Viikko 26/2020

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Viikko 26/2020

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Onko Juhannuksen jälkeistä elämää vai jäikö kaikki jo kesälomalle?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 26/2020

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Päivystän Bat-kanavalla 3.7 saakka ja sen jälkeen 4 vkoa offline.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Viikko 26/2020

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Mä en vielä tiedä koska olen lomalla. Vielä on useammaksi viikoksi töitä tiedossa. Varmaankin heinä-elokuun vaihteessa lomille.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viikko 26/2020

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Viikko 26/2020

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Kaverini on entinen Kirkon tiedotuksen työntekijä ja otti tuohonkin kantaa. Oikea pointti on että tietty Uudellamaalla toimiva seurakunta (Järvenpää) on vahvasti mukana tuossa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikko 26/2020

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Olen töissä kuitenkin vielä tämän päivän ja huomenna vasta lomalle 1,5 viikoksi, mutta pelottavan laiskalla päällä.

Kokeilen, menisikö tietyt hallinnolliset perusasiat itsestään ja äsken
en ollut avulias arska niinkuin yleensä, kun ehdotettiin jäätelön hakemista ruokatunniksi.

Ihan tosi päivät on erilaisia. Nyt on laiskimus-maximus-vaihe ja pitää lähteä töistä mahdollisimman aikaisin, heh.

Onko niinkin, etten ole edes niin mukava tänään kuin tavallisesti?

KESÄARSKA
Tänään astetta epämukavampi väriterapeutti
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viikko 26/2020

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Takapihallamme on terassi ja nurmikkoalue. Lämpömittari, kuten iso osa takapihasta, viileämmällä pohjoispuolella varjossa. Silti 34 raatia. Vielä ei pauku ilmalämpöpumpun ostopäätös.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikko 26/2020

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 25.06.2020 17:33 Takapihallamme on terassi ja nurmikkoalue. Lämpömittari, kuten iso osa takapihasta, viileämmällä pohjoispuolella varjossa. Silti 34 raatia. Vielä ei pauku ilmalämpöpumpun ostopäätös.
Korjaisin tämän, mutta tietenkin mukavasti. Ylli nyt kyllin narrasi. Kesäkuun korkein ikinä maailmankaikkeudessa Suomessa mitattu lämpötila on 85 vuotta sitten ollut 33,8 astetta!

Jätetään mukavasti tuomitsematta Ylli kuitenkin.

KESÄ
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viikko 26/2020

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuumuus hellittää, kellarisaunominen eilen oli ihan kivaa vaikka aurinkoa ei näkynyt..

Otin huomiseksi pikapäiväristeilyn Tallinnaan kuulema siellä olut nyt halpaa ja pikkasen tuomista(juomista) reppuun kans heinäkuuksi..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 26/2020

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Stadinarska kirjoitti: 26.06.2020 11:06
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 25.06.2020 17:33 Takapihallamme on terassi ja nurmikkoalue. Lämpömittari, kuten iso osa takapihasta, viileämmällä pohjoispuolella varjossa. Silti 34 raatia. Vielä ei pauku ilmalämpöpumpun ostopäätös.
Korjaisin tämän, mutta tietenkin mukavasti. Ylli nyt kyllin narrasi. Kesäkuun korkein ikinä maailmankaikkeudessa Suomessa mitattu lämpötila on 85 vuotta sitten ollut 33,8 astetta!

Jätetään mukavasti tuomitsematta Ylli kuitenkin.

KESÄ
Em. mittaukset voivat olla yhtä aikaa tosia. Ilmatieteen laitos mittaa omalla tavallaan Ylermi omalla tavallaan.

https://www.ilmatieteenlaitos.fi/ajankohtaista/471354

Esim. jo tuo, että mittari on kahden metrin korkeudessa, hyvin tuulettuvassa esteettömässä tilassa merkitsee. Yllen takapihalle ei välttämättä tuuli pääse vapaasti ja talon seinät saattavat heijastaa lämpöä (viimeksi mainittu ehkä oleellisempi).
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viikko 26/2020

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Meidän taloyhtiö on peltojen ja niittyjen keskellä kattilamaisessa paikassa. Täällä on kesäisin auringonpaisteessa aina 3-4 raatia mittaustulosta lämpimämpi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viikko 26/2020

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jos poikkeisin lasten kanssa maauimalassa. Keli on tosin tuulinen, mutta ei kai se altaassa juuri häiritse. Vasta kerran oltu tuolla tänä kesänä, mutta uimarantailtu keskimäärin kahdesti päivässä. Kangasalan Mobiliassa jo käyty, Kalevan maauimalan liikennepuistoon vois mennä vaikka huomenna. Eilinen meni Ähtärissä. Ylihuomiseksi varasin kausikortilla liput Ilveksen sarja-avaukseen, jonne kiirehdimme suoraan futisreeneistä. Sellaista se perheenisän lomailu on. Ehtii sitä välillä toki terassilla treinerillä sutata ja pari kertaa viikossa ihan maantielläkin polkea.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin