Martta-tädin kootut mussutukset Vol 2

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
MarthaFocker

Martta-tädin kootut mussutukset Vol 2

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Koska Martta on aina pienen ihmisen asialla, niin vaadin seuraavaa:

1. Pienellä kärpäsenkakkatekstillä kirjoittelu on loputtava. Se on niitten Hullujen Oululaisen KKK-Bitchien levittämä muoti-ilmiö.
Ei käy. En voi hyväksyä.

2. Jeesustelijat riehuu palstalla ja mä joudun vetää viiskyt punnerrusta putkeen rauhoittuakseni etten hakkaa naapureita ja pistä kallista elektroniikkaa säpäleiksi (lainaus letkulta) Tässä kohtaa ei ole vaatimusta, vain paatosta.

3. Haastan PetriFB:n vastaamaan suihiotto-ketjuun rehellisesti, koska uskishan ei saa valehdella. Se on synti.

Ja kun minut valitaan Kityn persedentiksi, niin tarjoan sitten lahessa kahvit käntyllä kaikille.


Niin ja maailmarauhaa ja sellasta... eikös olekin ärsyttävää tälläinen tihruhteksti eikös vain olekin??? MITÄHÄ?
Viimeksi muokannut MarthaFocker, 08.12.2005 22:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gina

Re: Martta-tädin kootut mussutukset Vol 2

Viesti Kirjoittaja Gina »

Puututko sä tihruteksteihin hä? Ja miten niin se on meidän aloittama? Sitä paitsi oot ite yksi noista KKK.

Niin tämä on hyvä tapa kuiskailla kaikkia pusnus juttuja. Semmoisia mitä jouluna harrastetaan juu nou?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Martta-tädin kootut mussutukset Vol 2

Viesti Kirjoittaja aasi »

Aasi-setä mussuttaa vuorostaan:
rivin
lainauksia
joihin
vastataan yhdellä rivillä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
MarthaFocker

Re: Martta-tädin kootut mussutukset Vol 2

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gina kirjoitti:Puututko sä tihruteksteihin hä? Ja miten niin se on meidän aloittama? Sitä paitsi oot ite yksi noista KKK.

Niin tämä on hyvä tapa kuiskailla kaikkia pusnus juttuja. Semmoisia mitä jouluna harrastetaan juu nou?
Niin oonki KKK-bitch, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että te olette ainoat_oikeat Hullut oululaiset KKK-bitchit.
Se on teidän aloittama, koska Mä olen niin sanonut yhes mun kirjassa ja koska se on mun uskonto, (marttaismi) niin se on totta.
Herra Manala

Re: Martta-tädin kootut mussutukset Vol 2

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

aasi kirjoitti:Aasi-setä mussuttaa vuorostaan:
lainauksia
joihin
vastataan yhdellä rivillä.
Jätkä muuten matkii mua! Mä sanoin tosta jo jossain ketjussa jossa KGrill suuttu mulle! Eti vaikka, niitä ei oo montaa!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Martta-tädin kootut mussutukset Vol 2

Viesti Kirjoittaja aasi »

Herra Manala kirjoitti:
aasi kirjoitti:Aasi-setä mussuttaa vuorostaan:
joihin
vastataan yhdellä rivillä.
Jätkä muuten matkii mua! Mä sanoin tosta jo jossain ketjussa jossa KGrill suuttu mulle! Eti vaikka, niitä ei oo montaa!
No hitto. Bannaan. Se ei ainakaan ole matkimista.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: Martta-tädin kootut mussutukset Vol 2

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

:D :lol: :shock: :paavi: :l33t: :joikuus: :zap: :cheer: :rofl: :yo:


















































































































































































































:piru:
Gina

Re: Martta-tädin kootut mussutukset Vol 2

Viesti Kirjoittaja Gina »

MarthaFocker kirjoitti: Niin oonki KKK-bitch, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että te olette ainoat_oikeat Hullut oululaiset KKK-bitchit.
Se on teidän aloittama, koska Mä olen niin sanonut yhes mun kirjassa ja koska se on mun uskonto, (marttaismi) niin se on totta.
Marttaseni. Mä näkisin että about ainoana kityläisenä sä olet nähnyt sielumme syvyyteen. Hulluus on geeneissä ja juuri se tekee elämästämme niin sairaan hauskaa :D Mäkin koen läheiseksi tuon marttaismin, voitko kertoa mulle mitä mun tulee uhrata liittyäkseni siihen?

Huomasin muuten just että yksikään oulujaostosta ei ole palijasjalakanen oululainen. Eli tämä ei ole geeneissä, vaan opittu taito...
HellBell

Re: Martta-tädin kootut mussutukset Vol 2

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Musta tuntuu kuin en voisi lopettaa viestittelyä tuohon raamattuketjuun..

Apuva!


Jollakin lailla se tuntuu kinkiltä, jollakin lailla jään siihen koukkuun.. "Jos näpyttelysormesi houkuttaa sinua liiaksi, leikkaa se pois! "- koraani.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Martta-tädin kootut mussutukset Vol 2

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

MarthaFocker kirjoitti:Niin oonki KKK-bitch, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että te olette ainoat_oikeat Hullut oululaiset KKK-bitchit.
Se on teidän aloittama, koska Mä olen niin sanonut yhes mun kirjassa ja koska se on mun uskonto, (marttaismi) niin se on totta.
KKK=Kauhusta kankea narttu

Okei joo
MarthaFocker

Re: Martta-tädin kootut mussutukset Vol 2

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Jyrki73 kirjoitti:
KKK=Kauhusta kankea narttu

Okei joo
Eiku Kippurassa Käkättävä Kahjo.

No ei se varmaan salaisuus ole jos kerron, että meitä saman nimisiä on kityssä varsin monta. Meitä K-bitchejä
Na

Re: Martta-tädin kootut mussutukset Vol 2

Viesti Kirjoittaja Na »

No jeesusteluthan hiljenee sillä ettei niihin ketjuihin mennä "keskustelemaan". Ei hurahtaneen miehen mieltä käännetä, ja ei toisaalta pakanankaan, joten miksi vaivautua kun ei minkäänlaista yhteistä säveltä löydy? Saa niille jehovillekin lyödä oven nenän edestä kiinni. :)
Yönmustaritari

Re: Martta-tädin kootut mussutukset Vol 2

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Na kirjoitti:No jeesusteluthan hiljenee sillä ettei niihin ketjuihin mennä "keskustelemaan". Ei hurahtaneen miehen mieltä käännetä, ja ei toisaalta pakanankaan, joten miksi vaivautua kun ei minkäänlaista yhteistä säveltä löydy? Saa niille jehovillekin lyödä oven nenän edestä kiinni. :)
No ni. Lähes ny juoksee jonnekin. Tuleen vastataan aina vaan kovemmalla tulella kunnes vastustaja saadaan kukistettua kasaksi ja lapioitua sinne minne aurinko ei paista. Palstalla näkyvien näkemykset mahdollisesta näkemysten jakamisesta on jokin muinaisjäänne sifkonkihuivien ja korvarenkaiden ohella. Uuden aallon edustajille in ÄTI-tatuoinnit olkapäissä joiden tarkoituksenmukaista kirjoitusvirhettä kaikki iihmettelevät. Sano sanottavasi sano sano. Sano sano luvan kanssa sano. Väännä kättä luvan kanssa sano mutta lyö ovi kiinni ni olet hävinnyt sano. Poteroon vaan sano poteroon vaan sano lyön koht sut kii sika.
Na

Re: Martta-tädin kootut mussutukset Vol 2

Viesti Kirjoittaja Na »

Yönmustaritari kirjoitti: No ni. Lähes ny juoksee jonnekin.
En mä uskalla enää. Pimeetä ulkona ja kaikkee. :(

Tapelkaa pois, mutta siinä palaa pinna ja hajoaa ne tietokoneet. Ja lopputulos on sama kuin aloittaessa.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Martta-tädin kootut mussutukset Vol 2

Viesti Kirjoittaja Meik »

Na kirjoitti:No jeesusteluthan hiljenee sillä ettei niihin ketjuihin mennä "keskustelemaan". Ei hurahtaneen miehen mieltä käännetä, ja ei toisaalta pakanankaan, joten miksi vaivautua kun ei minkäänlaista yhteistä säveltä löydy? Saa niille jehovillekin lyödä oven nenän edestä kiinni. :)
Vahvasti eri mieltä!

Mä oon aina pärjännyt parhaiten noiden kanssa hyökkäämällä kunnolla. Parasta aikaa oli se, kun lukion uskonnontunnilla käytiin läpi eri uskontokuntien ristiriitoja. Niillä ne sai aika solmuun. Enää ei muista niitä. Harvemmin ne jää väittelemään, jos teksti on sitä luokkaa, että niiden korviin sattuu :twisted: Jehovat kävi ovella ensimmäisen ja viimeisen kerran, kun sanoin "mä olin kyllä just paskalla, mutta samaa sitä näköjään täältäkin oveltakin saa"
Na

Re: Martta-tädin kootut mussutukset Vol 2

Viesti Kirjoittaja Na »

Meik kirjoitti:
Na kirjoitti:No jeesusteluthan hiljenee sillä ettei niihin ketjuihin mennä "keskustelemaan". Ei hurahtaneen miehen mieltä käännetä, ja ei toisaalta pakanankaan, joten miksi vaivautua kun ei minkäänlaista yhteistä säveltä löydy? Saa niille jehovillekin lyödä oven nenän edestä kiinni. :)
Vahvasti eri mieltä!

Mä oon aina pärjännyt parhaiten noiden kanssa hyökkäämällä kunnolla.
No joo, ehkä. Mutta mä nyt mietin lähinnä sitä, että miten sen saisi hiljenemään.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Martta-tädin kootut mussutukset Vol 2

Viesti Kirjoittaja Meik »

Na kirjoitti: No joo, ehkä. Mutta mä nyt mietin lähinnä sitä, että miten sen saisi hiljenemään.
Oi babe, tuollaiset jaksaa puurtaa ikuisuuden vaikka kirjoittelemalla vain itselleen. Saa joka kerta melkein orkun vain siitä, kun näkee laskurista jonkun lukeneen hänen viestinsä. Ei tuollaiset hiljene, ellei niitä hiljennä. Se onkin vaan mun mielipide :D
Na

Re: Martta-tädin kootut mussutukset Vol 2

Viesti Kirjoittaja Na »

Meik kirjoitti:
Na kirjoitti: No joo, ehkä. Mutta mä nyt mietin lähinnä sitä, että miten sen saisi hiljenemään.
Oi babe, tuollaiset jaksaa puurtaa ikuisuuden vaikka kirjoittelemalla vain itselleen. Saa joka kerta melkein orkun vain siitä, kun näkee laskurista jonkun lukeneen hänen viestinsä. Ei tuollaiset hiljene, ellei niitä hiljennä. Se onkin vaan mun mielipide :D
En usko, hani. Mä luulen, että sen saa vaiettua kuoliaaksi, tai siis hiljaiseksi. Ja höp höp, ei uskikset saa orkkuja.

Edit: tai ehkä saa, mutta ei se ainakaan saa tuntua hyvälle!
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Martta-tädin kootut mussutukset Vol 2

Viesti Kirjoittaja Meik »

Na kirjoitti: En usko, hani. Mä luulen, että sen saa vaiettua kuoliaaksi, tai siis hiljaiseksi. Ja höp höp, ei uskikset saa orkkuja.

Edit: tai ehkä saa, mutta ei se ainakaan saa tuntua hyvälle!
Hani, se ei olekaan _uskon_ asia :D

Etkö sä oo lukenut sen valistuksia?! Vain uskovaiset hänen mukaansa nimenomaan saavat totaalinautinnon. :lol: :lol:

No jos palstalla on enemmänkin _uskomusta_, että näin se P hiljennetään, niin avautukaa mulle ja tukkikaa suuni. Siihen asti käytän vittuilustrategiaa.

Musta herää jänniä piirteitä kun puhelinmyyjä soittaa tai hihhuliseurakuntalainen alkaa paasata. Viimeks aloin täysillä puhelinmyyjälle kaupata vaihdossa omaa autoani. Niin ja kerran soitettiin ja sanoin heti alussa "ei kiinnosta", kun esiteltiin kirjasarjaa. No se paasasi paasamistaan ja katsoin telkkua aikani. Vastasin välillä "aijaa" ja sellaista. Innostui ihan sikana. "Sitten saisit vielä tätä ja tätä" No runsaan vartin päästä se kysyi, että millainen paketti nyt sitten laitetaan. Vastasin kylmästi, että mähän sanoin heti alussa, ettei mua kiinnosta. Musta tuntui sillä hetkellä (vaikka oli hiiren hiljaista), että puhelimen kautta voi välittyä toisen ihmisen korvista nouseva savu.
Na

Re: Martta-tädin kootut mussutukset Vol 2

Viesti Kirjoittaja Na »

Meik kirjoitti:
Na kirjoitti: En usko, hani. Mä luulen, että sen saa vaiettua kuoliaaksi, tai siis hiljaiseksi. Ja höp höp, ei uskikset saa orkkuja.

Edit: tai ehkä saa, mutta ei se ainakaan saa tuntua hyvälle!

Etkö sä oo lukenut sen valistuksia?! Vain uskovaiset hänen mukaansa nimenomaan saavat totaalinautinnon. :lol: :lol:
Oho. Isompia ja parempia orkkuja. Riittääköhän siihen , että vain mies on uskis, vai pitäiskö itsekin valaistua?
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Martta-tädin kootut mussutukset Vol 2

Viesti Kirjoittaja Meik »

Na kirjoitti: Oho. Isompia ja parempia orkkuja. Riittääköhän siihen , että vain mies on uskis, vai pitäiskö itsekin valaistua?
Jaa-a. Sun pitää kysyä siltä :P

Jos se oikeesti uskoo itse siihen, niin mun teoria on tämä: sillä on raamattunsa ja nautinnoista kieltäytymistensä kanssa niin köyhä elämä, että kun se joskus pääsee dippaamaan porkkanaa, niin totta hitossa se tuntuu _taivaalliselta_ :twisted:

Eikös kunnon uskisnainen vain vähän väännä suuta alaspäin, kun antaa miehelleen? Se vois olla ihan hauska leikki...siis katsoa kauanko se ilme pysyy :twisted:
Na

Re: Martta-tädin kootut mussutukset Vol 2

Viesti Kirjoittaja Na »

Meik kirjoitti: Jaa-a. Sun pitää kysyä siltä :P
En mä kysy Petriltä vaan kokeilen näin kotioloissa. Laitan miehen lausumaan uskontunnustuksen ja katsotaan sitten tavoitetaanko isompi O. Jos tavoitetaan niin saa alkaa käydä kirkossa joka sunnuntai.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Martta-tädin kootut mussutukset Vol 2

Viesti Kirjoittaja Meik »

Na kirjoitti: En mä kysy Petriltä vaan kokeilen näin kotioloissa. Laitan miehen lausumaan uskontunnustuksen ja katsotaan sitten tavoitetaanko isompi O. Jos tavoitetaan niin saa alkaa käydä kirkossa joka sunnuntai.
Kyllä mä veikkaan, että sä hottis olet, mutta oletko sä oikeesti niin hottis, että sillä seisoo, kun se muistelee uskontunnustusta?
Na

Re: Martta-tädin kootut mussutukset Vol 2

Viesti Kirjoittaja Na »

Meik kirjoitti: Kyllä mä veikkaan, että sä hottis olet, mutta oletko sä oikeesti niin hottis, että sillä seisoo, kun se muistelee uskontunnustusta?
Kerron huomenna. :lol:

Toivottavasti muistaa sen niin ei mee koko yö rippikouluillessa.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Martta-tädin kootut mussutukset Vol 2

Viesti Kirjoittaja Meik »

Na kirjoitti:
Toivottavasti muistaa sen niin ei mee koko yö rippikouluillessa.
Ei hitto. Toi P:n vaikutus menee liian pitkälle. Kohta eräs asiasta tietämätän ihmettelee, miksi Na(mu) pyytää lukemaan uskontunnustusta sextaillessa. Ehkä sun kannattais vielä harkita mitä sä pyydät :lol: Öitä!
Vastaa Viestiin