Viikko 48

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Viikko 48

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Hitto että aika rynnii eteenpäin! Oliskin huolestuttavaa jos tässä olis menossa takas kohtuun. Tänään Turku ja huomenna Mikkeli. Sen verran olen kantanut vastuuta, että uusimaalaisena käytän maskia kaikkialla jos olen kontaktissa muihin ihmisiin. Turkkusessa maskin käyttö ei oikein ole ottanut tuulta siipien alle. Tässä kohtaa en mainitse asiakkaita joiden tiloissa teeskentelin tekeväni töitä.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikko 48

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mahtaa lähikauppakeskuksessa olla melkoinen vetelhtijöiden lauma kun muut paikat pistetään kiinni.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Viikko 48

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Remppanaapurit olivat käymässä kaupunkiasunnollaan. Niiden kämppähän on täysrempassa ja majailevat itse kakkosasunnossaan jossain Oxfordin kupeessa. Pahoittelivat mellakkaa ja ojensivat pullollisen Proseccoa mielipahaan. En aatellut sitä tänään kiskasta. Raportoin sitten viinaketjuun, kun ryhdyn maistelemaan.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Viikko 48

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kävin hakemassa sterkkalähetteen neuvolalääkäriltä. Lääkäriaika oli muutenkin sovittu ja paksuna olevat yleisesti käyvät näihin aikoihin neuvolassa lääkärillä. Olin henkisesti valmistautunut tinkaamaan, koska sitähän se legendojen mukaan on, että lääkäri ei lähetettä kirjoita, koska eihän nyt nainen voi omasta kropastaan päättää. Sanoin "sterilisaatiolähetteen haluaisin". Lääkäri sanoi "ok". Olin hölmistynyt. Ei tarvinutkaan tapella. Lääkäri oli tartuntatautilääkäri :D liekö sillä sitten jotain merkitystä tähän asiaan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 48

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

annepa kirjoitti: 25.11.2020 14:18 . Lääkäri oli tartuntatautilääkäri :D liekö sillä sitten jotain merkitystä tähän asiaan.
Elämä on kuolemaan johtava sukupuolitauti. Eli tod. näk.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikko 48

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ohoh, mitä juttua, mutta voin sen verran lisätä, että kaikki hyvin todennäköisesti kuolemme.
Tosin olen toivossa, että itse jäisin ikuisesti eloon. Näin voisi olla kai. No ei ole, mutta kuka hiivatti sitten tulee mukavimmaksi
maailmassa ja Kitinässä. Onko se juuri edelliset kaksi kirjoittajaa. Minusta he tuntuvat ihan ....ihan ihmisiltä, hehheh

Mutta elävätkö he Stadinarskan jälkeen? Ou Nou...

MARSKI
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Viikko 48

Viesti Kirjoittaja annepa »

Sain tehtyä loppuun lähiesimiestyön ammattitutkinnon. :cheer:
Tutkintotodistus tulee joskus ens kuussa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viikko 48

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

annepa kirjoitti: 26.11.2020 15:18 Sain tehtyä loppuun lähiesimiestyön ammattitutkinnon. :cheer:
Tutkintotodistus tulee joskus ens kuussa.
:cheer:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Viikko 48

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 26.11.2020 15:29
annepa kirjoitti: 26.11.2020 15:18 Sain tehtyä loppuun lähiesimiestyön ammattitutkinnon. :cheer:
Tutkintotodistus tulee joskus ens kuussa.
:cheer:
:h:

Tässä on nyt väännetty yhtä aikaa uutta organisaatiota, tutkintoa ja pentua. Huomenna on viiminen työpäivä ja sitten alkaa äitiysvapaa. Paitsi että koska olen työn orja, halusin osallistua uuden organisaation suunnittelukokouksiin vielä joulukuussa :lol: Kyllä sitä on ihminen pöljä. No, kohta on pakko lopettaa, sitten ei enää SAA tehdä mitään töitä ja sitä ennenkin saan lopettaa koska vaan, jos kunto huononee tai ei enää nappaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
RenttuJuffe
Kitisijä
Viestit: 22
Liittynyt: 17.02.2016 20:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viikko 48

Viesti Kirjoittaja RenttuJuffe »

Onnittelut annepalle lähiesimies tutkinnosta. Toivon mukaan lapsi syntyy terveenä,ei väliä onko poika vai tyttö :shock: :roll: :shock: :!:
Nam sanoi hän, heppi loppuu hävettää :shock:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikko 48

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Onnea annepallelähiesimiestutkintosuorituksesta :D

Annepalle en paljon ole kirjoitellut, mutta hänhän tuntuu peräti mukavalta ja täysjärkiseltä ihmiseltä, joka eduksi ehkä näinäkin päivänä klasketaan! :shock:

ja lapsiko tulla tupsahtaa. Se on hienoa toki. Oma jälkeläinen on kaikin puolin kiinnostava asia.
Tuleeko hänestä parempi versio äidistään vai huonompi? Mutta kuka sellaisenkin osaa arvostella, SILLÄ kukin meistä on tasa-arvoinen.

Mitä sukupuoleen tulee niin nyt minä olen kyllä epävarma, onko nykyajan hassutuksessa mahdollisuus määritellä lapsi myös ilman sukupuolta?
Ei kai sentään! Minä olen joutunut pöllöyksiltä ja tylsyyksiltä ummistamaan korvani jo pitkään, että eläisin terveenä mieleltäni :D
Se on nykyajassa ihan välttämätön asia.
Tuleva sukupolvi toki tottuu olemassaoleviin elämän faktoihin ja sitten vasta myöhempänä ihmettelevät hekin, miten ennen oli paremmin, se lienee varma.
Uudelle sukupolvelle ei toki pidäkään kertoa, kuinka noin vuosina 1967-1988 elämä Suomessa oli vielä selkeää ja asiat toimi eikä suuria ongelmia ollut oikeasti.
Nimittäin se on asia, jonka tietää vain silloin elänyt ihminen! Ja muille tämän kertominen on pahastakin, koska nuorempia harmittaisi.
Se on kuin appelsiinit, joita ei itäblokin maissa saanut ennen ja joita ei osattu kaivata.

Minä olen täysin eksynyt aiheesta!

Annepalle vielä onnea ja :h: tietysti. Oletan, että olet parisuhteessa. Minä en niin ole tietoinen kirjoittajien taustoista :)

MARSKI
Maailman mukavin ihminen
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 48

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

TPK!1

Aika hiljaista.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 48

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

McJanne kirjoitti: 27.11.2020 14:36 Aika rapsakka viikko workwise. Kuus firmaa tavattu ja kahdeksen tarjousta sisällä.

Melkeen joutuu kohta miettimään josko rekrytoisi. Tuloo hiki tämmösessä reuhtomisessa.
Ootko osakas?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 48

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

McJanne kirjoitti: 28.11.2020 12:00
James Potkukelkka kirjoitti: 28.11.2020 9:28
McJanne kirjoitti: 27.11.2020 14:36 Aika rapsakka viikko workwise. Kuus firmaa tavattu ja kahdeksen tarjousta sisällä.

Melkeen joutuu kohta miettimään josko rekrytoisi. Tuloo hiki tämmösessä reuhtomisessa.
Ootko osakas?
En vielä, PTS on kyllä ryhtyä osakkaaksi.
:peukku:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin