Fistfuckfredag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Nighthawk

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Mojo kirjoitti:
Ota SingleMaltilta oppia! :P
Tuo meni vähän ohi, mtta ei se mitään.

Nyt sitten vaan ylös, ulos, lenkille, kahvit naamaan ja suihkuun kautta töihin. Suoraan sanottuna ei vähempää voisi duunit kiinnostaa, mutta onneksi loppu on käsillä. Illanjatkoja!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

ninnithequeen kirjoitti:
Sitten on turha odottaa naista halimaan, ei ne kotoota tule hakemaan, perkeleet.

(anteeksi, toiseen ketjuun viitaten)
Juuri tällä hetkellä baariin lähteminen ei olisi mitenkään suositeltava vaihtoehto. Eli lähden kuitenkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bluntly kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Sitten on turha odottaa naista halimaan, ei ne kotoota tule hakemaan, perkeleet.

(anteeksi, toiseen ketjuun viitaten)
Juuri tällä hetkellä baariin lähteminen ei olisi mitenkään suositeltava vaihtoehto. Eli lähden kuitenkin.
Good boy!

Mä manaan nyt, että löydät ihanan naisen sieltä :paavi:

;)
santtu

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja santtu »

Löydän itseni kuuntelemasta perjantaina Hendrixiä, lukemasta uutta Tulvaa ja odottamassa The Descent -leffan torrentin latautumista.

Kuulostaa ympyrän sulkeutumiselta.
Mida

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Mida »

Kuva lisätty galleriaan. Jos jotakuta kiinnostaa nähä mitä mä tänään näin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

ninnithequeen kirjoitti: Good boy!

Mä manaan nyt, että löydät ihanan naisen sieltä :paavi:
En minä niille ihanille mitääs uskalla virkata, ja ne tuhmat on paljon kiinnostavampia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kittys

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Runkkis kirjoitti:
Kittys kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Vittu, kun on pinna kireellä.... Kelle sitä nyt kiukuttelisi, kun ei ole koiraa/kissaa, jota potkaista tai muijaa jota hakata... On tää poikamiehen elämä josku rankkaa...

*kiukuttelee* :evil:
Tuus tänne vaan! Mä oon ottanu täs jo piäntä alkulämmittelyä :twisted:
Kerjääkö lumppu turpaansa?!? :x
*lyö sua nenille*

PS. sielteilpäintaitaalumppuipiisaa.
Viimeksi muokannut Kittys, 09.12.2005 22:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kittys

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Mida kirjoitti:Kuva lisätty galleriaan. Jos jotakuta kiinnostaa nähä mitä mä tänään näin.
Katottu on.. Saitko muuten monta kuvaa?
aimohaiku

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Meneehän se perjantai näinkin. Mutta kotoa ei tosiaan haeta. :?

Ilta kulunut mukavasti siivouksen, pyykkäilyn, sähköpostiviestittelyn sekä taistolaislaulujen parissa. Ihanaa paatosta ja aatteen paloa, joukossa myös kauniita kappaleita, kuten Agit Propin Natalia ja Meripioneerien ihanan naiivi laulu ystävällisestä ja sympaattisesta Lenin-sedästä.
Lenin-setä asuu Venäjällä
Ja sieltä on pitkä matka Vietnamiin.

Mutta minusta vain tuntuu
Että Lenin-setä asuu yhtä lähellä kuin setä Ho Tsi Min

Leninillä on niin suuri otsa
Että siihen mahtuu koko maa ja taivaskin

Ja Lenin-setä hymyilee ja silmät tuikkivat
Ja hän nauraa niin kuin setä Ho Tsi Min

Lenin-setä asuu Venäjällä
Minä kutsun hänet kylään tänne Vietnamiin

Hän rakastaa meitä ja meille hän on
Aivan yhtä kultainen kuin setä Ho Tsi Min

Minä olen pikkupioneeri
Ja vähäinen on vielä minun voimani.

Mutta pienikin voi taistella
rauhan puolesta kuin Lenin ja setä Ho Tsi Min
rauhan puolesta kuin Lenin ja setä Ho Tsi Min
Mida

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Mida »

Kittys kirjoitti:
Mida kirjoitti:Kuva lisätty galleriaan. Jos jotakuta kiinnostaa nähä mitä mä tänään näin.
Katottu on.. Saitko muuten monta kuvaa?
Yhen vaan. Olin niin haltioissani etten edes älynnyt pyytää sellasta mis olis näkyny ne kädetkin :-/
Kid

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jep, kotona taas.
Kummityttö oli taas niiiiin sulonen että sydän meinaa pakahtuu. Se laulo mulle monta unilauluu ja halas monta kertaa ennenkun lähdin. Tuli vielä yläkerrasta alas kaks kertaa antaa hyvänyönpusun ennenku suostu menee nukkuu. Mäki haluun tommosen :)
Avopuolisoni on pikkujouluissa ja mäki haluun sinne *mököttää*
Kah, taidan korkata siiderin.
Edith

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tänne pitäis saada se virkkaus- ja kodinhoito-osasto. Esim. nyt mä voisin kysyä sieltä siivousvinkkejä. Ja ajankäytönjärkeistysvinkkejä. Ja kuinka järjestää kevyttä purtavaa 12 vaisulle persoonalle -vinkkejä. Ja sit vielä oma osasto aiheesta "miten tehdä esitelmä aiheesta 'mitä Svenska Akademiens Grammatik kertoo sivulauseista', jos ei ole aikaa lukea kyseistä kirjaa". Miten mä niin pelkään, etten tule huomenna olemaan emäntävelvoitteideni keskellä ihan parhaimmillani...
Gina

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Gina »

Pöh. Pitäis olla kauhean sosiaalinen näin perjantain kunniaksi mutta en millään jaksa. Huomenna tuomarointia ja pikkujoulut, mikä ihan ok. Hitto. Jos meinaa jotain elämää pitää yllä niin kai mun pitäis joskus vaikka vieteihin vastata ja oikein tavatakkin ihmisiä. Öh. Sehän vaatis sitä että mä nostaisin perseeni tästä sohvalta, söisin ja kävisin suihkussa. Se ei kyllä käy. Jatkan sosiaalista elämääni netin välityksellä. Ja lakkais jo nuo perkeleen kännykät piipaamasta. :evil:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Edith kirjoitti:Tänne pitäis saada se virkkaus- ja kodinhoito-osasto. Esim. nyt mä voisin kysyä sieltä siivousvinkkejä. Ja ajankäytönjärkeistysvinkkejä. Ja kuinka järjestää kevyttä purtavaa 12 vaisulle persoonalle -vinkkejä.
Yksi sana: delegointi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Bluntly kirjoitti:
Edith kirjoitti:Tänne pitäis saada se virkkaus- ja kodinhoito-osasto. Esim. nyt mä voisin kysyä sieltä siivousvinkkejä. Ja ajankäytönjärkeistysvinkkejä. Ja kuinka järjestää kevyttä purtavaa 12 vaisulle persoonalle -vinkkejä.
Yksi sana: delegointi.
Eli delegoit ruokapuolen Bluntlyn vastuulle. Se kun on oikia kylinaristi :P
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Edith

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bluntly kirjoitti: Yksi sana: delegointi.
Haluaisitko sä leipoa meille? Vai tuutko siivoomaan mun vessan? Mä en edes tiedä, mistä aloittaisin.
Enthu

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Huomenna kotona oleskelua,Tomi Metsäkedon&Mari Palon joulukonsertti
Kallion Kirkossa...Sieltä Vaisujen Pikkareihin... pitää peruuttaakin vertaistukiryhmätapaaminen iltapäivästä mut onneks niihin osallistuminen
ole mitenkään pakollista eli tuskin tulee sanomista :D
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja nexie »

Edith kirjoitti:Ja sit vielä oma osasto aiheesta "miten tehdä esitelmä aiheesta 'mitä Svenska Akademiens Grammatik kertoo sivulauseista', jos ei ole aikaa lukea kyseistä kirjaa".
Wehei, tämän puljun mä voisin sulle avata vaikkas heti: mä olen kirjoittanut viime keväänä ainakin yhden esseen aiheesta "bisatsernas struktur och funktion i svenskan" :cheer:

Paljollas ostat :piru:
Don't Panic!
Kid

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Kid »

Edith kirjoitti:Ja kuinka järjestää kevyttä purtavaa 12 vaisulle persoonalle -vinkkejä
Miks tapahtuma ei vois toimia nyyttäri-periaatteella? Näin meillä ainakin sillontällön toimitaan kavereiden kesken.
ninnithequeen

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

kid kirjoitti:Kummityttö oli taas niiiiin sulonen että sydän meinaa pakahtuu. Se laulo mulle monta unilauluu ja halas monta kertaa ennenkun lähdin. Tuli vielä yläkerrasta alas kaks kertaa antaa hyvänyönpusun ennenku suostu menee nukkuu. Mäki haluun tommosen :)
Jos sulla joskus on rahasta pulaa, niin tännekin saa tulla muutamaksi tunniksi vahtimaan ihanaa pikku enkeliä. En mie muuten pyytäis, mutku tunnen sut. (tämä tiedoksi ohimennen lukijoille)

Ja mua ahistaa mun ja mieheni yhteisen ajan vähyys :cry:
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Mojo »

nexie kirjoitti:
Edith kirjoitti:Ja sit vielä oma osasto aiheesta "miten tehdä esitelmä aiheesta 'mitä Svenska Akademiens Grammatik kertoo sivulauseista', jos ei ole aikaa lukea kyseistä kirjaa".
Wehei, tämän puljun mä voisin sulle avata vaikkas heti: mä olen kirjoittanut viime keväänä ainakin yhden esseen aiheesta "bisatsernas struktur och funktion i svenskan" :cheer:

Paljollas ostat :piru:
Kokemuksen syvällä rintaäänellä totean että nuilla ei ole minkäänlaista seksuaalista merkitystä mitä tulee ruotsin kielen arkikäyttöön. Jos te svenskaa työksenne aiotte esmes. opettaa niin ehkä. Mutta mä en ole kuitenkaan 25 vuoteen tarvinnut tietää "bisatserna":n toiminnoista yhtään mitään.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Edith kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: Yksi sana: delegointi.
Haluaisitko sä leipoa meille? Vai tuutko siivoomaan mun vessan? Mä en edes tiedä, mistä aloittaisin.
Kai jotain "pientä" purtavaa saisin aikaan. On vain tullut epäilyksiä osallistumiseni suhteen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kid

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti:Lapsista höpötellään
"Hoitotätinä" toiminu ennenkin :) Yks kesä kaitsin semmosta 3v rasavilliä rinsessaa ja aina sillon tällön vanhempaa 11v likkaa. Tää vanhempi tyttö on mein perhetuttu ja viime syksynä "leikin äitiä" sille reilun viikon. Ja joka kesä tietty mennään yhessä lintsille. Mukavaa hommaa.
Ja tietty omat kummitytöt kaupanpäälle :h:

Muuten kumma juttu miten tänään onkin ollut puhetta lapsista. Mulla ainakin :roll:
Edith

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bluntly kirjoitti: Kai jotain "pientä" purtavaa saisin aikaan. On vain tullut epäilyksiä osallistumiseni suhteen.
Älä epäile, vaan tule. Sä olet vaisujen miittien tärkeä osa. Semmonen niiku vaisujen miittien peruspilari ja kantava voima. Mutta saan mä puolivalmiskarjalanpiirakoita uuniin ja piparkakkuja Siwastakin. Eli voit tulla leipomuksittakin.

Toi vessanpesu on se ongelma, mutta sitä mä mietin huomenna. Ja seuraavaks yrittelisin lukea vähän esitelmää varten. Ja, Mojo, hei, älä luulekaan, et mä esitelmiä tekisin yhtään mistään muista syistä kuin siks, että opettaja käskee.
ninnithequeen

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

[quote="kid"][/quote]
Tieks, mua sapettaa ihan kamalasti se, että laitoin Nitskun synttäreitten kuvat tonne galleriaan, eikä kukaan vaivaudu edes kommentoimaan niitä, eikä juuri katselemaankaan? Toisaalta, kuis ny Kityläisiä kiinnostais :lol:

Jotenkin sitä vaan haluaa tuoda rakkainpansa esiin...
Vastaa Viestiin