Kitinän mukavin henkilö vuodeksi 2021 on valittu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Kitinän mukavin henkilö vuodeksi 2021 on valittu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

On siis pidetty nyt Kitinän mukavimman esivaalit sekä esivaaleihin ilmoittautuneiden kesken itse vaalit.

Kitinän mukavimmaksi on valittu Stadinarska. Joka tässä kuussa on siis Tamminen.

Vaaleissa ei ollut aktiivisuutta. Tämä oli kyllä hyvin odotettavaa, koska kuka järjellinen ja varsinkaan rehellinen ihminen voisi olla tästä eri mieltä?

Kysymyshän oli tylsyydessään ihan samaa luokkaa kuin kysyttäisiin mikä suomalainen puu näyttää eniten kolmionmalliselta: a) Mänty, b) Kuusi, c) Leppä

Eli niinkuin arvelinkin, vaalit olivat turhat. Miksi sitten itse halusin järjestää vaalit?

No siksi, että viime kerralla sabotoitiin äänestystä ja So Hard sai mukavimman tittelin. Se asiahan ei ollut mukavaa vaan ihan hassua niinkuin tiedämme.

Eli vaikeneminen oli nyt kultaa ja mukavin on oikeasti mukavin. Elämä on muutenkin ollut viime vuonna koronan vuoksi ihmeellistä ja epävakaata, jotan ollaan kaikki tyytyväisiä kun joku asia on turvallisesti ja oikein!

Stadinarska toki sai tarvittavat äänet.

Minulla ei ollut epäilyä toki siitä ettenkö olisi ylivoimaisesti mukavin täällä, mutta kuitenkin mietin josko esim. James Potkukelkka tai Exsu olisi saanut ääniä, koska molemmat ovat esittäneet todella mukavia postauksia. Samoin Homeenpoikahan on mukava ja saattaa jopa olla toiseksi mukavin, kenties.

Kiitos siitä kun olette hiljaisella hyväksynnällä hyväksyneet vaalin tuloksen.

Vastaan odotuksiinne niin, että edelleenkin kirjoitan mukavia ja vältän tyhmyyksiä.

TAMMINEN
Kitinän mukavin ihminen
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12372
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän mukavin henkilö vuodeksi 2021 on valittu

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Valinta meni nappiin.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kitinän mukavin henkilö vuodeksi 2021 on valittu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mun täytyy pahoitella, etten äänestänyt. Oli ehkä hieman vaaliväsymystä. Toivottavasti mahdollisimman moni kuitenkin innostui uurnille. Kenttäväkeä voi myös kiittää ja puoluetoimistojen huippuammattilaiset ovat varmasti venyneet aivan äärirajoillensa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12372
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän mukavin henkilö vuodeksi 2021 on valittu

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 07.01.2021 13:09 Mun täytyy pahoitella, etten äänestänyt. Oli ehkä hieman vaaliväsymystä. Toivottavasti mahdollisimman moni kuitenkin innostui uurnille. Kenttäväkeä voi myös kiittää ja puoluetoimistojen huippuammattilaiset ovat varmasti venyneet aivan äärirajoillensa.
Päivä vaatikin piristystä.

:rofl:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinän mukavin henkilö vuodeksi 2021 on valittu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 07.01.2021 13:09 Mun täytyy pahoitella, etten äänestänyt. Oli ehkä hieman vaaliväsymystä. Toivottavasti mahdollisimman moni kuitenkin innostui uurnille. Kenttäväkeä voi myös kiittää ja puoluetoimistojen huippuammattilaiset ovat varmasti venyneet aivan äärirajoillensa.
Oli kyllä hauska!
Mutta tiedät itsekin, että vaalit olivat tylsät. Ihan samoin kuin Kekkosen aikana. Kaikkihan tiesivät Kekkosen jatkavan ja olevan ylivoimainen.
Siksi en edes kannustanut juurikaan loppuvaiheessa äänestämään kun huomasin, että kiinnostus toki on ihan nollassa kun toki on selvää, että olen mukavin.

Mutta minä olen vain ylivoimaisesti mukavin! Se ei tarkoita, että olisin älykkäin, tervein, viisain, rikkain, komein, aikaansaavin, pisin, parhain seuramies, paras aviomies, paras rakastaja. Ei tosiaankaan tarkoita sitä.

Olen keskimäärin vain kohtalainen noissa muissa mutta yhdessä asiassa saatan olla kaikkein huonoin: Se on alkoholin juominen.
Ja aina ilman poikkeuksia isoimmassakin stressissä olen mukava. Epäilemättä joskus kuolemankin hetkellä olen masentunut mutta mukava.

Anteeksi jos rasitan teitä korostamalla mukavuuttani. Itse asiassa sehän ei ole mukavaa lainkaan korostaa mukavuuttaan.
Voi paska. Enhän minä ole siinä mukava kun olen kerrotusti mukava. Anteeksi.

Hei mun pitää vielä tulla mukavammaksi siinä, että olen mukavin ilman että olen kirjallisesti mukavin. Eihän tällaisesta kerrotusti mukavasta voi olla maksimaalisen mukavaksi. Teen parannuksen. Olen mukava, mutta pidänkin sen visusti omana salaisena tietonani, hihhih!

Mukavin TAMMINEN kuitenkin
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12372
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän mukavin henkilö vuodeksi 2021 on valittu

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tällaiset vaalit tästä lähtien aina kerran vuodessa, eikö?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2813
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kitinän mukavin henkilö vuodeksi 2021 on valittu

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

^Valitaan vuoden mukavin Arska? Jouluarska ei ollut kovin mukava.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinän mukavin henkilö vuodeksi 2021 on valittu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

nokkaelain kirjoitti: 15.01.2021 22:42 ^Valitaan vuoden mukavin Arska? Jouluarska ei ollut kovin mukava.
No se on tullut mieleeni totisesti, sillä ilman muuta teoriassa jokin Arskoista on kuitenkin mukavin ja joku vähiten mukavin.

Vaalit tästä voi kuulostaa turhalta, sillä huonoinkin Arska on toki maailman mukavin ihminen. Tai siis Kitinän.

Mutta murhe tuli! Miksi Jouluarska ei ollut mukava? Mitä hän teki tai oli tekemättä?
Minun mielestä Jouluarska oli hyvinkin mukava.

En muuten ole varma esim. Maalisarskasta. Silloin itse otaksuisin, etten ole ihan mukavimmillani!

Mutta esim. HEINÄSENÄ olen kyllä todella mukava.

Voisipa tuon vaalin järjestää. Mutta kun olin niin ylivoimainen Stadinarskana, yleisnimelläni, niin en usko että nämä vaalit niin kiinnostaisi(?)

Kiitos paljon Nokka kommentistasi!!! :D

TAMMI
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin