Viikko 38/2020

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viikko 38/2020

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hiuliihei huolta nyt ei, lauloi Mikki hiiri Koronameressä

Näin se vaan on, välttäkää Itähelsinkiä?

Mun paketit menee alakerran R-kiskaan, ennen oli 150m hakumatkaa nyt 15m alaovelta..
Paketteja odotellessa,
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Viikko 38/2020

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mä olen turhaan odottanut koko päivän, että vihreät satraapit olisivat nyt soveltaneet vuorineuvosten esimerkkiä ja vedonneet budjettiriiheen, että jos hallitus ei kiihdytä ilmastotoimia, tiemme ei ole Kreikan tai P-Korean, vaan Venuksen: kohta ei ole sivilisaatiosta muuta jäljellä kuin fosfiinia röyhtäileviä mikrobeja ilmakehässä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Viikko 38/2020

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Kepu kyllä maalaili kepun loppua, jos turvetta rajoitetaaan. Tuohan on vähän sama asia?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viikko 38/2020

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mietojen <2,8% juomien (kevetoluiden) verot nousee, verottaja iskee kirveensä ja karhu hampaansa pilsnerin lipittäjiin! Näin on suunniteltu, mihin on unohtunut kansanterveys?? Entä kansa! :paavi:
Pyyhin Netikettiin..
Juffeliini
Kitinä paheena
Viestit: 34
Liittynyt: 07.07.2020 12:51
Paikkakunta: Stadi/Helsinki

Re: Viikko 38/2020

Viesti Kirjoittaja Juffeliini »

Hellurei ja hellät tunteet ... Koskikotiin muutti tänään evakkoon koronapotilas Aurorasta...Me muut potilaat ei saada olla
evakossa olevan kanssa missään tekemisessä :?: :!: :komp: :napu:
Viimeksi muokannut Juffeliini, 15.09.2020 14:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vittuilun jalo taito :P
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viikko 38/2020

Viesti Kirjoittaja Niba »

sivustahuutaja kirjoitti: 15.09.2020 14:07 ^ Kepu kyllä maalaili kepun loppua, jos turvetta rajoitetaaan. Tuohan on vähän sama asia?
Kepulit voisi hukata itsensä ja syvälle turpeeseen, niinkuin ennen vanhaan sanottiin paikkaan minne aurinko ei ulotu..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 38/2020

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 38/2020

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 15.09.2020 13:48 Mä olen turhaan odottanut koko päivän, että vihreät satraapit olisivat nyt soveltaneet vuorineuvosten esimerkkiä ja vedonneet budjettiriiheen, että jos hallitus ei kiihdytä ilmastotoimia, tiemme ei ole Kreikan tai P-Korean, vaan Venuksen: kohta ei ole sivilisaatiosta muuta jäljellä kuin fosfiinia röyhtäileviä mikrobeja ilmakehässä.
Noh... aikalaillahan Vihreät ovat noin puhuneet vuosia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikko 38/2020

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

James Potkukelkka kirjoitti: 16.09.2020 12:16Vähän jänskättää
Täytyy mennä huomenna lenkille niin korvat puhdistuu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Viikko 38/2020

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 16.09.2020 12:17
urpiainen kirjoitti: 15.09.2020 13:48 Mä olen turhaan odottanut koko päivän, että vihreät satraapit olisivat nyt soveltaneet vuorineuvosten esimerkkiä ja vedonneet budjettiriiheen, että jos hallitus ei kiihdytä ilmastotoimia, tiemme ei ole Kreikan tai P-Korean, vaan Venuksen: kohta ei ole sivilisaatiosta muuta jäljellä kuin fosfiinia röyhtäileviä mikrobeja ilmakehässä.
Noh... aikalaillahan Vihreät ovat noin puhuneet vuosia.
Sä missaat mun pointin. Tarkoitukseni oli kiinnittää huomiota siihen, että jos Venuksessa tosiaan vahvistuu olevan elämää, on tämä varmaan meidän elinikämme suurin uutinen. Vieläpä sellainen, jolla on kyky pakottaa eteemme valtavia, maailmankatsomuksellisia näkymiä. Ei vain uskonnollisia haihatuksia tuhoten, vaan se antaa erilailla konkreettisen perspektiivin myös just esimerkiksi maapallon biodiversiteetin kohtaloon. Olin perin juurin hämmästynyt, että tähän suuruutiseen ei viitattu Kitinässä, joten halusin tuoda sen esiin. En kuitenkaan kehdannut kirjoittaa tätä lapsellisen innostunutta kelaani heti auki, vaan viittasin asiaan muka-nokkelan aasin sillan kautta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 38/2020

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 16.09.2020 12:51
James Potkukelkka kirjoitti: 16.09.2020 12:17
urpiainen kirjoitti: 15.09.2020 13:48 Mä olen turhaan odottanut koko päivän, että vihreät satraapit olisivat nyt soveltaneet vuorineuvosten esimerkkiä ja vedonneet budjettiriiheen, että jos hallitus ei kiihdytä ilmastotoimia, tiemme ei ole Kreikan tai P-Korean, vaan Venuksen: kohta ei ole sivilisaatiosta muuta jäljellä kuin fosfiinia röyhtäileviä mikrobeja ilmakehässä.
Noh... aikalaillahan Vihreät ovat noin puhuneet vuosia.
Sä missaat mun pointin. Tarkoitukseni oli kiinnittää huomiota siihen, että jos Venuksessa tosiaan vahvistuu olevan elämää, on tämä varmaan meidän elinikämme suurin uutinen. Vieläpä sellainen, jolla on kyky pakottaa eteemme valtavia, maailmankatsomuksellisia näkymiä. Ei vain uskonnollisia haihatuksia tuhoten, vaan se antaa erilailla konkreettisen perspektiivin myös just esimerkiksi maapallon biodiversiteetin kohtaloon. Olin perin juurin hämmästynyt, että tähän suuruutiseen ei viitattu Kitinässä, joten halusin tuoda sen esiin. En kuitenkaan kehdannut kirjoittaa tätä lapsellisen innostunutta kelaani heti auki, vaan viittasin asiaan muka-nokkelan aasin sillan kautta.
Venuksen elämä on hyvin epävarma mun käsittääkseni.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Viikko 38/2020

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 16.09.2020 12:53 Venuksen elämä on hyvin epävarma mun käsittääkseni.
Joo. (Siksi mä just vesitinkin mun viestiä mukanokkeluuksilla.) Ymmärsin, että on löytynyt mahdollinen merkki mahdollisesta merkistä. Eli kaukana ollaan siitä, että elämää olisi löydetty. Mut silti tää on kai lupaavin indikaatio tyyliin ikinä. Olen kiinnostunut ja innostunut. Gat olisi ollut myös.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 38/2020

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 16.09.2020 12:56
James Potkukelkka kirjoitti: 16.09.2020 12:53 Venuksen elämä on hyvin epävarma mun käsittääkseni.
Joo. (Siksi mä just vesitinkin mun viestiä mukanokkeluuksilla.) Ymmärsin, että on löytynyt mahdollinen merkki mahdollisesta merkistä. Eli kaukana ollaan siitä, että elämää olisi löydetty. Mut silti tää on kai lupaavin indikaatio tyyliin ikinä. Olen kiinnostunut ja innostunut. Gat olisi ollut myös.
Kyllähän elämä Venuksessa tosiaan olisi mullistava asia, koska se kertoisi, että elämän synty maapallolla ei ollut mikään once in a lifetime (pun intended!1).

Elämän löytymisellä en uskoisi olevan mitään uskonnollista merkittävyyttä. Aukkojen Jumala jatkaisi kuten ennenkin.

Valitettavasti ainakin kaksi kertaa suht lähihistoriassa löydös, jonka lähteeksi alunperin epäiltiin mahdollista elämää, osoittautui muuksi.

Viittaan

https://en.wikipedia.org/wiki/Pulsar#Discovery

https://en.wikipedia.org/wiki/Viking_la ... ed_release

Tietysti toivon, että Venuksessa todella on elämää, mutta pelkään, että ilmiölle löydetään ei-biologinen selitys.

Kepun avaruusohjelmaan tämä toki sopii hyvin. Venuksessa saisi varmasti mittavat luonnonhaittakorvaukset!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Viikko 38/2020

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

exPertti kirjoitti: 16.09.2020 14:03 Bakteerit venuksen ilmakehällä ovat elämää
Sykkivä sydän kohdussa ei ole elämää
Menikö sekaisin elämä ja ihminen? Ihosoluni elää, mutta ei ole ihminen.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Viikko 38/2020

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Tää oli kyllä aika odottamaton assosiaatio. Mahdollisista elämän merkeistä Venuksen ilmakehässä amerikkalaisen uskonnollisen oikeiston pakkomielteisiin. :shock:
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Viikko 38/2020

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti: 16.09.2020 14:17
urpiainen kirjoitti: 16.09.2020 14:15 Tää oli kyllä aika odottamaton assosiaatio. Mahdollisista elämän merkeistä Venuksen ilmakehässä amerikkalaisen uskonnollisen oikeiston pakkomielteisiin. :shock:
Ei tarvitse ameriikkaan asti lähteä moista pohtiakseen.
No, on meillä Euroopassakin toki Päivi Räsänen ja Timo Soini. Ja varmaan Puolassa, ja mahdollisesti joissain muissakin entisissä itä-blokin (ja nykyisen putinilais-persublokin) maissa on hengenheimolaisia enemmänkin. Länsi-Euroopasta alkaa kyllä olla vaikea löytää, kun ei kai jonkun Irlannin tai Italiankaan katoliset poliitikot enää ole tuonne menossa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viikko 38/2020

Viesti Kirjoittaja Niba »

urpiainen kirjoitti: 15.09.2020 13:48 Mä olen turhaan odottanut koko päivän, että vihreät satraapit olisivat nyt soveltaneet vuorineuvosten esimerkkiä ja vedonneet budjettiriiheen, että jos hallitus ei kiihdytä ilmastotoimia, tiemme ei ole Kreikan tai P-Korean, vaan Venuksen: kohta ei ole sivilisaatiosta muuta jäljellä kuin fosfiinia röyhtäileviä mikrobeja ilmakehässä.
Toisenlaista tulevaisuutta on ennustettu?

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Viikko 38/2020

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti: 16.09.2020 14:16
sivustahuutaja kirjoitti: 16.09.2020 14:12
exPertti kirjoitti: 16.09.2020 14:03 Bakteerit venuksen ilmakehällä ovat elämää
Sykkivä sydän kohdussa ei ole elämää
Menikö sekaisin elämä ja ihminen? Ihosoluni elää, mutta ei ole ihminen.
Rupiko tässä nyt poistettiin? Toisin kuin iho tämä klöntti tarvitsee vain aikaa (joskus todella vähän aikaa tai ei aikaa ollenkaan) elääkseen omin voimin. Eikös pitkälle menneissä raskauksissa humaanisti pistetä myrkkypiikki vauvan otsaan ennen poistoa.
Kuuluko sun Trumpismin taudinkuvaan nyt myös abortinvastaisuus?
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Viikko 38/2020

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

exPertti kirjoitti: 16.09.2020 14:16 Toisin kuin iho tämä klöntti tarvitsee vain aikaa (joskus todella vähän aikaa tai ei aikaa ollenkaan) elääkseen omin voimin.
Kyllähän solut nyt elää omin voimin?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Viikko 38/2020

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

:shock:

Mä en nyt ihan pysy mukana tän ketjun juonenkäänteissä...
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Viikko 38/2020

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti: 16.09.2020 16:10 Raiskauksen uhrille ja terveydeltään vaarassa olevalle voisin harkita abortin sallimista.
Että ihan voisit harkita sallimista. Sinä suuri naisten ystävä!
Tästä ei vaan saa puhua koska äänekäs vähemmistö voi loukkaantua.
Oletko siis sitä mieltä, että enemmistö vastustaa aborttioikeutta? Puolassako sinä asut? Tämä on sitten varmaan fake news:

https://yle.fi/uutiset/3-10438276
Universaali disclaimer.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viikko 38/2020

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Laittomat abortit eivät vähennä abortteja vaan tekevät ne vaarallisiksi.
Ylipäänsä meillä kun on väestöräjähdys aikamme suurin ongelma niin on kyllä aikamoista romantiikkaa väittää että joku alkio on Pyhää Elämää jota pitää kunnioittaa.

Mustaa huumoria.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Viikko 38/2020

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Ei edes huumoria musta (no pun intended) :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viikko 38/2020

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Uskovaiset eivät hyväksy aborttia eivätkä esim. homoja mutta ylipäänsä he noudattavat joitakin raamatun kohtia, joitakin ei - ilman sen ihmeempiä teologisia perusteluja. Mikseivät hyväksy orjuutta kun se kerran raamatussa hyväksytään?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Viikko 38/2020

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Minä harkitsen sallia pertille homoseksistä kieltäytymistä. Toistaiseksi kuitenkin pertin perse on vapaata riistaa.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin