Touhukas torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja alja »

piu piu x:s tpk - vaikka oonkin kotona 8)

miksi ihmiset pelkää hammaslääkäriä? pahoja muistoja on jäänyt toki siitä meiningistä kun ala-asteen aikoihin oli hammaslääkärissä käytävä usein ja siellä oli jos jonkinmoista ruuvinväännintä ja sorkkarautaa käytössä. mutta nykyään eihän se edes kestä kauaa, alle puolessa tunnissa on yks hammaspaikattu ja juurihoitonikin kesti ehkä 45 minuuttia, ja perkeleen lääkäri laittoi puudutetta vaikka monta kertaa pyysin saada olla ilman - on ne kummia. se puudute on ainoo todella kurja asia hammaslääkärissä, yöh.
onko kyseessä opittu pelko? kun kuultiin pienenä että luokkakaveri "pelkää" hammaslekuria niin sitten opeteltiin itsekin pelkäämään?
onhan se suu kuitenkin mukavin aukko päästää vierasta ihmistä tonkimaan.....
:P
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
huima

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

Uh, tänään tiedossa vaikka mitä kivaa.

Ja ääni on edelleen seksikkään möreä.

Jos huomenna avaisi sen uuden puhelinlinjan. 0700-hottista.
AarneAnkka

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Huomenta. Vuorokausirytmi on jotenkin nurin. Heräsin yhdeksältä silmät umpeen muurautuneina ja kroppa kankeana (kaikkialta muualta paitsi sieltä mistä aamuisin pitäisi olla kankeana). Pitäisköhän alkaa väkisin siirtämään heräämisiä takaperin, laittaa kello soimaan...
:swirl:
Mida

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Mida »

alja kirjoitti: miksi ihmiset pelkää hammaslääkäriä?
onko kyseessä opittu pelko? kun kuultiin pienenä että luokkakaveri "pelkää" hammaslekuria niin sitten opeteltiin itsekin pelkäämään?
Saa lukea hammaslääkäripelko-ketjusta lisää, mut henkilökohtaisesti en pidä siitä, kun joku toinen ronkkii pääni sisällä, en itse näe mitä siellä tehdään ja koko ajan saa pelätä jäykkänä, että milloin sattuu per#"leesti. Meinaan on kokemusta siitäki ku puudutus ei toimikaan. Kyllähän sitä oppii pelkäämään kun saa tuta aihetta siihen todellakin olevan.

Mutta onnee sulle jos ite koet sen kivaksi.
aimohaiku

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

alja kirjoitti:miksi ihmiset pelkää hammaslääkäriä?
Ala-asteella hammashoitoa aloiteltaessa hammaslääkärisetä ei ollut symppis. Eli kai se pelko minun tapauksessani juontaa juurensa huonoista kokemuksista. Hammaslääkäripelko loppui siihen, kun siirryin käyttämään ammattitaitoisten hammaslääkärien palveluja ja mukava hammaskirurgirouva poisti viimeiset viisaudenhampaani. Enää en pelkää kuin juurihoitoa ja sitä minulle ei onneksi ole toistaiseksi määrätty. :)
Geetzu

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

alja kirjoitti:--
Varmastikin opittua pelkoa. Ainakin omalla kohdallani...
Aukoista kun nyt (taas) puhut niin jotkut pelkäävät gynellä käyntiäkin. Ollaan me ihmiset vähän hassuja aukkoinemme.

Olikohan tää muuten vp-ketju? Mä meen nyt ostamaan alusvaatteita tissieni pyynnöstä. Nänniraukat vilustuivat taas äsken aamulenkillä, toppauksia kehiin siis! Huomista odotellen, pääsee tutkimaan kohtua (omaa) jee.
huima

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

Geetzu kirjoitti:Nänniraukat vilustuivat taas äsken aamulenkillä, toppauksia kehiin siis!
:pics:
Kid

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Touhukas tosiaan. Pyykkitupa varattuna tälle päivälle, missä joutuu ravaan tunnin välein, sitten mä ravaan salille ja rehkin siellä. Ja jouluostosten tekoakin vois jatkaa tänään.
Hmph.
Avatar
hoaxie
Kitinäaddikti
Viestit: 67
Liittynyt: 18.11.2005 23:59
Paikkakunta: Alahylly

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja hoaxie »

Torstai... Tuo päivä kuin tasoristeys.

(silmät kiinni niin hyvin se menee)
"I just had a near-life experience."
Mida

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Mida »

Geetzu kirjoitti: Olikohan tää muuten vp-ketju? Mä meen nyt ostamaan alusvaatteita tissieni pyynnöstä. Nänniraukat vilustuivat taas äsken aamulenkillä, toppauksia kehiin siis! Huomista odotellen, pääsee tutkimaan kohtua (omaa) jee.
Jaa sullaki se o huomenna edessä. Mä meen yheksält aamul pällisteleen mahansisuksia.

Mä en millään viittis ostaa uusia rintaliivejä, vaikka ulkona kylmässä helposti sattuukin tisseihin ihan saakelisti. Ku ei tiiä paljonko nää tästä paisuu ja ku oon niin nuuka, ni kuitenki ostasin taas halvat ja huonosti istuvat hyvien ja kalliiden sijaan.

Mut jotain tarttis kyl keksii.. ku ei viel oo ees ollu kunnolla pakkasta.
Starflare

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

huima kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Nänniraukat vilustuivat taas äsken aamulenkillä, toppauksia kehiin siis!
:pics:
A-luokkaista toimintaa!
Pikku-Akka

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Aamukahvittelut venähtivät tänäänkin hieman pidempään. Piti taas parantaa maailmaa kahvipöydässä. On muuten flunssainen olo, kunhan ei vain jäis lauantaiksi suunniteltu shoppailu- ja onnelakierros välistä? :evil:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Voi jeesus tota uniergonomiasta puhujaa! :roll: Porukka lähti kävelemään yksi kerrallaan.. Puhui ihan puuta heinää, ja sai yhden työntekijän kanssa melkein sodan aikaiseksi. "Mulla on ollut tämä tyyny jo kuusi vuotta, ja on edelleen priimakunnossa" - "Mulla on ollut se kolme vuotta, mä toin sen mukana, katsos tätä..." jne.


Kurkku kipeä ja 37.4. Mä en jaksa, puhkeis nyt kunnolla!! :evil: :x
The great club outshines the individual, always and forever.
Kittys

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

HuomeNta! Kahvia ja silleen.. Sit ulkoilemaan, tääl on ihan talvi. Mii laiks :)

Mun hammaslekuri on kiva. Sama ollu ihan kersast saakka, se ain lauloikin mulle :oops:
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja alja »

Mida kirjoitti: Saa lukea hammaslääkäripelko-ketjusta lisää,

Mutta onnee sulle jos ite koet sen kivaksi.
niin joo voisin lukeekin :D itselle sattui noita aimonkin mainitsemia juttuja, että olihan se epämukavaa, mutta nykyaikasilla laitteilla se on aika pieni operaatio. Kiitos, onnee sullekin! :P

ja Gee: todellakin menen hampilekuriin miljoona kertaa mielummin kuin gynelle.....*puist*
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Kittys

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

alja kirjoitti:ja Gee: todellakin menen hampilekuriin miljoona kertaa mielummin kuin gynelle.....*puist*
ToionmiljoonakertaamukavaNpaakuollasynnärillä.*oksetus*
Faghag

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Huh huh, tässä aamukahvilla lueskelen vuoroin sarjakuvalehteä ja välillä Kityä... aika rankka aihe tuolla Abortti-ketjussa. Tuntuu herättävän sen verran tunteita, että mä luulen kanssa, että harva haluaa moisesta aiheesta avautua Kity-foorumilla, lähinnä siksikin, koska useimmat virtuaalipersoonat eivät enää ole täysin anonyymeja heitä miitissä tavattuaan. Ja enpä voi olla huomaamatta, että keskustelun avauksessa on tietynlaisen elämänkatsomuksen luomaa valmista näkökulmaa, josta puuttuu omakohtaisuus. Kommentoin siksi tätä Torstai-ketjussa, sillä en halua joutua jeesustelun ristituleen tuossa ketjussa. Jokaisella on varmasti painavat syyt oman elämänsä valintoihin, kunnioittakaamme niitä.
ninnithequeen

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta.
Mä nukuin sitten 11 tuntia putkeen :shock:
Hyvää teki, kai, vaikka väsyttääkin...Ja selkä ihan jumissa edelleen.

Tänään ohjelmassa siivoilua, ruuanlaittoa, telkkaria ja saunomista. Ulkoilla ei viitsi, kun Nitskun nuha ja yskiminen on ihan kauheeta kuunneltavaa, voi raasua :( Onneksi ei ole kuumetta.
Kittys

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Mä sain ihkun puhelun :cheer:
Energiaaonkupiäneskyläss.
Faghag

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

me laav nussu :h: Olen aika ylpeä siitä, että me olemme oppineet pikapanot (n. 10 min.). Sitä ennen taisi pikapanojen kesto olla 60 min. Mitä tämä tarkoittaa? Tietty sitä, että olemme täsmäkartoittaneet toistemme erogeeniset alueet ja osaamme kohdistaa eroottisen invaasiomme suoraan näille alueille. Upeeta, mahtavaa!!!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Faghag kirjoitti:me laav nussu :h: Olen aika ylpeä siitä, että me olemme oppineet pikapanot (n. 10 min.). Sitä ennen taisi pikapanojen kesto olla 60 min. Mitä tämä tarkoittaa? Tietty sitä, että olemme täsmäkartoittaneet toistemme erogeeniset alueet ja osaamme kohdistaa eroottisen invaasiomme suoraan näille alueille. Upeeta, mahtavaa!!!
Siis niinq Täh?! mikä on erogeeninen alue? Esileikki? Suutelu? Ihan hepreaa mulle. Kerran on kerrottu että ainut oikea tapa harrastaa seksiä on antaa, ja minähän annan. Ja miten niin 10 min? 2 min...


:lol: :twisted: Ai et mä oon taas hauska.. har har har!
The great club outshines the individual, always and forever.
Faghag

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Elppis kirjoitti:
Faghag kirjoitti:me laav nussu :h: Olen aika ylpeä siitä, että me olemme oppineet pikapanot (n. 10 min.). Sitä ennen taisi pikapanojen kesto olla 60 min. Mitä tämä tarkoittaa? Tietty sitä, että olemme täsmäkartoittaneet toistemme erogeeniset alueet ja osaamme kohdistaa eroottisen invaasiomme suoraan näille alueille. Upeeta, mahtavaa!!!
Siis niinq Täh?! mikä on erogeeninen alue? Esileikki?....
Kultsi, lue tuolta lisää. Artikkelin kirjoittaja on kirjoittanut mm. kirjat Naisen seksuaalisuus (jota luen parhaillaan) ja Miehen seksuaalisuus:

http://oiva.mtv3.fi/suhteessa.shtml?363640

Hih, nussu kertoi lukeneensa, että suomalaiset käyttävät keskimäärin 20 min esileikkiin. Minäpä siihen tokaisin, että tämä johtuu varmaan siitä, että naisia pitää normaalisti lämmitellä tuon verran. Mutta meilläpä emäntä on heti valmis, ei tarvitse turhaan kylmää uunia lämmitellä :-D Tai sitten meillä on esileikki käynnissä koko ajan.... :shock:
Runkkis

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

että ihmistä voikin väsyttää! Mistäköhän sitä saisi lisää energiaa? Lisää vitamiineja ja jotain litkuja? Elämän muutos tai sen hankkiminen? Töistä irtisanoutuminen ja johonkin aurinkoon lähteminen?

No, sitä odotellessa täytynee mennä kalsarikauppaan ja salille, ettei joudu taas viipottamaan ilman kalsareita, kun ei ole puhtaita jäljellä... Raskasta!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Faghag kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Faghag kirjoitti:me laav nussu :h: Olen aika ylpeä siitä, että me olemme oppineet pikapanot (n. 10 min.). Sitä ennen taisi pikapanojen kesto olla 60 min. Mitä tämä tarkoittaa? Tietty sitä, että olemme täsmäkartoittaneet toistemme erogeeniset alueet ja osaamme kohdistaa eroottisen invaasiomme suoraan näille alueille. Upeeta, mahtavaa!!!
Siis niinq Täh?! mikä on erogeeninen alue? Esileikki?....
Kultsi, lue tuolta lisää. Artikkelin kirjoittaja on kirjoittanut mm. kirjat Naisen seksuaalisuus (jota luen parhaillaan) ja Miehen seksuaalisuus:

http://oiva.mtv3.fi/suhteessa.shtml?363640
Mä muuten luin ton jo! :D (ja jos et ymmärtänyt, yo. oli huonoa itseivaa).

Nyt mä lähden syömään ja sieltä suoraan koulutukseen. Adios huomiseen! *puznuz* ja Geelle hyvät kuvat :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Sannu

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Muakin väsyttää aivan tolkuttomasti!!! Tulin kouluun vain huomatakseni että täällä mitään opetusta tänään ole. Kaverit vie mut kohta kakkukahville se on kivaa. Mä oon addiktoitunut Kityyn..ei hyvä ei hyvä...sekopäinen olo! :shock:
Vastaa Viestiin