VKO 15/2021

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: VKO 15/2021

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Hitsit että elätkin vaarallisesti.
Universaali disclaimer.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: VKO 15/2021

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Joo, living on the edge :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 15/2021

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mä olen parkkihallista lähtenyt maksamaan jonkin unohtuneen ostoksen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: VKO 15/2021

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Olisin mennyt minäkin takaisin sen maksamaan, jos olisin huomannut aiemmin. Mutta kun jo kotiin asti ehdin, niin en todellakaan jaksanut enää lähteä takaisin.

Mielikuvitus kyllä lähti laukalle, että varmaan tilanne taltioitui valvontakameraan ja kohta kuvani leviää pitkin nettiä otsikolla, että kuka on tämä maskinaamainen varas. :oops:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: VKO 15/2021

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Paska iski tuulettimeen, taitaa mennä viikonloppu töissä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: VKO 15/2021

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kreitsu kirjoitti: 16.04.2021 18:48 ^Olisin mennyt minäkin takaisin sen maksamaan, jos olisin huomannut aiemmin. Mutta kun jo kotiin asti ehdin, niin en todellakaan jaksanut enää lähteä takaisin.

Mielikuvitus kyllä lähti laukalle, että varmaan tilanne taltioitui valvontakameraan ja kohta kuvani leviää pitkin nettiä otsikolla, että kuka on tämä maskinaamainen varas. :oops:
Joo, heti kun inventaariossa huomataan että yksi salmiakki puuttuu, ryhdytään silmä kovana mulkkaamaan euron tappion vuoksi menneen viikon videovalvontanauhoja usean työntekijän voimin ja verrataan niitä kassakuitteihin!
Universaali disclaimer.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: VKO 15/2021

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

So Hard kirjoitti: 16.04.2021 18:54
Joo, heti kun inventaariossa huomataan että yksi salmiakki puuttuu, ryhdytään silmä kovana mulkkaamaan euron tappion vuoksi menneen viikon videovalvontanauhoja usean työntekijän voimin ja verrataan niitä kassakuitteihin!
KAKSI puntaa tappiota!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: VKO 15/2021

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Onko tää nyt hyvä vai huono uutinen?

Kimi Räikkösellä ristiriitainen tunne päivästä: "Ei se huono ollut, hidas vain"

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kim ... in/8118672
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO 15/2021

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vagabondo kirjoitti: 16.04.2021 19:49 Onko tää nyt hyvä vai huono uutinen?

Kimi Räikkösellä ristiriitainen tunne päivästä: "Ei se huono ollut, hidas vain"

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kim ... in/8118672
Räikkönen on formuloiden Riitta-Liisa Roponen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO 15/2021

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suolakaivoksella. Keli olis luokkaa morsian, mut ei auta. Onneksi sain nukuttua paremmin viime yön. Kasvaneen valoisuuden vuoksi yöunet jääneet viime aikoina liian lyhyiksi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO 15/2021

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 15.04.2021 13:59
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 15.04.2021 13:25
James Potkukelkka kirjoitti: 15.04.2021 12:32 ^Laita linkki niin pääsen ihmettelemään!
https://www.virtasenkauppa.fi/multilift ... n5EALw_wcB
:sir:
Tellinki tuli viriteltyä. Kyllä siihen aikaa sai menemään, kun autokatos on vino, korkea ja koolauksetkin vaativat lisäpalikoiden asentamista. Yhteensä varmaan 4-5h.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: VKO 15/2021

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 17.04.2021 9:19 Kasvaneen valoisuuden vuoksi yöunet jääneet viime aikoina liian lyhyiksi.
?
Kunnon pimennysverhot notta panohuoneen saa säkkipimeäksi. "Imitaattorin vaimon kannalta hyvää on se, että pimeässä huoneessa muija saa ketä haluaa."
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO 15/2021

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bhven kirjoitti: 17.04.2021 13:40 Kunnon pimennysverhot notta panohuoneen saa säkkipimeäksi. "Imitaattorin vaimon kannalta hyvää on se, että pimeässä huoneessa muija saa ketä haluaa."
On pimennysverhot ollut jo pitkään. Eivät juuri auta, kun pää reagoi myös muuna aikana kasvaneeseen valoisuuteen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: VKO 15/2021

Viesti Kirjoittaja Niba »

James Potkukelkka kirjoitti: 14.04.2021 9:36 Olimme eilen ikuisuusprojektin eli asunnonvaihdon merkeissä tällä kertaa Kruununhaassa. Välittäjä alusti, että koska hän on 50 v nainen, hän voi jo sanoa asiat. Välittäjä kertoi, että katsomamme kohde parasta Kruununhakaa, koska kauempana Pitkänsillan toisesta rannasta, ja että hän ei lapsena saanut mennä sillan yli ollenkaan. Oli nyt kuitenkin sitten myynyt sieltä asunnon 10t neliöhinnalla ja soittanut sitten isälleen ja kertonut olevansa nyt väärällä puolella. Meinasin jo repäistä Che Guevara paidan esiin.

Kehui Kruununhaan olevan rennompi kuin Ullanlinna, ei tarvitse olla kadulla niin tarkka, mitkä vaatteet päällä, mutta ei kuitenkaan mikään Punavuori. Muutenkin kertoi, että
Kruununhaka Ullanlinnaa mukavampi, koska ei ole niin paljon ”tykitystä” (?). dKaikkiaan välittäjä (jolla kaikki tittelit varatuomarista alkaen) oli aika persoonallinen tuttavuus.
Opiskeluaikoina olin osakuntatoiminnassa mukana Liisankadulla,, siitä ei suurempaa etua ollut, mutta pari kertaa näin Kirkan ja minä juon nyt kahvia miehen 90-luvun alussa, mutta Krunikan ravintolat tuli tutuiksi, Sittemmin valikoima heikentynyt, Savannahista tuli korealainen,ja Kolmesta Liisasta Alepa, siihen lähelle avautui turkkilainen? baari, Zinnkeller on must niiku essenkin, kolme kruunua aina ok. Skatta lähellä mutta kaukana ja Ruutu Ässä kuuma pesä, koronankin,
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: VKO 15/2021

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Niba kirjoitti: 17.04.2021 15:26Krunikan ravintolat tuli tutuiksi, Sittemmin valikoima heikentynyt, Savannahista tuli korealainen,ja Kolmesta Liisasta Alepa, siihen lähelle avautui turkkilainen? baari, Zinnkeller on must niiku essenkin, kolme kruunua aina ok.
Kuulostaa myös minun 90-luvultani! Tekee mieli siteerata Kekkosta ja sanoa, että nuorena joskus valvoin ja möykkäsin. Tässä yhteydessä erityisesti Savannalla on lämmin paikka muistoissani. Lasimaalaukset ovat yhä kai tallella, ja korealainen ruoka hyvää, mutta muuten on kunnian päivistä, tai siis öistä, muisto vain.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 15/2021

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 14.04.2021 15:23 Rantoja pilaa autojen huuto, mutta Tervasaari kompensoi vähän.
Olimme eilen sunnuntaikävelyllä Tervasaaressa. Elämäni ensimmäistä kertaa. Oikein mukava paikka. Oli paljon porukkaa nauttimassa hyvästä säästä.

Jos Krunikassa asuisi, olisi varmasti vakiopaikka.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: VKO 15/2021

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Joo, mullahan asuu iäkkäämpää lähipiiriä siinä kulmilla, ja olen korona-aikaan nähnyt niitä pari kertaa kävelyllä Tervasaaressa. Mukavia merellisiä näkymiä sille puolen kaupunkia. Väistämättä toki tulee mieleen, että miten kiva tuollainen paikka olisikaan jossain Tukholmassa, mutta mainio noinkin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: VKO 15/2021

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 19.04.2021 9:33 ^ Joo, mullahan asuu iäkkäämpää lähipiiriä siinä kulmilla, ja olen korona-aikaan nähnyt niitä pari kertaa kävelyllä Tervasaaressa. Mukavia merellisiä näkymiä sille puolen kaupunkia. Väistämättä toki tulee mieleen, että miten kiva tuollainen paikka olisikaan jossain Tukholmassa, mutta mainio noinkin.
Toki Helsinki olisi parempi, jos se olisi eri paikassa ja siellä
olisi eri asukkaat!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: VKO 15/2021

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Kyllä. Homie tykkää muistella jotain Neil Hardwickin viskijuttua, mutta minulla tulee aina mieleen ennemmin se, että Hardwick tykkää niin Suomesta, ettei vaihtaisi kuin kolme asiaa: sijainnin, ilmaston ja asukkaat.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: VKO 15/2021

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Tervasaari on aivan paska. Jotain kolmen hehtaarin kokoinen lokinpaska. Tuonne voisi kuskata louhintajätettä nyt kun satamaa ei enää ole ja kasvattaa saarta Korkeasaaren suuntaan ja etelään ja lopuksi rakentaa jonninlainen silta.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Vastaa Viestiin