Touhukas torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Runkkis kirjoitti:että ihmistä voikin väsyttää! Mistäköhän sitä saisi lisää energiaa? Lisää vitamiineja ja jotain litkuja?
Mä otan joka aamu C-vitamiiniporejuomaa, sekä kalaöljykapseleita. En tiiä auttaako ja millä pitäis täydentää.
Kasviksetkin maistuu ihan kökölle tähän aikaan vuodesta :?
Faghag

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Elppis kirjoitti:
Faghag kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Siis niinq Täh?! mikä on erogeeninen alue? Esileikki?....
Kultsi, lue tuolta lisää. Artikkelin kirjoittaja on kirjoittanut mm. kirjat Naisen seksuaalisuus (jota luen parhaillaan) ja Miehen seksuaalisuus:

http://oiva.mtv3.fi/suhteessa.shtml?363640
Mä muuten luin ton jo! :D (ja jos et ymmärtänyt, yo. oli huonoa itseivaa).
Hih, mina jymmartaa kyllä, postasin tuon linkin kiusallani kaikkien runkkujen iloksi :-D On autuaampaa antaa kuin ottaa.... hallelujaa!
Runkkis

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

ninnithequeen kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:että ihmistä voikin väsyttää! Mistäköhän sitä saisi lisää energiaa? Lisää vitamiineja ja jotain litkuja?
Mä otan joka aamu C-vitamiiniporejuomaa, sekä kalaöljykapseleita. En tiiä auttaako ja millä pitäis täydentää.
Kasviksetkin maistuu ihan kökölle tähän aikaan vuodesta :?
Itsekkin nautin tässä vielä aamiaistani: C-pore ja kolme tupakkaa. Jääkaapissa on myös sellaisia kalaöyljy-muisti-kapseleita, joiden pitäisi parantaa muistia, mutta en muista aina ottaa niitä. Kerran viikossa nielen niitä sitten viikon annoksen kerralla. Toimiikohan se noin?

btw. Ehkä pitäisi tehdä jotain tälle kity addiktiolle? Jos heivaisi tietokoneen ja telkkarin ikkunasta pihalle, niin saisi "elämässään" jotain ehkä aikaiseksi...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Aurinko paistaa. 11,3 astetta pakkasta, huih. Tänään en jumitu kyllä tähän! Puolet kämpästä on imuroitu ja lehti luettu, kahvit juotu. Nyt vielä loput imuroinnit ja sitten salille suoraapäätä, puoliväkisellä. Toivonpa hartaasti että tämä misery&agony jäisivät sinne reissulle.. tai edes puolet. Negatiivisia Oulubakteereita ilmassa..?
Gina

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Gina »

Niba kirjoitti:...
huima kirjoitti:...
Oh :h:

No nyt kuulosti jo ymmärrettävämmältä.

Odotan siis helsingin suunnalta valtavaa osanottajien ryntäystä kunhan saadaan ne kotiviinibileet tänne pystyyn. Ja mun galleria on jo jouden-zan toimesta virallinen ia:n herutuspalsta. ;)
Runkkis

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Jos yhden postauksen tässä tekisi vielä tänne, ennen kuin lähtee kalsariostosten kautta salille(Sokokselta! Hieman nolottaa kävin sieltä hakemassa pikaisesti uudet ja puhtaat housut ennen pikkujouluja ja ne tyrkkäs mulle sellaisen leimakortin käteen, josta olin jo muutaman kerran kieltäytynyt. Nyt olen sitten keräillyt niitä pirun Kukkura-merkkejä hienoon leimakorttiin. Koukussa ollaan. Puolustukseksi voin sanoa, että Sokos on lähellä salia..) Saa nähdä kuinka paljon energiaa on huhkia siellä..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Gina kirjoitti:
Niba kirjoitti:...
huima kirjoitti:...
Oh :h:

No nyt kuulosti jo ymmärrettävämmältä.

Odotan siis helsingin suunnalta valtavaa osanottajien ryntäystä kunhan saadaan ne kotiviinibileet tänne pystyyn. Ja mun galleria on jo jouden-zan toimesta virallinen ia:n herutuspalsta. ;)
Noh, heretkäähän nyt siitä hullut!! Kauhia pallinaama hyi olkoon!

(Kävin heruttaan sua.. :))
slam

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Jouska jaksaa painaa herutusta menemään... :P
SingleMalt

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Kuuluisat viimeiset sanonnat, osa 2341.

Eilen illalla kympin maissa sanoin broidille, "en juo viinaa ennen joulua."
10 minuuttia sittten sanoin kaverille, "Joo saunotaan vaan huomenna ja juodaan viinaa."

Ostetaan selkäranka!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Elppis kirjoitti:Voi jeesus tota uniergonomiasta puhujaa! :roll: Porukka lähti kävelemään yksi kerrallaan.. Puhui ihan puuta heinää, ja sai yhden työntekijän kanssa melkein sodan aikaiseksi. "Mulla on ollut tämä tyyny jo kuusi vuotta, ja on edelleen priimakunnossa" - "Mulla on ollut se kolme vuotta, mä toin sen mukana, katsos tätä..." jne.


Kurkku kipeä ja 37.4. Mä en jaksa, puhkeis nyt kunnolla!! :evil: :x
Niin, jos ei itseä tyyny häiritse, miksi sen pitäisi häiritä jotain muuta... Mäkin käytin pitkän aikaa äidin joskus 70-luvulla täyttämää sohvatyynyä tyytyväisenä ennen kuin ostin sellaisen ns. paremman tyynyn. En osaa sanoa, onko uneni laatu parantunut. Huomasin myös kerran, että olin nukkunut ainakin vuoden Etolan vieraspatjalla (99,90 mk) aika tyytyväisenä.

Paranemisia.
Kikkelis kokkelis.
Hebuli

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

nokkaelain kirjoitti:En tiedä onko työlle jatkoa. Erehdyin "testaamaan" asiaa kaupungilla. Jatkossa kyllä lähtee syyte pahoinpitelystä, jos toistuu. Voi vittu oikesti tätäkin tilannnetta. Joku sankari heitti katuun yllättäen, ja otsastakin näköjään löytyy jälki.
:shock: Putosin kärryiltä. Oletko sä ammatiltasi vartija tai poliisi, vai miten katuun lentämiset liittyvät töittesi jatkoihin? Mikset tee jo tästä ekasta kerrasta ilmoitusta? Ei jummarra jumalauta.
Yönmustaritari

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Elppis kirjoitti: Siis niinq Täh?! mikä on erogeeninen alue? Esileikki? Suutelu? Ihan hepreaa mulle.
Ah. Nainen kuin unelma. Nuuuh!
Na

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Na »

SingleMalt kirjoitti: Ostetaan selkäranka!
Jos samaan kauppaan saisi toisen vähän lyhyemmän? Tarve täällä myös.

Esseen kirjoittelua välttelen ja eilen pitäisi palauttaa...
ninnithequeen

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hebuli kirjoitti:
nokkaelain kirjoitti:En tiedä onko työlle jatkoa. Erehdyin "testaamaan" asiaa kaupungilla. Jatkossa kyllä lähtee syyte pahoinpitelystä, jos toistuu. Voi vittu oikesti tätäkin tilannnetta. Joku sankari heitti katuun yllättäen, ja otsastakin näköjään löytyy jälki.
:shock: Putosin kärryiltä. Oletko sä ammatiltasi vartija tai poliisi, vai miten katuun lentämiset liittyvät töittesi jatkoihin? Mikset tee jo tästä ekasta kerrasta ilmoitusta? Ei jummarra jumalauta.
Mä jäin miettimään ihan samaa. Siis mitvit??

Kauhian tylsää kotosalla. Tulis se ukkeli töistä ees tjtn.
Keksikeehän mulle jotain tekemistä illaksi, uloskin huvittaisi lähteä, mutta ko ei ole juur nyt varaa semmosiinkaan. Äh.
nokkaelain

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Hebuli kirjoitti:
nokkaelain kirjoitti:Joku sankari heitti katuun yllättäen, ja otsastakin näköjään löytyy jälki.
:shock: Putosin kärryiltä. Oletko sä ammatiltasi vartija tai poliisi, vai miten katuun lentämiset liittyvät töittesi jatkoihin? Mikset tee jo tästä ekasta kerrasta ilmoitusta? Ei jummarra jumalauta.
No siis, tuo yöllinen avautuminen ei ollut selkeimmästä päästä. Ei ollut tuolla asialla mitään tekemistä töitten jatkumisen kanssa. Ottaa vaan päähän, kun on ollut töissä viimeiset viisi vuotta 1-12 kk kerrallaan kestäneillä sopimuksilla ja nyt taas pitäisi miellyttää esimiestä jonka suosikki en ole.

Tavalliseen tapaan en saanut nukuttua, ja käväisin baarissa. Huono veto. Sulkemisaikaan joku nainen rupesi raivoamaan, että minä ja joku muu mies ovat sanoneet jotain loukkaavaa ja joku mies avuliaasti heitti minut katuun. Olen kyllä ihan huuli pyöreänä, kun en ymmärrä mitä olisin edes voinut tehdä väärin, kun en ole sanaakaan edes sanonut.

Eli ihan tavallista ravintola-asiakkaiden meininkiä. Kannattaa olla turvallisesti kotona; *pistää muistiin*
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

nokkaelain kirjoitti:
Hebuli kirjoitti:
nokkaelain kirjoitti:Joku sankari heitti katuun yllättäen, ja otsastakin näköjään löytyy jälki.
:shock: Putosin kärryiltä. Oletko sä ammatiltasi vartija tai poliisi, vai miten katuun lentämiset liittyvät töittesi jatkoihin? Mikset tee jo tästä ekasta kerrasta ilmoitusta? Ei jummarra jumalauta.

Eli ihan tavallista ravintola-asiakkaiden meininkiä. Kannattaa olla turvallisesti kotona; *pistää muistiin*
Tutkimusten mukaan suuri osa ihmisiä kuolee kotona, ravintolassakin on turvallisempaa ellei ole kyyppö.. tai mikä osa sitten kuoleekaan.. :wink:

Huomenna työpaikan pikkujolut, lauantaina sitten vaisuilua..olen sitten todella vaisu.. jaahas pitää varmaan töitten jälkeen testaamaan meren lämpö? viimeksi, alle kaksi astetta..
Pyyhin Netikettiin..
Edith

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tiedoksi kaikille, että mä lopetan tupakointia. Musta tulee kiukkunen ja entistäkin hermostuneempi ja lihavampi. Mutta ennen kaikkea kiukkunen. Miellyttäkää mua.

Tänään aamulla yskitti niin hurjasti, että katson itselläni olevan olematta muita vaihtoehtoja.
ninnithequeen

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Edith kirjoitti:Tiedoksi kaikille, että mä lopetan tupakointia. Musta tulee kiukkunen ja entistäkin hermostuneempi ja lihavampi. Mutta ennen kaikkea kiukkunen. Miellyttäkää mua.

Tänään aamulla yskitti niin hurjasti, että katson itselläni olevan olematta muita vaihtoehtoja.
:hatunnostohymiö:

Mä en kyl pystyis. En mitenkään. Vähentäminenkin on hankalaa.
Tosin nyt, kun ulkona on kylmä, tulee mentyä tupakalle harvemmin, ja poltettua vain puolet, kun paleltaa niin pirusti.
Kittys

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Edith kirjoitti:Tiedoksi kaikille, että mä lopetan tupakointia. Musta tulee kiukkunen ja entistäkin hermostuneempi ja lihavampi. Mutta ennen kaikkea kiukkunen. Miellyttäkää mua.

Tänään aamulla yskitti niin hurjasti, että katson itselläni olevan olematta muita vaihtoehtoja.
Ei se polttamisen lopettaminen alkaa paisuttaaan, vaan se mitä siihen tilalle otat. *tietää* Tosin, sekin miten siihen asennoituu..

Syö porkkanaa! :p:
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja cardic »

ha-haa! vihdoin loysin tarvitsemani lomakkeen liitteeksi anomukseen. lisaksi loysin harjoitteluraportin teko-ohjeet. voin vloppuna vihdoin kyhata raportin ja alkuviikosta palauttaa...puoltoista vuotta myohassa
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja aydemir »

cardic kirjoitti:ha-haa! vihdoin loysin tarvitsemani lomakkeen liitteeksi anomukseen. lisaksi loysin harjoitteluraportin teko-ohjeet. voin vloppuna vihdoin kyhata raportin ja alkuviikosta palauttaa...puoltoista vuotta myohassa
Et kai sä vaan tarkota jotain työharjotteluraporttia? Mun ois pitäny palauttaa semmonen tossa puoli vuotta sitten, mutta se on vielä hiukan kesken... :oops:

Harmi, että vein ne kaikki vanilja Kossut kotiin, nyt ei saa glögiin mitään piristettä. Ja illalla pitäis vielä pitää esitelmä atk-järjestelmien tarkastuksesta, enkä oo edes alottanu työn tekemistä. Tämä vain siksi, ettei tietoa löydy mistään :(
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Joku kirjoittaa Aydelle esitelmän?
emmä tiiä tollasista tarkastuksista mitään, kukahan tietää?
Pyyhin Netikettiin..
Hebuli

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Kittys kirjoitti:Ei se polttamisen lopettaminen alkaa paisuttaaan, vaan se mitä siihen tilalle otat. *tietää* Tosin, sekin miten siihen asennoituu..
Jeppp! Kun sen kerran lopettaa, on helppo taas aloittaa.
HoundDog

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Tapahtui tänään:

Tyyppi: Saanko mä kysyä sulta yhtä ihan yksityisluontoista juttua.
HD: Ok.
Tyyppi: Kun meidän tietokone kotona oli ihan täynnä ja hidas, niin mun poika tyhjenteli sitä. No samalla se poisti siitä romppu-aseman näkyvistä.
HD: Aha?!
Tyyppi: Ja mun puoliso yritti kopioida sen takaisin, mutta sen tikulle mahtuu vain 512 megaa.
HD: UH!! Eih! *kämmen otsalle*
Tyyppi: Niin että miten me saadaan se takas?
...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Loistava keikka eilen, kiitokset herrasmiesseuralaisilleni. Keikan jälkeen tuli vähän juotua (tämä tuskin yllättää ketään minun ollessa kyseessä) ja aamulla oli ontelo olo. Päivän siirtyminen vanhempien huomaankin tuntuu siirtyvän ja siirtyvän, kun en saa aikaiseksi pakata ja lähteä. Toivottavasti en tehnyt eilen tyhmästi, semmosta sattuu ja mitään en kadu ja... Mun on ajatukset ihan sekasin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin