Zity

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
MarthaFocker

Zity

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

00:38:44 [Tix] voiskohan perustaa uuden keskustelupalstan, zityn .. sinne vois kutsua gattacan, petrifb:n, snowmenin ja 1108:n kisailemaan keskenään.
00:39:21 [Tix] keskustelu olis hienoa

00:39:31 [Tix] petri "Jumala on kaikkivaltias"
00:39:44 [Tix] gattaca "No vittu mitään jumalaa oo, kun mä en saa pillua!"
00:39:49 [Tix] petri "syntiset ei saa pillua"
00:39:54 [Tix] snowmen "juhuu, sain pillua"
00:40:00 [Tix] 1108 "vittu te ootte kaikki perseestä"
00:40:07 [Tix] snowmen "reps"
00:40:18 [Tix] gattaca "vittu mä tapan teidät kaikki"
00:40:28 [Tix] petrifb "jumala rankaisee niitä jotka saivat pillua"
00:40:44 [Tix] snowmen "jee, mä sain taas pillua"
00:41:05 [Tix] 1108 "vittu työntäkää ne pillut perseeseenne"
00:41:51 [Tix] loppukaneetiksi snowmen "hih, pus, reps"

Semmost tämmös tällä kertaa...
MarthaFocker

Re: Zity

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Niin...repeilen edelleen vaikka luen jotain sadatta kertaa.

(argh, miksen mä Nuku??)
nypari

Re: Zity

Viesti Kirjoittaja nypari »

Ihan hauska pläjäys, olishan tohon muutaman muunkin nikin voinut ympätä, mutta se on jo toinen tarina...
slam

Re: Zity

Viesti Kirjoittaja slam »

Elämäni perseenä...

naur* sosiaalisuuden puolesta. :roll:
Faghag

Re: Zity

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Juu, tai sitten voi viettää ihan Kitytöntä eloa ja olla lukematta muiden ihmisten aivojen oksennuksia. Mitäpä näillä jutuilla omaa verenpainettaan kohottamaan? Itsehän sitä tietää, mitä on ja jos ei tiedä, niin kyllä ne läheiset kertovat sen totuuden :-D
MarthaFocker

Re: Zity

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Faghag kirjoitti:Juu, tai sitten voi viettää ihan Kitytöntä eloa ja olla lukematta muiden ihmisten aivojen oksennuksia. Mitäpä näillä jutuilla omaa verenpainettaan kohottamaan?
Kyy. Käsittääkseni tässä ketjussa ei edes ole siitä kyse, mutta kuten olen miljoonasti aikaisemminkin sanonut, se Ei ole mahdollista olla lukematta muiden aivojen oksennuksia. Jos joku pystyy, niin sillä ei sitten ole tervettä uteliasuutta eikä näin ollen mitään muutakaan sisältöä elämässään. Uteliasuus on kaiken perusta.

Ja tietysti on se masokistinen perversio ärsyyntyä ja vittuuntua noista vitun ääliöistä. Eli oikeastaan elämä ei olisi mitään, jos kaikki olisivat vain kivoja. Kusipäitä tarvitaan, mutta en minä aio muistaa sitä tulevissa päänaukomisissani, sehän menettäisi hohtonsa.
Vitutuksella on kantava voima, tosin ne sanoo, että minun luontellani varustetut ihmiset eivät elä kovin vanhoiksi, mutta minulle tärkeämpää onkin päivieni laatu eikä niiden määrä.
Vastaa Viestiin