Viikko kuusi, aihe uusi vai metsään meni?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viikko kuusi, aihe uusi vai metsään meni?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nettopakkaus :paavi:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Viikko kuusi, aihe uusi vai metsään meni?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Töissä ja yllättävän virkeenä ollakseen näin superbowl sunday dagen efter :swirl:
Ottelu eteni mukavan nopeasti Buccaneersin puolustuksen loistavan pelin tuoman johtoaseman ja hyökkäyksen kahden viimeisen neljänneksen aktiivisen ajanpeluun ansiosta ja nukkumaan pääsi jo viiden jälkeen. Kiva oli katsella, kun oli voittajan puolella 8)

Bradyn 7 mestaruutta on tosi kova sarja, kun millään joukkueella ei ole 6 enempää.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikko kuusi, aihe uusi vai metsään meni?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihan reilusti väsyttää vaikka katsoin vain CBJ:n matsin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viikko kuusi, aihe uusi vai metsään meni?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pari erää änäriä, ei väsytä. En ole aikuisiällä halunnut valvoa mitään urheilua (tai muutakaan) määräänsä enempää, koska en pidä väsyneenä olemisesta. Kokonaisyhtälö ei vaan jää plussalle. Ihmiset muuten kokevat väsyneenä olemisen yllättävän eri lailla, kertoo tutkimukset. Mä luultavasti koen sen keskivertoa negatiivisemmin.

Mut tällä viikolla pitäis saada päätökseen kattoteline + suksiboxi keissini, jotta Ylläksen reissu ei tule syliin. En ole vielä edes saanut päätettyä, ostanko kummankin, ja jos niin uutenako. Käyttö on niin vähäistä, etten haluaisi millään ostaa omaa, ja säilytyskin ongelma. Ja pojan vanha sänky pitäis myydä, mutten eilen löytänyt sitten mistään varasosina säilöttyjä ruuveja ym. On kyllä tosi helppo muistaa, minne neljä vuotta sitten ne laittoi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikko kuusi, aihe uusi vai metsään meni?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Totesin ettei tuo änäri ole mun juttu edelleenkään. Suurin osa ajasta hemmetillistä mailakendoa laidassa ja loput helvetillistä säheltämistä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Viikko kuusi, aihe uusi vai metsään meni?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

En katsonut urheilua. Jos olisin, olisin ehkä halunnut katsoa Ruusuvuoren pelin. Monfils saattaa olla aika kovassa laskusuunnassa, mutta upea voitto yhtä kaikki.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Viikko kuusi, aihe uusi vai metsään meni?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 08.02.2021 10:57 Pari erää änäriä, ei väsytä. En ole aikuisiällä halunnut valvoa mitään urheilua (tai muutakaan) määräänsä enempää, koska en pidä väsyneenä olemisesta. Kokonaisyhtälö ei vaan jää plussalle. Ihmiset muuten kokevat väsyneenä olemisen yllättävän eri lailla, kertoo tutkimukset. Mä luultavasti koen sen keskivertoa negatiivisemmin.
Satunnainen lyhyempi yö ei haittaa mua kovin paljon. Mä en muutenkaan nuku keskimäärin kuin 7 tuntia yössä, vaikka käytän tosi harvoin herätyskelloa. Mä kokeilin yks vuosi mennä aina kympiltä nukkumaan, mutta aloin heräilemään 3-6 ja aamuihin tuli sellainen väkisinmakuun tuntu etten halunnut jatkaa sillä linjalla.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikko kuusi, aihe uusi vai metsään meni?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

On taas joku juttu nukkumisen kanssa. Herään kolmen maissa ensimmäisen kerran ja siitä eteenpäin tunnin välein.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viikko kuusi, aihe uusi vai metsään meni?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti: 08.02.2021 11:17 En katsonut urheilua. Jos olisin, olisin ehkä halunnut katsoa Ruusuvuoren pelin. Monfils saattaa olla aika kovassa laskusuunnassa, mutta upea voitto yhtä kaikki.
Ruusu oli tuossa selvä ennakkosuosikki kerroinasettelussa, mutta tottakai 11-sijoitetun lyöminen on silti kova päänahka. Tokalla rundilla vastaan sitten rankingissa samantasoinen äijä, mutta tässäkin Ruusu asetettu selväksi suosikiksi eli kertoimensa 1,36. Slämeissä kun pitää kolme erää voittaa, niin varmasti kovaa työtä ja hyvää peliä vaatii voitto tässäkin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Viikko kuusi, aihe uusi vai metsään meni?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Aloitin super bowlin katsomisen vasta kahdeksalta aamulla. En jaksanut valvoa. Tallenteesta oli helppo skipata kaikki mainokset, joita oli noin 800 kpl.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikko kuusi, aihe uusi vai metsään meni?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kylläpäs käy ovi pihalle firmasta, mikähän nyt on menossa?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viikko kuusi, aihe uusi vai metsään meni?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tänään on hääpäiväni. Vaimo oli aamulla töihin lähtiessään jättänyt hääalbumimme ruokapöydälle vinkiksi asiasta. Kun sen huomasin, ajattelin hänen tai tyttäreni vain unohtaneen sen siihen sitä selailtuaan. Aamupäivällä tuli asiasta tiedustelu, että eikö edes hääpäivätoivotusta tule. Ja enkö edes vinkistä muista.

Kai tätä taas joutuu vähän paikkailemaan...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko kuusi, aihe uusi vai metsään meni?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 10.02.2021 14:14 Tänään on hääpäiväni. Vaimo oli aamulla töihin lähtiessään jättänyt hääalbumimme ruokapöydälle vinkiksi asiasta. Kun sen huomasin, ajattelin hänen tai tyttäreni vain unohtaneen sen siihen sitä selailtuaan. Aamupäivällä tuli asiasta tiedustelu, että eikö edes hääpäivätoivotusta tule. Ja enkö edes vinkistä muista.

Kai tätä taas joutuu vähän paikkailemaan...
Mulla on kalenterissa vuosittainen muistutus asiasta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viikko kuusi, aihe uusi vai metsään meni?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Lopputalvi ja alkukevät on mulle miinakenttä. Lyhyellä aikaa on naistenpäivä, ystävänpäivä, hääpäivä sekä omat ja vaimon syndet. Aikoinaan odotusarvo oli, että jollakin tapaa tulisi nämä huomioida. Ehkä olen puhunut pois noista pari, mutta onhan tuo tällaiselle huolettomalle sielulle melkoinen kimara.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko kuusi, aihe uusi vai metsään meni?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 10.02.2021 14:26 ^ Lopputalvi ja alkukevät on mulle miinakenttä. Lyhyellä aikaa on naistenpäivä, ystävänpäivä, hääpäivä sekä omat ja vaimon syndet. Aikoinaan odotusarvo oli, että jollakin tapaa tulisi nämä huomioida. Ehkä olen puhunut pois noista pari, mutta onhan tuo tällaiselle huolettomalle sielulle melkoinen kimara.
No mutta vuosittainen muistutus kännykän kalenteriin, niin olet unelmien aviomies!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Viikko kuusi, aihe uusi vai metsään meni?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 10.02.2021 14:26 ^ Lopputalvi ja alkukevät on mulle miinakenttä. Lyhyellä aikaa on naistenpäivä, ystävänpäivä, hääpäivä sekä omat ja vaimon syndet. Aikoinaan odotusarvo oli, että jollakin tapaa tulisi nämä huomioida. Ehkä olen puhunut pois noista pari, mutta onhan tuo tällaiselle huolettomalle sielulle melkoinen kimara.
Kuulostaa hankalalta. Onneksi oma puoliso ei ole kovin tarkka näistä. Ei itsekään aina muista vuosipäiviä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viikko kuusi, aihe uusi vai metsään meni?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Onneksi mun ei tarvi muistella mitään päiviä, ees omia siitä on tullut sellainen viikon juhla. laskin että 80 jälkeen joka uosi on yhtä juhlaa? Not.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikko kuusi, aihe uusi vai metsään meni?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Siis minä olen nähnyt Niban miittikkokouksessa joskus about 10 vuotta sitten.
Niin totaalisen pieleen en voi arvioida. Hän oli noin ehkä arvioiden viisikymppisen näköinen. Vaikka en oikeastaan puhunut kanssaan silloin.
Että mitähän tuokin 80 jälkeen meinaa.

Oli miten oli niin olen kirjoittanut miittipöytäkirjan, kun minä, Home ja Kapu tavattiin suunnitellusti.

HELMISEN POIKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikko kuusi, aihe uusi vai metsään meni?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Katselin vähän uutta kämppää. Onneksi muistin avata ison kartan ennenkuin kiinnostuin enemmän. Ämmänsuo kilsan päässä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Viikko kuusi, aihe uusi vai metsään meni?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Bluntly kirjoitti: 11.02.2021 20:57 Katselin vähän uutta kämppää. Onneksi muistin avata ison kartan ennenkuin kiinnostuin enemmän. Ämmänsuo kilsan päässä.
Varmaan toi pienempi noista kahdesta määritelmään sopivasta kohteesta?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikko kuusi, aihe uusi vai metsään meni?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Veren vähäisellä kofeiiniarvolla en ymmärrä kysymystä.

En muuten tunne Espoon syrjäseutuja yhtään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko kuusi, aihe uusi vai metsään meni?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ämmänsuo on tosiaan merkittävä hajuhaitta
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Viikko kuusi, aihe uusi vai metsään meni?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Bluntly kirjoitti: 12.02.2021 9:53 En muuten tunne Espoon syrjäseutuja yhtään.
Miksi haluat jonnekin böndelle?

Minusta on riskaabelia ostaa kämppä sellaiselta alueelta, jossa ympärillä on peltoja. Tuollaisilla seuduilla ei joko koskaan tule olemaan palveluita tai sitten sinne rakennetaan aikanaan kuitenkin paljon ja lisääntyvä tarjonta uhkaa oman kämpän hintaa. Parempi ostaa kämppä sellaisesta sijainnista, jossa kysyntä luultavasti kasvaa ja tarjonta ei pääse lisääntymään rajusti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikko kuusi, aihe uusi vai metsään meni?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos nyt tönön ostan niin hyvin todennäköisesti viimeinen kämppäni, arvonmuutoksilla mitään merkitystä kunhan on näprättävää.

Positiivista jos lähistöllä ei ole ihmisiä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko kuusi, aihe uusi vai metsään meni?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 12.02.2021 11:37
Positiivista jos lähistöllä ei ole ihmisiä.
:)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin