Harvinainen viikko 53

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja exsu »

Onnea Annepa! :h:
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja Niba »

A+++
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Näin uutena vuotena tulaa aina vähän ikävä räjäyttäjän lupakirjaa ja omaa dynamiittikätköä. Ei niin, että kunnon paukuilla olisi koskaan uutena vuotena kehdannut leikkiä, mutta kunnon pamaus ja paineaalto piristää aina päivää. Putkiraivaaja (20kg TNT) syksyisessä koivumetsässä parinkymmenen metrin päästä ihasteltuna on inttiajan parhaita muistoja :mrgreen:

Hyvää uutta vuotta kaikille :cheer:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tänään lanataan ja mennää tähtisädetikuilla. Vaimon serkku tulee lapsineen kylään. Perussettiä, illalla myöhään heitän perilliset Lempäälään isovanhemmille viikonlopuksi, koska mulla ja vaimolla työviikonloppu. En kyllä jaksa yökiekkoa väijyä, vaikka huippu peli olis tiedossa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Hyvää uutta vuotta!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kiitos onnitteluista, kaikki! Voimme edelleen hyvin.

Hyvää uutta vuotta!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja aasi »

Onnea Annepalle!
Vagabondo kirjoitti: 31.12.2020 13:00 Ei niin, että kunnon paukuilla olisi koskaan uutena vuotena kehdannut leikkiä, mutta kunnon pamaus ja paineaalto piristää aina päivää. Putkiraivaaja (20kg TNT) syksyisessä koivumetsässä parinkymmenen metrin päästä ihasteltuna on inttiajan parhaita muistoja :mrgreen:
Paineaalto jäi mullekin lähtemättömästi mieleen. Ensimmäisen ammunnan tarkoitus oli lähinnä totuttaa miltä tuntuu kun tykki laukaistaan, ja ammuimme suorasuuntauksella johonkin rinteenseinään. Paineaalto suurimmillaan kun putken pää oli lähellä maanpintaa. Mulla oli ollut useampi poskiontelontulehdus peräjälkeen, ja paineaallon myötä räät lensivät rinnuksille ja tulehdukset loppuivat siihen.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja Bhven »



Hyvin on. Preppers 4ever.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vagabondo kirjoitti: 31.12.2020 13:00 Näin uutena vuotena tulaa aina vähän ikävä räjäyttäjän lupakirjaa ja omaa dynamiittikätköä. Ei niin, että kunnon paukuilla olisi koskaan uutena vuotena kehdannut leikkiä, mutta kunnon pamaus ja paineaalto piristää aina päivää. Putkiraivaaja (20kg TNT) syksyisessä koivumetsässä parinkymmenen metrin päästä ihasteltuna on inttiajan parhaita muistoja :mrgreen:

Hyvää uutta vuotta kaikille :cheer:
Joskus räjäytin litran bensiiniä lasolipullossa tykärillä Kouvolan keskustassa, kiva tulipallo syntyi! Niin hullu en ollut että keskellä Sipparin parkkia olisin räjäyttänyt.. En toisaalta kiellä että ihan oikein olisi niille se ollut.. :paavi:

En ole koskaan ollut varovainen itseni enkä muitten puolesta, vaan uhkarohkea.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bhven kirjoitti: 31.12.2020 20:16
Hyvin on. Preppers 4ever.
Helvetti käyttääkö kukaan pide-suihkua kaikkkiin nykyaikaisiin vessoihin sellainen on asennnettu?
_Japanilaiset ovat tehneet pönttöjä jotka pesevät ka kuivaavat perseen?
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

3-2 :cheer:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 03.01.2021 9:46 3-2 :cheer:
Kannatti valvoa ja katsoa livenä. Urheiluviihdettä parhaimmillaan Suomea kannattaneille. Hieno draaman kaari. Lupaavan alun jälkeen tukalaan asemaan vähän helpon oloisesti. Sen jälkeen kaksi erää tiukkaa takaa-ajoa ja selkeää pelin hallintaa, joka kulminoituu kovan väännön jälkeiseen voittomaaliin viimeisellä minuutilla.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin