VKO 24/2020

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO 24/2020

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jahas, tänään on pyöräilypäivä ja niin on huomennakin, koska lapset mummulassa. Ikkunat pitäisi myös pestä, mutta ajatuskin ahdistaa. Tai oikeastaan ajatushan tuossa aina ahdistaakin, ei itse tekeminen. Torstaina sitten perheen kanssa Sappeelle mökkeilemään, lauantaina olis kahden lapsemme sukulaissyntäritkin siellä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 24/2020

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Itselläkin monesti se ajatus ja aloittaminen on se vaikein osuus. Kummallista. En nyt puhu ikkunoista, vaan monesta muusta askareesta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO 24/2020

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 08.06.2020 15:16 ^Itselläkin monesti se ajatus ja aloittaminen on se vaikein osuus. Kummallista. En nyt puhu ikkunoista, vaan monesta muusta askareesta.
Panemisesta?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 24/2020

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Oliko se noin ilmeistä :oops:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO 24/2020

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 08.06.2020 15:23 Oliko se noin ilmeistä :oops:
Tavallaan. Muistan sun taannoin valitelleen, ettet ole saanut kolmen aan kerhoosi muita jäseniä. Kerroit kuinka aviopedissä ei enää lahna syöksy katkaravun kimppuun. Perustit sen AAA-kerhon (tulee pariston koosta), etkä saanut kokouksiin uusia jäseniä. Rankkaa varmasti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 24/2020

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 08.06.2020 15:41
James Potkukelkka kirjoitti: 08.06.2020 15:23 Oliko se noin ilmeistä :oops:
Tavallaan. Muistan sun taannoin valitelleen, ettet ole saanut kolmen aan kerhoosi muita jäseniä. Kerroit kuinka aviopedissä ei enää lahna syöksy katkaravun kimppuun. Perustit sen AAA-kerhon (tulee pariston koosta), etkä saanut kokouksiin uusia jäseniä. Rankkaa varmasti.
Hyvä, että muistat tuon.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO 24/2020

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Kyllä sen muistaa, kun edes perustaja ei tullut ekaan kokoukseen, vaikka olin viikon jakanut esitteitä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: VKO 24/2020

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olen popsinut reilun vuoden verenpainelääkkeitä, aloitin siis vasta 51-vuotiaana niiden nauttimisen, kaksi erilaista ja korotan kahdella kolesterolilääkkeellä! Lisääksi sain tabletin lasten yökasteluun tai johonkin kipuihin, kun lääkäri ei antanut relaksantteja perkele, Siis täyskäsi terveyden parantamiseksi, verenpainelääkkeet halpoja mutta kolesterolilääkkeet kallimpia..
:paavi: :paavi: :paavi:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 24/2020

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

En ole vielä saanut aikaiseksi laittaa mopoa myyntiin. Nyt aamulla tulin sillä töihin ja tuli fiivis, että en haluakaan myydä. Mutta järki käteen. Vaimo toivoo mopon myyntiä ja kun en aja käytännössä ollenkaan, ei ole järkeä pitää. Tänään ekan kerran ajoin sen jälkeen, kun hain talvisäilöstä.

Töihin tulo mopolla johtui puhtaasti siitä, että vaimo halusi, että itsellään on auto päivällä. Perheessä on kolme autoa, mutta molemmat kotona asuvat lapset käyvät töissä. Vaimon pitää päästä kukkia ostamaan.

Täytyy pestä ja puunata että saa otettua siistit kuvat.

Nyt olisi harvoin tarjoilla! Ollut sokealla lääkärillä. Takapenkillä tuskin käyty.

Nolottanut viedä mopoa talvisäilöön, kun ei ole monena kesänä ajettu juuri ollenkaan (niinkuin niitä nyt kinostaisi pätkääkään..).
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO 24/2020

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Meikämandoliini jää tänään kuukauden lomalle. Sinänsä neutraali asia, koska lapsiperheellisellä tuo tietää myös sitä, ettei pääse töihin lepäämään missään vaiheessa. Lomaan kuuluu paljon pihalla touhuamista eli futista, futisvalmennusta, pyöräilyä, mökkeilyä ja lasten kanssa rannalle keskimäärin ainakin kerran päivässä. Jos nyt Veikkausliiga pärähtäis käyntiin, niin vois käydä lasten kanssa pelejäkin väijymässä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 24/2020

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 10.06.2020 9:33 Meikämandoliini jää tänään kuukauden lomalle. Sinänsä neutraali asia, koska lapsiperheellisellä tuo tietää myös sitä, ettei pääse töihin lepäämään missään vaiheessa. Lomaan kuuluu paljon pihalla touhuamista eli futista, futisvalmennusta, pyöräilyä, mökkeilyä ja lasten kanssa rannalle keskimäärin ainakin kerran päivässä. Jos nyt Veikkausliiga pärähtäis käyntiin, niin vois käydä lasten kanssa pelejäkin väijymässä.
Missä rantsussa käytte?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO 24/2020

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 08.06.2020 13:26 Ikkunat pitäisi myös pestä, mutta ajatuskin ahdistaa. Tai oikeastaan ajatushan tuossa aina ahdistaakin, ei itse tekeminen.
Oli muuten naurettavan helppoa keksiä muuta pakollista puhdetyötä ikkunanpesun sijaan. En pidätä hengitystä tuota odotellessa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO 24/2020

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 10.06.2020 9:35 Missä rantsussa käytte?
On paljon vaihtoehtoja. Tampere on täynnä uimarantoja. Kaksi suosituinta on ollut Alasjärven ranta ja Kumpulan ranta Näsijärvessä. Usein kysyn lapsilta minne mennään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: VKO 24/2020

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Uutisissa oli, että Tampereen järvivedet lähestyvät jo kahtakymmentä astetta! Tampere on korona-ajan rantakohde ja turistimagneetti! Me tuodaan sinne lisää virusta!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: VKO 24/2020

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 10.06.2020 9:43 Uutisissa oli, että Tampereen järvivedet lähestyvät jo kahtakymmentä astetta! Tampere on korona-ajan rantakohde ja turistimagneetti! Me tuodaan sinne lisää virusta!
Rivierasta ei tingitä, joten näin korona-aikana suunta Maskuun :hep:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 24/2020

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 10.06.2020 9:36
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 08.06.2020 13:26 Ikkunat pitäisi myös pestä, mutta ajatuskin ahdistaa. Tai oikeastaan ajatushan tuossa aina ahdistaakin, ei itse tekeminen.
Oli muuten naurettavan helppoa keksiä muuta pakollista puhdetyötä ikkunanpesun sijaan. En pidätä hengitystä tuota odotellessa.
Ei niitä kannata pestä, kun kuitenkin likaantuvat uudelleen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO 24/2020

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti: 10.06.2020 9:43 Uutisissa oli, että Tampereen järvivedet lähestyvät jo kahtakymmentä astetta! Tampere on korona-ajan rantakohde ja turistimagneetti! Me tuodaan sinne lisää virusta!
Täällä on hyvä pöhinä, paljon vetovoimatekijöitä ja elinvoimaa!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 24/2020

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Lisäksi kannattaa muistaa, että Suomen ja koko Pohjoismaiden ensimmäinen sähkövalo syttyi Finlaysonin suuressa kutomosalissa Plevnassa jo vuonna 1882.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: VKO 24/2020

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Rahallahan tuosta ikkunanpesusta pääsee ja saa vielä kotitalousvähennyksen. Turha sitä on hyvää miestä moisella hommalla kiusata :paavi:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: VKO 24/2020

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kerrankin tuntuu varkkaalta kun veropäätös on yksitoista sivuinen. Verrattuna edellisten vuosien päätöksiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO 24/2020

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hei, maanantain palkassa tulee myös lomarahat. Summa on lähempänä kasitonnia kuin kymppitonnia.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: VKO 24/2020

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Koronasulku tehnyt niin laiskaksi, että nyt on hiuksia päässä ensimmäisen kerran suunnilleen intin jälkeen. Äärimmäisen epämukavaa.

Toki puoliuimalakki.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: VKO 24/2020

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mittari näytti jo +23 ja satiinilakanat oli liikaa, vaikka vain ihan omin voimin niitä lämmitin.. Pysyin sisällätänään, . lauantai-iltana tuntui saunassa hiukan herkältä rakas punaniska! :kele:
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin