Viikko Yksitoista /2020

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Viikko Yksitoista /2020

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tämä viikko on kuulemma lauha.
Mutta se on täynnä koronaa. Ja Kreikkaa. Trumpia ja Brexitiä ei enää tarvita uutisiin. Nyt ammutaan taas kovemmilla ehkä.

Maalisturskainen toivottaa hyvää uutta viikkoa

MAALISKUUNKIN MUKAVIN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viikko Yksitoista /2020

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sain HTS-pisteet nousuun. Sen verran jäykkä systeemi, ettei taida tuosta enää juuri nousta. Omanlaistaan teatteria tuo palkka"neuvottelu" valtiolla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2796
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Viikko Yksitoista /2020

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Mikähän mahtaa olla digiklinikan tuomio huomenna: flunssa ja lämpöä tasan 37, ja särkee paikkoja. Kannattaneeko hakea läppäri töistä bussilla matkustaen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikko Yksitoista /2020

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Käyköhän tässä koronan takia, että joutuu luovuttamaan ja ostamaan pöydän himaan työkoneelle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2796
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Viikko Yksitoista /2020

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Minua hiukan huolestuttaa, onko Gat hankkinut varmuusvarastot Karhua, hänhän saattaa olla riskiryhmää.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viikko Yksitoista /2020

Viesti Kirjoittaja Niba »

nyt kun ei osa pääse kuluttamaan työnantajan paskapaperivarastoja, löytyy syy paperin lisämenekkiin?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Viikko Yksitoista /2020

Viesti Kirjoittaja So Hard »

nokkaelain kirjoitti: 12.03.2020 18:17 Minua hiukan huolestuttaa, onko Gat hankkinut varmuusvarastot Karhua, hänhän saattaa olla riskiryhmää.
Liekö edes elossa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikko Yksitoista /2020

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olihan kokemus tuo Sellon Prisma.

Jauhelihat ja pastat loppu. Jengi hamstrasi paskapaperia maassa, jossa kaksi tehdasta painaa sitä tuutin täydeltä ja raaka-ainetta on loputtomasti. Kassajono ihan pirun pitkä.

Onneksi oli kahvipapuja ja kaljaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21360
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Viikko Yksitoista /2020

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ vaimo oli hamstrannut paperia sen verran, että oli jättänyt pari pakettia autoon. Mietin uskaltaako niitä jättää näkyville, vai lyökö joku lasin sisään.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Viikko Yksitoista /2020

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 13.03.2020 13:54
nokkaelain kirjoitti: 12.03.2020 18:17 Minua hiukan huolestuttaa, onko Gat hankkinut varmuusvarastot Karhua, hänhän saattaa olla riskiryhmää.
Liekö edes elossa.
Vetäkää homoperserunkkarit alahuuli päänne yli ja nielaiskaa.
Ei koronan saaminen minua uhkaa, olen yksineläjä. Muuten olen koko ajan uusissa ongelmissa, ihan yksin. Rinnakkaistodellusuus. Vain ihmettelisitte ja pilkkaisitte jos selostaisin kaiken.
Kitinässä onketjuja, joihin haluaisin velvollisuudentunnosta osallistua. Mutta en ehdi ja jaksa.

Koronahysteriassa pelottaa tämä maailmanlaajuinen pörssiromahdus. Just kun olin päättänyt, että pakko lunastaa, heti tuo. Se mun rahoista sitten, vaikka miten hajautin. Kai siihen kausiflunssaan joku alle 1% kuoleekin. Silti hysteria nyt on mielestäni liioiteltua.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Viikko Yksitoista /2020

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 10.03.2020 10:50 Sain HTS-pisteet nousuun. Sen verran jäykkä systeemi, ettei taida tuosta enää juuri nousta. Omanlaistaan teatteria tuo palkka"neuvottelu" valtiolla.
Nelosta ja neljäpuolta kaikesta? Mulle lähdettiin hakemaan parempaa vaativuustasoa, kahta luokkaa kerralla. Saa nähdä miten käy... Jos edes yksi tulis.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viikko Yksitoista /2020

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kaksi luokkaa kerralla tuntuu tekemättömältä, samoin kuin hts ja luokka samaan aikaan. Näin olen ymmärtänyt. Mut en mä pisteitäni/prossaa ole kenellekään kertonut.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Viikko Yksitoista /2020

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Saattana sentään mitä helevettiä töissä! Jengi aivan skitsona ja hamstraa ties mitä. Välillä sitä miettii että niin, tää sama jengi saa myös äänestää...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Viikko Yksitoista /2020

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nyt oli niin typerä kommentti, että jätän omaan arvoonsa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikko Yksitoista /2020

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Neljä olutta eilen ja karsea hedari nyt.

Vanheneminen on perseestä.

Eikä oluissakaan ollut yhtään hyvää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4288
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Viikko Yksitoista /2020

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Onneksi kaupassa myydään myös kalliimpaa merkkituote hemapaa joka on vissiin liian kallista paniikkihamstereille. Hommasin varuiksi ensi viikon sapuskat jo tänään kun ei nyt viitsi jättää viimeiseen päivään. Hyllyssä oli jäljellä yksi kilon paketti tummaa makaronia niin poimin sen mukaan.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2796
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Viikko Yksitoista /2020

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Viimeinen omaa sukunimeäni kantava hänen sukupolvensa edustaja nukkui pois viime yönä (melkein 95 vuoden iässä.) Veljensä kuoli viime kuussa. Tavallaan surullista, mutta Helena eli pitkän elämän, ja olisi ollut loputun lähde historian tiedoille. Vielä eilen osasi kertoa tietonsa hoitajalle reippaasti, vaikka jo epäiltiin, ettei selviäsi yöstä.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2796
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Viikko Yksitoista /2020

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Myönnän avoimesti, että monet netttiin pulauttamani jutut ovat tyhmiä.

Mutta on joskus vaikea ymmärtää ihmisiä. Esim. uusin työkaveri ei ole oppinut sitä, ettei vessaa tukita käsipapereilla. Muutaman viikon ajan hän veti ne vessassa, kun asiasta huomauttetiin.

Kitinä on varmaan "Gatin sanoin" rinnakkaismaailma, jossa on omat ongelmansa, mutta jotkin perusasiat toimivat.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikko Yksitoista /2020

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No joo tämä viikko on kuitenkin lopuillaan.
Nokka tuossa muisti Gatia. Missä on viime uutiset hänestä?

Toivotan hyvää yötä omasta viikkoketjustani.

Vakavahan tää viikko oli ja tulevatkin viikot, mut
uskon, että Suomi on paljon edellä taudintorjunnassa esim.
pelin ikävästi menettänyttä Italiaa verratessa.
Mutta kyllä oli ne Italian matkaajat törkeän itsekkäitä
yäks.

MA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin