VKO 29/2020

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Juffeliini
Kitinä paheena
Viestit: 34
Liittynyt: 07.07.2020 12:51
Paikkakunta: Stadi/Helsinki

Re: VKO 29/2020

Viesti Kirjoittaja Juffeliini »

McJanne kirjoitti: 13.07.2020 8:42 Kumpatin neuvola taas. Raskasta on.
Alle 100kg painoiset punnitaan neuvolassa :!:

Itsellesikö neuvolareissu tiedossa :?:
Vittuilun jalo taito :P
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: VKO 29/2020

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Henkisesti valmistautunut siihen, että tungetaan halko kurkkuun. Halusivat tunkea vielä toisen nenään.

Meinannut nähdä ajaa pois kun tippa linssissä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: VKO 29/2020

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ En ole varma käsitteleekö viesti lääketieteellistä toimenpidettä, ihmissuhdesäätöä vai yt-neuvotteluja. Kuulostaa joka tapauksessa kurjalta. Tsempit.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: VKO 29/2020

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Koska minä nyt satun olemaan minä niin kaikenlaiset ihmissuhdejutut eivät voi olla mahdollisia syitä. YT:eet on toki mahdolliset aina, mutta firma on tekemässä kaikkien aikojen parhaan tuloksen ja lähinnä lisää tarvitaan.

Eli ensimmäinen vaihtoehto.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO 29/2020

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti: 13.07.2020 12:45 Eli ensimmäinen vaihtoehto.
Joka on?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9418
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: VKO 29/2020

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kävin katsastuksessa. Selvisi, että peräkoukku on kiinnitetty 4 sijaan 3 pultilla. Rasvanäppi ei ole jaksanut irrottaa takapönttöä, että olisi saanut porattua reiän puuttuvalle pultille. Vuosien mittaan se kolmaskin pultti jo löystynyt. Joko ei ole vedetty tarpeeksi kireälle asennusvaiheessa tai sitten kuormitusta ollut liikaa yhdelle pultille ja kiinnitys päässyt elämään. Onneksi oli tarkka katsastusmies ja huomasi puutteen ennen kuin jotain raskasta tippuu perästä maantielle. Vetokyvyn takia toi neliveto kuitenkin tuli hommattua.

Tekis mieli avautua asennuksen tehneelle liikkeelle, mutta mistä senkin nyt yli 10v vanhasta autosta selvittää. Jotenkin epäilen ja toivon, ettei kyse kuitenkaan ole ensiasennuskoukusta.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: VKO 29/2020

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vagabondo kirjoitti: 14.07.2020 11:05 Kävin katsastuksessa. Selvisi, että peräkoukku on kiinnitetty 4 sijaan 3 pultilla. Rasvanäppi ei ole jaksanut irrottaa takapönttöä, että olisi saanut porattua reiän puuttuvalle pultille. Vuosien mittaan se kolmaskin pultti jo löystynyt. Joko ei ole vedetty tarpeeksi kireälle asennusvaiheessa tai sitten kuormitusta ollut liikaa yhdelle pultille ja kiinnitys päässyt elämään. Onneksi oli tarkka katsastusmies ja huomasi puutteen ennen kuin jotain raskasta tippuu perästä maantielle. Vetokyvyn takia toi neliveto kuitenkin tuli hommattua.

Tekis mieli avautua asennuksen tehneelle liikkeelle, mutta mistä senkin nyt yli 10v vanhasta autosta selvittää. Jotenkin epäilen ja toivon, ettei kyse kuitenkaan ole ensiasennuskoukusta.
No toki kysymys on:

a) asentajan laiskuudesta
b) asentajan uskosta siihen, ettei katsastusmies huomaa

Onneksi todella katsastusmies huomasi. Inhottavia tuollaiset välinpitämättömät asentajat... :evil:

HA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2796
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: VKO 29/2020

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Työantaja ilmoitti tänään, että voimme pitää kahden viikon kesäloman ensi viikosta alkaen. (Ja kyllä, tiedän että tuossa on tiettyjä ongelmia. Tosin kesäloman jakaminen osiin saattaa olla välttämätöntä tämän aiemman lomajakson myöhästymisen takia, vaikka ei tässä mitään prosessityötä tehdä.)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: VKO 29/2020

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

On muuten kirosanan hieno viikonloppu tulossa!

Jos ystäväpariskunnan kauniimpi osapuoli ei ole
aikaansaanut kyllin kosteata grillilohta, niin ...
no sitten ei ole :)
Mies siellä yllättäen ei olekaan grillimestari. Hän ei ole
tehnyt kuulemma muuta ruokaa itselleen kuin voileivän, vaikka
on jo 50. Mutta hän on hyvä silmäpelissä: silmälääkäri.
Ja silmää söpöydelle. Naisensa sai thaimaalaisesta pankista!
Pankin erikseen tietenkin mainitsee!
He eivät tätä postausta kyllä lue, eikä tässä pahaa
olekaan paitsi letkautus.

HEINÄARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: VKO 29/2020

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vietän unelmalomaa maaseudulla(kaupungissa) kun ei muhun varaa ole kuin ilmaiseen makuusijaa.

Enb käy missään koti- enkä ulkomailla, Talinnassa kävin ihmettelemässä 27.6 Noblesserin uutta kaupunginosaa ja Pohjalan panimoravintolaa ja Rimi Markettia, siinä lomamatkani..

Juhuu pääsen påsemään laseja SOPP2020 tapahtumaan täytyy hoitaa teidän korona sairaiden takia kunnon suojaimet.!
Saastaisia saastaisia olette! Teihin nähden Hemmo paskiainen on puhtauden esikuva.
Turha yrittää saippualla, ei se teistä irtoa.. :paavi:
Pyyhin Netikettiin..
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2796
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: VKO 29/2020

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Loma.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO 29/2020

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sorviviikoloppu, kuten joka kolmas tuppaa olemaan. Oma kiinalainen kapulani kummittelee, huollon saa vasta maanantaina. Voiko joku ollakin niin sekaisin? Avohoito on hieno keksintö. Mutta siis kelithän hellii ja imartelee, joten nautin kesästä - ei muuta kuin kovaa ajoa!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: VKO 29/2020

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jopea ei olisi kestänyt enää edes poliisi, Jopen pläjäykset eivät minun nauruhermoa kutitelleen, enemmän myötähäpeää tuottivat, mutta varmaan menetys niille, jotka sattuivat hänen jutuistaan tykkäämään.. :kele: :paavi:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4288
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: VKO 29/2020

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Jope oli hengissä vielä viime kesänä. Näin livenä.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: VKO 29/2020

Viesti Kirjoittaja exsu »

Luuletko, ettei S olisi itse tiedottanut aiheesta täällä jos olisi niin halunnut?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: VKO 29/2020

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä ainakin mieluusti itse päätän mitä tietoja itsestäni jaan tällä palstalla, jota pääsee lukemaan kuka tahansa. Esimerkiksi tietyt fb- ryhmät ovat paljon rajatumpia. Mielestäni ei ole hyvien tapojen mukaista jakaa muualla saatua tietoa täällä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: VKO 29/2020

Viesti Kirjoittaja So Hard »

McJanne kirjoitti: 20.07.2020 22:26 Ahaa, no, olet väärässä ja mielipiteesi on myös.

Mut kiva että kerroit
Sillä ei oikeastaan ole merkitystä onko Exsu mielestäsi väärässä vai ei, mutta sinä olet joka tapauksessa kummallinen juoruakka.
Universaali disclaimer.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2796
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: VKO 29/2020

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

So Hard kirjoitti: 20.07.2020 22:55
McJanne kirjoitti: 20.07.2020 22:26 Ahaa, no, olet väärässä ja mielipiteesi on myös.

Mut kiva että kerroit
Sillä ei oikeastaan ole merkitystä onko Exsu mielestäsi väärässä vai ei, mutta sinä olet joka tapauksessa kummallinen juoruakka.
Tästä käytiin ryhmässä asiallista keskustelua, ja poistettiin kai nettilinkki, jonka ei pitäisi kuulua kenellekään, vaikka olisi palstalla joskus ollut.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO 29/2020

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Juoruakat juoruaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4288
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: VKO 29/2020

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Minun mielestäni ei ole hyvien tapojen mukaista olla facebookissa.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: VKO 29/2020

Viesti Kirjoittaja exsu »

McJanne kirjoitti: 21.07.2020 8:50 Lopputulos ratkaisee, selittäjät selittää, tekijät tekee.
Lopputulos tässä oli se ongelma alunperinkin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: VKO 29/2020

Viesti Kirjoittaja Niba »

So Hard kirjoitti: 20.07.2020 22:55
McJanne kirjoitti: 20.07.2020 22:26 Ahaa, no, olet väärässä ja mielipiteesi on myös.

Mut kiva että kerroit
Sillä ei oikeastaan ole merkitystä onko Exsu mielestäsi väärässä vai ei, mutta sinä olet joka tapauksessa kummallinen juoruakka.
Se on pehmennyt Isyys ja liika naisten ja lasten kanssa hyöriminen on tartuttanut näitä pehmeitä piirteitä, liikaa keskusteluja hiekkalaatikon reunalla, MC raukka.. Onneksi pääsin eroon suurimmasta osasta kitinän FB tuttuja suuren mullistuksen aikana ennen FBhen liittymistä, en kuitenkaan mitään FBstä vuoda tänne enkä vice versa, se tuntuisi kummalta, vaikka tämä kaikki olisikin suurta intervebbiä?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin