

Viesti Kirjoittaja Niba »

En odota mitään
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 48

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Odotan, että nuppivika hellittäisi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: 48

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 27.11.2019 10:25 Odotan, että nuppivika hellittäisi.
Kuva
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 48

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 27.11.2019 10:25 Odotan, että nuppivika hellittäisi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 48

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 27.11.2019 10:29
James Potkukelkka kirjoitti: 27.11.2019 10:25 Odotan, että nuppivika hellittäisi.
Kuva
Juu. Otan sinisen pillerin viimeistään vuodenvaihteessa, jos ei helpota ennen sitä.

Niitä pienempiä sinisiä pillereitä ei onneksi ole vielä tarvinnut.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: 48

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

James Potkukelkka kirjoitti: 27.11.2019 10:25 Odotan, että nuppivika hellittäisi.
Kauanko olet nyt pyristellyt ilman lääkkeitä? Ehkä olet sen maininnut jossain, mutta ei osunut silmään. Kannattaakohan turhaan odotella kuukautta? Minulla ainakin olo "alkuhuuman" jälkeen alkoi tasaisesti huonontua, kunnes meni ihan mahdottomaksi koko olemassaolo. Meillä tosin varmaan vähän eri taustat ja lääkkeet (joista en aio täällä avautua, toivottavasti, ellen sekoa taas jossain vaiheessa niin sitten en tiedä mitä näppikseltä tulee), mutta silti.

Noin muuten olo on alavireinen, mutta ei kovin syvältä perseestä. Ja vihdoin ensi viikolla saadaan sinne kylppäriin se saatanan puhallin! Eihän sitä olekaan kuin reilu vuosi odotettu. :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 48

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kreitsu kirjoitti: 27.11.2019 16:38
James Potkukelkka kirjoitti: 27.11.2019 10:25 Odotan, että nuppivika hellittäisi.
Kauanko olet nyt pyristellyt ilman lääkkeitä?
8/19 alkaen. Juuri tällä hetkellä olo on suht normaali, mutta mikä on tilanne 5 min kuluttua

:dumb:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: 48

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Mä alan olemaan kaiken nollaavan tripin tarpeessa, edellisestä on jo vuosia aikaa. Nykyisin on sopivissa tilanteissa melkein aina soittamassa, enkä tasan tarkkaan nouse soittamaan psykedeeleissä yhtään mitään.

Kovalevyn defragmentointi on tilauksessa siis joulukuulle.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 48

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Mä en uskaltaisi katukaupasta ostettua ottaa. En siis tarkoita aineen pelkoa sinänsä, vaan sitä, sisältääkö se oikeaa tavaraa ja kuinka paljon siinä on epäpuhtauksia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: 48

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

James Potkukelkka kirjoitti: 28.11.2019 10:11 ^Mä en uskaltaisi katukaupasta ostettua ottaa. En siis tarkoita aineen pelkoa sinänsä, vaan sitä, sisältääkö se oikeaa tavaraa ja kuinka paljon siinä on epäpuhtauksia.
Noooh, onneksi siihen on helpot keinot tarkastaa asiat: Suomesta voi ostaa kivijalkaliikeistä suhteellisen tarkat testerit, jotka kertoo esimerkiksi LSD:n kohdalla että joukossa ei ole sinne kuulumattomia kemikaaleja. http://www.seedsoflove.fi/category/44/eztest

Sienet kasvatetaan ja kerätään suomessa itse, DMT:tä on alettu tekemään kuulemma enemmän ( mimosa hostilis poistui jostain syystä valvottujen kasvien listalta = luonnollinen vahva DMTn lähde), eli alamme olemaan omavaraisia usean psykedeelin kohdalla. LSD:tä riivasi 15 vuotta sitten tilanne missä tuotanto romahti, ja markinoille pukkasi tutkareita korvaamaan puutetta. Tämä tilanne on korjaantunut jo vuosia sitten ja kuluttajille tuli mahdollisuus ostaa taas omia tippapulloja.

LSD toimii pienill määrillä että sen väärentäminen on todella vaikeaa, ja koska annos on tosin 1 tippa nestettä, niin sinne ei kovin paljoa epäpuhtauksia mahdu.

Mutta olisihan se hienoa saada ostettua valmiiksi testattua ja fiktattua tuotetta suoraan apteekista, en usko että kukaan vastustaisi. Docventuresissa oli hyvä pätkä viime kerralla : Neurons to Nirvana. Joo vähä yksisilmäinen hehkutus mutta aihepiiri on niin saatanan laaja että pitää vähä oikoa.

Mutta kannattaa katsoa jos psykedeelit mielenterveystyössä kiinnostaa.

https://areena.yle.fi/1-50277322
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 48

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Haemaeraemies kirjoitti: 28.11.2019 10:37
Mutta olisihan se hienoa saada ostettua valmiiksi testattua ja fiktattua tuotetta suoraan apteekista, en usko että kukaan vastustaisi.
Kuva

Mutta hyvä, että testereitä löytyy
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: 48

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nyt on taas rii :kele: stetty lintuja! Monessa Kahvakuulan murjomien aivojen tuotteita..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: 48

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Melkein vituttaa käydä työnvälityskonsulenttien kanssa jutustelemassa kun kuuntelee kuinka paljon oikeissa töissä maksettaisiin rahaa. Olen kuitenkin liian paskaperse vaihtamaan ja arvostan lyhyttä työmatkaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: 48

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nyt mahdollisuus tuntea myötähäpeää? Rasismi NHL sitä ei ole kuten ei homofobbaa..
https://www.suomikiekko.com/2019/11/ras ... estuttava/
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 48

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vaimo menee pikkujouluihin ja lapset mummulaan. Minä-poika menen Hakametsään lehtoparvelle ja kotiin päästyäni ostan soffalta tontin ja väijyn tarunhohtoista :cheer:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 48

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sorvi viikonloppu, kuten joka kolmas tuppaa olemaan. Sen verran nälkä kurnii jo, että lounaspaikan valinta alkaa valtaamaan koko mielenmaisemani. Huomenta kaikille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2813
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: 48

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Tällä viikolla reilu 51 työtuntia. Ensi viikolla on kokous, jossa asetetaan uusia tavoitteita isompien pomojen kanssa.

Kitinähaku "turska" tuottaa 438 tulosta. Pitäisi varmaan onnitella. Tuskin turskantuottajienkaan foorumeilla on enempää.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2813
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: 48

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Sorvin ääressä.
Vastaa Viestiin