Fiktiivinen tarina

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Fiktiivinen tarina

Viesti Kirjoittaja So Hard »

^ Kiitos kysymästä.
1. Sinkkuhenkisen palstan perehtyminen ja ruuhkavuodet
2. Tiettyjen keskeisten tahojen itsemurhat
3. Sosiaalisen median nousu ohittamaan suljetut keskustelupalstat
4. Kosteasilmäiset exitit
Universaali disclaimer.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Fiktiivinen tarina

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Niin Kovis hyvin summasi asioita, eikä Kitinän nousu ja hiipuminen sinällään ole mitenkään erikoinen tarina suljetulle keskustelufoorumille. Enemmän olen ihmetellyt että miten hiton hieno homma syntyi siitä että 2003 vai mitä se oli poltin päreeni City lehden ja niiden takinkääntöjen kanssa.

Oletin itse että palsta olisi alkanut keräämään pölyä huomattavasti aiemmin, kun ei tämän eteen koskaan tehty yhtään mitään konkreettista että kasvaisi ja kukoistaisi, noin niinku mainonnan suhteen.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Fiktiivinen tarina

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mun intoon osallistua keskusteluun vaikuttaa eniten alati kasvava naisvihamielisyys ja rasismi. Keskustelun sijaan homma menee poteroista huutelemiseksi, ja ei yhtään kiinnosta lähteä siihen mukaan. Jos haluaisin olla osa jotain Hommaforumia tai Ylilautaa, niin kirjoittaisin siellä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Fiktiivinen tarina

Viesti Kirjoittaja Lilo »

exsu kirjoitti: 12.10.2020 8:51 Mun intoon osallistua keskusteluun vaikuttaa eniten alati kasvava naisvihamielisyys ja rasismi. Keskustelun sijaan homma menee poteroista huutelemiseksi, ja ei yhtään kiinnosta lähteä siihen mukaan. Jos haluaisin olla osa jotain Hommaforumia tai Ylilautaa, niin kirjoittaisin siellä.
Tämä. :komp:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16672
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Fiktiivinen tarina

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exsu kirjoitti: 12.10.2020 8:51 Mun intoon osallistua keskusteluun vaikuttaa eniten alati kasvava naisvihamielisyys ja rasismi.
Nämä. Välillä ihan fyysinen ällötyksen tunne saa sulkemaan Kitinän.

Lisäksi, kuten olen moneen kertaan marissut, keskusteluintoani torppaa myös tehokkaasti (varmasti siis useimpien mielestä ihan toivottava kehityskulku, ei siinä mitään) aina välillä varsin tiiviiksi yltyvä tapa postata täysin perusteettomiksi jääviä heittoja tai propagandalinkkejä (pahimmillaan jopa suoraa copypastea jostain populistiroskasta) ilman, että mitään perusteluja on tarkoituskaan antaa tai edes keskustelua käydä. Kunhan julistetaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Fiktiivinen tarina

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Taitaa nää keskustelupalstat olla internetpioneerien hautausmaita. Nuoremmilla tuntuu nuo liikkuvaa kuvaa notkeammin hyödyntävät formaatit olevan se juttu.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Fiktiivinen tarina

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Se mitä toisinaan ihmettelen on into ajaa henkilöitä ulos kitinästä, jos mielipide ei miellytä. Säälimättömästi muistutetaan väärästä mielipiteestä kerta toisensa jälkeen sanoo ihminen mitä tahansa ja lopulta riemuitaan kun toinen saadaan tekemään KSE. Kai siitä saa sitten jotain voittajafiilistä tai jotain :roll:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Fiktiivinen tarina

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti: 12.10.2020 9:19
exsu kirjoitti: 12.10.2020 8:51 Mun intoon osallistua keskusteluun vaikuttaa eniten alati kasvava naisvihamielisyys ja rasismi.
Nämä. Välillä ihan fyysinen ällötyksen tunne saa sulkemaan Kitinän.

Lisäksi, kuten olen moneen kertaan marissut, keskusteluintoani torppaa myös tehokkaasti (varmasti siis useimpien mielestä ihan toivottava kehityskulku, ei siinä mitään) aina välillä varsin tiiviiksi yltyvä tapa postata täysin perusteettomiksi jääviä heittoja tai propagandalinkkejä (pahimmillaan jopa suoraa copypastea jostain populistiroskasta) ilman, että mitään perusteluja on tarkoituskaan antaa tai edes keskustelua käydä. Kunhan julistetaan.
+1
Monet kirjoittajat eivät halua tai kykene haastamaan itseään älyllisesti ollenkaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fiktiivinen tarina

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Keskusteluintoani torppaa kieroilu ja bessrwisserismi. No muistan että kun olen ollut Cityssä/Kitinässä n. 17 vuotta niin So Hard on kyllä yhden (!) kerran myöntänyt olevansa jossain väärässä. En muista mikä juttu se oli... :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Fiktiivinen tarina

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti: 12.10.2020 11:41 Keskusteluintoani torppaa kieroilu ja bessrwisserismi. No muistan että kun olen ollut Cityssä/Kitinässä n. 17 vuotta niin So Hard on kyllä yhden (!) kerran myöntänyt olevansa jossain väärässä. En muista mikä juttu se oli... :roll:
Sinä se jaksat toistaa vanhaa mantraa. Jos täällä jollakulla on merkittäviä vaikeuksia edes ylitsepääsemättömän faktojen edessä myöntää, että pihalla ollaan, se on kyllä eräs kakkapuntti. Minulla ei ole mitään vaikeuksia myöntää jos faktani ovat metsässä ja niin olen useita kertoja tehnyt.
Universaali disclaimer.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fiktiivinen tarina

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti: 12.10.2020 12:20
Homeboy65 kirjoitti: 12.10.2020 11:41 Keskusteluintoani torppaa kieroilu ja bessrwisserismi. No muistan että kun olen ollut Cityssä/Kitinässä n. 17 vuotta niin So Hard on kyllä yhden (!) kerran myöntänyt olevansa jossain väärässä. En muista mikä juttu se oli... :roll:
Sinä se jaksat toistaa vanhaa mantraa. Jos täällä jollakulla on merkittäviä vaikeuksia edes ylitsepääsemättömän faktojen edessä myöntää, että pihalla ollaan, se on kyllä eräs kakkapuntti. Minulla ei ole mitään vaikeuksia myöntää jos faktani ovat metsässä ja niin olen useita kertoja tehnyt.
Älä ota pulttia sanoi rautakaupan myyjä myymälävarkaalle.
Minä vain aivan neutraalisti, faktisesti ja totuudenmukaisesti totesin että muistan että olet kyllä yhden kerran myöntänyt olevasi väärässä. En enempää.
Täysin puhdas TOTEAMUS vaan, ei muuta.
Tajuatko? :napu:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Fiktiivinen tarina

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti: 12.10.2020 13:06
So Hard kirjoitti: 12.10.2020 12:20
Homeboy65 kirjoitti: 12.10.2020 11:41 Keskusteluintoani torppaa kieroilu ja bessrwisserismi. No muistan että kun olen ollut Cityssä/Kitinässä n. 17 vuotta niin So Hard on kyllä yhden (!) kerran myöntänyt olevansa jossain väärässä. En muista mikä juttu se oli... :roll:
Sinä se jaksat toistaa vanhaa mantraa. Jos täällä jollakulla on merkittäviä vaikeuksia edes ylitsepääsemättömän faktojen edessä myöntää, että pihalla ollaan, se on kyllä eräs kakkapuntti. Minulla ei ole mitään vaikeuksia myöntää jos faktani ovat metsässä ja niin olen useita kertoja tehnyt.
Älä ota pulttia sanoi rautakaupan myyjä myymälävarkaalle.
Minä vain aivan neutraalisti, faktisesti ja totuudenmukaisesti totesin että muistan että olet kyllä yhden kerran myöntänyt olevasi väärässä. En enempää.
Täysin puhdas TOTEAMUS vaan, ei muuta.
Tajuatko? :napu:
Älä jauha paskaa. Esität tämän saman, moneen kertaan vääräksi todetun väitteen varmaan puolen vuoden välein.
Universaali disclaimer.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fiktiivinen tarina

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Puolen vuoden välein? Kuka nyt puhuu paskaa?
En minä tässä(kään) debatissa odota että myöntäisit olevasi väärässä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Fiktiivinen tarina

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ei taas tätä samaa väittelyä :facepalm:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Fiktiivinen tarina

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti: 12.10.2020 13:12 Puolen vuoden välein? Kuka nyt puhuu paskaa?
En minä tässä(kään) debatissa odota että myöntäisit olevasi väärässä.
viewtopic.php?f=7&t=13876&p=771429&hili ... A4#p771429

viewtopic.php?f=1&t=13377&p=749680&hili ... A4#p749680
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Fiktiivinen tarina

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vagabondo kirjoitti: 12.10.2020 13:14 Ei taas tätä samaa väittelyä :facepalm:
Ahdistaako sinua konfliktitilanteet?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Fiktiivinen tarina

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 12.10.2020 13:16
Vagabondo kirjoitti: 12.10.2020 13:14 Ei taas tätä samaa väittelyä :facepalm:
Ahdistaako sinua konfliktitilanteet?

Sovitaan vaikka niin, jos sillä saa noi kaksi lopettamaan ton turhan jankkauksen.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fiktiivinen tarina

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti: 12.10.2020 13:15
Homeboy65 kirjoitti: 12.10.2020 13:12 Puolen vuoden välein? Kuka nyt puhuu paskaa?
En minä tässä(kään) debatissa odota että myöntäisit olevasi väärässä.
viewtopic.php?f=7&t=13876&p=771429&hili ... A4#p771429

viewtopic.php?f=1&t=13377&p=749680&hili ... A4#p749680
Tuossa ensimmäisessä linkissä en ensisijaisesti viitannut sinuun, koska täällä on muitakin besserwissereitä. Siis kerroin että tuollainen kyvyttömyys myöntää olevansa väärässä pännii.
Ja eihän tuo fakta muutu miksikään siitä vaikka kertoisin sen joka päivä. Älä takerru epäolennaisuuksiin.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Fiktiivinen tarina

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Luulen, että homeboy on juonut aivonsa niin pahasti, että käy samat keskustelut kaikkien kanssa 10 kertaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fiktiivinen tarina

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti: 12.10.2020 13:20 Luulen, että homeboy on juonut aivonsa niin pahasti, että käy samat keskustelut kaikkien kanssa 10 kertaa.
Taas paikkansapitävää faktaa.
P.S. Näyttääkö sarkasmimittarisi punaista?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Fiktiivinen tarina

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti: 12.10.2020 13:20
So Hard kirjoitti: 12.10.2020 13:15
Homeboy65 kirjoitti: 12.10.2020 13:12 Puolen vuoden välein? Kuka nyt puhuu paskaa?
En minä tässä(kään) debatissa odota että myöntäisit olevasi väärässä.
viewtopic.php?f=7&t=13876&p=771429&hili ... A4#p771429

viewtopic.php?f=1&t=13377&p=749680&hili ... A4#p749680
Tuossa ensimmäisessä linkissä en ensisijaisesti viitannut sinuun, koska täällä on muitakin besserwissereitä. Siis kerroin että tuollainen kyvyttömyys myöntää olevansa väärässä pännii.
Ja eihän tuo fakta muutu miksikään siitä vaikka kertoisin sen joka päivä. Älä takerru epäolennaisuuksiin.
Älä nyt viitsi aikuisten oikeasti. Tietysti viittasit minuun(kin). Eikä se muutu faktaksi vaikka toistaisit sitä miljoona kertaa, se vain tekee sinusta vammaisen jankkaajan joka käy samaa keskustelua nkymmentä kertaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Fiktiivinen tarina

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti: 12.10.2020 13:22
So Hard kirjoitti: 12.10.2020 13:20 Luulen, että homeboy on juonut aivonsa niin pahasti, että käy samat keskustelut kaikkien kanssa 10 kertaa.
Taas paikkansapitävää faktaa.
P.S. Näyttääkö sarkasmimittarisi punaista?
Näyttääkö kakkamittari ruskeaa?
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Fiktiivinen tarina

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fiktiivinen tarina

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

SH. Ei voi mitään täytyy vääntää siis rautalangasta: minä siis kirjoitin että MUISTAN että olet myöntänyt vain kerran olevasi väärässä. Voin muistaa väärin. En ole myöskään lukenut kaikkia viestejäsi vaikka varmaan n. 95 %.
Tuo em. on siis ERI ASIA kuin jos olisin kirjoittanut että et ole varmasti myöntänyt kuin kerran olevasi väärässä.

Tajuatko? Ja tajuatko että tuo muistaminen on fakta, ei mielipide.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Fiktiivinen tarina

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Sinulla on ihan saatanan paska muisti sitten . Palaamme taas siihen että olet juonut aivosi varhaisdementiaan.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin