Fiktiivinen tarina

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fiktiivinen tarina

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti: 12.10.2020 15:46 Sinulla on ihan saatanan paska muisti sitten . Palaamme taas siihen että olet juonut aivosi varhaisdementiaan.
Laitetaanpa vähän eksakteja lukuja tähän. Olen tänä vuonna ottanut kuppia 29 kertaa. Siis suunnilleen 3 kertaa kuukaudessa. Olet OIKEASTI sitä mieltä että tuo on jotain hevijuuseri meininkiä? Hoh. :roll: :bullshit:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fiktiivinen tarina

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ja vielä SH. Rupean käymään vähitellen viestihistoriaasi läpi. HETI kun löydän postauksen jossa myönnät olevasi jossain väärässä ilmoitan sen tässä ketjussa. Myös väliaikaisraportteja luvassa. :mrgreen:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Fiktiivinen tarina

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Internet ei unohda :igor:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Fiktiivinen tarina

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeenpoika on pitkään jo pyytänyt minua vastaamaan.

Ensinnäkin hiipumisen ymmärrän, koska itsekin olen hiipunut. En enää osaa olla niin hauska kuin aiemmin, koska yleisö on tullut
myös kalkkeutuneemmaksi, ja minullakin on ollut liikaa kaikenlaista.

Mutta silti olen tyytyväinen palstan kirjoittajiin. Hyvää asiantuntemusta usein.
Porukka on kyllä tullut jo liiankin varovaiseksi ja varautuneeksi.
Mutta minkäs teet. Onkos e mennyt jo ihan sille asteelle, ettei naista saa sanoa enää kauniiksi. Eikä esim. Sanna Marin saa olla kaunis vaan pelkästään ammattitaitoinen tai jotakin. Ja saako enää edes tietää, että kaunis pärjää paremmin kuin ruma. Eipä varmaan-tietenkään :D
Olkaamme henkilöitä. Ihan hyvä, jos nokkelaan kauniiseen raudoittajaan suhteudutaan tulevaisuudessa ihan samalla tavalla kuin tyhmään rumaan professoriin :D

Sordis ja Homeenpoika tappelivat verisesti siitä onko Homeenpoika liika-alkoinen.
En nyt kaikkea lukenut. En osaa ottaa kantaa. Homeenpoika ottaa kerralla aika paljon kuppia mutta olen ymmärtänyt että aikas harvoin kuitenkin.
Mutta ei olis saanut ottaa kantaa kun en tiiä.

Mukava Homeenoika kuitenkin on ja Sordis valheellisella vaalilla valittu mukavin.
Kaikkihan maailmassa tuntee Loka-arskan, joka on ällöttävän mukava. Aina ja kaikille ja univerumissa ei edes teoriassa voi olla
mukavampaa. Piru vie kun lahjattomat sen vain uskoisi ja äkkiä!

LORSKA
Mukavuuden mallikappale

P.S Kunnioitan Poikuuden muistoa käyttämällä loppuvuoden vain mustaa vaikka olen suuri värimestari
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fiktiivinen tarina

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Sattumalta löysin toisen kerran kun SH myönsi jossain olevansa väärässä. Eli uutiskatsaus 24.9.2015. Eikä tuosta ole kuin reilu 5 vuorra, ohhoh. :shock:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Fiktiivinen tarina

Viesti Kirjoittaja So Hard »

On se hyvä että elämässä on sisältöä. :mrgreen:
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin