Tipaton tammikuu?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Aiotko viettää tipattoman tammikuun?

Äänestys päättyi 31.12.2005 14:43

Tottakai! Ja onnistunkin siinä.
11
26%
Yritän ainakin, mutta onnistumisesta ei ole mitään takeita.
5
12%
Enpä usko yrittäväni.
11
26%
En tietenkään, miksi kukaan niin tekisi??
15
36%
 
Ääniä yhteensä: 42

SingleMalt

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Pikku-Akka kirjoitti: Miten olis herkuton helmikuu?
[/color]
Masturboimaton maaliskuu ja humaltumaton huhtikuu?

Joo. Olen tammikuun tipattomana, kuten viimekin vuonna.
tuulenpuiska

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Mulla ei oo syytä olla tipattomana. Pari kertaa on tullut semmoinen "nyt valkaistaan"-fiilis ja aina on pitänyt :P

Tänä vuonna kyl otetaan shille.
Terrorizer

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Terrorizer »

sXe-linja pitää :p:
Pikku-Akka

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

SingleMalt kirjoitti:Masturboimaton maaliskuu ja humaltumaton huhtikuu?
Heh, oikein runoilijasielu.. :ohyeah:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen aina vähän halveksinut tipatonta Tammikuuta viettäviä ja pitänyt koko ajatusta typeränä. En kyllä pysty palauttamaan mieleeni miksi, luultavasti koska juominen on kivaa ja tein sitä harvoin ja kohtuudella.

Nyt on tilanne kuitenkin sellainen, että juon liikaa ja liian usein. Juomispäivän jälkeen on masennuspäivä ja parhaimmillaan kunnon krapulapäivä oksetuksineen ja päänsärkyineen. Krapulan vielä kestäisin, mutta masennuspäivää en. Rahani olen jälleen kerran juonut ja palkkapäivään on vielä viikko aikaa. Luojalle kiitos kuitenkin, että joskus 27. ikävuoden paikkeilla kasvoin melkein aikuiseksi ja kännisekoilut ovat jääneet minimiin ja nykyisin useimmiten herään kotoa tai ainakin tutusta paikasta. Mutta minä juon liikaa. Siis ajattelin pitää tipatonta Tammikuussa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Lolita kirjoitti:Nyt on tilanne kuitenkin sellainen, että juon liikaa ja liian usein. Juomispäivän jälkeen on masennuspäivä ja parhaimmillaan kunnon krapulapäivä oksetuksineen ja päänsärkyineen. Krapulan vielä kestäisin, mutta masennuspäivää en. Rahani olen jälleen kerran juonut ja palkkapäivään on vielä viikko aikaa. Luojalle kiitos kuitenkin, että joskus 27. ikävuoden paikkeilla kasvoin melkein aikuiseksi ja kännisekoilut ovat jääneet minimiin ja nykyisin useimmiten herään kotoa tai ainakin tutusta paikasta. Mutta minä juon liikaa. Siis ajattelin pitää tipatonta Tammikuussa.
Kuin omasta suustani ja sielustani.
Gina

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Gina »

irmelianneli kirjoitti:
Kuin omasta suustani ja sielustani.
Sulla on tammikuussa mun kotiviinibileet, älä yritä siellä!

Mä ainakin juon jos voin, oli mulla tänäkin vuonna monta tipatonta kuukautta ihan pakosta.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Gina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Kuin omasta suustani ja sielustani.
Sulla on tammikuussa mun kotiviinibileet, älä yritä siellä!

Mä ainakin juon jos voin, oli mulla tänäkin vuonna monta tipatonta kuukautta ihan pakosta.
:shock: Mitä jos laitettais helmikuun eka..?
Herra Manala

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Turhia rajoituksia. On vain parempi laittaa tippaletku kiinni koneeseen silloin kun tekee mieli.

Ja naisten takiako ei muka tekisi mieli?
Enthu

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Yritän olla ottamatta liikaa ens kuussa,mutta onnistumisesta ei ole mtn takeita,viimeistään siinä vaiheessa kun maksa sanoo POKS ja haimatulehdus ni ehkä sitten muuten mennään haudassa levätään vasta asenteella :)
Tiikeriankka

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Kaikki kuut ovat tipattomia. Tammikuu menee siihen samaan ralliin.
Patz

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Koska mulla ei ole ongelmia alkoholinkäytön suhteen ja seksiä en harrasta, aion viettää Tarmokkaan Tammikuun ja heti putkeen Herkuttoman Helmikuun, jonka seurauksena saattaa olla jopa Mahaton Maaliskuu ja Hekumallinen Huhtikuu...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Enpä taida... lasi viiniä iltaisin on joskus must! Ilman olutta / baareilua sitä ehkä pystyisikin olemaan sen kuukauden, mutta kotioloissa se viini on sitä herkkua mistä en aio pidättäytyä; varsinkin kun toi viinien keskellä töissä oleva mies tuo aina niitä uutuuksia maistettavaksi.. en mä vaan voi katsoa vierestä.

Mä haluan tipattomaan yhtä hyvän syyn kuin Geetzu :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:Enpä taida... lasi viiniä iltaisin on joskus must! Ilman olutta / baareilua sitä ehkä pystyisikin olemaan sen kuukauden, mutta kotioloissa se viini on sitä herkkua mistä en aio pidättäytyä; varsinkin kun toi viinien keskellä töissä oleva mies tuo aina niitä uutuuksia maistettavaksi.. en mä vaan voi katsoa vierestä.

Mä haluan tipattomaan yhtä hyvän syyn kuin Geetzu :)
Meidän pitää välttää valvomatonta kotijuomista ja juoda vain valvovan silmän alla ravintoloissa!

P.S. Mitä! eikö hunaja valu siihen suuntaan?
Pyyhin Netikettiin..
slam

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja slam »

kaippa myö kätteen kopistelen, niin kuin ennenkin...
Exsat

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Niba kirjoitti: P.S. Mitä! eikö hunajaa valu siihen suuntaan?
Korjasin kirjoitusvirheen. :wink:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Niba kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Enpä taida... lasi viiniä iltaisin on joskus must! Ilman olutta / baareilua sitä ehkä pystyisikin olemaan sen kuukauden, mutta kotioloissa se viini on sitä herkkua mistä en aio pidättäytyä; varsinkin kun toi viinien keskellä töissä oleva mies tuo aina niitä uutuuksia maistettavaksi.. en mä vaan voi katsoa vierestä.

Mä haluan tipattomaan yhtä hyvän syyn kuin Geetzu :)
Meidän pitää välttää valvomatonta kotijuomista ja juoda vain valvovan silmän alla ravintoloissa!

P.S. Mitä! eikö hunaja valu siihen suuntaan?
Valuu valuu... ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
slam

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja slam »

En ole nussinut kuukausiin. Kait olen vähän ronkeli niissä asioissa...

Kuuntelin radiosta, että Amerikassa oli tehty taas loistava tutkimus, jonka mukaan älykkäimmät ihmiset nussii eniten... hmm. Eiköhän älykkäät pysty kaikkeen muuhunkin paljon paremmin, kun esim. minä... heh... ja älykkäät valehtelee nussinnan tuloksen.

Älykkäällä on mielestäni suurempi kykenevyys valehteluun eli huijaamaan panonsa... hmm.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Enpä taida... lasi viiniä iltaisin on joskus must! Ilman olutta / baareilua sitä ehkä pystyisikin olemaan sen kuukauden, mutta kotioloissa se viini on sitä herkkua mistä en aio pidättäytyä; varsinkin kun toi viinien keskellä töissä oleva mies tuo aina niitä uutuuksia maistettavaksi.. en mä vaan voi katsoa vierestä.

Mä haluan tipattomaan yhtä hyvän syyn kuin Geetzu :)
Meidän pitää välttää valvomatonta kotijuomista ja juoda vain valvovan silmän alla ravintoloissa!

P.S. Mitä! eikö hunaja valu siihen suuntaan?
Valuu valuu... ;)
Ei se vaadi ku vähän haluu?
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Niba kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Valuu valuu... ;)
Ei se vaadi ku vähän haluu?
Sitä löytyy.... mutta jos nyt ei kuitenkaan vielä. Ajattele nyt:

Duracell-pupu --- x --- Telomisen maailmanmestari = ????
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voihan helkkari.. taitaa vaihtua hörpyttömäksi helmikuuksi :doh: Ilmaantui tuohon kaverin 30v-megapippalot. Sitten olis Helsinginreissua.. Hml:n pikkusisko muuttaa stadiin, ja sinne pitäs Oulun pikkusiskon kaa lentää rellestään kuulemma pitkäksi vkonlopuksi. Ja sitten tietysti vielä ne Ginan kotiviini-irstailut...
ninnithequeen

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:Mulkuton maaliskuu?

(Geetzu? Alja? :jouden: )
*rebz*
nokkaelain

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Aika vähäiseksi se hyöty jää, jos helmikuun ensimmäisenä "avaa hanat täysille". Kaipa tuokin voi jollekin toimia vähentämiseen ja säästyy siinä ainakin rahaa helposti.

Viimeksi kun halusin olla juomatta, se kesti vuoden ja sitä edellisellä kerralla puoli vuotta. Käytön vähentäminen olisi varmaan hyödyllisempää ja kyllä minusta sen verran kontrollifriikkiä löytyy, että päätös pitiäisi, jos saisi motivoitua itsensä aloittamaan tuollaisen kokeilun.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja brona »

Pah, Kännissä Koko Kuukauden olis huomattavasti haasteellisempi mulle.
...
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

brona kirjoitti:Pah, Kännissä Koko Kuukauden olis huomattavasti haasteellisempi mulle.
:D
Charles Bukowski muistaakseni kirjoitti jossain romaanissaan, että kuka tahansa nuija pystyy olemaan vaikka kuinka kauan juomatta, mutta kysyy sisua olla nyt vaikka parikin viikkoa tasaisessa kännissä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin