Kamala Kitinä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Mihin Kamalan Luonnon eläimeen samaistut eniten?

Ilves
2
18%
Kärppä
0
Ei ääniä
Kettu
3
27%
Karhu
0
Ei ääniä
Hirvi
2
18%
Majava
2
18%
Sika
0
Ei ääniä
Lammas
1
9%
Pöllö
1
9%
Jänikset
0
Ei ääniä
Tyttöpuput
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 11

Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Kamala Kitinä

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Mikä on toteemieläimesi Kamalan Luonnon helposti lähestyttävistä persoonista? Mikä eläimistä muistuttaa sinua eniten? Kenen luonteeseen samaistut?

Hahmot (wikipediasta kopsattuna)

Ilves ja kärppä ovat hyviä ystäviä ja niillä on yhteiset harrastukset: saaliin metsästys, raateleminen ja syöminen. Ne pohtivat elämää, vitsailevat toisilleen ja pitävät erityisesti pieruhuumorista.
Kettu on sympaattinen sekopää. Se ryntää sata lasissa ympäriinsä ja sille sattuu ja tapahtuu kaiken aikaa.
Karhu on metsän kuningas ja öykkäri. Se saa aina tahtonsa läpi kokonsa ja voimansa ansiosta.
Hirvi on ikuinen optimisti ja haaveilee rakkaudesta. Se on valitettavasti myös metsän huono-onnisin eläin.
Majava on erityisherkkä, introvertti, tämän tästä itkuun pillahtava eläin. Sillä on tapana tarkkailla tapahtumia hieman sivusta. On kuitenkin löytänyt ketusta parhaan kaverin.
Sika ja lammas elävät tuotantoeläiminä ihmisten farmilla. Villieläimet pitävät niitä tyhminä ja pilailevat usein niiden kustannuksella. Sika ja lammas ovat tietämättömiä kohtalostaan joutua ihmisten ruokapöydän antimiksi, mikä on metsäneläimistä sangen huvittavaa.
Pöllö on - tai ainakin on olevinaan - metsän viisain hahmo, joka antaa toisille neuvoja ja opastusta. Koskaan ei voi tietää ovatko sen neuvot hyviä vai huonoja.
Jänikset ovat pääruokaa saalistajille, mutta ne ovat myös metsän filosofeja. Jänisten johtaja pitää (vastalauseista huolimatta) tylsiä luentoja tovereilleen.
Tyttöpuput ovat kaveruskaksikko, joka analysoi elämää ja miessuhteitaan. Useimmiten suhteet eivät toimi ja ystävykset päätyvät aina takaisin toistensa seuraan.
Viimeksi muokannut Vagabondo, 23.10.2020 13:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kamala Kitinä

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kunnon gallupistina pistän oman vastaukseni heti tähän kärkeen. Äänestin luonnollisesti kettua. Tuota kaikesta innostuvaa yltiö positiivista sympaattista säntäilijää. Toki ihan noin levoton en itse ole, mutta käsittelen tylsyyttä heikosti.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kamala Kitinä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Miksei saa valita kahta? Olen ketun ja majavan risteytys :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kamala Kitinä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En halua dissata tai latistaa, mutta ko. sarjakuva ei osu huumoriini yhtään. Kai tällaisenkin saa esiin tuoda. En osaa hahmoa valita.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kamala Kitinä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuten toisaalla mainittu: majava. Vollotan pimeässä huoneessani maailman pahuutta.

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 23.10.2020 12:35En halua dissata tai latistaa, mutta ko. sarjakuva ei osu huumoriini yhtään.
Täysin ymmärrettävää. Kun kytät näköjään haluaa leikkiä rosmoa niin kuka (Aku Ankan) karhukoplan jäsenistä haluaisit olla?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kamala Kitinä

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 23.10.2020 12:35 En halua dissata tai latistaa, mutta ko. sarjakuva ei osu huumoriini yhtään. Kai tällaisenkin saa esiin tuoda. En osaa hahmoa valita.
Saa tuoda. Jos ei osaa valita, niin ei voi äänestää.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kamala Kitinä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mun mielestä Kamala Luonto on parhaimmillaan aika hauska, oivaltavakin. Mutta en ole koskaan lukenut sitä niin, että samaistuisin hahmoihin. Eli en osaa vastata.

Mutta en malta olla kommentoimatta Vagiksen identifikaatiota. Kettu! Palstapresenssin valossa todella puskista tuli tämä. "Sympaattinen sekopää. Se ryntää sata lasissa ympäriinsä ja sille sattuu ja tapahtuu kaiken aika"! Jumakekka, äijän palstalta välittyvän taiteilijakuvan kulmakivet ovat viilipyttymäinen rauhallisuus ja jonkinlainen jähmettynyt seesteisyys. Mies poistuu kotoaan lähinnä espoolaiseen ostoskeskukseen, kun sinne pääsee ajamaan lämmitettyyn parkkihalliin eikä tarvitse kohdata ulkoilmaa. Leffassa tai teatterissa ei viitsi käydä, kun on niin paljon helpompaa katsoa omaa kotiteatteria. Villi ulkomaailma on niin ahdistava, että pitää oikein systemaattisesti sulkea silmät jopa sitä koskevilta uutisilta. Käsitys todellisuudesta on niin suojattu, että vilpittömästi luulee jonkun hörhöpuljun nettisivustoa suurehkon hallituspuolueen ohjelmaksi. Sä olet niin sika/lammas kuin vain voi olla!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kamala Kitinä

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kreitsu kirjoitti: 23.10.2020 11:52 Miksei saa valita kahta? Olen ketun ja majavan risteytys :D
Epäsensitiivisenä insinöörinä en osannut ottaa jakautuneita persoonia huomioon :oops:

Pahoittelen käytöstäni. Kävin avaamassa mahdollisuuden äänestää kahta vaihtoehtoa ja sallin myöskin mahdollisuuden mielipiteen muutamiselle siltä varalta, että joku haluaa käydä ruksimassa myös toisen vaihtoehdon.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kamala Kitinä

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 23.10.2020 13:05 Mutta en malta olla kommentoimatta Vagiksen identifikaatiota. Kettu! Palstapresenssin valossa todella puskista tuli tämä.
Joo, voi olla. Mä jätän suurimman osan elämästäni avaamatta täällä, koska ingognito 8)
Toisinaan vihjailen, että muutakin on ja että en ole ihan kaavan mukaan suunnannut keskiluokkaiseen idylliin, vaan olen vähän vahingossa päätynyt siihen taloudellisen edun tavoittelun seurauksena, mutta ihan ymmärrettävää, että se jää huomaamatta, kun suurin osa postauksista rajoittuu asioihin joissa oletan olevani osa suurta massaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kamala Kitinä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Olin ajatellut että Pöllö, mutta tämän luettuani tulin siihen tulokseen, että kiistatta ilves: https://www.is.fi/kamalaluonto/car-2000006659054.html
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kamala Kitinä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mä olen kamalampi..
Hirveä..hirviö..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kamala Kitinä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No aika hauskakin ketju.

Minä en kyllä tunnu samaistuvan ainakaan täysin mihinkään, mutta jos laittaisin pisteet 0-10 eri eläimille!

0 kuvastaa minua, siis ei ollenkaan ja 10 täysin ja siltä väliltä:

Ilves 1
Kärppä 2
Kettu 2
Jänikset 2
Hirvi 5
Majava 2
Pöllö 6
Karhu 1
Sika 2
Lampaat 2

Eli ei oikein löytynyt. Minä olen rakkauteen uskova ja haaveilija ja annan usein neuvoja, eli voisin olla Hirvi tai Pöllö. Mutta en ole erikoisen huono-onninen tai en ole mikään yleinen viisas neuvoja. Mutta kuitenkin näen itseni tuollaisena hieman tilanteeseen ja kysyjään sopeutuvana neuvojana. En halua olla ylpeä, mutta viisas Pöllö kyllä lähelle on minua ja Hirvestä tuo optimistinen rakkauden halu. Olenhan innokas tissimies ainakin ja kevät innostaa. Mutta jos ajatellaan Kettua, niin en ole ikinä kaaho kuten se. Inhoan metsästystä ja raakuutta. En voi olla Ilves ja Kärppä. Majava on hauska hahmo, mutten itse ole eristyvä. Karhusta minulla on paljon. Ainakin Stadinarska-hahmossa vitsinä, mutta oikea ihminen kuten minä Arskan takana, en ole karhumainen tokikaan. Sehän olisi sairasta.
Sika ja lampaat, tyhmiä teuraseläimiä. No miksei rauhallinen sika, mutta tuo vaivaa, että se tapetaan. En ole sika.

Yleisesti eläimistä olisin kyllä rauhallinen ja mukava koira tai kissa. Tai miksei uskollinen hevonen. Ehkä kuitenkin leikkisä papukaija voisin olla ilman häkkiä?

Mutta mukava palata maan pinnalle: Uskokaa tai älkää, olen ihminen! Ja oikeasti mukava. Se on nyt vaan niin.

LORSKIS LORSKA eli Lokapoika eli Stadinarska
Hän on yhteiskuntamme mukavin ihminen
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kamala Kitinä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä olisin varmaan toi jänisten johtaja. Välillä pöllö ja välillä karhu.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2800
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kamala Kitinä

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Stadinarska kirjoitti: 29.10.2020 10:02 No aika hauskakin ketju.

Minä en kyllä tunnu samaistuvan ainakaan täysin mihinkään, mutta jos laittaisin pisteet 0-10 eri eläimille!
Olet kettulammashirvi.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kamala Kitinä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

nokkaelain kirjoitti: 29.10.2020 23:03
Stadinarska kirjoitti: 29.10.2020 10:02 No aika hauskakin ketju.

Minä en kyllä tunnu samaistuvan ainakaan täysin mihinkään, mutta jos laittaisin pisteet 0-10 eri eläimille!
Olet kettulammashirvi.
Heh, mutta kyllä pitää vielä se pöllö risteyttää- Hirvi astuu ketun ja syntynyt poikanen seuraavana kesänä pöllön ja siitä syntynyt poikanen syö lammasta.

Sitten syntyy Marras! :P

MARRASARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kamala Kitinä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Lammas. *bää* :perse:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kamala Kitinä

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kettu puhuu taas täyttä asiaa :leuhka:

Kuva
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin