Fistfuckfredag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Huomenia täältäkin. Taas tuli nukuttua 10 tuntia, mikähän hitto mua vaivaa? No mielummin liikaa kuin liian vähän, varsinkin näin vapaapäivinä.

Kohta mennään ihan uuteen lähikauppaamme tervetuliaiskahville. On se niin mukavaa, kun kauppareissu lyhenee kilometrillä. Nyt on Valintatalo ihan melkein vieressä jee :cheer:

Tosin nyt epäilen, että iki-ihana kauppa-auto ei enää vieraile kääntöpaikallamme :(
Luulis sun asuvan ihan landella puheiden perusteella :D Huomasin muuten eilen, että meidänkin kulmilla kulkee kauppa-auto klo 14 joka päivä. Pari kertaa olenkin ihmetellyt että mikä on se helvetillinen tööttäys joka humisee pitkin ja poikin.
The great club outshines the individual, always and forever.
killkill

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja killkill »

tuulenpuiska kirjoitti:Enpä tiedä, trollien kohdalla tämä vain tarkoittaa ammusten lataamista ja angstin kertymistä.
Bah. Pitäähän täällä joku puheenaihe olla, kun huolestuttavasti näyttää että pikkujoulujakaan ei jaksettu jälkipuida kuin vaivainen viikko ;)
Hebuli

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Faghag kirjoitti:Se on kyllä kumma asia, kun kristityillä harvemmin on sitä aitoa toisten ihmisten auttamisen ja palvelemisen halua, kuten mm. buddhalaisuudessa korostetaan ja jonka huomaa aasialaisten ihmisten jokapäiväisessä käytöksessä ja muiden ihmisten kohtelussa.
No en nyt tiedä tuosta "harvemmin"? Eiköhän kyseessä ole taas yhden/muutaman tuomitsijan aiheuttama stereotypia? Uskon että monet oikeasti uskovaiset ovat myös oikeasti lämpimiä ja empaattisia ihmisiä (en tiedä onko PetriFB). Muistellaas vaikka Äiti Teresaa.

Ehkä ne "tuomarit" pitävät vaan enemmän ääntä, ja luovat tuon kuvan yksinään?
Kid

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tiskit tiskattu ja pyykit viikattu. Vika kuppi kahvia ja salikamat valmiiks. Eilen tuli taas niin hyvä viilis ko sai ittensä painojen ääreen. Oi miksi, miksi se tauon jälkeen tuntuu vaan niin suurelta askeleelta mennä sinne.. Eilinen oli hellä alotus ja tänään vähemmän hellä. Täytyypi silti varoo tot selkää.
Mut soon moro ny hetkeks. Palailen astialle myöhemmin.
Viimeksi muokannut Kid, 09.12.2005 11:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hebuli

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Kittys, voisitko vaihtaa titteliksesi (Custom Title) vaikka "Teurastajakätilö"? Se sopisi tuohon avattareen.
Dumari

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tulin vain testaamaan uutta allekirjoitustani, kohta weskiin puol-päivä-Cacalle. Raporttia puskee, kunhan kerkeän takaisin.
Kittys

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Mida kirjoitti:Kiitos kiitos.

Joo, kesäkuu on laskettu aika. Tai oikeestaan siinä puolivälissä, mutta musta on helpompi ajatella sitä koko kuuta, ku lasketusta ajasta on heittoa +-2vkoa.

Sykettä ei tällä kertaa kuunneltu, sen olin päässyt kuulemaan jo aiemmin. Mutta kun se kätilö sen laitteen laitto mahalle, ni en kyllä silmiä näytöstä irrottanu ennen ku esitys loppu.

Hassusti nytkähteli siellä koko kroppa. Paljon tilaa sillä ja noi liikkeet ei vielä oo mitenkäs hallittuja :-) Ja näky sormet ja varpaatki, vatsalaukku ja selkärankaki. Ihan selkeästi näky. Etenki ku vertaa johonki itestä otettuun ultrakuvaan ni kyl on reilus 20 vuodes kehittyny. Ei tarvi tosta kuvasta enää arvailla, että missäs kohtaa siinä se mukula sit o.

:h:

Kyl taitaa kestohymy ol pääl koko päivän.
Ihkua :h: . Tiätsä, sä saat ikuistettua kaiken tuon videolle (dvd´lle 20min) jos meet yksityiselle.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dumari kirjoitti:Tulin vain testaamaan uutta allekirjoitustani, kohta weskiin puol-päivä-Cacalle. Raporttia puskee, kunhan kerkeän takaisin.

Ei kai haittaa, jos runkkaan?
Kikkelis kokkelis.
Kittys

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Hebuli kirjoitti:Kittys, voisitko vaihtaa titteliksesi (Custom Title) vaikka "Teurastajakätilö"? Se sopisi tuohon avattareen.
Ei pysty. Ei kykene. Tää syö salaattia!

PS. Synnytysoneläintenhommaan,kätilöksei koskaan..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti:Tulin vain testaamaan uutta allekirjoitustani, kohta weskiin puol-päivä-Cacalle. Raporttia puskee, kunhan kerkeän takaisin.
SENKIN WANNABE!
The great club outshines the individual, always and forever.
Mida

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Mida »

Kittys kirjoitti: Ihkua :h: . Tiätsä, sä saat ikuistettua kaiken tuon videolle (dvd´lle 20min) jos meet yksityiselle.
En tienny... Mut taidan mieluummin maksella hammasten korjaamisesta yksityiselle ku tollasesta videosta.

Mut ihq idea kyllä kerta kaikkiaan.
Kittys

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Mida kirjoitti:
Kittys kirjoitti: Ihkua :h: . Tiätsä, sä saat ikuistettua kaiken tuon videolle (dvd´lle 20min) jos meet yksityiselle.
En tienny... Mut taidan mieluummin maksella hammasten korjaamisesta yksityiselle ku tollasesta videosta.

Mut ihq idea kyllä kerta kaikkiaan.
Mmm, maksaahan se, mut siit ois muistoa piiiitkäääks aikaa.
Muistat sit kuvata sitä mun masua! Ei kauaa pysy muistissa, minkänäköinen oli silloin. Se kasvaakin niin vauhdilla :)
Runkkis

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Onpas vetämätön olo edelleen, mutta ei viitsi nukkua enään. Suihkuun ja lähibaariin kahville ja hesarille. Eiköhän se tästä...

*ruoskii itseään*
Dumari

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Tulin vain testaamaan uutta allekirjoitustani
SENKIN WANNABE!
Keikaus kirjoitti:
Dumari kirjoitti: kohta weskiin puol-päivä-Cacalle. Raporttia puskee, kunhan kerkeän takaisin.
Ei kai haittaa, jos runkkaan?
They love me! Ehanaa!
Noniin, toimitukset suoritettu ja hyvä olo on. Pusi-nusit kummallekin.
Tänään vois katella iltasella, jos pääsis oullunkylän kantispaariin jotain kekkuloimaan. Huomenna sitten kallion kantispaarin pikkujoulut ja työpaikan pokeri-ilta. Duunia toki ennen sitä, mutta sen jälkee :beer:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hei nyt hiljaa masuista!! Ihan epäreilua puhetta.. Syytän teitä jos rupean verbaalisesti ahdistelemaan miestä tänään. Ja sekin saa syyttää teitä.

Looliiittaaaa... auta!
The great club outshines the individual, always and forever.
tuulenpuiska

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Elppis kirjoitti:Hei nyt hiljaa masuista!! Ihan epäreilua puhetta.. Syytän teitä jos rupean verbaalisesti ahdistelemaan miestä tänään. Ja sekin saa syyttää teitä.

Looliiittaaaa... auta!
Hahahaha! Tik-tok, tik-tok vaan kuuluu biologian luokasta.
Kittys

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Elppis kirjoitti:Hei nyt hiljaa masuista!! Ihan epäreilua puhetta.. Syytän teitä jos rupean verbaalisesti ahdistelemaan miestä tänään. Ja sekin saa syyttää teitä.

Looliiittaaaa... auta!
Go pejpe go! :cheer:

mullaeiooyhtääikäväsitämasua,oonmieluummimtaasNasunkuinnallepuhinnäköinen.nih.
Enthu

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Ei mtn uutta auringon alla :!:
Geetzu

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Uuh, tänään ei kyl nyrkkinaintia tänne kiitos. Pimppiini työnnettiin kyllä aamusella sormia ja ihanan kylmää levittäjää (mikä sen nimi nyt lääkärikielellä onkaan?) vieraan naisen toimesta, starttasi perjantai siis mukavasti. Masuasukki näytti pieneltä ja söpöltä, kai se semmonen 2 senttinen on jo. Ja isompi pentu on tänään 11kk, hurja miten aika meneekin vauhdilla!

Kuva
Mida kirjoitti:Nyt mä oon nähnyt sen. Se oli pieni ihan pienen ihmisen näkönen ja liikku hassusti. Ja sillä oli kaikki hyvin <3
:h:
Kittys

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Tähän väliin.. Kuin hitto miähet voi olla niin ääliötä?? (yks mies) :maanantai:

Tekeekö joku tosissaan asuntokauppaa niin, että ei tuu siis yhtään vastaan hinnassa? Ei hitto, ei voi muuta ku nauraa enää. Mä oon jättäny jo 3 tarjousta siitä, nostanu hintaa 6 tonnii, ja EI. Mitä tekee mies? On valmis tuleen tonnilla vastaan pyydetystä hinnasta (vaimo ois myyny jo). Viimenen tarjouskaan ei ollu ku 3 tonnii ali niitten pyytämän hinnan. Ei jessus! Pitäkööt tunkkinsa! :zap: :igor:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kittys kirjoitti:Tähän väliin.. Kuin hitto miähet voi olla niin ääliötä?? (yks mies) :maanantai:

Tekeekö joku tosissaan asuntokauppaa niin, että ei tuu siis yhtään vastaan hinnassa? Ei hitto, ei voi muuta ku nauraa enää. Mä oon jättäny jo 3 tarjousta siitä, nostanu hintaa 6 tonnii, ja EI. Mitä tekee mies? On valmis tuleen tonnilla vastaan pyydetystä hinnasta (vaimo ois myyny jo). Viimenen tarjouskaan ei ollu ku 3 tonnii ali niitten pyytämän hinnan. Ei jessus! Pitäkööt tunkkinsa! :zap: :igor:
Kohta se soittaa ja kertoo että tarjouksesi meni läpi... Ellei joku tampio osta sitä tässä välissä. Asunnonmyyjät yrittää aina viimeiseen asti, kunnes tajuaa että on myytävä paljon huonommalla hinnalla kun kaikki ns. potentiaaliset ostajaehdokkaat ovat jo kaikonneet tarjouksineen.
The great club outshines the individual, always and forever.
Mida

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Mida »

Kittys kirjoitti: Muistat sit kuvata sitä mun masua! Ei kauaa pysy muistissa, minkänäköinen oli silloin. Se kasvaakin niin vauhdilla :)
Joo sillon alkuun otettiin yks kuva ja piti alkaa joka viikko kuvailemaan, mutta meni maku eikä huvittanut, kun turvotti niin pirusti. Se olisi yhtään mitään edes kertonut kuin että rumalta näyttää ja olo oli fyysisestikin niin ikävä, ettei yhtään huvittanut poserailla.

Nyt voisi kyllä alkaa taas, kun alkaa tuntua siltä, että tässä voisi jo pikkuisen olla sitä kunnon mahaakin kyseessä. Tai ainaski kuukauden sisään ehkä jo näkyäkin.
Kittys

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Elppis kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Tähän väliin.. Kuin hitto miähet voi olla niin ääliötä?? (yks mies) :maanantai:

Tekeekö joku tosissaan asuntokauppaa niin, että ei tuu siis yhtään vastaan hinnassa? Ei hitto, ei voi muuta ku nauraa enää. Mä oon jättäny jo 3 tarjousta siitä, nostanu hintaa 6 tonnii, ja EI. Mitä tekee mies? On valmis tuleen tonnilla vastaan pyydetystä hinnasta (vaimo ois myyny jo). Viimenen tarjouskaan ei ollu ku 3 tonnii ali niitten pyytämän hinnan. Ei jessus! Pitäkööt tunkkinsa! :zap: :igor:
Kohta se soittaa ja kertoo että tarjouksesi meni läpi... Ellei joku tampio osta sitä tässä välissä. Asunnonmyyjät yrittää aina viimeiseen asti, kunnes tajuaa että on myytävä paljon huonommalla hinnalla kun kaikki ns. potentiaaliset ostajaehdokkaat ovat jo kaikonneet tarjouksineen.
Ei se välittäjä soita. Mun tarjouksesta meni jo aika umpeen.. sanoin jo ed. päivänä, että mä en nosta enempää. Jos se äijä haluu olla idiootti ni olkoot, mä lopetan tähän joustamisen. Sekin hauskaa, että vaimolla ja miehellä on ollu ristiriitaa siitä hinnasta, jota oon tarjonnu. Nainen ois jo myyny, mut mies laittaa vastaan. Pitäkööt!

Mä voin ilmottaa välittäjälle, että muhun voi ottaa yhteyttä, jos myyjät tulee toisiin aatoksiin ja myyvät mun vikalla tarjouksella. Enempää en maksa ja jatkan kattelua :maanantai: .
Kittys

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Mida kirjoitti:
Kittys kirjoitti: Muistat sit kuvata sitä mun masua! Ei kauaa pysy muistissa, minkänäköinen oli silloin. Se kasvaakin niin vauhdilla :)
Joo sillon alkuun otettiin yks kuva ja piti alkaa joka viikko kuvailemaan, mutta meni maku eikä huvittanut, kun turvotti niin pirusti. Se olisi yhtään mitään edes kertonut kuin että rumalta näyttää ja olo oli fyysisestikin niin ikävä, ettei yhtään huvittanut poserailla.

Nyt voisi kyllä alkaa taas, kun alkaa tuntua siltä, että tässä voisi jo pikkuisen olla sitä kunnon mahaakin kyseessä. Tai ainaski kuukauden sisään ehkä jo näkyäkin.
Niitä kuvia on kiva katella jälkeenpäin. Harmittaa ku itellä ei oo nii paljo kuvia siit masusta. Jos nyt oottasin, mä kävisin valokuvaamossa ottamassa kokovartalokuvan (muotokuvan) muistoksi masusta.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Meik »

Kittys kirjoitti: Ihkua :h: . Tiätsä, sä saat ikuistettua kaiken tuon videolle (dvd´lle 20min) jos meet yksityiselle.
Kyllä mulla on sellainen video, vaikka en oo yksityisellä käynytkään tuon asian merkeissä. Taisi kyllä olla aika poikkeuksellinen lekuri.
Vastaa Viestiin