VIIKKO 25/2020

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5045
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

VIIKKO 25/2020

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Täällä aukesi tänään turhakaupat. Oli pakko käydä kirjakaupassa kuolailemassa. Sinne ei ollut jonoa, kaikki jonotti rättipuoteihin.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: VIIKKO 25/2020

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Just kun ajattelin poistua Twitteristä, Ron Perlman alkoi kouluttaa Ted Cruzia. Kauhia verilöyly.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VIIKKO 25/2020

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 15.06.2020 19:54 Just kun ajattelin poistua Twitteristä, Ron Perlman alkoi kouluttaa Ted Cruzia. Kauhia verilöyly.
Näköjään teleskooppipamppu vs lapinleuku -miehet vauhdissa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: VIIKKO 25/2020

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 16.06.2020 8:24
So Hard kirjoitti: 15.06.2020 19:54 Just kun ajattelin poistua Twitteristä, Ron Perlman alkoi kouluttaa Ted Cruzia. Kauhia verilöyly.
Näköjään teleskooppipamppu vs lapinleuku -miehet vauhdissa.
Tämä Ted Cruz on kyllä melkoinen. Haastaa twitterissä 70-vuotiaan miehen tappelemaan - puoluetoverinsa kanssa. Yhtä miehekästä kuin Trumpin hanurin nuoleskelu sen jälkeen kun Trump haukkui vaimonsa koiran näköiseksi ja isänsä Kennedyn salamurhaan sekaantuneeksi.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VIIKKO 25/2020

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 16.06.2020 8:33 Trump haukkui vaimonsa koiran näköiseksi ja isänsä Kennedyn salamurhaan sekaantuneeksi.
Noista en ole kuullutkaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VIIKKO 25/2020

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jeppikset lomakelit ollut. Neljän päivän Sappeen reissua seurasi eilinen Yyteriin reissu. Tänään vois pitää rauhallisemman kotoilupäivän.

Eilisessä A-studiossa oli vieraana persujohto. Turhan kiltisti toimittaja kohteli heitä. Opin ja sisäisin persujohdon viljelemä "olemme ruohonjuuritason puolue" - hokeman selityksenä kaikelle negatiiviselle, mitä puolueessa tapahtuu. Tuohan on sama kuin joku sanoisi olleensa nuori kännissä ja tarvitsevansa ne rahat. Mutta yhtä kaikki, varmasti pölhökustaat ostavat tuon sellaisenaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: VIIKKO 25/2020

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ukkosta ilmassa vanhat luuni kertovat..
Nyt taas paistaa uarinkoinen äsken sateen mahdollisuus, tai ilmeisesti tippa ei tappanut vaikka tippuikin..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9424
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: VIIKKO 25/2020

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Olipa rapsakka ukkonen yöllä. Ei jaksanut neljältä nousta katselemaan, mutta jyrinä tuli niin terävänä, että salamat löi johonkin lähelle.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VIIKKO 25/2020

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Joo. Kodin laajakaista ei toimi. En vielä tiedä, onko vika kodin adsl-modeemissa vai Elisassa. Elisan vikakartassa ei näy mitään. ADSL-boxin sähkö ja puhelinlinja tulee ylijännetesuojan läpi, eli ei pitäisi mennä rikki, mutta mistäs sitä tietää.

Watuttaa jo etukäteen yrittää saada Elisaan yhteyttä

Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 18.06.2020 9:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: VIIKKO 25/2020

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pari tuntia piti pauke hereillä. Nyt ei ole kivaa, varsinkin kun katsoin Buster Douglas dokkarin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9424
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: VIIKKO 25/2020

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 18.06.2020 9:15 ^Joo. Kodin laajakaista ei toimi. En vielä tiedä, onko vika kodin adsl-modeemissa vai Elisassa. Elisan vikakartassa ei näy mitään. ADSL-boxin sähkö ja puhelinlinja tulee ylijännetesuojan läpi, eli ei pitäisi mennä rikki, mutta mistäs sitä tietää.
Huono tuuri.

Mä en ole huomannut, että mikään olisi rikki. Tai mun työhuoneessa pitämä tuuletin lakkasi toimimasta, mutta se tuskin liittyy ukkoseen, kun hetken ehti pyöriä. Täytynee hankkia uusi ennen kuin kaikki on taas myyty.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VIIKKO 25/2020

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Jos on mennyt rikki, on jo 3. kerta 15 vuoden aikana, kun ukkonen rikkoo. Siitä huolimatta, että nyt pitäisi olla hieno ylijännitesuoja. Viime kerralla oli ehkä ylijännitesuoja itsessään paukahtanut, ostin uuden adls-modeemin tuolloin ilmeisesti turhaan (ja olen ilmeisesti heittänyt toimivan modeemin pois :doh: ). Eihän ne paljoa maksa, mutta vaivaa on asian kanssa sähläämisessä.

Stressinsieto on heikentynyt, nyt tällainen sinänsä mitätön asiakin käy hermoille.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VIIKKO 25/2020

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Perinteinen (joojoo, kesän toka vasta) satku kippuralla Itään eli 50km Lahdentietä edestakaisin. Nyt eka tauko Aapiskukolla ja toka tauko samalla tavalla täällä. Jalat ei kyllä tuoreet, eilen parit futisreenit tuli vedettyä, kun olis ehkä pitänyt levätä kokonaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: VIIKKO 25/2020

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jumankukkelis kun nykyisin tarvii roinaa juhannusta varten. Ennen riitti yhdet vaihtokalsarit, kaksi pulloa smirnoffia ja kaksi pakettia makkaraa.

Nyt ruokaakin on kolme kassia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VIIKKO 25/2020

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 18.06.2020 11:04 Jumankukkelis kun nykyisin tarvii roinaa juhannusta varten. Ennen riitti yhdet vaihtokalsarit, kaksi pulloa smirnoffia ja kaksi pakettia makkaraa.

Nyt ruokaakin on kolme kassia.
Jätä vaihtokalsarit kotiin, niin kuorma kevenee.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VIIKKO 25/2020

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Modeemijuttu menikin jännästi.

”Reklamoin seuraavaa

Minulla on adsl liittymä asiakasnumerolla xxx. 18.6.20 aamulla liittymä ei toiminnut. 18.6.20 klo 15.21 soitin puhelinnumerosta 050 xxx ja kerroin, että nettiliittymä ei toimi.

Asiakaspalveluhenkilö Anna suoritti diagnostiikkatoimenpiteen ja kertoi, että heidän puoleltaan kaikki on kunnossa (asian voi tarkistaa hallussanne olevasta tallenteesta). Toisin sanoen vian arvioitiin olevan laitteistossani. Tämän taki ostin 18.6 uuden adsl modeemin Elisan myymälästä hintaan 162 €.

Valitettavasti nettiyhteys ei edelleenkään toiminut. Tämän takia soitin 18.6 klo 17.14 uudelleen Elisan asiakaspalveluun ja diagnostiikkatesti tehtiin uudelleen. Nyt arvio oli, että vika onkin Elisan puolella ja asiasta tehtiin häiriöilmoitus xxx. Tänään 22.6 sain viestin "Ilmoittamasi häiriö on selvitetty --keskuslaitteen liittymäpaikka on vaihdettu". Tänään liittymä alkoi toimia em. Elisan omaan laitteestonsa tekemän toimenpiteen jälkeen.

Ostin siis tarpeettomasti uuden ADSL-modeemin Elisalta, koska asiakaspalvelu ensin arvioi, että vika ei ole Elisan puolella, vaikka myöhemmin kävi ilmi, että näin on. Em. perusteella vaadin Elisaa korvaamaan minulle ADSL-modeemin hinnan 162 €. Voin tarvittaessa palauttaa tarpeettoman laitteen. Ystävällisin terveisin”
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin