Fistfuckfredag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti: Jotenkin sitä vaan haluaa tuoda rakkainpansa esiin...
Mullakin on mun rakkaimpieni kuvat esillä, tosin vaan yhdet kaikista :) Siitä tulikin mieleeni et toisesta kummitytöstä ei oo kuvaa.. HNmm, pitäs varmaan lisätä.
Eipä munkaan kuvia paljoo kommentoida, mut en mä välttämättä sitä ees kaipaa. Näin on hyvä :)

Edit:Lisäsinpäs mut laitoin yksityisyyssuojan päälle :)
Viimeksi muokannut Kid, 09.12.2005 23:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja nexie »

Mojo kirjoitti:
Kokemuksen syvällä rintaäänellä totean että nuilla ei ole minkäänlaista seksuaalista merkitystä mitä tulee ruotsin kielen arkikäyttöön. Jos te svenskaa työksenne aiotte esmes. opettaa niin ehkä. Mutta mä en ole kuitenkaan 25 vuoteen tarvinnut tietää "bisatserna":n toiminnoista yhtään mitään.
Ach, arkikäyttö, sehän on humanistille punainen vaate :wink:

Ei yliopiston filologiapuljujen opetusfunktio liity juurikaan arkielämään; me imemme sieltä kielen teoriaa, jonka perusteella voimme sitten esim. valistuneesti analysoida tekstejä ja arvioida sitä, mikä tekee niistä vaikeasti ymmärrettäviä. Johtuuko vaikeus semanttisista ratkaisuista (=onko tekstissä käytetty sanasto vaikeaa) vaiko esim. syntaksin (esim. sanajärjestys ja lauserakenne) tasolle sijoittuvista asioista.

Nih.

*lähtee noutamaan arkihuumoriaan narikasta*
Don't Panic!
ninnithequeen

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

kid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Jotenkin sitä vaan haluaa tuoda rakkainpansa esiin...
Mullakin on mun rakkaimpieni kuvat esillä, tosin vaan yhdet kaikista :)
Moon nähny!!!111!!

Nätti ko mikä. (enkä nyt puhu ukostas)
Kid

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Kid »

[quote="ninnithequeen"][/quote]
Hölmö :)
ninnithequeen

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

kid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Hölmö :)
Käkäkäkäkäkäkä, siis kummitytöstäs puhuin. Ja sehän on nuorempiki ko meitin muru.

Oota vaan kohta tulee semmosta juttuu, et jää huuli pyöreeksi.
Jopa minä jäin sanattomaksi tuossa vähän aikaa sitten, kun neiti tokaisi kiukkuisesti: "Äiti, ole hiljaa!"

Jösses.
Kid

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vanhempi k.tyttö tokas kumppaireita jalkaan vetäessään: Mitä helvettii.
Jep, ei tahtonu tossut mennä jalkaan..
Nuorempi sano tänään: **** työntää vaunuja kun se (minä siis) on mun oma.
AH, niin lutusta ja meikähän työnsi.

Juu, ja anteeks vaan kaikilta ketä ei nää jutut kiinnosta. Mä en voi ittelleni mitään! :oops:
Dumari

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kotona! Ehanaa, aamulla ylös ja seiskaksi töihin. O´gelis paarissa oli hauskaa :D Pikkujoulut rocks, huomenna uusixi ilman nukkumaanmenoaikaa!

Diu diu :komp:
Kid

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jaahans, ukko soitteli tuhannen päissään että tule muru tänne baariin. Oli sen verran hyväs hapes et haen sen kotiin :twisted:
Huomiseen ruNkut :lol:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Yönmustaritari kirjoitti:Joo´o.......Niiii´i

Tässä kohtaa joudun tämän lapasten ja sukkien nelomiseen keskittyvän marttatmkerhon ja puhuttelemaan puheenjohtajaa siinä mielessä, että haluan eriävän mielipiteeni merkiitävän pöytäkirjaan.
Enpä ikinä uskonut paskahuoraa komppaavani, mutta niin teen. Kyllä ihmiseläimen raskaus on aika pöljän näköistä. Ylimääräinen törröttävä uloke keskellä kroppaa. No hehkuuhan jotkut, mutta hassulta se näyttää kuitenniin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:Vai tuutko siivoomaan mun vessan? Mä en edes tiedä, mistä aloittaisin.
Vessan siivous on mun bravuuri ja intohimo! Mä koen melkein fyysistä tuskaa, kun oma uusi vessa ei ole vielä kiillotettu täyteen loistoonsa. Valitettavasti vaan olen täällä maalla, joten en nyt pääse avustamaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin